Weight watchers
+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers
Pagina 18 van 28
Pagina 18 van 28 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23 ... 28
Re: Weight watchers
Heerlijk Juliette! Zet 'm op!
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Hier gaat het ook weer goed! In totaal 2,1 kg eraf in 3 weken! Ik zit nu net onder de 90, die wil ik nooit meer zien.
Goed bezig, Juliette!
Goed bezig, Juliette!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt meiden, dit topic motiveert echt :-) Jullie zij ook goed bezig!
Juliette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12
Wat goed Juliette! En jij ook Stylegirl!
Ik heb weer een lekkere lunch ontworpen voor mezelf;
105g (3 sneden) volkoren bruin brood
40g (2 plakjes) gerookte zalm
sla, tomaten en komkommer
a 9pp totaal
Ik heb gewoon de eerste 20g zalm en komkommer op de ene boterham gelegd, er een boterham opgelegd, dan een nieuwe plak zalm met tomaat en sla erop gelegd en daarbovenop nog een boterham. Een dikke sandwich dus en je zit er goed vol van.
Ik heb weer een lekkere lunch ontworpen voor mezelf;
105g (3 sneden) volkoren bruin brood
40g (2 plakjes) gerookte zalm
sla, tomaten en komkommer
a 9pp totaal
Ik heb gewoon de eerste 20g zalm en komkommer op de ene boterham gelegd, er een boterham opgelegd, dan een nieuwe plak zalm met tomaat en sla erop gelegd en daarbovenop nog een boterham. Een dikke sandwich dus en je zit er goed vol van.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Klinkt goed mzcharlotte!
Ik ga mij morgen weer is wegen, mijn buik is wat rustiger dus hopelijk valt het resultaat mee. Morgen ben ik 20 dagen bezig, dus ben benieuwd. Ik ben ervan overtuigd dat je met WW niet kilo´s per maand verliest, maar liever iets minder dat het er ook af blijft.
Ik heb voor vanavond een stukje vis om te bakken, iemand nog lekkere ideeën daarvoor?
Ik ga mij morgen weer is wegen, mijn buik is wat rustiger dus hopelijk valt het resultaat mee. Morgen ben ik 20 dagen bezig, dus ben benieuwd. Ik ben ervan overtuigd dat je met WW niet kilo´s per maand verliest, maar liever iets minder dat het er ook af blijft.
Ik heb voor vanavond een stukje vis om te bakken, iemand nog lekkere ideeën daarvoor?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Nou, na 3 weken WW is het resultaat -1.5 kg. Weet niet zo goed wat ik ervan vind. Het is niet echt veel, maar vind het denk ik belangrijker dat het eraf is door middel van normaal eten en dat het eraf blijft! Op deze manier eten is aanpassen van je eetstijl en dat is denk ik wel goed.
Ik had gister bij de Lidl even Linessa kwark meegenomen, maar jeetje dat is echt niet gezond! Onwijs veel punten, dus na dit bakje maar weer over op magere yoghurt.
Hoe gaat het met jullie?
Ik had gister bij de Lidl even Linessa kwark meegenomen, maar jeetje dat is echt niet gezond! Onwijs veel punten, dus na dit bakje maar weer over op magere yoghurt.
Hoe gaat het met jullie?
Cheesegirl- Ratel
Cheesegirl, ik val ook niet supersnel af, maar je moet maar bedenken dat het gewicht er ook niet zo snel is aangekomen. En waarschijnlijk blijft het gewicht er nu beter af, omdat je jezelf een gezond eetpatroon aanleert. Zo bekijk ik het in ieder geval.
Tiana- Ratel
Stylegirl, dat is ook waar hoor. Liever wat langzamer, dan continu jojoën.
Net heerlijk 45 minuten gelopen, lekker zonnetje erbij en af en toe wat sneeuw.
Net heerlijk 45 minuten gelopen, lekker zonnetje erbij en af en toe wat sneeuw.
Cheesegirl- Ratel
Het gemiddelde is ook 0,5 tot 1kg per week. In die zin zou je dan prima op schema zitten.
mzcharlotte- Ratel
Hoi Dames,
Ik heb een aantal vragen, een tijdje ben ik aan het lijnen geweest door middel van shakes. Daar ben ik nu geleidelijk aan mee gestopt maar nu val ik niet meer af ondanks dat ik gewoon een regelmatig eet patroon heb, en mijn dagmenu ook is bekeken en berekend door een dieetkok. Nu dacht ik misschien moet ik eens gaan bijhouden met de WW maar zal dit echt veel zin hebben? Want in principe eet ik nu gewoon elke dag het zelfde qua kcal. En gaan jullie dan ook echt naar die bijeenkomsten of doen jullie het gewoon zelf? En hoe zit dat met WW online, wat betaal je ervoor en hoe werkt het?
Groetjes
Ik heb een aantal vragen, een tijdje ben ik aan het lijnen geweest door middel van shakes. Daar ben ik nu geleidelijk aan mee gestopt maar nu val ik niet meer af ondanks dat ik gewoon een regelmatig eet patroon heb, en mijn dagmenu ook is bekeken en berekend door een dieetkok. Nu dacht ik misschien moet ik eens gaan bijhouden met de WW maar zal dit echt veel zin hebben? Want in principe eet ik nu gewoon elke dag het zelfde qua kcal. En gaan jullie dan ook echt naar die bijeenkomsten of doen jullie het gewoon zelf? En hoe zit dat met WW online, wat betaal je ervoor en hoe werkt het?
Groetjes
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Cheesegirl, het is best goed! Want je doet het wel met een manier die vol te houden is. Overigens kwam ik de eerste weken juist aan. Vermoedelijk darmvulling, want gezondere dingen die langer in je lijf blijven hangen. Daardoor wellicht ook wat vocht vasthouden.
Dr Oupy, er zijn meer mensen die het via WW doen. Mensen die zichzelf een gezond eetpatroon aan willen leren, soms inderdaad na een gewichtsverlies op een andere manier.
Hier gaat het nog steeds een beetje mwah, al lig ik nog wel op schema.
Dr Oupy, er zijn meer mensen die het via WW doen. Mensen die zichzelf een gezond eetpatroon aan willen leren, soms inderdaad na een gewichtsverlies op een andere manier.
Hier gaat het nog steeds een beetje mwah, al lig ik nog wel op schema.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Vandaag een goede dag gehad Gezond gegeten en heb nog 4 punten over, ga zo nog een lekkere smoothie maken als toetje. Het weekend wordt wel moeilijk, heb 2 verjaardagen (ga geen taart nemen) en blijf ook eten, zaterdag chinees en zondag uit eten. Gelukkig is zondag mn weegdag dus ik hoop dat ik dan toch nog ben afgevallen.
Reeza- Prater
Whoop whoop! 5kg eraf en mensen zien het al aan mij! Klopt ook wel, want bij mij gaat het eerst uit mijn gezicht/nek/hals. Toch is het superleuk om te horen!!
Gisteren had ik de gourmetavond. Ik was op tijd thuis, dus ik heb eerst zelf wat wortels buit gemaakt. Ik was dus al redelijk verzadigd toen ik aankwam. Ik had vooraf zorgvuldig berekend wat ik kon/wilde eten en daar heb ik me ook aan gehouden. Er waren ook wat champignons, paprika en komkommer. Niet zo veel, maar daar heb ik van zitten eten. Daardoor ben ik nog goed in mijn puntenaantal gebleven. Het is wel een uitdaging, omdat mensen 'gezellig' nog wat op je bordje willen leggen. Ik heb toch maar uitgelegd waarom ik niet meer wilde eten, maar dan krijg je ook ineens veel begrip.
Gisteren had ik de gourmetavond. Ik was op tijd thuis, dus ik heb eerst zelf wat wortels buit gemaakt. Ik was dus al redelijk verzadigd toen ik aankwam. Ik had vooraf zorgvuldig berekend wat ik kon/wilde eten en daar heb ik me ook aan gehouden. Er waren ook wat champignons, paprika en komkommer. Niet zo veel, maar daar heb ik van zitten eten. Daardoor ben ik nog goed in mijn puntenaantal gebleven. Het is wel een uitdaging, omdat mensen 'gezellig' nog wat op je bordje willen leggen. Ik heb toch maar uitgelegd waarom ik niet meer wilde eten, maar dan krijg je ook ineens veel begrip.
mzcharlotte- Ratel
Wow Mzcharlotte, bij jou gaat het goed zeg! Geeft ook wel een goed gevoel dat mensen het zien, lijkt me!
En fijn dat je lekker hebt kunnen eten en dat anderen begrip voor je hadden.
En fijn dat je lekker hebt kunnen eten en dat anderen begrip voor je hadden.
Tiana- Ratel
Toch maar vanmorgen gewogen ipv morgen: afgevallen! Ben nu in totaal 1.8 kg kwijt. Geeft wel weer motivatie om geen taart te eten vanmiddag op verjaardag.
Zometeen heerlijk ontbijten met 2 geroosterde boterhammen en een smoothie van magere yoghurt met framboos/mango/banaan.
Heeft iemand nog tips voor uit eten gaan? Morgen gaan we met mn schoonouders naar een eetcafe, ik kan niet van tevoren het menu bekijken want ik heb geen idee hoe het heet. Ik ben bang dat het vrij simpel is, gewoon patat/salade/vlees oid. Wat is dan het beste om te nemen? Kan je bijvoorbeeld om extra salade vragen zodat ik dat ipv patat kan eten?
Zometeen heerlijk ontbijten met 2 geroosterde boterhammen en een smoothie van magere yoghurt met framboos/mango/banaan.
Heeft iemand nog tips voor uit eten gaan? Morgen gaan we met mn schoonouders naar een eetcafe, ik kan niet van tevoren het menu bekijken want ik heb geen idee hoe het heet. Ik ben bang dat het vrij simpel is, gewoon patat/salade/vlees oid. Wat is dan het beste om te nemen? Kan je bijvoorbeeld om extra salade vragen zodat ik dat ipv patat kan eten?
Reeza- Prater
Als ik uit eten ga let ik nooit op wat ik pak, dat is een uitje voor mij. Je kunt extra salade vragen, maar vergeet niet de dressing apart te vragen. Die kan net zo slecht zijn. Zoek bijvoorbeeld voor de lol eens de kant en klare boerensalade van de AH op. Zitten wat flintertjes kaas in, paar pitjes en nootjes en toch 18 punten! Eet je een lekker bordje friet voor.
WW heeft trouwens ook een restaurantgids. Die geeft punten van gerechten zoals ze op de koksschool leren.
Ben toch blij! Gisteren gewogen en eindelijk de 28 kilo gepasseerd! Liep al tijden een beetje rond en in de 27 te schommelen, nu eindelijk weer een stapje verder. Het is "maar" 6 ons, maar nu ik langer bezig ben en het programma een beetje zat begin te raken gaat het niet zo hard meer. Ben er dus erg blij mee!
WW heeft trouwens ook een restaurantgids. Die geeft punten van gerechten zoals ze op de koksschool leren.
Ben toch blij! Gisteren gewogen en eindelijk de 28 kilo gepasseerd! Liep al tijden een beetje rond en in de 27 te schommelen, nu eindelijk weer een stapje verder. Het is "maar" 6 ons, maar nu ik langer bezig ben en het programma een beetje zat begin te raken gaat het niet zo hard meer. Ben er dus erg blij mee!
Rovine- Ratel
Wat ze in het boekje ook zeggen is, 'splits' in gedachten de voeding op je bord in tweeën. Eet eerst de ene helft, pauzeer dan (kletsen met je tafelgenoten, luisteren, even om je heen kijken, enz) en evalueer dan of je nog niet verzadigd bent. Je kunt dan besluiten om verder te eten of te stoppen. Over het algemeen zijn de porties in restaurants groter dan thuis.
Ook vond ik het interessant om te leren dat je hersenen dus schijnbaar twintig minuten nodig hebben om te registreren of je vol zit. Ik eet nu zelf alles wat langzamer en dat helpt op zich best wel.
Maar inderdaad, denk dat Rovine's tips ook goed zijn; geniet ervan en gebruik er anders je weekextra voor.
Wat fijn Rovine! Wat hindert je van het programma, wat ben je ervan zat? Ik dacht juist dat WW een vrij duurzame oplossing was, omdat je in de tijd dat je er niet mee bezig was ook gezonde keuzes bleef maken.
Ook vond ik het interessant om te leren dat je hersenen dus schijnbaar twintig minuten nodig hebben om te registreren of je vol zit. Ik eet nu zelf alles wat langzamer en dat helpt op zich best wel.
Maar inderdaad, denk dat Rovine's tips ook goed zijn; geniet ervan en gebruik er anders je weekextra voor.
Wat fijn Rovine! Wat hindert je van het programma, wat ben je ervan zat? Ik dacht juist dat WW een vrij duurzame oplossing was, omdat je in de tijd dat je er niet mee bezig was ook gezonde keuzes bleef maken.
mzcharlotte- Ratel
De basis zit wel goed, eet gezonde maaltijden en tussendoortjes, haal vrijwel elke dag mijn fitformules. Beweging zit ook goed, minstens 30 active points per week. Maar als ik alleen thuis ben ga ik soms uit verveling eten en dan gaan de punten er hard doorheen. Soms heb ik gewoon zin in de slechtere keuzes, maar dan zijn de punten zo op. Ik heb nooit geteld in de weekenden omdat ik me doordeweeks overal aan houd en de vrije punten niet opmaak. Maar ik moet eens leren dat een weekend geen 3 dagen heeft. Bovendien kon het eerst minder kwaad om in het weekend niet te tellen, had toen 41 punten per dag, nu 31.
Ik heb een half jaar niet ge-WWd en toch 4 kilo afgevallen, wat aangeeft dat die basis prima is. Maar als je goed je best doet wil je wel dat het harder gaat dan een paar ons per week.
Ik heb een half jaar niet ge-WWd en toch 4 kilo afgevallen, wat aangeeft dat die basis prima is. Maar als je goed je best doet wil je wel dat het harder gaat dan een paar ons per week.
Rovine- Ratel
Klinkt ook wel logisch. Het lijkt me onmogelijk om continu de motivatie te blijven zien. Juist nu je best dichtbij je doel bent, zou je willen dat je er al bent denk ik. Maar het komt vast helemaal goed!
Sinds ik met WW bezig ben, ben ik heel bewust van eten. Ik zit ook van van alles foto's te maken. Hierbi jde laatste twee:
Een yoghurt met banaan, framboos, notenmix en wat zoetstof.
Lunch van vandaag
Een boter van halvarine, roomkaas, bieslook en mosterd op een volkoren brood met augurk, gemengde sla en kalkoenfilet (7pp).
Sinds ik met WW bezig ben, ben ik heel bewust van eten. Ik zit ook van van alles foto's te maken. Hierbi jde laatste twee:
Een yoghurt met banaan, framboos, notenmix en wat zoetstof.
Lunch van vandaag
Een boter van halvarine, roomkaas, bieslook en mosterd op een volkoren brood met augurk, gemengde sla en kalkoenfilet (7pp).
mzcharlotte- Ratel
Ziet er lekker uit mzcharlotte! Ik heb vandaag weer een goede dag gehad, ook nog even lekker gewandeld. Ik merk nu ik weer op school zit en regelmatig werk, het eten ook beter gaat.
Morgen wil mijn vriend graag weer eens ouderwets snacken, is even kijken hoe we dat op gaan lossen?
Morgen wil mijn vriend graag weer eens ouderwets snacken, is even kijken hoe we dat op gaan lossen?
Cheesegirl- Ratel
Ik moet niet tussentijds meten. Woensdag zat ik nog op -1kg en vandaag heb ik ten opzichte van mijn officiële weging maar 4 ons verloren. Terwijl ik me echt aan mijn dagtotaal heb gehouden en heb gelopen en gefietst. Kan je eisprong ook invloed hebben op je gewicht?
mzcharlotte- Ratel
Jahoor, gewicht kan in de loop van de week soms wel 2 kilo verschillen bij mij. Kan ook aan mijn eten liggen. Zo had ik eens een salade met veel sojasaus gemaakt, dat zag ik meteen een aantal dagen terug op de weegschaal omdat er zoveel zout in zit. Ik had eerst meerdere weegmomenten, maar dat werkte heel erg demotiverend. Dan was ik op het ene weegmoment anderhalve kilo kwijt, het volgende weegmoment (halve dag later) maar een paar ons. Daarom weeg ik nu voortaan op vrijdagochtend. Dat is meestal mijn lichtste moment en voelt voor mij eerlijker (wel in mijn voordeel) omdat ik dan het minste last heb van schommelingen door vocht vasthouden en dergelijke. Soep is trouwens ook een drama, kan tijdelijk een kilo schelen, terwijl (gezonde) soep juist behoorlijk goed is op langere termijn.
Rovine- Ratel
Bedankt voor je snelle reactie Rovine! Ik ga ervan uit dat ik volgende week weer beter zal zitten. Ik heb ook besloten om twee Wereldgerechten verpakkingen weg te geven. Ik heb niks geks gedaan, dus daar kan het gewoon echt niet aan liggen. Maar het is wel even slikken als je van een glorieuze twee kilo naar 4 ons gaat haha! Toch gaan we gewoon volhardend verder!
mzcharlotte- Ratel
Vervelend mzcharlotte, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het volgende moment weer beter is.
Ik zou mij vanmorgen wegen, maar dat ben ik vergeten, had al ontbeten, dus doe het morgenochtend. Vanavond gaan we snacken, ik zat even te kijken in WW wat ik het beste kan nemen. Een kroket is "maar" 4 punten, dus dat lijkt mij het beste! Patat zit wel erg veel punten in, dus ik ben nog aan het puzzelen. Jullie tips?
Ik zou mij vanmorgen wegen, maar dat ben ik vergeten, had al ontbeten, dus doe het morgenochtend. Vanavond gaan we snacken, ik zat even te kijken in WW wat ik het beste kan nemen. Een kroket is "maar" 4 punten, dus dat lijkt mij het beste! Patat zit wel erg veel punten in, dus ik ben nog aan het puzzelen. Jullie tips?
Cheesegirl- Ratel
Heb me gisteren goed in kunnen houden Geen gebak op, een bordje chinees met veel groenten. Dus hopelijk valt de schade mee. Nu het uit eten van vanavond nog overleven.
Vanmorgen iig begonnen met een lekker ontbijtje
Vanmorgen iig begonnen met een lekker ontbijtje
Laatst aangepast door Reeza op di 19 maa 2013 - 9:28; in totaal 1 keer bewerkt
Reeza- Prater
Pagina 18 van 28 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» Weight watchers
» Weight Watchers cursus
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
» Weight Watchers afval-topic!
» Weight Watchers cursus
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
» Weight Watchers afval-topic!
Pagina 18 van 28
Permissies van dit forum: