Weight watchers
+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers
Pagina 19 van 28
Pagina 19 van 28 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 23 ... 28
Re: Weight watchers
Hoi meiden, het gaat goed hier zie ik! Ik ben nu sinds vorige week zondag 1,3 kg kwijt dus dat is lekker. Mijn valkuil was echt het moment dat ik thuis kwam uit mijn werk. Maar ik moet zeggen, het lijkt wel of ik al gewend ben om minder suiker te eten. We hebben ook niets in huis, om niet in de verleiding te komen. Ik ga ook mijn Wereldgerechten weggeven, wat een hoop punten zitten daarin zet! Ik had wel verwacht dat het niet de meest gezonde optie was, maar het is wel erg extreem.
Juliette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12
Cheesegirl schreef:Vervelend mzcharlotte, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het volgende moment weer beter is.
Ik zou mij vanmorgen wegen, maar dat ben ik vergeten, had al ontbeten, dus doe het morgenochtend. Vanavond gaan we snacken, ik zat even te kijken in WW wat ik het beste kan nemen. Een kroket is "maar" 4 punten, dus dat lijkt mij het beste! Patat zit wel erg veel punten in, dus ik ben nog aan het puzzelen. Jullie tips?
Ik zou dan 2 snacks nemen, denk ik. Of een kinderpatatje, die neem ik ook wel eens.
Het verbaasd mij eigenlijk hoeveel punten er in patat zitten!! Echt heel veel.
Reeza: Ik zie je foto niet, wel zie ik je naam en geboortejaar, ik weet niet of je dat vervelend vindt?
All: Hier ben ik net weer begonnen en heb toch maar een online abonnement genomen. Het schrijven schoot er toch elke keer weer bij in..
Ik zie lekker dingen voorbij komen zeg, mmm, ziet er heerlijk uit.
Ik moet er nog even aan wennen dat lekker eten ook heel gezond kan zijn .
Vandaag ben ik een dagje vrij en heb ik niet veel op de planning staan.
Ik ga in ieder geval wel een lekker stuk lopen met de kinderen en een boodschapje doen.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Hebben jullie trouwens nog beleg tips? Om mee te nemen?
En sowieso lunchtips om mee te nemen naar het werk?
En sowieso lunchtips om mee te nemen naar het werk?
_Lana_- Ratel
_Lana_ schreef:
Reeza: Ik zie je foto niet, wel zie ik je naam en geboortejaar, ik weet niet of je dat vervelend vindt?
Thnx, dat wist ik niet, heb het verwijderd.
Belegtips, ik neem gewoon 2 boterhammen mee naar mn werk en als beleg kaas of vleeswaren. Soms neem ik filet americain mee en dat zet ik dan in de koelkast op mn werk. Ook neem ik voor tussendoor altijd fruit mee en koop ik in de kantine bij de lunch salade (wij hebben echt veel keuze en je mag zelf mixen) en koop ik altijd een optimel yoghurt voor tussendoor.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Ik neem altijd zachte (bruine) puntjes mee naar het werk. Ik ben gek van vleeswaren (heb deze week casselerrib en kalkoenfilet mee), maar beleg er nu ook wat sla (gewoon uit zo'n mengzakje) en komkommer of tomaat bij. Echt superlekker en bijna een luxe broodje ook.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb trouwens eindelijk een nieuwe weegschaal besteld Die van nu is echt dramatisch, zo erg wisselt mn gewicht als ik er 5 keer op ga staan. Dus hopelijk vanaf volgende week een betrouwbaar resultaat (en ik hoop dat het niet tegen valt haha).
Reeza- Prater
Dank voor de tips.
Ik ben alleen niet zo van het vlees op brood.
Dus ik kom elke keer op smeerkaas / Philedelphia enz.
Maar goed, toch maar weer eens iets anders proberen.
Misschien maak ik ook wel eens een pastasalade of een wrap.
Wat eet je dan als ontbijt Reeza?
Ik ben alleen niet zo van het vlees op brood.
Dus ik kom elke keer op smeerkaas / Philedelphia enz.
Maar goed, toch maar weer eens iets anders proberen.
Misschien maak ik ook wel eens een pastasalade of een wrap.
Wat eet je dan als ontbijt Reeza?
_Lana_- Ratel
mzcharlotte schreef:Ik neem altijd zachte (bruine) puntjes mee naar het werk. Ik ben gek van vleeswaren (heb deze week casselerrib en kalkoenfilet mee), maar beleg er nu ook wat sla (gewoon uit zo'n mengzakje) en komkommer of tomaat bij. Echt superlekker en bijna een luxe broodje ook.
Mmm toch klinkt het wel heel lekker!
_Lana_- Ratel
Ik eet eigenlijk bijna iedere ochtend optimel yoghurt met muesli of optimel kwark met muesli en wat fruit erdoor.
Ook eet ik wel eens een paar wasa sport + crackers.
Momenteel ben ik helemaal verslaafd aan optimel kwark cranberry-framboos + 2 eetlepels muesli + verse frambozen = 5 pp
Ook eet ik wel eens een paar wasa sport + crackers.
Momenteel ben ik helemaal verslaafd aan optimel kwark cranberry-framboos + 2 eetlepels muesli + verse frambozen = 5 pp
Reeza- Prater
Even een vraagje: Ik ga vanavond een WW recept maken maar alles staat er twee keer en tussen haakjes. Bijvoorbeeld: Boullion kip 250 ml (100 ml) . Of 80 gram (100 gram) couscous ongekookt.
Welke hoeveelheid moet ik aanhouden?
Welke hoeveelheid moet ik aanhouden?
Reeza- Prater
Hoi meiden, hoe gaat het hier? Ik heb het idee dat het mij steeds makkelijker af gaat. Ik heb niet meer zo'n behoefte aan suiker
Juliette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12
Fijn he Juliette! Ik heb dat idee ook..
Ik had precies dezelfde valkuil als jij: als ik uit mn werk kwam ging ik altijd eten. Ook omdat ik al om 17:30 thuis ben en mn vriend om 19:00 pas. Ik koop nu steeds bakjes cherrytomaatjes en als ik een hongeraanval heb na werktijd stort ik me daarop. Ik ben al 2,6 kg afgevallen, echt super!
Ik had precies dezelfde valkuil als jij: als ik uit mn werk kwam ging ik altijd eten. Ook omdat ik al om 17:30 thuis ben en mn vriend om 19:00 pas. Ik koop nu steeds bakjes cherrytomaatjes en als ik een hongeraanval heb na werktijd stort ik me daarop. Ik ben al 2,6 kg afgevallen, echt super!
Reeza- Prater
Wow, wat goed Reeza. Hoe lang heb je over die kilo's gedaan?
Het gaat me over het algemeen makkelijker af inderdaad, zeker qua keuzes maken. Ik moet ook echt niet denken aan een Doner Kebab ofzo Ik zit bij voorbaat al vol haha!
Het gaat me over het algemeen makkelijker af inderdaad, zeker qua keuzes maken. Ik moet ook echt niet denken aan een Doner Kebab ofzo Ik zit bij voorbaat al vol haha!
mzcharlotte- Ratel
Zo'n 3 weken dus het gaat echt hard! Heb vandaag mn nieuwe weegschaal binnen gekregen dus zondag eens kijken of het echt klopt.
Reeza- Prater
Hier gaat het een beetje met ups en down. Ik verlies niet echt heel snel de kilo´s, maar aan mijn lijf merk ik het wel. Van de week een paar keer slecht gedaan, nu weer lekker mijn best doen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Wat is precies slecht? Ik heb ook paaseitjes gegeten, maar daarbuiten juist heel gezond. Het recept pitabroodje gevuld met peer, gorgonzola en parma is trouwens echt super lekker (net gegeten).
Ik merk het ook Cheesegirl, ook aan mijn kleding bijvoorbeeld. Ik heb deze week totaal niet op de weegschaal gestaan n.a.v. de teleurstelling vorige week. Ik zie het wel. Ik zou blij zijn als er een kilo af is.
Ik merk het ook Cheesegirl, ook aan mijn kleding bijvoorbeeld. Ik heb deze week totaal niet op de weegschaal gestaan n.a.v. de teleurstelling vorige week. Ik zie het wel. Ik zou blij zijn als er een kilo af is.
mzcharlotte- Ratel
Slecht is pannenkoeken en Mona toetje!
Ik zag dat recept inderdaad ook staan, lijkt mij ook erg lekker! Zou je er ook andere kaas voor kunnen gebruiken?
Ik zag dat recept inderdaad ook staan, lijkt mij ook erg lekker! Zou je er ook andere kaas voor kunnen gebruiken?
Cheesegirl- Ratel
Ik lees af en toe wel mee hier, maar is pannenkoeken zo slecht dan? Natuurlijk is het niet super gezond, maar voor een keer is het toch helemaal niet verkeerd? Of is het veel punten?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
1 pannenkoek is 4 punten.
Nog een vraagje, ik drink graag zelf geperst sinaasappelsap. Als ik dit bekijk in WW rekent hij voor een glas 2 punten, terwijl je voor een sinaasappel 0 punten mag rekenen? Is het nou erg raar dat ik dan gewoon 2 sinaasappels pers en dan invul "2 sinaasappels" voor 0 punten dus of is dat niet eerlijk?
Nog een vraagje, ik drink graag zelf geperst sinaasappelsap. Als ik dit bekijk in WW rekent hij voor een glas 2 punten, terwijl je voor een sinaasappel 0 punten mag rekenen? Is het nou erg raar dat ik dan gewoon 2 sinaasappels pers en dan invul "2 sinaasappels" voor 0 punten dus of is dat niet eerlijk?
Cheesegirl- Ratel
Daar heb ik me ook over verwonderd ja. Ik begrijp het verschil ook niet. Misschien kan je de vraag terugvinden op het forum?
Tja, maar dat vind ik het leuke van WW. Je kan/mag in principe alles, maar er wordt alleen gevraagd om alles op een figuurlijke weegschaal te leggen. Vind je het echt de punten waard? 3 pannenkoeken met stroop ofzo, is dan zo ongeveer 16 punten. Na, moet best kunnen voor een keer.
Tja, maar dat vind ik het leuke van WW. Je kan/mag in principe alles, maar er wordt alleen gevraagd om alles op een figuurlijke weegschaal te leggen. Vind je het echt de punten waard? 3 pannenkoeken met stroop ofzo, is dan zo ongeveer 16 punten. Na, moet best kunnen voor een keer.
mzcharlotte- Ratel
Hier is het antwoord van een forumlid daar:
Dit onderwerp komt ongeveer elke dag voorbij. In geperste sinaasappels zijn de vezels niet meer intakt, en drink je sneller meer sinaasappels weg. Voor een gewone sinaasappel moet je lichaam meer werk verzetten om het te verteren. In een glas sap drink je zo 4/5 sinaasappels weg. Probeer die maar eens gewoon zo uit het vuistje te eten. Dan haak je er na twee wel af.
mzcharlotte- Ratel
Ja voor een keer idd dus ja. Dan is het toch niet meteen slecht?
Nee, is het ook niet. Maar we zijn allemaal best gewend om in goed/slecht te denken. Het is natuurlijk wel zo dat als je tussen pannenkoeken en een aardappel/groente-gerecht moet kiezen dat die laatste gewoon een gezondere keuze is. Je bent er langer van verzadigd en je bereikt ook nog eens meer ermee (groente = vitamines = behalen van fitformule). Overigens moet je er dan geen bakken jus overheen gooien ofzo
mzcharlotte- Ratel
ja oke dat is wel zo ja maar dan nog vind ik het niet zo slecht om het een keer te eten
Het hoort gewoon bij onze cultuur. Punt.
mzcharlotte- Ratel
Pagina 19 van 28 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 23 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» Weight watchers
» Weight Watchers cursus
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
» Weight Watchers afval-topic!
» Weight Watchers cursus
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
» Weight Watchers afval-topic!
Pagina 19 van 28
Permissies van dit forum: