Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 22 van 28 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 22 Empty Re: Weight watchers

Bericht  love zo 14 apr 2013 - 19:45

Ha meiden,

Ik kom me ook melden, ben vandaag weer begonnen.
Ga niet naar de cursus en ook niet online, heb dit vorig jaar wel gedaan maar op gegeven moment had ik het idee bij de cursus het wel gehoord te hebbenWeight watchers - Pagina 22 561177
Mijn vriend heeft me de ww app gedownload en kan hem nu gratis gebruiken en dat vind ik wel prettig.

Heb ook kleine doel opgezet, met maand 5 kg dr af, of het haalbaar is zien we over een maand Weight watchers - Pagina 22 3079029344
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Aagje! ma 15 apr 2013 - 0:42

Wat voor sport doen jullie bij de WW?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  dr_oupy ma 15 apr 2013 - 3:24

Aagje! schreef:Wat voor sport doen jullie bij de WW?

Ik zelf doe geen sport, ik probeer wel uitgebreid te wandelen met m'n hondje, dat levert ook actieve punten op.

Gezellig Love dat je mee komt schrijven. Kun jij de app wel gebruiken, dit kan toch alleen als je lid bent? Succes met het afvallen!

Inmiddels is de stand hier nu 2.8 kilo eraf! Hopen dat het zo goed blijft gaan, dan ben ik voor de zomer wel klaar met afvallen! Kan ik eindelijk een nieuwe garderobe aanschaffen, dat is wel echt hard nodig, niks zit meer zoals het zou moeten zitten. Vind het voor nu alleen zo zonde om bakken met geld uit te geven aan passende kleren, terwijl ik nog meer wil afvallen. Ik heb ook echt werkelijk geen idee welke maat ik nu zou moeten pakken Embarassed .
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  love ma 15 apr 2013 - 7:52

Mijn vriend is heel handig met downloaden :P
Kan hem eventueel wel mailen mocht je er belangstelling voor hebben?
Met de app voer je wat je gegeten hebt etc in.

Ik ga morgen kijken bij de sportschool hier vlakbij om een keer in de week mee te gaan doen.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Reeza di 16 apr 2013 - 20:35

@ dr_oupy: Lekker bezig zeg, top!

@ love: Hoe was het op de sportschool?

Bij mij eindelijk weer wat eraf, -0.5 kg, yeah! Very Happy
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Juliette wo 17 apr 2013 - 5:19

Bij mij gaat het helemaal de mist in, ik kan me er niet meer toe zetten :nopompom:
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  dr_oupy do 18 apr 2013 - 3:54

Love, Ik heb nu al voor 3 maanden betaald bij de ww, maar op zich klinkt die app mij wel goed in de oren. Kun je er echt alles mee wat je ook kan als je lid bent? of dat dan weer niet?
Hoe is het met het sporten en afvallen, wil het een beetje lukken?

Reeza, Lekker hoor een halve kilo eraf! Ga zo door.

Juliette, Wat balen dat je de motivatie even niet kunt vinden, misschien werkt het om even een korte pauze te nemen? Kun je er daarna weer hard tegenaan. Zo'n periode heb ik zelf ook gehad, van ongeveer 1.5 maand, en nu sinds 2 weken weer lekker aan de slag.

MzCharlotte, hoe gaat het bij jou?

Vandaag is mijn officiële weeg dag, en er is al 3.2 kilo af! Moet gelijk een punt minder eten. Morgen denk ik dat ik een beetje oversla, ga namelijk uiteten, dus overdag doe ik sowieso wel wat minder eten, zodat ik in de avond niet extreem hoef op te letten.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mzcharlotte za 20 apr 2013 - 20:05

Goedemorgen dames,

Allereerst Juliette, wat vervelend dat je je motivatie niet meer kunt vinden. Heb je enig idee hoe dat komt? Is er wat gebeurd of vind je het te ingewikkeld?

Ik ben deze week weer 1,2kg afgevallen. Dit betekent dat ik nog 1,2kg in 4 weken (minimaal) wil afvallen (al het extra is welkom natuurlijk). Ik heb deze week 3x gesport, maar ik ben ook uit eten geweest. Ook ben ik een dag naar een beurs geweest, door het vele lopen heb ik toen toch 3ap verdiend! Het was dus een leuke week.

Afgelopen maandag ben ik voor het laatst naar de coach geweest. Omdat ik niet het idee heb, dat zij echt wat bijdraagt aan mijn succes ben ik overgestapt naar de online versie. De afgelopen keren is het ook echt alleen maar wegen geweest en dan zegt ze: "Oh, je bent x ons afgevallen, goed gedaan. Veel succes deze week". Natuurlijk kan ik wél vragen stellen en die beantwoordt ze dan ook. Maar ik wil de lange rij achter me ook niet ophouden haha! Ik kan me niet altijd vinden in wat ze staat te vertellen, ook al zijn er ook wel punten bij waar ik me wel in kan vinden. De enige keer dat ze meer te vertellen had dan wat ik was afgevallen, was toen ik vertelde dat ik niet meer zou komen. Ze zei toen: "Ja, maar dan mis je alle steun die je hier van medecursisten kan krijgen". Ik heb toen gezegd dat ik een prima steunnetwerk heb, dus dat het wel in orde kwam. Daarna kreeg ik het idee dat ze me een beetje wegkeek, alsof het zonder cursus niet goed kan gaan.

Wat me wel bezig houdt is het volgende, a.s. woensdag vlieg ik naar de UK en heb daar een 2-daagse workshop, een weekend met mijn beste vriend en een dag aan klantenbezoek. Vijf dagen waarin ik geen tot weinig controle heb en waarin ik de neiging heb te weinig te eten. Hoe kan ik hier nou het beste mee omgaan?

Dr. Oupy, je gaat trouwens wel hard hoor. Hoeveel weken ben je nu bezig met WW? Op een gegeven moment zal het naar 0,5 tot 1kg per week gaan. De eerste weken gaat meestal wel hard (meestal tot ongeveer 4 weken). Dus als het minder wordt moet je niet in de stress schieten he?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  dr_oupy zo 21 apr 2013 - 8:15

MzCharlotte, jij gaat ook lekker zeg! Kun je als je naar de UK gaat niet gewoon iets van crackers of iets dergelijks mee nemen in je koffer? zodat je die altijd bij de hand hebt, en even snel kunt opeten.
Ik ga inderdaad hard, ben nu ruim 2 weken bezig. Ben mij er ook heel goed van bewust dat het straks wel minder wordt, maar dat is niet erg. Heb ik hiervoor ook bij de shakes gehad. Ik ben benieuwd of ik deze week nog wat afval, het is niet zo'n heel goed weekend geweest qua eten.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Reeza zo 21 apr 2013 - 21:03

Juliette, wat jammer dat het even niet meer gaat! Wat zou kunnen helpen om je motivatie weer terug te vinden?

MzCharlotte en dr_oupy, goed bezig! MzCharlotte, ik zou ook gewoon ww-repen of crackers meenemen op vakantie, scheelt toch weer! Ik ben afgelopen 1.5e week ook 2 keer uit eten geweest maar dat heeft mijn afvalresultaat niet negatief beinvloed. Ik heb beide keren een maaltijdsalade genomen en vantevoren opgezocht wat het aantal punten was. Dus je kunt ook gewoon genieten als je niet thuis bent smile

Bij mij afgelopen weekend -1 kg op de weegschaal, totaal dus -5 kg. Very Happy Donderdag komt mn nieuwe bikini binnen, die krijg ik van m'n vriend als ik 6 kg kwijt ben. Dus ik ga dr weer voor deze week!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Aagje! di 23 apr 2013 - 5:51

Wie van jullie gaat het ook echt naar de cursus? Ik heb nu de online versie, maar kan ik die ook 'omzetten' naar een cursus versie? en hoe gaat dat precies in zijn werk? (ga je bv voor iedereen zijn neus op de weegschaal en word dan je gewicht omgeroepen oid?? dat zie ik namelijk echt niet zitten!!

Ik denk dat ik een stok achter de deur wel fijn vind.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Reeza di 23 apr 2013 - 6:07

Aagje, ik ga niet naar de cursus maar mijn collega wel, je wordt discreet gewogen hoor!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Rovine di 23 apr 2013 - 6:11

Heb eens van een coach gehoord dat ze gewichten niet hardop mogen noemen. Je wordt redelijk discreet gewogen.

Ik ben maar weer begonnen met bewegen. Sowieso fiets ik al elke dag. Nu mijn relatie over is heb ik ineens wat meer tijd over en wil nu elke vrije avond iets doen. Hopelijk krijg ik dan een beetje door hoeveel ik moet bewegen voor dat stukje chocolade.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Aagje! wo 24 apr 2013 - 2:37

Doen jullie ook wel eens een tel vrije dag?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  dr_oupy do 25 apr 2013 - 4:22

Lekker bezig Reeza, ziet het er naar uit dat je de bikini van je vriend gaat krijgen?

Ik doe alleen op internet Aagje. Toevallig heb ik vorige week vrijdag een tel vrije dag gedaan, omdat ik toen uiteten ging.

Hier een beetje een domper! Vandaag mijn weeg dag, en er is deze week maar 2 ons vanaf! Wist wel dat het niet altijd zo snel kon gaan, maar dit vind ik wel echt een tegenvaller. Ik ga maar gewoon vol goede moed weer verder! Wil namelijk nog wel graag die overige kilo's eraf hebben.

Hoe gaat het bij jullie?
Wegen jullie echt alleen op jullie weeg dag, of staan jullie net als ik elke dag op de weegschaal?
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mzcharlotte za 27 apr 2013 - 3:47

dr_oupy, ik probeer alleen op de weegdag op de schaal te staan. Ik heb nu wel even op woensdag gewogen en waarschijnlijk dinsdagochtend weer, omdat ik nu even geen weegschaal tot mijn beschikking heb. Ja, tenzij mijn gastheer batterijen meeneemt voor zijn weegschaal.

Mijn probleem is omdat ik niet thuis of in mijn thuisomgeving bent, ik niet goed naar de wc kan. Ik verwacht daarom minimaal gewichtsverlies. Aan de andere kant, stabiel zijn en blijven is ook fijn.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Aagje! za 27 apr 2013 - 6:58

Ik heb me net overgezet naar de combipas. Maandag naar de eerste cursus.... vind het best spannend!!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Reeza zo 28 apr 2013 - 0:37

Boehoe ik ben echt helemaal van het padje af Cry Ben ruim een kilo aangekomen, echt niet leuk! Ik wil weer m'n best gaan doen, maar ik ben m'n motivatie kwijt terwijl het zo goed ging! Ik baal echt vreselijk van mezelf nu.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Rovine zo 28 apr 2013 - 0:51

Toevallig ongesteld worden? Bij mij kan dat 2 kg schelen.

Hier nog steeds hetzelfde ongeveer. Ik bedacht vanochtend wel dat ik dit gewicht jarenlang gehad heb tot ik vrij snel aankwam. Zou dit misschien het gewicht zijn waarbij mijn lichaam zich comfortabel voelt? Ik weet het niet, maar ik ga wel door, met vallen en opstaan.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Reeza zo 28 apr 2013 - 0:54

Dat was wel de eerste aanleiding voor het vele gevreet ja, maar helaas heb ik het er gewoon aan gegeten en vrees ik dat het geen vocht is. Dat je in 1 week zoveel kunt aankomen had ik ook niet verwacht..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte ma 29 apr 2013 - 19:50

Ik heb mijn eerste doel bereikt!! Jeeeeeeee! Weight watchers - Pagina 22 3920004554 Mijn tweede doel is niet zo heel groot, nu wil ik eerst onder de 100 komen. Het lijkt me niet realistisch om dit voor New York te bereiken, maar ik ben wel al helemaal blij met deze 10kg!!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Reeza di 30 apr 2013 - 21:19

Gefeliciteerd Mzcharlotte!! Ga zo door! Very Happy

Hebben jullie een fijne koninginnedag gehad? Ik heb me vermaakt in Haarlem, had het wel mega koud! Heb niks extra's gegeten en geen alcohol gedronken. Was wel moeilijk en een beetje ongezellig, maar ik ben wel weer op de goede weg. Nu ook weer aan het werk, dat helpt. Ga me zondag pas weer wegen en hoop dat de schade weer wat is ingehaald. Ik heb ook een collage op m'n koelkast gehangen met wat ik mag kopen (kleding/schoenen) bij iedere kg die ik afval. Gelukkig hoef ik niet zoveel kg, anders zou het een dure hobby worden Laughing Maar ik hoop dat het me motiveert..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  _Lana_ wo 1 mei 2013 - 0:41

Hi allemaal,

Ik heb ook maar weer eens een online abonnement genomen en nu ga ik ervoor zorgen, dat het niet alleen een sponsoring wordt ;-).

Even een vraagje, voor degene die ook ww online doet. Wat doe je allemaal met de site? Behalve je dagboek invullen?
Ik heb het idee dat ik er veel meer uit kan halen, maar ik doe er verder niets mee. En dat is toch wel zonde van het geld.
Gaan jullie ook na die 3 maanden door? Of stoppen jullie even en doen weer opnieuw de 3 maanden ( aanbieding ).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Reeza wo 1 mei 2013 - 0:50

Ik lees de artikelen, kook regelmatig de recepten en vul dus het dagboek in. Meer doe ik er niet mee, zit niet op het forum ofzo. Misschien dat ik dat ooit nog ga doen.
Ik laat mn abo gewoon doorlopen na 3 maanden, is nl. €15 per maand dus gelijk aan die aanbieding (dan betaal je alleen geen inschrijfkosten). Ik kan echt nog niet zonder m'n app..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  dr_oupy do 2 mei 2013 - 5:25

Hallo dames,

Even een 2e schermpje openen, want ik weet nu al niet meer wat ik allemaal gelezen heb Embarassed.

MzCharlotte, Vervelend dat je dan niet naar het toilet kunt, helaas heb ik hier zelf ook altijd last van. Wel echt super goed dat je jouw eerste doel hebt bereikt! :cheering:

Aagje, Hoe was het bij de cursus?

Reeza, Wat jammer van het aankomen, maar je bent met Queensday wel heel goed bezig geweest. Wat een goed idee, om je zo te belonen, ik doe dit vaak met iets lekkers eten, en af en toe koop ik ook wel eens iets leuks voor mijzelf.

Rovine, Zou best kunnen hoor, dat je nu nog met heel veel moeite afvalt, doe je ook krachttraining? Spieren wegen natuurlijk ook zwaarder als vet. Misschien kun je af en toe eens laten meten of je spiermassa toeneemt en je vetmassa afneemt?

_Lana_, Eigenlijk gebruik ik alleen de app om mijn dagboek in bij te houden, verder maak ik vrij weinig gebruik van de site zelf. Best wel zonde.

Hier gaat het wel redelijk goed met het afvallen. Vandaag weer mijn weeg dag gehad, deze week was er 1 kilo af, nu heb ik mijn 5% doel behaald :cheering:. In totaal nu met WW 4.4 kilo eraf en helemaal in totaal 34.4 kilo eraf :cheering: . Begin nu wel een beetje trots te worden op mijzelf.
Voor zondag hoop ik onder de 80 kilo te zitten, dan gaan we namelijk roti eten (eten we sowieso wel, als beloning voor het goede afvallen) Dus er moet nog even 6 ons af, gaat gewoon lukken!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud