Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 9 van 28 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 18 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 9 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Tiara do 14 feb 2013 - 23:42

Nathalie schreef:
Aagje! schreef:Oke noem me maar gek, maar ik heb echt in mijn hoofd zitten dat ik te veel mag eten. :s. Met mijn 39 punten. Zit echt bommetje vol als ik ze allemaal op heb, en ben dus beng dat ik niet ga afvallen omdat ik gewoon nog te veel eet. Zou dit kunnen? Of moet ik het even aankijken?

Je moet die 39 punten opeten en kan me voorstellen dat het veel is. Eet je van alles volle producten? Volle yoghurt, volle melk, vette kaas. Daar pak je nu extra punten mee en straks ga je over op halfvolle en daarna magere.

Met die 39 punten ga je echt afvallen, gewoon doorzetten.

Cb: je dagpunten MOETEN iedere dag op.

Wow echt? Mijn man doet het ook, maar die mag zoveel punten. Hij heeft iedere dag wel over. Maar wanneer gaan je punten naar beneden dan? Hij valt nu wel af.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Aagje! vr 15 feb 2013 - 0:04

Nathalie schreef:
Aagje! schreef:Oke noem me maar gek, maar ik heb echt in mijn hoofd zitten dat ik te veel mag eten. :s. Met mijn 39 punten. Zit echt bommetje vol als ik ze allemaal op heb, en ben dus beng dat ik niet ga afvallen omdat ik gewoon nog te veel eet. Zou dit kunnen? Of moet ik het even aankijken?

Je moet die 39 punten opeten en kan me voorstellen dat het veel is. Eet je van alles volle producten? Volle yoghurt, volle melk, vette kaas. Daar pak je nu extra punten mee en straks ga je over op halfvolle en daarna magere.

Ik eet wel volle kaas, maar geen volle melk of yoghurt. Ben al zo lang met mijn gewicht bezig dat ik eigenlijk niet zoveel volle dingen durf te eten. Maar ik ga in ieder geval ze opmaken! Tnx!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Nathalie vr 15 feb 2013 - 1:48

Aagje! schreef:
Nathalie schreef:

Ik eet wel volle kaas, maar geen volle melk of yoghurt. Ben al zo lang met mijn gewicht bezig dat ik eigenlijk niet zoveel volle dingen durf te eten. Maar ik ga in ieder geval ze opmaken! Tnx!

Niet bang voor zijn, je zal echt afvallen. Ik ben meer gaan eten en 30 kg afgevallen. Maar at gezond en verzadigende dingen in plaats van slechte dingen.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577

Bericht  Nathalie vr 15 feb 2013 - 1:50

Tiara schreef:
Nathalie schreef:

Wow echt? Mijn man doet het ook, maar die mag zoveel punten. Hij heeft iedere dag wel over. Maar wanneer gaan je punten naar beneden dan? Hij valt nu wel af.

Bij vrouwen ga je iedere 3 kg een punt naar beneden, ongeveer dan. Ik heb geen idee hoe het bij mannen zit maar je dagtotaal moet op. Weekpunten mag je gebruiken maar hoeft niet.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caribbeanlover vr 15 feb 2013 - 2:51

Gebruiken jullie die weekpunten altijd, vaak of soms? Moet die ook op?
Het liefste maak ik mijn weekpunten op met gewoon brood als ontbijt, lunch, diner vaak pasta en voor de rest chips, chocolade en frituureten..............erg he!Embarassed
Ik vind het best flauw dat die gids alleen kan kopen als je naar zo''n meeting gaat, dus moet je 2x iets betalen. Staat daar alles in zoals in die lijsten op de site? Dus wat alles aan punten is, bijv. een schaaltje paprika chips.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Lavendel vr 15 feb 2013 - 5:02

Ik heb voor de grap die lijst eens bekeken en ik zou maar 17 punten mogen. Meeeh dan mag ik echt weinig.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Poubelle vr 15 feb 2013 - 5:06

Ik heb me ook ooit eens aangemeld, voor zo'n proefperiode van 2 weken of 10 dagen. Toen mocht ik 24 punten ofzo. Heb het net even berekend via dat 3 kg 1 punt, dan mag ik nu maar 22.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Rovine vr 15 feb 2013 - 5:34

26 is het minimum, dus zal niet kloppen denk ik. Wink

Het oude systeem (flexipoints) had er wel ongeveer 20 per dag.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Poubelle vr 15 feb 2013 - 5:38

Ik weet niet meer of het flexpoints waren of andere, ik heb me er nooit echt in verdiept. Heb me na een half eetlijstje in te hebben gevuld ook meteen afgemeld omdat ik vond dat ik te weinig mocht laughcry

En nu heb ik het berekend dus volgens 3 kg = 1 punt, maar dat zal dan niet zo werken!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Caribbeanlover vr 15 feb 2013 - 10:46

Lavendel schreef:Ik heb voor de grap die lijst eens bekeken en ik zou maar 17 punten mogen. Meeeh dan mag ik echt weinig.
Hoe weet je dat? Ik begrijp dat je je niet hebt aangemeld. Klopt dat? Om te weten hoeveel punten je hebt moet je je aanmelden dus je gewicht en lengte invullen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover vr 15 feb 2013 - 10:47

Rovine schreef:26 is het minimum, dus zal niet kloppen denk ik. Wink

Hoe bedoel je dat 26 met minimum is? Sommige hebben toch meer. Ik heb toevallig 26 pp. Snap er nog steeds geen zak van! Veels te veel info door elkaar op die $%^^& site!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Kowalski vr 15 feb 2013 - 11:01

Caribbeanlover schreef:
Rovine schreef:26 is het minimum, dus zal niet kloppen denk ik. Wink

Hoe bedoel je dat 26 met minimum is? Sommige hebben toch meer. Ik heb toevallig 26 pp. Snap er nog steeds geen zak van! Veels te veel info door elkaar op die $%^^& site!

Sommigen hebben meer omdat 26 het minimum is. Minimum wil zeggen dat dat het minste is, dat het niet minder 'kan' maar wel meer smile
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Caribbeanlover vr 15 feb 2013 - 13:34

Oftewel, ik ben al slank whahahaha:lol:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover za 16 feb 2013 - 5:18

Ik ben het nu aan het doorlezen, maar word nu al gestoord van al die info door elkaar heen! Ik begrijp ook niet hoe je het moete berekenen als je uit eten gaat. Ik weet dat je daar de weekextra's voor kan inzetten, maar je weet toch nooit hoeveel gram de salade die je als voorgerecht neem bijv. of hoeveel dressing ze er doorheen hebben gedaan of hoeveel gram tomaten etc.

Hoe moet je dat doen dan? Stel als je elke week die extra's gebruikt omdat je bijv. 1x pw uit eten gaat kan dat wel? Dan zit je dus altijd boven je eigen pp aantal en dus eet je meer waardoor je misschien geen eens afvalt.
Overigens ga ik dat boodschappenboekje wellicht via Marktplaats kopen en schrijf/print ik zoveel mogelijk recepten op/uit. Omdat ik vegetarier ben en ook geen vis eet kan ik recepten waar dat in zit wel maken, maar dan laat ik het eruit. Dat kan toch of moet ik het perse vervangen voor een vegaburger ofzo?
Telvrije dagen ;

Ik lees nu dat als je voedingsmiddelen zonder groen logo neemt, dan wordt pp waarde automatisch van je weekextra afgetrokken. Hoe zit dat? Ik heb 26 pp per week en dan 49 weekextra's. Dat is toch elke week zo? Ik heb dan toch elke week 75 pp eigenlijk?
Dit is voor dagen wanneer het lastig is om ze te tellen of tijdens vakantie. Maar ik kan toch moeilijk 2 weken dat achter elkaar doen? Hoe moet ik dat op vakantie bijhouden/doen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Kowalski za 16 feb 2013 - 5:35

Caribbeanlover schreef:Ik ben het nu aan het doorlezen, maar word nu al gestoord van al die info door elkaar heen! Ik begrijp ook niet hoe je het moete berekenen als je uit eten gaat. Ik weet dat je daar de weekextra's voor kan inzetten, maar je weet toch nooit hoeveel gram de salade die je als voorgerecht neem bijv. of hoeveel dressing ze er doorheen hebben gedaan of hoeveel gram tomaten etc.

Kan je dat niet aan de ober vragen?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Caribbeanlover za 16 feb 2013 - 5:37

Hij ziet me al aankomen, ''wat dressing is het, hoeveel heb je gebruikt, hoeveel gram van elk ingredient, zitten er suiker in, hoeveel gram sla bevat dit voorgerecht etc etc etc''. Dat wordt heel lastig en je word al gauw als zeiker gezien vrees ik.
Kan ik dan niet beter gokken?
Ik zie nu het volgende staan;
Jouw 5% doel, 66,5 (heb ik nooit opgegeven)
Jouw doel 10%, 63 (heb ik ook nooit gezegd/opgegeven)
Jouw streefgewicht 66,50 ( ook onzin)
Ik ben 1.58 en weeg 70 kg en volgens mijn BMI ben ik te zwaar voor mijn lengte. Doe ik 66 kg (halve kg's kan je niet invoeren erg vreemd), dan staat er dat ik alsnog te zwaar voor mijn lengte ben. Waarom geeft WW dan aan dat mijn streefgewicht 66,5 is? Dat is niet waar, ik wil 60 sowieso wegen en dus ook probere daarvoor te gaan.

Ik heb op Marktplaats gekeken naar die boodschappengids, maar ik zie er meerdere. Zo zag ik er een die wel heel dik is en net een leesboek is zeg maar. Welke is het meest recent en welke moet ik hebben?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 0:51

Jippie, vanochtend was ik 0.9 kilo kwijt. :cheering: Dus nu in twee weken al bijna twee kilo. En dat terwijl ik vrijdag cocktails heb gedronken en gisteren popcorn, pizza, cola en B&J's gegeten heb. Vandaag weer rustig aan. Netjes ontbeten, zometeen een goeie wandeling maken en de rest van de dag normaal eten.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte zo 17 feb 2013 - 1:36

Even een oliedomme vraag; ik ben zo goed als over de streep en wil met WW beginnen. Als ik mij op wil geven, dan moet ik mijn gewicht invoeren maar om eerlijk te zijn weet ik niet wat het op dit moment is en ik heb geen weegschaal. Kun je ook naar een cursus, je daar wegen en inschrijven voor WW? Ik kan het niet echt vinden. Never mind, ik vergat dat ik ook nog een buuf heb die wel een weegschaal heeft haha.

@ Rood: Wat goed!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Caribbeanlover zo 17 feb 2013 - 2:12

Ik vind het zo flauw dat je die gids niet online bij de kan kopen dus dat je daarvoor naar een meeting moet. Ik betaal dus puur om alleen op de site te kijken, zodat ik kan zien wat alles qua punten is en het bijhouden in mijn digitale dagboek wat ik ook in een schrift kan doen. Vind dat toch wel duur eigenlijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Nathalie zo 17 feb 2013 - 3:23

Caribbeanlover schreef:Ik vind het zo flauw dat je die gids niet online bij de kan kopen dus dat je daarvoor naar een meeting moet. Ik betaal dus puur om alleen op de site te kijken, zodat ik kan zien wat alles qua punten is en het bijhouden in mijn digitale dagboek wat ik ook in een schrift kan doen. Vind dat toch wel duur eigenlijk.

Wil je het wel echt? Je zoekt alleen maar redenen om het uit te stellen. De site is heel duidelijk en je hebt van meerdere mensen een uitgebreide uitleg gehad.

Ik heb het gevoel dat je niet echt wilt en het niet wil snappen.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caribbeanlover zo 17 feb 2013 - 4:09

Ik wil wel, maar snap het niet zoals ik al meerdere keren heb gezegd! Ik heb al betaald, dus ik moet wel beginnen anders is het zo zonde he.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Minx zo 17 feb 2013 - 4:09

Nathalie schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik vind het zo flauw dat je die gids niet online bij de kan kopen dus dat je daarvoor naar een meeting moet. Ik betaal dus puur om alleen op de site te kijken, zodat ik kan zien wat alles qua punten is en het bijhouden in mijn digitale dagboek wat ik ook in een schrift kan doen. Vind dat toch wel duur eigenlijk.

Wil je het wel echt? Je zoekt alleen maar redenen om het uit te stellen. De site is heel duidelijk en je hebt van meerdere mensen een uitgebreide uitleg gehad.

Ik heb het gevoel dat je niet echt wilt en het niet wil snappen.

+1 maar dat had ik een paar pagina's terug ook al gevraagd. Afvallen is gewoon loeizwaar en je moet er echt achter staan en niet allerlei excuses gaan verzinnen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Caribbeanlover zo 17 feb 2013 - 4:10

Ik ben gewoon dom eigenlijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 4:21

CBL, je bent niet dom, meid. Maar misschien is dit systeem voor jou niet zo handig, omdat jij graag duidelijkheid wilt?

Ik ben pas uit eten geweest met Carrie en Urban Naked, weet je wel? Dan kan ik ook niet opschrijven wat er allemaal in de maaltijd zit. Maar als je dat één avond doet, kom je echt niet ineens kilo's aan ofzo. Dat mag je best een beetje anders invullen. Snap je?

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte zo 17 feb 2013 - 5:08

Ik moet bekennen dat ik erg moet wennen aan de opbouw van de website. Ik ga morgen maar direct naar een cursus, misschien komt het dan vanzelf wel.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud