Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 11 van 28 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 19 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 11 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Caribbeanlover ma 18 feb 2013 - 22:42

MzCharlotte, bij deze de gegevens van de vegaham;
Ik plaats niet alles wat op de verpakking staat, maar alleen waar in de calculator om gevraagd wordt. Is toch oke?
Eiwitten = 7 g
Koolhydraten = 12 g
Vetten = 21 gr, waarvan; verzadigd 2,9 g
enkelvoudig onverzadigd 4 g
meervoudig onverzadigd 14 g
Voedingsvezels = 0,5 g

Dit bedoel ik dus met de vetten. Welke moet ik kiezen? Volgens mij kom je er zo niet uit dus is wellicht gokken of gewoon voor echte ham kiezen beter.
Overigens bewaren veel mensen de verpakking niet dus ik snap niet dat WW verwacht dat iedereen alles maar bewaard zodat je dan alleen alles kan uitrekenen.

Wat ik ook raar vind onder vegamaaltijden is dat beschuit met pindakaas, 1 portie al 7 pp is. Overigens vind ik dat geen maaltijd te noemen.
Weet iemand of maaltijd ook in dat propoints boekje staan?

Dat gedoe over porties arghhh. Ik heb nu aardappel au gratin voor mij als recept en daar staat '' pp waarde 12 per portie, porties 4''. Betekend dat het dan 4 x 12= 48 is? Maar hoeveel is 1 portie, hoeveel gram, hoeveel schepjes? Vind het echt onduidelijk hoor.
Bij bruinbrood staat 1 portie, 50 gr, 3 pp en als ik bij brood alle soorten 2 sneden is het ook 50 gr, 3 pp.Rolling Eyes
Bij melk kan het alleen per glas en ik drink nooit een glas alleen een flinke scheut in de thee, maar dat kan je dus niet berekenen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caribbeanlover ma 18 feb 2013 - 23:44

Stylegirl schreef:Ik heb een kopie van de boodschappenlijst denk ik, met allerlei producten erin. Maar ik vind het inderdaad teveel werk om iedere dag alles op te schrijven en zelf uit te rekenen. Daarom wilde ik het liever via een app of internet proberen. Calorieteller werkt voor mij ook niet, omdat ik dan nog niet weet hoeveel ik kan en mag eten om af te vallen. Dus misschien dat ik toch maar een online abonnement ga nemen.
Is dat Kim Feenstra op je avatar of ben jij dat zelf?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Tiana ma 18 feb 2013 - 23:59

Caribbeanlover schreef:Is dat Kim Feenstra op je avatar of ben jij dat zelf?
Geen van beiden. Volgens mij is het gewoon een meisje, kwam een keer op de foto uit toen ik een nieuwe avatar wilde. Als het Kim Feenstra is, verander ik mijn avatar per direct. nerd
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover di 19 feb 2013 - 0:06

Hahaha. Ik zag een aanbieding van een restaurant hier waarbij je 2 kaartjes krijgt voor Verliefd op Ibiza, maar ik heb gehoord dat zij heel slecht acteerd. Snap ook niet dat ze modellen als zij en Doutzen laten acteren, dat is hun werk niet dus is het automatisch slecht haha.
Als zij op tv is, dan doet mijn man haar altijd na op een manier hoe doven dus praten. Het is beledigend, maar ik lig altijd dubbel.Laughing

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Poubelle di 19 feb 2013 - 0:14

Caribbeanlover schreef:Hahaha. Ik zag een aanbieding van een restaurant hier waarbij je 2 kaartjes krijgt voor Verliefd op Ibiza, maar ik heb gehoord dat zij heel slecht acteerd. Snap ook niet dat ze modellen als zij en Doutzen laten acteren, dat is hun werk niet dus is het automatisch slecht haha.
Als zij op tv is, dan doet mijn man haar altijd na op een manier hoe doven dus praten. Het is beledigend, maar ik lig altijd dubbel.Laughing

Zo kan echt alleen jij redeneren... Rolling Eyes
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Caribbeanlover di 19 feb 2013 - 0:17

Is het toch ook niet, daarvoor zijn ze niet aangenomen en zeg nou zelf het is geen porum!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Poubelle di 19 feb 2013 - 0:19

Ik heb de films waar zij in spelen allebei nog niet gezien, kan er dus niets over zeggen.
Maar dat ze model zijn wil niet automatisch zeggen dat ze niet kunnen acteren. Iemand kan toch in meerdere dingen goed zijn? Denk maar aan model Lily Cole, zij is volgens mij best een goede actrice.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Caribbeanlover di 19 feb 2013 - 0:23

Ik ook niet, maar wel stukjes en dat zei mij genoeg.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Cow di 19 feb 2013 - 0:55

Caribbeanlover schreef:Hahaha. Ik zag een aanbieding van een restaurant hier waarbij je 2 kaartjes krijgt voor Verliefd op Ibiza, maar ik heb gehoord dat zij heel slecht acteerd. Snap ook niet dat ze modellen als zij en Doutzen laten acteren, dat is hun werk niet dus is het automatisch slecht haha.

Kim Feenstra, een van de kandidaten van Holland's Next Top Model, is doof. De 21-jarige schone had als kind een zwaar ongeluk, meldt RTL Boulevard. Ze werd doof, waardoor haar stem soms wat apart klinkt. Het model heeft twee gehoorapparaatjes.

Televisiezender RTL 4 kreeg veel reacties van kijkers, die zich verbaasden over de vreemde manier waarop de Groningse Kim praat.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Cow di 19 feb 2013 - 0:57

Ik ben niet voor WW. Ze kloppen het geld uit je portomonee en het is een hoop gedoe.
Als je veel af moet/wilt vallen is het het wel waard. Je wordt je bewust van alles wat je eet en dat is het belangrijkste van afvallen!
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover di 19 feb 2013 - 2:30

Ja vind je dat echt dat WW dat doet? Ik heb wel het idee dat ze eerlijk zijn, het is tenslotte wereldwijd. Alleen ben ik te dom om het te snappen, da''s mijn probleem dus.
Baal ontzettend dat ik oa mijn vegaham geen eens kan vinden en dmv de calculator lukt het ook niet en dat vind ik best wel waardeloos.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Cow di 19 feb 2013 - 2:44

Ja dat vind ik echt.
Voor ieder beetje informatie vragen ze geld (en best wel wat vind ik) maar zoals ik zeg; ze maken je ook bewust van wat je allemaal eet en dat ik ook goed. Je gaat bewuster met je eten om en je leert om concessies te doen daarom werkt het.

Het beste dieet is om je eetpatroon aan te passen. Alleen dan kun je blijvend resultaat behouden. Met WW doe je dat en dat is prima. Ik doe het op mn boeren verstand en met bewegen en dat werkt ook als ik wat consequenter zou zijn
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover di 19 feb 2013 - 2:51

Zo kan het ook idd, maar ik zag zoveel verschillende dieeten, afvaltips ed dat ik niet wist welke ik moest kiezen en door elkaar halen is ook niet oke. Ik heb dat zetje nodig zoals de tips die WW geeft. Bij veel dieeten mag je geen suiker en weet ik veel wat nog meer en bij WW alles zolang je je maar houd aan het aantal ed en dat werkt voor mij makkelijker aangezien ik anders helemaal geen chips ed meer mag.

Ik heb overigens al opgezegd. Ik had die aanbieding voor 3 mnd voor € 47,85 en dan wordt er automatisch € 15,95 p.m. afgeschreven en dat wil ik niet. Dat zou puur zijn om de site in te zien wat jij dus bedoeld denk ik. Ik heb nu al betaald voor 3 mnd, maar heb ze wel gezegd dat ik het duur vind om alleen een beetje op de site te kijken.
Overigens kreeg ik net een mail waarin staat dat ze de totale kosten terug gaan storten. Wat dat betekend weet ik niet?

Ik ga het propoints boekje bestellen en zoveel mogelijk recepten opslaan en dan moet ik het zelf zien te doen. Zolang mijn abbo nog loopt zal ik regelmatig op de site kijken voor tips ed.
Vanochtend had ik zoals elke ochtend 2 bruine boterhammen, besmeerd met latta, 2 plakjes vegaham, kopt thee met een flinke scheut halfvolle melk. s''Middags, 2 bruine boterhammen, omelet met 1 plakje kaas, beetje kerriepoeder, snufje peper, beetje italiaanse kruiden, de boterhammen heb ik besmeerd met ketchup en ik had er een kop thee met melk bij.
Kom ik op nu al op 26 pp uit! Dat is het aantal dat ik mag en dat zou betekenen dat ik nu niks meer mag.
Ik moet gewoon streng zijn voor mezelf, snaai nogal gauw chips, m&m''s ed. Dus dat beperken tot 1x doordeweeks en dan 1 schaaltje. Eventueel in het weekend ook, maar dan mag ik wat meer of sowieso 1x dat ik voor het weekend kies. Ik ben gewoon een vieze vreetzak die geen nee kan zeggen.
Wij eten best vaak pasta en dat zijn best grote idiote porties (beide een redelijke schaal vol onderhand). Die pasta zelf zou ik dan afwegen. Eerst aten we het altijd met een roomsaus, maar sinds een tijd alweer met een tomatensaus ook al is dat uit een pot. Dat vind ik meer smaak hebben dan die kookroom.
Ik wil gewoon kunnen gourmetten (wat we bijna wekelijks doen) zonder erop te letten hoeveel schepjes van de sausen ik kan nemen. De recepten van WW zijn wel handig dus die mij lekker/handig lijken sla ik op zodat ik die altijd kan inzien. Als ik wat wil eten, kan ik altijd in de lijst kijken qua punten. Ik probeer dan bij mijn dagtotaal te zitten, maar ga niet alles wegen ed. Dat kan ook geen eens aangezien de vegaham en mijn kop thee met melk niet te achterhalen zijn.Mijn man heeft nu fruit en kwark meegenomen van zijn werk dus dat kan ik eten ipv chips ed.
Omdat onze laptop kapot is zit ik nu steeds boven alleen maar om de WW site door te lezen waar ik niks wijzer van word. Hierdoor zit onze hond te lang alleen vind ik en da''s zielig. Met de laptop zat ik lekker bij hem.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Rebecca di 19 feb 2013 - 4:35

Caribbeanlover schreef: Bij melk kan het alleen per glas en ik drink nooit een glas alleen een flinke scheut in de thee, maar dat kan je dus niet berekenen.

Melk kan je ook per ml of eetlepel doen, dus dit moet wel te berekenen zijn.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Cow di 19 feb 2013 - 5:29

Caribbeanlover schreef:....
Vanochtend had ik zoals elke ochtend 2 bruine boterhammen, besmeerd met latta, 2 plakjes vegaham, kopt thee met een flinke scheut halfvolle melk. s''Middags, 2 bruine boterhammen, omelet met 1 plakje kaas, beetje kerriepoeder, snufje peper, beetje italiaanse kruiden, de boterhammen heb ik besmeerd met ketchup en ik had er een kop thee met melk bij.
Kom ik op nu al op 26 pp uit! Dat is het aantal dat ik mag en dat zou betekenen dat ik nu niks meer mag.
Ik moet gewoon streng zijn voor mezelf.....

Ik heb werkelijk geen idee hoe het zit met die punten hoor maar kun je niet beter bv;

Ontbijt; 1 bruine boterham 1 cracker met thee (met evt melk)
tussendoor; fruit (appel/kiwi)
Lunch; 2 bruine boterhammen met mager beleg (of bv hard gekookt ei zonder mayo)
tussendoor; kwark (met evt fruit)
Diner; idd afgewogen hoeveelheid paste met rode saus/alleen tomatenpuree met champignons, paprika en ui

Een omelet is weer extra melk en bakboter/olie. Sauzen ed zijn ook niet zo goed.
Je kan beter zelf een saus maken van verse tomaten en wat water/boullion als saus uit een potje.

Het belangrijkste is dat je het snoepen/snacken laat. Neem idd een klein schaaltje kwark ipv chips. Wat ik vaak doe is een waterijsje pakken tegen de lekkere trek. Zit haast niks in en ik ben toch even bezig en daar gaat het vaak om....
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte di 19 feb 2013 - 6:31

Caribbeanlover schreef:MzCharlotte, bij deze de gegevens van de vegaham;
Ik plaats niet alles wat op de verpakking staat, maar alleen waar in de calculator om gevraagd wordt. Is toch oke?
Eiwitten = 7 g
Koolhydraten = 12 g
Voedingsvezels = 0,5 g
Ja hoor prima CBL. Ik had een hele reactie, flikkert mijn internet eruit. Kort gezegd; ik ben ervan uit gegaan de deze gegevens op basis van 100g zijn. Ik heb berekend dat als een plakje 20g is, het 1 punt zou zijn. Goede vraag van die vetten, volgens mij pak je het totaal (dus 21g).
Als je eenmaal een ingredient hebt toegevoegd, dan blijft het programma het onthouden. Dus je hoeft maar 1 maal iets in te voeren. De porties kan je altijd aanpassen.

Natuurlijk kun je dit zelf ook en kost het een hoop geld. Voor mij is het een stok achter de deur, hoop ik. Je betaalt ook voor de naam, denk ik. Bij de cursus zeiden ze ook dat je ten eerste variatie gaat aanbrengen in je dagelijkse eetpatroon, ten tweede dat je na een week of twee of drie eigenlijk automatisch bewust bent van de punten, zonder dat je er heel strak op moet letten. Ze adviseerden ook om enigszins te plannen wat je eet, daarmee zou je al veel bewustheid kunnen creeeren.

Ik ben benieuwd hoor!! Maar als ik hoor wat een resultaten worden behaald...
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Caribbeanlover di 19 feb 2013 - 20:33

Cow schreef:
Caribbeanlover schreef:....
Ik moet gewoon streng zijn voor mezelf.....

Ik heb werkelijk geen idee hoe het zit met die punten hoor maar kun je niet beter bv;

Ontbijt; 1 bruine boterham 1 cracker met thee (met evt melk)
tussendoor; fruit (appel/kiwi)
Lunch; 2 bruine boterhammen met mager beleg (of bv hard gekookt ei zonder mayo)
tussendoor; kwark (met evt fruit)
Diner; idd afgewogen hoeveelheid paste met rode saus/alleen tomatenpuree met champignons, paprika en ui

Een omelet is weer extra melk en bakboter/olie. Sauzen ed zijn ook niet zo goed.
Je kan beter zelf een saus maken van verse tomaten en wat water/boullion als saus uit een potje.

Het belangrijkste is dat je het snoepen/snacken laat. Neem idd een klein schaaltje kwark ipv chips. Wat ik vaak doe is een waterijsje pakken tegen de lekkere trek. Zit haast niks in en ik ben toch even bezig en daar gaat het vaak om....
Rebecca,
Melk kan idd afgemeten worden alleen weet ik niet per hoeveel ml dat aan punten is aangezien ik dat op de site niet kan vinden.
Cow,
Het klopt in een echte omelet hoort room waardoor het dus luchtig van wordt. Ik heb een klein ini mini beetje melk gebruikt en denk dat dat niet zoveel kwaad kan. Ik bak altijd in plantaardige olie en ook die hoeveelheid heb ik beperkt. Ik heb de neiging om elke avond te snacken. Gisteravond had ik dus een flinke bak kwark met verse stukjes peer en kiwi. Kreeg het amper weg, die kwark was zwaar en zuur!
Zitten in waterijsjes niet teveel suikers? Ik drink Slimpie limonade en volgens WW is dat 0 punten dus dat mag volop. Wat is het verschil met ontbijt om 1 boterham en 1 cracker te nemen ipv 2 boterhammen?
Dank je voor de tips iig, ik ga dat met het brood proberen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover di 19 feb 2013 - 20:37

mzcharlotte schreef:
Caribbeanlover schreef:MzCharlotte, bij deze de gegevens van de vegaham;
Eiwitten = 7 g
Koolhydraten = 12 g
Voedingsvezels = 0,5 g
Ja hoor prima CBL. Ik had een hele reactie, flikkert mijn internet eruit. Kort gezegd; ik ben ervan uit gegaan de deze gegevens op basis van 100g zijn. Ik heb berekend dat als een plakje 20g is, het 1 punt zou zijn. Goede vraag van die vetten, volgens mij pak je het totaal (dus 21g).
Als je eenmaal een ingredient hebt toegevoegd, dan blijft het programma het onthouden. Dus je hoeft maar 1 maal iets in te voeren. De porties kan je altijd aanpassen.

Natuurlijk kun je dit zelf ook en kost het een hoop geld. Voor mij is het een stok achter de deur, hoop ik. Je betaalt ook voor de naam, denk ik. Bij de cursus zeiden ze ook dat je ten eerste variatie gaat aanbrengen in je dagelijkse eetpatroon, ten tweede dat je na een week of twee of drie eigenlijk automatisch bewust bent van de punten, zonder dat je er heel strak op moet letten. Ze adviseerden ook om enigszins te plannen wat je eet, daarmee zou je al veel bewustheid kunnen creeeren.

Ik ben benieuwd hoor!! Maar als ik hoor wat een resultaten worden behaald...
Het klopt idd dat het om 100 gr ging. Ik had een plakje gewogen en de digiweegschaal gaf 0 aan!Weight watchers - Pagina 11 878948377 Ik vind het systeem ruk omdat ik met het ontbijt en lunch gister al op 26 pp was en dat mag ik dus precies. Er klopt niet veel van denk ik. Naar de cursus gaan vind ik wat overbodig omdat je niet echt persoonlijke aandacht krijgt er zijn tenslotte meer mensen die vragen hebben.
Vind het raar dat ze het over plannen hebben, dat is toch logisch en kan men zelf ook wel bedenken daar ga ik geen € 11,00 voor dokken.
Overigens storten ze de totale kosten terug staat er in de mail aangezien ik alvast heb opgezegd. Vraag me af wat ze daarmee bedoelen, dat bedrag van die 3 mnd?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 20:45

Ik ben het eens met Cow.
Ik loop nu al sins september bij een dieetiste.
Dat kost me veel minder en werkt super goed. Net als bij WW heb je een stok achter de deur, iets wat voor veel mensen wel fijn is.
Ze maakt weekmenu's voor mij met de afgewogen hoeveelheden en ik mag nog steeds superlekker eten. Ik ben nu ruim 11 kilo afgevallen waardoor het nu iets minder snel gaat maar de laatste 2½ maand ben ik ondanks veel verjaardagen, etentjes en de feestdagen toch nog 2.9 kilo afgevallen.

Gast
Gast

Bericht  Cow di 19 feb 2013 - 20:51

De typisch Hollandse boterham met kaas is normaal zo’n 150 calorieën. De bruine boterham met 20+ kaas is nu nog maar zo’n 130 calorieën en met Hüttenkäse of een variant is deze nauwelijks 100 calorieën. Vervang je de bruine boterham voor een cracker met 20+ kaas dan kom je ook niet boven de 100 calorieën uit en leg je op de cracker Hüttenkäse dan ben je met zo’n 70 calorieën klaar. Als je dit maal 2 of 3 doet, scheelt het je al snel een hele belegde boterham wat je aan calorieën minder binnen krijgt.

Wil je ’s avonds toch nog wel iets hartigs, vervang dan het vette toastje voor een belegd toastje met smeerkaas (o.a. Slankie, Philadelphia) in diverse smaken. Zo’n 40 calorieën en je bent klaar. De mini Babybel is nog wel zo’n 60 calorieën, maar daar zit je ook eerder vol van. Geitenkaas is daarnaast weer wat minder vet dan Camembert 40 calorieën ten opzichten van zo’n 50 calorieën.

Gekopieerd van mens-en-gezondheid

In een waterijsje zitten ongeveer 60 calorieën, altijd beter dan ieder andere snack dus.
En je kunt beter een klein bakje kwark/magere yoghurt nemen dan een flinke bak. Je zult jezelf echt moeten aanwennen om minder te eten, 's avonds een flinke bak kwark en fruit zal er niet aan helpen.
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover di 19 feb 2013 - 22:28

Ik heb net ontbeten met 3 crackers met jam, kaas, ham, kop thee met melk en een appel die ik moeilijk weg kreeg.
Ik had op de WW site gezien dat 1 glas melk van 250 ml, 2 pp heeft. Ik zal even in cm uitleggen hoeveel ik heb en dat is zeg maar 1,5 cm. Ik doe dat dan in een kop thee die voor 3/4 gevuld is zeg maar dus de hoeveelheid melk uitrekenen is zo klein dat het lastig wordt.

Overigens heb ik nu weer een mail gehad van WW waarin ze weer zeggen dat ze het hebben stop gezet en dat ik het hele bedrag terug krijg. Op het formulier daarvoor had ik in het vakje gezegd dat ik het zonde en te duur vind om voor € 47,85 alleen maar een site te kunnen bekijken en een berekening krijg wat mijn aantal pp zijn.

Ik weet niet of het gebruikelijk is dat ik het hele bedrag terug krijg, maar ik dacht dus dat ik voor 3 mnd had betaald en dat je je geld niet terug krijgt. Gister kon ik nog op de site mbt mijn persoonlijke pagina en nu niet meer.
Ik wilde zoveel mogelijk recepten opslaan en had er pas 3. Nu kan dat dus niet meer. Wellicht ga ik het WW magazine kopen zodat ik toch wat recepten heb en het vlees kan ik er dan uitlaten. Het propoints boekje ga ik wel kopen iig aangezien ik nu weet wat mijn aantal propoints punten zijn.

Het is beter zo. Dit weekend viert mijn man zijn verjaardag en dan wil ik gewoon taart en chips ed kunnen eten, niet teveel gewoon minder dan voorheen. s'Avonds eet mijn broertje mee en gaan we gourmetten. Ik wil dan gewoon sauzen kunnen eten als ik dat wil, maar in mindere maten dan ik voorheen deed met gourmetten. Volgende week is mijn man jarig en dus gaan we uit eten en volgende week gaan we weer uit eten.
Met al die dingen ga ik er nu wel opletten, dat ik niet teveel eet/opschep, vaker appelsap ipv cola neem alhoewel ik zelden nog cola drink als ik uit eten ga. Door de koolzuur heb ik al gauw een vol gevoel en dat bruisende vind ik in combi met eten niet fijn, dus drink appelsap en ook vaak fristi.

WW raadt aan om 300 gr groenten en 200 gr fruit per dag te eten!!! Aangezien die geen punten bevatten, dan zit je toch zo vol en heb je geen ruimte voor de dagelijkse aantal pp?! Met kaas raden ze aan om vooral de vettere soorten te eten. Maar ik heb geen idee welke dat zijn, dus maar vragen bij de kaasboer denk ik dan.
Ik typ met ruimtes ertussen en toch wordt het bericht in een stuk achter elkaar geplaatst!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte wo 20 feb 2013 - 1:44

Smupskes~ schreef:Ik ben het eens met Cow.
Ik loop nu al sins september bij een dieetiste.
Dat kost me veel minder en werkt super goed. Net als bij WW heb je een stok achter de deur, iets wat voor veel mensen wel fijn is.
Ze maakt weekmenu's voor mij met de afgewogen hoeveelheden en ik mag nog steeds superlekker eten. Ik ben nu ruim 11 kilo afgevallen waardoor het nu iets minder snel gaat maar de laatste 2½ maand ben ik ondanks veel verjaardagen, etentjes en de feestdagen toch nog 2.9 kilo afgevallen.

Het één werkt voor de ene persoon, het andere voor de andere persoon. Ik heb ook bij een dieetiste gelopen en ik schoot er niks mee op. Eigenlijk werd mijn dieet zo al goed gekeurd, maar toch viel ik er niks mee af. Dan zou de dieetiste toch ook iets anders moeten voorstellen? Ja, ik vind WW best een hoop geld, maar ik vind mezelf dat waard (niet dat ik zeg dat jij dat niet vind, ik kan niet in je portemonnee kijken) en ik hoop gewoon dat dit mij wel wat oplevert.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 2:12

CBL, wist je dat in appelsap ook heel veel suiker zit? Tenzij je verse appels perst, krijg je daarmee ook heel veel verkeerde suikers binnen.

Mijn truc is om heel veel water te drinken, op een gegeven moment raak je daar verslaafd aan. En in de weekenden mag ik dan alles drinken wat ik wil: cola, cocktails, sapjes. Zo houd ik het wel vol.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 20 feb 2013 - 3:23

Smupskes,
Ik ben letterlijk 1x naar een dietiste gegaan en het enige wat zei gaf was tips, zoals als ik trek heb een boterham nemen ipv chips/chocolade. Menu's ed deed ze niet aan dus ik had zoiets ''da''s lekker makkelijk dat beroep kan ik op die manier ook doen, gewoon dingen uit je hoofd leren uit een boekje ed en verder niks doen''.
Rood,
Ik weet dat voldoende drinken met name water goed is en dat je een vol gevoel ervan krijgt. Het nadeel bij mij is dat ik iets te kauwen wil hebben ook al zou ik vol zijn van drinken, dan kunnen chips ed er altijd nog bij helaas. Water lust ik niet, dus ik heb Slimpie siroop en dat mag van WW onbeperkt en is dus oke (heb het van iemand van hier btw).

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Kowalski wo 20 feb 2013 - 3:27

Caribbeanlover schreef:Smupskes,
Ik ben letterlijk 1x naar een dietiste gegaan en het enige wat zei gaf was tips, zoals als ik trek heb een boterham nemen ipv chips/chocolade. Menu's ed deed ze niet aan dus ik had zoiets ''da''s lekker makkelijk dat beroep kan ik op die manier ook doen, gewoon dingen uit je hoofd leren uit een boekje ed en verder niks doen''.
Rood,
Ik weet dat voldoende drinken met name water goed is en dat je een vol gevoel ervan krijgt. Het nadeel bij mij is dat ik iets te kauwen wil hebben ook al zou ik vol zijn van drinken, dan kunnen chips ed er altijd nog bij helaas. Water lust ik niet, dus ik heb Slimpie siroop en dat mag van WW onbeperkt en is dus oke (heb het van iemand van hier btw).

Wie weet CBL, heb je je roeping gemist! Weight watchers - Pagina 11 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud