Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 20 van 28 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 24 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 20 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl za 23 maa 2013 - 2:05

mzcharlotte schreef:Hier is het antwoord van een forumlid daar:
Dit onderwerp komt ongeveer elke dag voorbij. In geperste sinaasappels zijn de vezels niet meer intakt, en drink je sneller meer sinaasappels weg. Voor een gewone sinaasappel moet je lichaam meer werk verzetten om het te verteren. In een glas sap drink je zo 4/5 sinaasappels weg. Probeer die maar eens gewoon zo uit het vuistje te eten. Dan haak je er na twee wel af.
Ah dankje! Na af en toe een glaasje geperst sinaasappels blijf ik drinken. Ik pers altijd 2 sinaasappels voor 1 glaasje.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mzcharlotte za 23 maa 2013 - 21:16

Weer maar 3 ons eraf. Ik begrijp niet goed hoe dat kan. Ik houd me netjes aan mijn punten, maar toch doe ik denk ik iets niet goed. Ik wil nog zoveel. Ik moet nu nog 5 kg voor New York en weet zo langzamerhand niet of ik dat ga halen. Wat kan ik beter doen?

Als ik nog 30kg op 3 ons per week moet doen, dan ben ik nog wel even bezig haha!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Reeza za 23 maa 2013 - 23:20

Mzcharlotte, drink je wel genoeg? En beweeg je regelmatig? Rot zeg dat het zo langzaam gaat!

Ik heb net op mn nieuwe weegschaal gestaan en woog een kilo minder. Hoeveel er echt af gegaan is deze week is de vraag maar het scheelt in ieder geval voor mn zelfbeeld! :P
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  mzcharlotte zo 24 maa 2013 - 0:18

Ik ben juist meer gaan drinken, tenminste drie flessen water per dag van ieder een halve liter. Dat is dus buiten de normale thee en (slimpie) limonade. Ik ben deze week begonnen in de sportschool en heb tot nu toe twee lessen gedaan. Dat is dus nog niet zo veel, maar het begin is er. Ik kan ook niet wachten tot het een beetje zonniger/warmer is. Kunnen we ook weer een beetje normaal fietsen en wandelen.

Wat heb je een lieve nieuwe weegschaal aangeschaft Wink.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Reeza ma 25 maa 2013 - 2:18

Hopelijk sta je één weekje stil en zie je volgende week weer resultaat! smile

Hoe gaat het met de rest van de meiden?
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Tiana ma 25 maa 2013 - 4:53

Ik ga me morgen weer wegen. Heb even een weekje geen punten geteld, zit ook niet zo lekker in mijn vel en heb op sommige dagen veel gegeten en op andere dagen weer weinig. Vandaag ben ik weer begonnen met het tellen. Morgen even kijken wat de schade is.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  mzcharlotte ma 25 maa 2013 - 5:37

Ik zit er overigens ook over te denken om over te stappen naar de online versie. Met coach-avonden erbij, ben ik dadelijk helemaal geen avond meer thusi en dat vind ik ook niet de bedoeling. Bovendien kan ik het geld dat ik overhoud weer investeren in voeding (bv. chia zaden voor de stoelgang - nog geen idee of het werkt). Daarnaast vind ik de community daar best goed en ik heb hier ook nog een support groep *grouphug* Weight watchers - Pagina 20 699888

Dus ik ga ervoor! Ik ga het zelf doen!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Cheesegirl ma 25 maa 2013 - 9:53

Hier wat wisselend; afgelopen dagen ook niet mijn punten bij gehouden, wel in mijn hoofd over nagedacht. Kreeg op de sportschool nog wel een compliment van iemand die zij dat ik al op de goede weg was! :cheering:
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Juliette ma 25 maa 2013 - 18:34

Hoi meiden, ik ben ook nog steeds bezig! Vanaf januari ruim 5 kg afgevallen (met een pauze ertussen) en nu nog ongeveer 6 te gaan. Als het straks weer warmer wordt ga ik weer lekker op de fiets naar m'n werk. Toch 12 km per dag smile Nu heb ik even niet gewogen, ben ongesteld dus dan heb ik toch een vertekend beeld. Ik tel gewoon lekker verder! Wat doen jullie met pasen? Wij gaan lekker brunchen dus ik heb besloten dat ik het dan even een dagje laat zitten, 2de paasdag ga ik me wel netjes gedragen Yes
Leuk dat jullie ook nog steeds bezig zijn!

Cheesegirl; altijd leuk, een compliment.
Mzcharlotte: je hebt vast een begin gemaakt, het lukt nu vast wel zelf als je er echt achter staat. Je weet nu hoe het werkt in ieder geval!
Stylegirl: balen dat je even niet zo goed in je vel zit. Hopelijk kan jij ook de draad weer oppakken hug
Reeza: altijd leuk zo'n nieuwe weegschaal smile goed bezig!
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  mzcharlotte ma 25 maa 2013 - 18:51

De coach gaf als tip om de volgende dag een telvrije dag te houden als je je "laat gaan". Toch denk ik dat je onbewust toch met gezonde keuzes bezig bent. Ik moet bijvoorbeeld ook niet denken om veel te eten. Je weet hoe een telvrije dag werkt?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Juliette di 26 maa 2013 - 9:37

Nee dat weet ik eigenlijk niet, ik ga niet naar de cursus maar doe alles thuis.
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  Reeza vr 29 maa 2013 - 23:55

Wat is het stil hier zeg! Toch niet allemaal paaseitjes aan het eten? Laughing
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte za 30 maa 2013 - 0:17

Ik heb net een uur Kick & Fun gedaan, wat een geweldigheid zeg! 16 active points in mijn pocket!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte za 30 maa 2013 - 23:08

@ Juliette: Een telvrije dag is een dag waarop je eigenlijk alleen maar verzadigende producten eet, maar je hoeft er niet voor te tellen; bv. een portie aardappelen zou je normaal afwegen, maar op de telvrije dag hoeft dat dus niet. Nu is het niet zo dat je je vol moet duwen met aardappelen, wel je gezonde boeren verstand gebruiken natuurlijk, maar je hoeft er niet zo mee bezig te zijn. Meer informatie vind je hier: http://www.weightwatchers.nl/util/art/index_art.aspx?tabnum=1&art_id=122097&sc=3045

Zondag is mijn weegdag en vandaag stond ik er dus weer op. Ik ben iets meer dan een halve kilo afgevallen! Weight watchers - Pagina 20 281626781 Ik ben er erg gelukkig mee, omdat ik uit eten ben geweest (sushi), maar ook heb gesport (3x). Ik heb ook van mijn verdiende active points gebruik gemaakt, omdat ik her en der lees dat het werd aanbevolen. Met een uurtje zumba of kick'n'fun verdien ik al gauw zo'n 16 punten en ik probeer hiervan dus in elk geval 8 punten op te maken.

Hoe gaat het bij jullie?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Reeza za 30 maa 2013 - 23:28

Ik ben ook weer afgevallen deze week gelukkig. Heb wel een iets minder goede week gehad, ga ook zo lekker genieten van de paasbrunch en vanavond ovenfrietjes eten. Vanaf morgen er weer tegen aan!

Die active points gebruik ik trouwens niet. Ik krijg er ook maar weinig voor een uurtje fitness, 4 ofzo. En meestal heb ik nog wel punten over voor een bakje yoghurt ofzo.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte za 30 maa 2013 - 23:53

Maar vier?? Hoe dan?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Reeza zo 31 maa 2013 - 1:37

30 minuten cardio = 3 punten (ik doe altijd crosstrainer, fietsen en loopband) en 20 minuten gewichten = 2 punten. Dus dat schiet niet echt op..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte ma 1 apr 2013 - 4:03

Nee, dat verbaast me echt Reeza. Maar goed, de andere kant van het verhaal is natuurlijk dat je beter iets dan niets doet ;-) Die groepslessen tikken echt aan!

Wij zijn vandaag wezen wandelen en hebben aardig wat gelopen; 10 active points! En het was zo gezellig en leuk!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Reeza ma 1 apr 2013 - 7:26

Was lekker weer he vandaag Very Happy Ik moest helaas werken en was 14u thuis, daarna zijn we naar mn schoonouders geweest.

Een tip, ik heb vandaag de bloemkoolcurry gemaakt en het was super lekker! Voor maar 7 punten dus echt een aanrader!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Reeza do 4 apr 2013 - 0:47

Nou meiden, wel een beetje meeschrijven hoor Wink

Ik heb me de afgelopen dagen weer keurig aan mn punten gehouden, vandaag weer een stuk taart afgeslagen op het werk. Wordt gelukkig steeds makkelijker maar ik ben ook wel erg gemotiveerd moet ik zeggen. Zit nu bijna op -4.5 kg maar even zondag afwachten (weegdag).

Gisteren de Bami Speciaal van de WW gegeten en die was ook erg goed te doen!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  dr_oupy do 4 apr 2013 - 3:25

Hoi,

Vandaag heb ik mij ook aangemeld voor WWonline. Ik vraag mij alleen af hoe het zit met die activepunten, ik zou er vandaag 6 verdienen, maar wat kan ik ermee?

Betekent het dat ik dan die dag 6 extra punten heb, om te eten?

Ik hoop dat ik ook een beetje kan mee schrijven hier, als ik het niet vergeet. Onlangs ben ik al 30 kilo kwijt geraakt dmv shakes. Nu ben ik gestopt met de shakes omdat ik dit echt niet meer trok, en ben weer terug op normaal eten. Vandaar dat ik nu met WW verder wil gaan. Ik heb een lidmaatschap genomen voor 3 maanden, en hoop dat het mij een beetje bevalt. Nu wil ik nog zo'n 15/20 kilo kwijt.

Ik ga zo even het een en ander lezen hier in het topic.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Reeza vr 5 apr 2013 - 21:34

He dr Oupy! Dat klopt idd wat je zegt over die active points. Ik heb ze vandaag gebruikt voor een lekker AH baguette broodje bij mn ontbijt (8 punten), maar ik gebruik ze niet altijd. Krijg bv elke werkdag 2 punten ivm fietsen maar die gebruik ik weer niet.
Goed dat je al zoveel bent afgevallen zeg!
Mij bevalt WW heel erg goed. Het is voor mij heel erg makkelijk om alles in te voeren, ik ben toch 'getrouwd' met mn iPhone.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte vr 5 apr 2013 - 23:14

Op het forum van WW wordt geadviseerd om ongeveer de helft van de active points op te maken (wel zo gezond mogelijk). Maar wat ben je lekker bezig dr_oupy!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  dr_oupy za 6 apr 2013 - 3:02

Okee, dan heb ik het toch goed begrepen, ik zal ze niet altijd gebruiken maar zo af en toe wel. Ben van plan lekker elke dag te gaan lopen met m'n hondje zo'n 90 minuten dat zijn al 6 actieve punten!

Tot nu toe vind ik het ook goed te doen, moet er nog wel even aan wennen dat ik alles invul, maar met de app gaat dat prima, net als Reeza ben ik ook "getrouwd" met mijn iphone, het is bijna mijn rechterhand Wink dus dat komt wel goed.

Doen jullie die active points per dag of per week gebruiken?

Hoe gaat het afvallen bij jullie?
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  mzcharlotte za 6 apr 2013 - 3:12

Ik gebruik zelf de active points op de dag dat is ze heb verdiend. Ik vind het alleen jammer dat je niet kan kiezen of je iets van je weekextra of active points gebruikt. Ik weet niet of je wel al je settings zo hebt gezet dat punten buiten je dagtotaal eerst van je active of van je weekextra haalt. Je kan dat veranderen als je dat wilt.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud