Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 17 van 28 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 17 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine do 7 maa 2013 - 22:11

Ik maak vaak pastasalade. 55gr volkorenpasta met feta/ham/ei/gerookte kip, paprika/komkommer/tomaat en pesto/olijfolie/kruiden. Of een restje uit de vriezer, soep met een broodje ofzo.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Cheesegirl do 7 maa 2013 - 22:30

Nootjes zijn inderdaad een goede tip! Uiteindelijk was het gisteravond een Zonnatura rijstwafel met chocola en kokos geworden. Vanavond ga ik uiteten met mijn vriend, dus ik ga proberen er goed op te letten wat ik neem. Daarbij overdag er extra opletten dat ik veel verzadigde dingen neem, zodat ik wat meer punten over houd.

Nog een lekkere smoothietip (althans dat vind ik):
- 2 peren
- 1 banaan
- handje druiven
- 125 ml Optimel banaan
- klein beetje kaneel

Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Tiana do 7 maa 2013 - 23:26

Rovine schreef:Ik maak vaak pastasalade. 55gr volkorenpasta met feta/ham/ei/gerookte kip, paprika/komkommer/tomaat en pesto/olijfolie/kruiden. Of een restje uit de vriezer, soep met een broodje ofzo.
Doe je er dan 55 gr gekookte of ongekookte pasta bij? Ga het straks maken als lunch, lijkt me lekker!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Lana_ vr 8 maa 2013 - 0:56

Even een tip voor het gourmetten: Je kunt een verzadigende portie kip rekenen ( 5pp ) of een verzadigende portie rundvlees ( 7pp ), zo even uit mijn hoofd.
Dan kun je het vlees eten tot je verzadigd bent. Dus niet dat je vol zit.
En met jezelf afspreken dat je bijvoorbeeld 3 broodjes neemt? En je daar natuurlijk aan houden.

Hier gaat het wel goed.
Vanaf vandaag begin ik echt goed met tellen. Ik merk wel dat nu ik het niet online doe en zelf op moet schrijven en op moet zoeken in de boodschappengids, dat ik er toch te laks mee omga.
Maarja, om daar nu die 16 euro per maand voor te betalen Wink. Ik moet weer even in het ritme komen.

Oja, onderstaand boek is echt een aanrader. Er staan heel veel recepten in en ook voorbeelden voor een dagmenu.
Zeker het geld waard!
Weight watchers - Pagina 17 Images?q=tbn:ANd9GcRD-CGEKb7Yw5S9SA_YMEQgdF_FPJUqDDm2KtlrFQB4UxP7-joA

Het plaatje komt van internet, ik hoop dat jullie het kunnen lezen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Cheesegirl vr 8 maa 2013 - 1:19

Ik begreep die verzadigende porties nooit zo goed, maar na jouw uitleg Lana is het eindelijk duidelijk! Ziet er leuk uit dat boek, ga is even kijken op internet.

Ik zit nu een heerlijke omelet te eten met champignons, lenteui en paprika.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine vr 8 maa 2013 - 1:53

Stylegirl schreef:
Rovine schreef:Ik maak vaak pastasalade. 55gr volkorenpasta met feta/ham/ei/gerookte kip, paprika/komkommer/tomaat en pesto/olijfolie/kruiden. Of een restje uit de vriezer, soep met een broodje ofzo.
Doe je er dan 55 gr gekookte of ongekookte pasta bij? Ga het straks maken als lunch, lijkt me lekker!

Ongekookt, is 5 punten. Eerst deed ik weleens 30-45 gram, maar probeer wat grotere maaltijden te pakken en minder tussendoortjes omdat ik zo langer verzadigd blijf. Met bulghur of quinoa kan ook trouwens. Wissel daarin altijd een beetje af omdat ik niet zo'n broodeter ben. Bovendien krijg ik altijd veel dorst van brood en krijg mijn porties groente/fruit daarmee niet binnen.
Sojasaus doe ik soms ook weleens als dressing trouwens. Met paprika en surimisticks. Maar meestal doe ik het gewoon met wat ik toevallig in huis heb. Doordat ik alleen woon heb ik vaak restjes op te maken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Minx vr 8 maa 2013 - 1:57

Vind het zo knap dat jullie dit volhouden smile ik zou gek worden om alles om te moeten rekenen in punten
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Tiana vr 8 maa 2013 - 2:07

Minx, zo erg is het niet om je punten uit te moeten rekenen hoor. :P Ik heb de site bijna altijd open staan en anders staat de WW app op mijn telefoon. Ik weeg wel mijn vlees en koolhydraten af, maar verder is het niets geks of zo. Ik zou het moeilijker vinden om Cambridge te doen en alleen maar die shakes en repen te mogen eten. Nu mag ik gewoon bepalen wat ik eet, alleen door die punten leer je wat een normale portie is. Voor mij werkt het wel goed zo. Ik mag toch nog wat lekkers, zolang het maar binnen mijn puntenaantal blijft. En verder heb je extra punten, dus kun je op een feestje ook wat lekkers nemen bijvoorbeeld.

Rovine, dat dacht ik al. smile Heb een uurtje geleden geluncht met een pastasalade, goede tip van je! Ga ik vaker doen.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte vr 8 maa 2013 - 3:03

Minx schreef:Vind het zo knap dat jullie dit volhouden Weight watchers - Pagina 17 561177 ik zou gek worden om alles om te moeten rekenen in punten
Ik I love you plannen, dus 's avonds plan ik al wat ik de volgende dag wil eten. Ik laat wel wat ruimte voor uitspattingen zeg maar. Het enige dat ik lastig vind, is dat ik relatief meer eet. Ik at buiten ontbijt, lunch en avondeten eigenlijk weinig tot niet en nu stop ik heel de dag iets in mijn mond zo'n beetje. Drinken was echt een probleem, maar zolang ik mijn fles vol voor mijn neus hebt staan, dan komt het ook wel leeg.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Tiana za 9 maa 2013 - 3:20

Ik heb vanmiddag lekker gegeten! Een couscous salade met tomaat, komkommer, wat gerookte kip & zout en peper. Daarnaast zelfgemaakte tzatziki met komkommer, griekse yoghurt, knoflook, wat munt en peper. In totaal voor 7 punten!

MzCharlotte, ik vind dat plannen ook wel fijn. Ik plan mijn dag nu vaak 's ochtends, maar als ik daar geen tijd voor zou hebben, zou ik het ook 's avonds doen. Ik ben inmiddels ook gewend aan het drinken, moet er alleen ontzettend vaak van naar de wc. Maar ik drink een liter groene thee ongeveer en dan sowieso nog 2 flesjes water.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte za 9 maa 2013 - 22:30

Whoa, weer iets meer dan een kilo eraf!! Afgelopen vrijdag heb ik me ingeschreven bij een sportschool, maar dan met name voor de groepslessen; zumba, body pump enzo. Aangezien deze week echt enorm druk is met vergaderingen en evenementen, heb ik besloten om mijn abo op 18 maart in te laten gaan. Maar... Het lijkt erop dat mijn doel om voor mijn vakantie 10kg er af te hebben best reëel is! Weight watchers - Pagina 17 3079029344 Weight watchers - Pagina 17 281626781
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Tiana za 9 maa 2013 - 22:30

Goed bezig!

Ik ga me dinsdag weer wegen, ben benieuwd.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Reeza za 9 maa 2013 - 23:21

Ik ga vanaf nu weer fanatiek meedoen. Was wat verslapt door een weekendje weg vorig weekend en gisteren ook uit eten met een vriendin. Volgend weekend heb ik weer 2 verjaardagen, moeilijk hoor Sad
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Cheesegirl zo 10 maa 2013 - 0:20

Goed gedaan mzcharlotte!

Ik heb vandaag eigenlijk mijn weegdag, maar aangezien ik al 3 dagen niet naar het toilet kan, stel ik deze even uit Het zal sowieso tegenvallen mijn gewicht, doordat ik uiteten ben geweest.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte zo 10 maa 2013 - 2:10

Wat herkenbaar Cheesegirl. Ik heb er sowieso last van, maar sinds dat ik een paar dagen weg ben geweest, is het helemaal rot.

Ik deel graag even mijn 7pt tellende lunch, waar ik echt goed vol van zit. Nu al meer dan een uur in elk geval.

Weight watchers - Pagina 17 0e14e262-171f-4f17-a9a8-6ddf1f1df574_zps67f69ecb

150g magere kwark
mandarijn + blauwe druiven + zoetstof
roggebrood
slankie smeerkaas
gekookt ei met een beetje zout

Ik moet er best wel aan wennen dat sommige dingen er als zo weinig uit zien, maar als je het eenmaal hebt gegeten, ben je er goed verzadigd van.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Cheesegirl zo 10 maa 2013 - 2:35

Ziet er inderdaad goed uit!

Wij waren laat wakker, dus mijn ontbijt was ook mijn lunch. Laughing

Uurtje of 3 dus lekker een kom yoghurt met muesli en lijnzaad.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Juliette zo 10 maa 2013 - 6:21

Hoi meiden, ik doe ook weight watchers, maar de laatste tijd kan ik de motivatie niet meer zo erg vinden. Ik denk dat het een goede stok achter de deur is als ik hier mee schrijf smile
Ik moet nog 8 kg afvallen, ben er al 3 kwijt. Ik tel gewoon via het boekje, ik mag 26 punten per dag. Jullie zijn allemaal goed bezig zo te lezen!
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  mzcharlotte zo 10 maa 2013 - 20:16

Natuurlijk Juliette. Welkom. Hoe komt het dat je je motivatie niet meer kunt vinden?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Reeza zo 10 maa 2013 - 21:46

Dat ziet er lekker uit Mzcharlotte!

Ik heb gisteravond taart gemaakt om vandaag te trakteren, maar ik mag zelf niet Sad Heb net al een appel op en straks nog een cracker. Wel moeilijk hoor, monchoutaart, zo lekker!
Gisteren had ik wel een baaldag. Niet dat het slecht ging, maar ik zat gewoon niet lekker in mn vel. Wil zo graag wat afvallen, wat ik in de spiegel zie bevalt totaal niet. Ik heb ook een moeilijke kledingmaat qua broeken en ik heb echt een nieuwe broek nodig, dus dat is drama.

Nou hoog tijd om door te zetten en me goed aan de punten te houden dus..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte ma 11 maa 2013 - 5:33

Overigens heb ik een algemene vraag (en jouw monchou opmerking is daar aanleiding voor Reeza); Wie maakt er (actief) gebruik van de weekextra punten? Ik ben net met mijn vierde week begonnen, maar heb dus geen gebruik gemaakt van die weekextra. Ook niet van active points. Ik "durf" niet, want binnen de extra kan je eigenlijk best veel. Ik wil eerst tien kilo eraf en dan ga ik kijken of dat iets voor mij is. Ik zal heus wel wat rekenfoutjes maken, dus misschien maak ik al onbewust gebruik van de weekextra.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Reeza ma 11 maa 2013 - 6:25

Ik maak wel gebruik van de weekpunten. Dit omdat ik ieder weekend wel iets heb: verjaardag, etentje.. Als ik dan niks mag zou het echt een kwelling zijn. Ik ga het dan trouwens niet uitrekenen, ik zie dat gewoon als mn hele portie extra punten.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Cheesegirl ma 11 maa 2013 - 7:13

Ik maak ook af en toe wel gebruik van mijn weekextra´s. Vorige week waren ze op, maar toen was ik uiteten geweest. Toen had ik ook echt even nergens aan gedacht. Embarassed

Vandaag begonnen met mijn nieuwe opleiding, dus ook de hele dag naar school geweest. Moet zeggen dat dit qua eten wel goed is, wat ik mee had is opgegaan en heb verder ook niets gekocht. Zometeen ook nog even lekker sporten, dus ben er weer goed tegenaan!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Juliette ma 11 maa 2013 - 17:29

mzcharlotte schreef:Natuurlijk Juliette. Welkom. Hoe komt het dat je je motivatie niet meer kunt vinden?

Bedankt voor je reactie! Ik weet het niet, ik sta gewoon niet sterk genoeg in m'n schoenen denk ik. Mijn vriend is heel slank en zit constant te snoepen thuis. Ik heb al snel de neiging om dan mee te gaan doen. Ik hoop dat deze poging eindelijk succes heeft smile

Ik maak ook gebruik van de extra punten, als ik een keer vet eet bijvoorbeeld of ik ga eens uit eten. Ik tel dan ook niet, maar de rest van de week houd ik me dan weer aan het normale aantal.
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  Aagje! di 12 maa 2013 - 3:24

Ik kom me 'gezicht' ook weer eens laten zien.

Ik ben nu sinds 2 jan 3,9 kilo kwijt, met 1 week vakantie ertussen waarin in niet ben aangekomen en ook niet ben afgevallen, maar precies gelijk gebleven ben.

Ik weet tot nu toe nog niet zo goed wat ik van de WW vind, het gaat zo langzaam, ik twijfel nog steeds of mijn punten wel goed berekend zijn Embarassed. Maar goed, ik wil zo ie zo die 3 maanden goed volhouden, en dan echt een oordeel maken.

Ik ben al heel blij met die 3,9 kilo. Iedere kilo is er 1 toch smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Juliette di 12 maa 2013 - 18:23

Net op de weegschaal gestaan en ik woog 8 ons minder dan zondag :cheering: