Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 16 van 28 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  ShallY wo 27 feb 2013 - 0:35

Het wordt je wel helemaal uitgelegd wat de bedoeling is?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl wo 27 feb 2013 - 0:36

ShallY schreef:Het wordt je wel helemaal uitgelegd wat de bedoeling is?
Op de site is onwijs veel te lezen, hoe het werkt etc. Dit vind ik erg duidelijk en het is ook erg overzichtelijk.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Tiana wo 27 feb 2013 - 6:57

Ik heb vandaag een hamburger op bij Mcdonalds, 2 kipnuggets en later op de dag nog een croissant. En ik zit nog steeds binnen mijn puntenaantal. :P
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Reeza wo 27 feb 2013 - 7:01

En nu mag je alleen nog maar groenten & fruit eten de rest van de dag? Wink
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Tiana wo 27 feb 2013 - 7:08

Nee haha, het valt me nog heel erg mee :P:

O: 2 sneetjes maisbrood met kaas = tosti = 6pp
T: appel = 0pp
L: hamburger & 2 kipnuggets = 9pp
T: croissant = 7pp
D: 200 g gebakken aardappelen, 200 g sperziebonen en een gegrilde biefstuk = 8pp

En nu heb ik nog 3pp's over. In totaal mag ik 33 punten.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Caribbeanlover wo 27 feb 2013 - 8:43

Cheesegirl schreef:
ShallY schreef:IK heb niet het hele topic doorgelezen, dus misschien staat het er al ergens hoor maar mag ik vragen hoeveel zo'n ww cursus nou kost? Ik zit te overwegen om dit ook te gaan doen omdat het alleen niet lukt. Maar ik moet ook op de centjes letten aangezien ik nu werkeloos ben.
Ik heb mij nu aangemeld voor de online cursus, dat is 3 maanden. De aanbieding was nu 47.95 en dan krijg je de inschrijfkosten er niet bij berekend.

Ik vind het nu al de moeite waard! Hoop goede en lekkere recepten en duidelijk inzicht in je eetpatroon.
Die had ik ook, dat was € 47,85 om precies te zijn en die aanbieding goldt tot 16-2. Nu keek ik zonet even en is het ineens € 39,85 dus ik snap niet dat die ene tot 16-2 liep. Ik dacht dat ze daarna de volle prijs weer gingen vragen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl do 28 feb 2013 - 10:27

Hoe is het hier?

Ik heb mijzelf zonet getrakteerd op 3 paaseitjes! Heel fout, ik kon de verleiding even niet weerstaan. Ik heb er wel van genoten. Morgen weer goed ertegenaan, ook een stuk wandelen.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Tiana za 2 maa 2013 - 21:07

Wat is het hier stil ineens.

Ik heb de afgelopen even wat meer moeite gehad met gezond eten, heb dan ook wat ongezonde dingen op, maar ben wel binnen mijn puntenaantal gebleven. Ik ga me dinsdag pas weer wegen, dan heb ik eerst nog 2 dagen om het te kunnen compenseren.

Waren de paaseitjes lekker, Cheesegirl? Wink

Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl za 2 maa 2013 - 23:47

Zeker stil hier! Mijn vrijdag- en zaterdagavond waren zeer slecht! Vrijdagavond onverwachts gourmet en zaterdag was ik alleen en heb ik wat nootjes op en nog 3 paaseitjes. Kan wel merken dat ik ongesteld moet worden.

Vandaag ook weegdag, maar daar wacht ik nog even 2 dagen mee. Heb ook lichtelijk last van obstipatie, dus helemaal eerlijk is het ook niet.

Kun je je gewicht ook later nog invoeren of kan dat alleen op je weegdag?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine za 2 maa 2013 - 23:56

Ik heb net mijn combipas opgezegd. Weight watchers - Pagina 16 561177 Sinds begin dit jaar hebben we een nieuwe coach en ik kan daar mijn draai niet zo bij vinden. Haar insteek past wel bij de mijne, zoals lekkere gezonde dingen verzinnen om toch die snaaidrift te bevredigen. Maar uitspraken zoals "als je brood eet is het onmogelijk af te vallen" vind ik nogal tegen het WW-verhaal ingaan. De vorige coach was ook veel persoonlijker, al snap ik wel dat het moeilijk is met een grote nieuwe groep. In elk geval heb ik het idee inmiddels meer kennis over voeding te hebben dan de coaches, dus het is tijd om in mijn eentje verder te gaan.
Ik ben per week vaak maar 1 avond thuis. Volgende maand heb ik een aantal cursussen voor mijn werk die ook die laatste avond wegsnoepen, dus ik vermoed dat mijn zin om te gaan nog meer richting nulpunt zal gaan. Zal eens kijken of ik nu ook nog de motivatie op kan brengen, zonder gecontroleerd weegmoment.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Merai zo 3 maa 2013 - 0:34

Ik vind het moeilijk om weer echt in de flow te komen, heb nu een ontzettend ongezond weekend achter de rug (maar wel heel leuk smile ) en bedenk me weer om vanaf morgen écht weer te gaan beginnen. Ik heb een schop onder mijn kont nodig haha
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Caribbeanlover zo 3 maa 2013 - 1:04

Rovine schreef:Ik heb net mijn combipas opgezegd. Weight watchers - Pagina 16 561177 Sinds begin dit jaar hebben we een nieuwe coach en ik kan daar mijn draai niet zo bij vinden. Haar insteek past wel bij de mijne, zoals lekkere gezonde dingen verzinnen om toch die snaaidrift te bevredigen. Maar uitspraken zoals "als je brood eet is het onmogelijk af te vallen" vind ik nogal tegen het WW-verhaal ingaan. De vorige coach was ook veel persoonlijker, al snap ik wel dat het moeilijk is met een grote nieuwe groep. In elk geval heb ik het idee inmiddels meer kennis over voeding te hebben dan de coaches, dus het is tijd om in mijn eentje verder te gaan.
Ik ben per week vaak maar 1 avond thuis. Volgende maand heb ik een aantal cursussen voor mijn werk die ook die laatste avond wegsnoepen, dus ik vermoed dat mijn zin om te gaan nog meer richting nulpunt zal gaan. Zal eens kijken of ik nu ook nog de motivatie op kan brengen, zonder gecontroleerd weegmoment.
Ze een WW coach dat van het brood eten? Zo ja, raar aangezien alles mag. Ik doe wel geen WW meer, maar de afgelopen 2 weken heb ik doordeweeks gezond gegeten en als tussendoortjes crackers, yoghurt, stukjes wortel, fruit ed. Ging ik gisteren wegen, niks afgevallen!
Wat doe ik fout?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  mzcharlotte ma 4 maa 2013 - 0:29

Wat een grap, van dat brood eten inderdaad. Deze week staat brood in het thema, 't stond ook in de nieuwsbrief. Deze week een schamele halve kilo afgevallen, maar goed ik heb veel alcohol gedronken (voor mijn doen althans), te weinig water gedronken en sinds dinsdag ben ik nog maar 1x naar de wc geweest. Verder wel goed bezig geweest met andere verstandige keuzes. Ik was overigens niet thuis en kon het ook niet op een app bijhouden. Heb het helemaal met de hand gedaan, ging best eigenlijk.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  mzcharlotte ma 4 maa 2013 - 0:57

Ik drink me rot aan water vandaag trouwens. Kan je het "inhalen" ofzo. Ik blijf maar dorst hebben.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cow ma 4 maa 2013 - 2:52

Caribbeanlover schreef:
Ze een WW coach dat van het brood eten? Zo ja, raar aangezien alles mag. Ik doe wel geen WW meer, maar de afgelopen 2 weken heb ik doordeweeks gezond gegeten en als tussendoortjes crackers, yoghurt, stukjes wortel, fruit ed. Ging ik gisteren wegen, niks afgevallen!
Wat doe ik fout?

In welke hoeveel heden CBL? Beweeg je erbij? Eet je ook na het avondeten nog en hoeveel dan? Wat drink je zoal? Wat eet je in het weekend? (je zegt nl door de week gezond te eten)
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Tiana wo 6 maa 2013 - 8:49

Hier gaat het goed, heb mezelf weer herpakt. En ik wandel al 3 dagen 45 min - 1 uur. Omdat ik last heb van mijn knie (herstellend van een operatie aan een knieband), is dit voor mij al behoorlijk intensief.

Hoe gaat het hier verder?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl wo 6 maa 2013 - 11:18

Wat goed van je! Ik ben na 1,5 week 1,6 kg afgevallen. Wel een goed resultaat dus. Merk wel dat ik het in.de avond weleens lastig vind om niet even iets ongezonds te pakken.
Hebben jullie nog lekkere ontbijttips?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl do 7 maa 2013 - 1:23

Zo, vandaag weer een nieuwe dag en het gaat goed tot nu toe! Ben de hele dag al druk aan het schoonmaken ivm bouwvakkers die hier al een paar dagen behoorlijke zooi hebben gemaakt. Beweging kom ik niet tekort dus! Laughing

Eten gaat ook lekker, heb tussen de middag een heerlijke salade gemaakt:
- pasta
- gerookte kip
- appel
- komkommer
- tomaat
- peper

Beker optimel en ik heb een heerlijke lunch voor 7 punten!

Vanavond heb ik een lekker stukje biefstuk met ui, champignon, bruine bonen en aardappels uit de actifry.

Edit: tijdens het invoeren van mij eten zag ik dat een potje bruine bonen maar liefst 5!! punten is. Misschien laat ik die dus maar weg vanavond.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  mzcharlotte do 7 maa 2013 - 2:58

Het is hier behoorlijk stil gevallen zeg. Cheesegirl, die salade klinkt heel goed. Het valt me op dat de recepten van WW veel over salades gaan, ook voor avondeten. Op zich prima, maar ik ga niet alleen nog maar salades eten. Ik vind het jammer dat er niet meer variatie op is. Maar, nu heeft mijn man een gerecht uitgezocht van Gordon Ramsey en die is op zich ook maar 11pt voor 1 portie. Ik sla alles maar op, want dan kan ik het in de toekomst misschien wel weer gebruiken.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl do 7 maa 2013 - 3:11

Ik vind dat er juist wel veel recepten zijn als warme avond maal. Ik ben ook van alles aan het zoeken en aan het opslaan voor als ik straks niet meer lid ben van WW. Misschien kunnen we in dit topic wat inspiratie op doen door recepten te delen?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  mzcharlotte do 7 maa 2013 - 8:49

Misschien filter ik de salades eruit haha! Ik had net lekkere trek. Heb twee rijstwafels genomen met slankie smeerkaas en komkommer. Eigenlijk best lekker! Voor 4 punten! Ik heb er nog twee over en ik weet niet wat ik ermee moet.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl do 7 maa 2013 - 9:56

Lekker die rijstwafels! Ik heb ook nog 3 punten over vandaag, dat heb ik normaal eigenlijk nooit. Weet ook niet zo goed wat ik er mee moet doen..?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  mzcharlotte do 7 maa 2013 - 20:23

Met 3 punten over, eet ik vaak 15g nootjes. Zo krijg je goede vetten en proteine binnen, voldoe je ook meteen aan je fitformule!

Ik heb volgende week ook een uitdaging: donderdag heb ik een bedrijfsuitje, waarbij er gegourmet wordt. Ik ken de tent waar we naar toe gaan en die zetten ladingen vlees, bakken patat en brood & kruidenboter neer. Eigenlijk geen groente. Ik twijfel of ik misschien een zakje wortels mee moet nemen, zodat ik toch wat groenvoer binnen krijg. Wat zouden jullie doen?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine do 7 maa 2013 - 20:29

Kun je vooraf of in de middagpauze misschien een zelfgemaakt groentesoepje eten? Zit je meteen voller, groenten binnen. Er zijn genoeg soepjes te verzinnen van 0 punten, houd je meteen wat over voor frietjes.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Tiana do 7 maa 2013 - 22:07

MzCharlotte, ik zou dan vooral gaan voor vlees dat het minst vet is, bijvoorbeeld kipfilet en biefstuk? Ik weet niet of ze bijvoorbeeld ook vis hebben, maar dat vind ik ook erg lekker. Je kunt best wat friet eten en bijvoorbeeld 2 stukjes stokbrood of zo.

Cheesegirl, ik eet ook noten als ik nog een paar punten over heb. Verder zou je kunnen denken aan een zakje snack a jacks of bijvoorbeeld een koekje? Speculaas en Verkade Nizza koekjes vind ik lekker!

Hier gaat het op zich goed, na mijn paar slechte dagen heb ik dat extra gewicht weer gecompenseerd en hoop ik dinsdag onder de 90 te zitten! Dat was mijn eerste mini doel dat ik voor mezelf had opgesteld, die 90 uit beeld en niet meer hoeven te zien! Morgen heb ik een verjaardag en dat vind ik wel lastig, maar ik ga proberen om zo min mogelijk te eten.

Hebben jullie nog tips voor een lunch? Wil wel eens wat anders dan 2 sneetjes brood of yoghurt.
En verder ben ik niet zo'n fan van gekookte aardappelen, best jammer want rijst of pasta tikt qua punten nogal aan met het avondeten.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 16 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 28 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum