Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 10 van 28 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 19 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 10 Empty Re: Weight watchers

Bericht  _Lana_ zo 17 feb 2013 - 7:46

CBL: Je kan toch ook 1x naar een cursus gaan? Dan krijg je uitleg, je kunt je vragen stellen en meteen een boodschappengids halen.
Daarna zeg je alvast je online abonnement op en ga je eerst online invullen en voor daarna gebruik je je boodschappengids om de punten te tellen. Dan hoef je dus ook niet meer te betalen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  _Lana_ zo 17 feb 2013 - 7:47

En wat is er eigenlijk moeilijk aan om je punten bij te houden? Je kunt toch gewoon inloggen op je computer?
En met uiteten gaan, kun je toch wel een schatting doen?
Je moet het jezelf niet zo moeilijk maken.

En anders gebruik je je extra punten daarvoor.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Caribbeanlover zo 17 feb 2013 - 8:25

_Lana_ schreef:CBL: Je kan toch ook 1x naar een cursus gaan? Dan krijg je uitleg, je kunt je vragen stellen en meteen een boodschappengids halen.
Daarna zeg je alvast je online abonnement op en ga je eerst online invullen en voor daarna gebruik je je boodschappengids om de punten te tellen. Dan hoef je dus ook niet meer te betalen.

Ik zat er idd aan te denken om iig 1x te gaan, maar meer ook niet denk ik. Alhoewel de vragen die ik heb kan ik ook mailen, kost me niks. Die gids kan ik op MP kopen en is waarschijnlijk goedkoper dan tijdens die meeting. Misschien moet ik het dan gewoon gokken en dan kan ik altijd nog een keer naar de meeting. Weet jij hoe duur die gids is?
Wij gaan best vaak uit eten dus een schatting maken vind ik vrij lastig en om nou alleen salade en groenten te eten daar heb ik geen zin in.
Ik ga sowieso niet langer dan die 3 mnd betalen, vind € 47,85 al duur zat alleen om dingen in te zien op de pc. De recepten print ik uit en als dat niet kan, dan schrijf ik ze allemaal over (alleen de vegetarische). Kan je ze eigenlijk wel printen of hebben zij het zo ingesteld dat dat niet kan.
Ik ga in de winkel eens kijken of dat magazine handig is, misschien koop ik het wel.
Hoe doen jullie dat op vakantie?

Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 17 feb 2013 - 8:41; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover zo 17 feb 2013 - 8:29

Rood schreef:CBL, je bent niet dom, meid. Maar misschien is dit systeem voor jou niet zo handig, omdat jij graag duidelijkheid wilt?

Ik ben pas uit eten geweest met Carrie en Urban Naked, weet je wel? Dan kan ik ook niet opschrijven wat er allemaal in de maaltijd zit. Maar als je dat één avond doet, kom je echt niet ineens kilo's aan ofzo. Dat mag je best een beetje anders invullen. Snap je?

Ik voel me wel dom, omdat ik het maar niet snap. Maar dank je iig voor het compliment.

Dus jij gokt dat is geen probleem dan? Misschien is het beter voor mij om niet zo vaak uit eten te gaan. Als we gaan is het 9 v/d 10x sushi (ja dat is er ook in vegavariant zoals je wellicht weet). Het bevat bijna geen calorieen en is dus gezond. Ik moet dan wel oppassen met de lekkere desserts die erbij in zitten, een heel buffet vol waarvan je zoveel mag pakken als je wilt. Ik ben vn fan van de spekkoek.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 17 feb 2013 - 8:42

Trouwens, bij wie wordt het vergoed bij haar pakket? Ik ga morgen even informeren dus misschien kan ik dan langer lid blijven omdat het mij dan niks of bijna niks kost.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Poubelle zo 17 feb 2013 - 9:04

Oeh, ik lees je stukje over de sushi die gezond zou zijn, maar dat is volgens mij niet zo hoor!
Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik hield me in het begin ook voor dat het gezond zou zijn, want hey, rijst, zeewier en vis of vlees is toch gezond? Maar dat valt volgens mij best tegen!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Rovine zo 17 feb 2013 - 9:05

Boodschappengids is 12 euro.

Sushi is niet echt gezond, is een beetje het junkfood van Japan. Één stuk is 2-3 punten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rovine zo 17 feb 2013 - 9:08

Poubelle schreef:Oeh, ik lees je stukje over de sushi die gezond zou zijn, maar dat is volgens mij niet zo hoor!
Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik hield me in het begin ook voor dat het gezond zou zijn, want hey, rijst, zeewier en vis of vlees is toch gezond? Maar dat valt volgens mij best tegen!

Ha, we postten precies hetzelfde op hetzelfde moment. smile

Zit veel rijst in, per stuk ongeveer net zoveel gewicht als een boterham. Daarbij nog wat suiker, mayonaise. Die soort rijst bevat ook zo goed als geen vezels, net als vis. Sojasaus is enorm zout, volgens mij zit je zo aan de 10x ADH. Dus je zou ook dat gewicht in witte boterhammen weg kunnen kanen, als je naar de voedingswaarden kijkt.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 9:31

Rovine schreef:Sushi is niet echt gezond, is een beetje het junkfood van Japan. Één stuk is 2-3 punten.
Serieus??? Ik dacht steeds dat ik heel gezond bezig was als ik sushi had gegeten. Komt dat door de witte plakrijst dan?

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover zo 17 feb 2013 - 11:04

Rovine schreef:
Poubelle schreef:Oeh, ik lees je stukje over de sushi die gezond zou zijn, maar dat is volgens mij niet zo hoor!

Ha, we postten precies hetzelfde op hetzelfde moment. Weight watchers - Pagina 10 561177

Zit veel rijst in, per stuk ongeveer net zoveel gewicht als een boterham. Daarbij nog wat suiker, mayonaise. Die soort rijst bevat ook zo goed als geen vezels, net als vis. Sojasaus is enorm zout, volgens mij zit je zo aan de 10x ADH. Dus je zou ook dat gewicht in witte boterhammen weg kunnen kanen, als je naar de voedingswaarden kijkt.
Mayo zit er niet altijd in, je hoeft bij WW niet perse bruine rijst, pasta ed te eten, sojasaus daar dip je het in dus hoeft niet. Dus dat scheelt ietsje.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 12:09

Sushi is echt gewoon gezond hoor. Weight watchers daarentegen volgens mij helemaal niet zo. Het gaat toch niet om het aantal calorieen? Je kunt beter 200 calorieen uit een boterham met pindakaas halen dan uit een zak koekjes, want het ene is goed voor je lijf, en het andere niet.

Er is niets mis met sushi, japanners zijn zo'n beetje het gezondste volk op aarde vanwege hun eetgewoonten smile Kunnen we nog best wat van leren. Overigens vraag ik me af of de AH sushi uit de koeling zo gezond is, maar goede sushi is gewoon gezond en kun je gewoon eten.

Gast
Gast

Bericht  JustMeDaan zo 17 feb 2013 - 12:26

Rijst valt toch echt onder een van de slechte dingen die je kunt eten.
Zit suiker in.
En dat weet ik van een dietiste aangesloten bij een huisarts.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 13:01

In rijst zit geen suiker. Rijst bestaat wel uit koolhydraten en dat wordt omgezet in suikers in je lijf. En daar is niets mis mee, zolang je de verhoudingen goed hebt en voldoend eiwitten en dergelijke eet. En het ligt er nog maar aan welke koolhydraten je eet. Witte rijst is idd slechter dan bruine rijst, maar echt niet ongezond. Er zijn hele volkeren die het prima doen op rijst en gezonder zijn dan wij hier.

En als de dietiste zegt dat er in gewone rijst suiker zit, dan denk ik dat ik een andere zou zoeken.

Gast
Gast

Bericht  JustMeDaan zo 17 feb 2013 - 13:32

Denk dat ze het woord suiker heeft gebruikt om het makkelijker te begrijpen maakt voor mensen die er niet zoveel vanaf weten.
Wat dat betreft ben ik blijer met een dietiste die het beestje gewoon bij de naam noemt ipv in vakjargon te praten.
Heb liever iemand waarvan je tenminste begrijpt waar je mee bezig bent dan een dietiste waarbij je loopt en je na tijden nog niet weet wat je nu precies aan het doen bent omdat je geen snars snapt van wat ze met al die termen bedoeld.

Witte rijst mag je maar een half kopje ongekookt van.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 16:31

Eerlijk gezegd vind ik een dietiste die zegt dat in rijst suiker zit nogal kwalijk. En witte rijst is niet denderend gezond, maar zeker niet ongezond. En daar mag een normaal mens met een normaal voedingspatroon echt wel meer van eten dan een half kopje ongekookt.

Gast
Gast

Bericht  Rovine zo 17 feb 2013 - 18:41

Als je het zo bekijkt kun je friet ook als gezond zien. Want daar zitten aardappels in en die zijn gezond. Bovendien zijn wij een lang volk, dus zullen we wel veel voeding binnenkrijgen. Japanners zien sushi als snack, junkfood.
Als je af wilt vallen is sushi een vrij slechte keuze (al eet ik het zelf ook regelmatig). Een stuk is zo 50 gram. Denk dat je er gemiddeld 15 eet? Trek daar dat beetje groente en vis af en je zit op zeg, 600 gram rijst. Dat is behoorlijk veel.

Ik neem aan dat je stelling dat ww ongezond is puur een provocerende uitspraak is? Aangezien een pak koekjes meestal het dagtotaal overschrijdt en dat dus het enige is wat je dan op een dag mag. Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik zou omvallen van de honger dan.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 18 feb 2013 - 1:02

Nou da's lekker dan. Heb zonet weer gebeld met WW omdat ik oa mijn vegetarische ham niet kon vinden. Ik moet dan op de verpakking kijken (het is dat ik die altijd bewaar, maar dat is niet bij alles zo) en de eiwitten ed invullen. Komt die op 0 punten, iets wat niet klopt denk ik.
Wat een gedoe, zo kom ik er nooit uit.
Ik heb iig nu opgezegd, ben het nu al zat! Ik ga het proberen,maar heb ze wel gezegd dat ik het weggegooid geld vind en dat ik amper omdat ik dus vegetarier ben iets kan vinden!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte ma 18 feb 2013 - 18:50

Ik vind dat wel heel snel geconcludeerd. Het wordt nu mijn derde dag en ik vind het ontzettend wennen, kan ook niet altijd iets vinden. Ik heb gisteren op de cursus een combinatie van een dagboek, boodschappenlijst en uit eten boekjes gekocht (samen voor een tientje) en ik vind die echt handig om te zien.

Overigens 50g magere, gekookte ham is ook maar 1 punt; ik denk dat de kunst is om goed te kijken of je alle eenheden (grammen bijvoorbeeld) goed hebt ingevuld. Als je hier de gegevens neerzet, kan ik ook wel voor je kijken/rekenen? Maar vegetarische ham heeft een andere samenstelling dus misschien klopt het wel hoor.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover ma 18 feb 2013 - 20:37

Juist omdat ik vegetarier ben is het lastiger en zal niet alles te vinden zijn.
Ik heb even gekeken op gewone ham en ''gekookt mager is 50 gr, 1 portie'' en ''gekookt 30 gr, 1 portie'', maar beiden zijn 1 pp. Ze kunnen wel overal 1 portie zetten, maar hoeveel is dat? Is dat letterlijk 1 plakje?
Ik kwam op 0 pp uit voor die ham en de dame die ik sprak zei dat dat niet kon. Ze zei dat ik per 100ml/gr het aantal gr/ml dat ik daadwerkelijk ga verbruiken moet berekenen met de calculator. Maar de ene portiegrootte is de andere niet toch!?
Dank je voor de hulp, ik ga zo even de gegevens hier plaatsen van die ham, ben benieuwd of jou het wel lukt. Ik ga zo ontbijten met 2 bruine boterhammen (het broodsoort staat er niet bij dus weet ook niet hoe ik dat moet bereken dus doe maar gewoon bruin brood), besmeerd met latta (staat er ook niet bij) en dus met 2 plakken vegaham.
Ik las dat een koffielepel boter voldoende is per snee toch?! Dus daar zit ik wel goed mee. Dat ene lepeltje hoef je toch niet te berekenen als je botersoort er niet bij staat? Het is toch onmogelijk om letter ALLES te berekenen? Daar word je denk ik gek van.
Ik heb het idee dat ik zonder WW ook onderhand aan mijn dagtotaal zat, maar ik val nooit af.
Weet jij hoe duur dat boodschappenboekje los is met die pp?
Ze kan het opsturen, dan is het 12 euro en 5 verzendkosten. Dat vind ik best een hoog bedrag voor een dun boekje en volgens mij klopt dat niet. Bovendien duurt het na mijn betaling 2 a 3 weken tot dat ik het heb en da''s best lang dus dat snap ik niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine ma 18 feb 2013 - 20:56

mzcharlotte schreef:Ik vind dat wel heel snel geconcludeerd. Het wordt nu mijn derde dag en ik vind het ontzettend wennen, kan ook niet altijd iets vinden. Ik heb gisteren op de cursus een combinatie van een dagboek, boodschappenlijst en uit eten boekjes gekocht (samen voor een tientje) en ik vind die echt handig om te zien.

Het zal wennen. Op een gegeven moment weet je dingen uit je hoofd en hoef je niet meer alles op.te zoeken. Over een maand zal het al stukken beter gaan.
Ik ben inmiddels zover dat ik alles ongeveer uit mijn hoofd weet of in kan schatten zonder opzoeken. Scheelt een hoop. Kan ik bijvoorbeeld op de fiets alles even inplannen. Alles is zo'n automatisme dat ik zonder tellen waarschijnlijk op ong hetzelfde terecht kom per dag.
Mik trouwens wel alles wat ik eet op de weegschaal. Als je niet oplet worden porties al snel ongemerkt groter.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Tiana ma 18 feb 2013 - 20:58

Hoe houden jullie de punten bij? Via de site? Ik zou graag weight watchers willen doen, maar ik vind een bedrag van 50 euro best veel om ermee te beginnen. Uiteraard gaat het wel om mijn gezondheid en die is me wel meer waard dan dat geld. Heeft iemand tips of kan iemand me de site aanraden? Ik hoef niet zo nodig naar een cursus toe trouwens smile.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Rovine ma 18 feb 2013 - 21:14

Site en app. Schriftje met boodschappengids is me te omslachtig omdat je alles zelf moet berekenen.

De site zelf gebruik ik eigenlijk alleen de pop up waarin je voeding en gewicht in kunt voeren. Daar zoek ik ook weleens recepten. De rest gebruik ik niet zoveel. Dood forum, suffe blogs en niet al te overzichtelijk.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 18 feb 2013 - 21:20

Stylegirl schreef:Hoe houden jullie de punten bij? Via de site? Ik zou graag weight watchers willen doen, maar ik vind een bedrag van 50 euro best veel om ermee te beginnen. Uiteraard gaat het wel om mijn gezondheid en die is me wel meer waard dan dat geld. Heeft iemand tips of kan iemand me de site aanraden? Ik hoef niet zo nodig naar een cursus toe trouwens Weight watchers - Pagina 10 561177.
Boekjes bestellen op markplaats misschien?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 18 feb 2013 - 21:28

Caribbeanlover schreef:
Juist omdat ik vegetarier ben is het lastiger en zal niet alles te vinden zijn.
Ik heb even gekeken op gewone ham en ''gekookt mager is 50 gr, 1 portie'' en ''gekookt 30 gr, 1 portie'', maar beiden zijn 1 pp. Ze kunnen wel overal 1 portie zetten, maar hoeveel is dat? Is dat letterlijk 1 plakje?
Ik kwam op 0 pp uit voor die ham en de dame die ik sprak zei dat dat niet kon. Ze zei dat ik per 100ml/gr het aantal gr/ml dat ik daadwerkelijk ga verbruiken moet berekenen met de calculator. Maar de ene portiegrootte is de andere niet toch!?

Dank je voor de hulp, ik ga zo even de gegevens hier plaatsen van die ham, ben benieuwd of jou het wel lukt. Ik ga zo ontbijten met 2 bruine boterhammen (het broodsoort staat er niet bij dus weet ook niet hoe ik dat moet bereken dus doe maar gewoon bruin brood), besmeerd met latta (staat er ook niet bij) en dus met 2 plakken vegaham.
Ik las dat een koffielepel boter voldoende is per snee toch?! Dus daar zit ik wel goed mee. Dat ene lepeltje hoef je toch niet te berekenen als je botersoort er niet bij staat? Het is toch onmogelijk om letter ALLES te berekenen? Daar word je denk ik gek van.
Ik drink bij het ontbijt en lunch een kop thee met een flinke scheut melk. Samen kan ik dat niet terugvinden dus moet ik beide los berekenen. Moet dat echt per ml ook met ander drinken?

Ik heb het idee dat ik zonder WW ook onderhand aan mijn dagtotaal zat, maar ik val nooit af.
Weet jij hoe duur dat boodschappenboekje los is met die pp?
Ze kan het opsturen, dan is het 12 euro en 5 verzendkosten. Dat vind ik best een hoog bedrag voor een dun boekje en volgens mij klopt dat niet. Bovendien duurt het na mijn betaling 2 a 3 weken tot dat ik het heb en da''s best lang dus dat snap ik niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Tiana ma 18 feb 2013 - 22:03

Ik heb een kopie van de boodschappenlijst denk ik, met allerlei producten erin. Maar ik vind het inderdaad teveel werk om iedere dag alles op te schrijven en zelf uit te rekenen. Daarom wilde ik het liever via een app of internet proberen. Calorieteller werkt voor mij ook niet, omdat ik dan nog niet weet hoeveel ik kan en mag eten om af te vallen. Dus misschien dat ik toch maar een online abonnement ga nemen.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud