Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 15 van 28 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rebecca zo 24 feb 2013 - 8:43

Ik ga het ook weer oppakken. Ik had me halverwege januari al aangemeld, maar ziek geweest en daarna 100 excuses gevonden om niet weer te hoeven beginnen, maar nu is het menens!
Ik ben vast mijn eten voor morgen aan het invoeren, maar nu: ik ga spaghetti eten met tomatensaus. Die is zelfgemaakt met tomaten uit blik.
Kan ik deze dan invoeren als tomatensaus met 'verse tomaten', of moet ik t rekenen als fabrieksproduct?
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl zo 24 feb 2013 - 9:35

mzcharlotte schreef:Ik kan alleen magere yoghurt van de C1000 vinden, maar die is dus 2 punten voor 200g. De naturel versie van de 0% is 1 punt per 125g (voor mij genoeg!). De vanille is 2 punten per 125g.
Oh ja, tweede vraag. Ik heb ze van allerlei merken gezien; Optimel, Campina, huismerk...
Dankje! Ik heb een bakje en ik weet dat daar precies 250 gr in zit, dus die gebruik ik eigenlijk altijd.

Ik vind het met sommige dingen nog wel lastig uitzoeken of ik precies hetzelfde "artikel" vind in de lijst en ik de punten dus wel eerlijk invul. Meer meiden die dit in het begin hadden?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  mzcharlotte zo 24 feb 2013 - 9:45

Tomaten uit blik (gepeld) staat voor 0pp per 100g, dus ik neem aan dat je die moet kiezen.

@cheesegirl: Ik moet veel moeite doen om het goed te doenen alle producten te vinden. Ik probeer in eerste instantie geen gebruik te maken van de weekextra, zo compenseer ik miscalculaties Weight watchers - Pagina 15 561177
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl zo 24 feb 2013 - 9:58

mzcharlotte schreef:Tomaten uit blik (gepeld) staat voor 0pp per 100g, dus ik neem aan dat je die moet kiezen.

@cheesegirl: Ik moet veel moeite doen om het goed te doenen alle producten te vinden. Ik probeer in eerste instantie geen gebruik te maken van de weekextra, zo compenseer ik miscalculaties Weight watchers - Pagina 15 561177
Het is denk ik vooral even de tijd ervoor nemen. Was nu net weer even aan het zoeken en het wordt steeds duidelijker hoe de site werkt. Ik probeer inderdaad de weekextra's ook niet te gebruiken.

Houden jullie trouwens ook die "streepjes" bij de Fit-formule bij? Dit staat toch gewoon voor hoeveelheid glazen, water, calcium etc? Dit telt hij toch ook niet op bij je punten, is meer voor jezelf om te kijken of je voldoende binnen krijgt?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Reeza zo 24 feb 2013 - 22:40

Ik heb me gisteren ook ingeschreven Very Happy

Vanmorgen meteen ontdekt dat de kwark die ik altijd at goed is voor 6 punten :O Dus ik ga maar over op een andere..

Vraagje: Wat eten jullie als broodbeleg? Ik vind alles vrij veel punten.. Net als 2 boterhammen: 7 punten!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Tiana zo 24 feb 2013 - 22:47

Reeza, 2 boterhammen zijn maar 3 punten, tenminste mijn brood weegt 50 gram per 2 sneetjes. :P Ik heb me er vooral over verbaasd dat een rijstwafel 1 punt is, terwijl daar echt vrijwel niks in zit. Weet iemand waar dat aan ligt?

Cheesegirl, ik vul die fitformules wel in, dat maakt niks uit voor je puntenaantal. Is voor jezelf om bij te houden of je genoeg calcium binnen krijgt, genoeg groente en fruit eet en of je genoeg drinkt. Ik dronk voorheen echt te weinig, nu zet ik iedere keer een streepje als ik een kop thee of een glas water op heb.

Ik mag me morgen wegen, dan ben ik een week bezig. Natuurlijk heb ik tussendoor al op de weegschaal gestaan, maar toch ben ik benieuwd. Vanmiddag wil ik een uurtje wandelen en heb ik een uur fysiotherapie. Vullen jullie dit soort dingen ook in voor active points?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rebecca zo 24 feb 2013 - 23:57

Stylegirl schreef:Reeza, 2 boterhammen zijn maar 3 punten, tenminste mijn brood weegt 50 gram per 2 sneetjes. Weight watchers - Pagina 15 253468018 Ik heb me er vooral over verbaasd dat een rijstwafel 1 punt is, terwijl daar echt vrijwel niks in zit. Weet iemand waar dat aan ligt?

Geen idee hoe dat precies berekend wordt...ik dacht gisteren te kijken naar de chocoladeeitjes... 2 kleintjes is 3 punten :S? Dan neem ik nog liever een keer een zakje chips als ik een keer een uitspatting wil hebben!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Caribbeanlover ma 25 feb 2013 - 4:09

Caribbeanlover schreef:Ik probeer het nu zelf.
Dit heb ik afgelopen woensdag gegeten;
Ontbijt; 3 knackerbrods, kaas, vegaham, roomkaas (dun laagje), 1 stuk fruit, thee met een scheut melk.
Lunch; 3 knackerbrods, zelfde beleg, wortel, 5 cherrytomaatjes, thee met melk.
Tussendoor; 1 stuk fruit
Diner; Pasta, maar teveel met groenten, Had 100 gr afgewogen omdat ik mij herinnderde van WW, maar blijkbaar heb ik verkeerd gelezen.
s' Avonds rond 21.00; bakje kwark met 2 stuk fruit erdoorheen.
Tussendoor drink ik Slimpie limonade.

Is dat een goede richtlijn?

Is dit goed zoals ik dat nu doe?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl ma 25 feb 2013 - 5:42

Caribbeanlover schreef:Ik probeer het nu zelf.
Dit heb ik afgelopen woensdag gegeten;
Ontbijt; 3 knackerbrods, kaas, vegaham, roomkaas (dun laagje), 1 stuk fruit, thee met een scheut melk.
Lunch; 3 knackerbrods, zelfde beleg, wortel, 5 cherrytomaatjes, thee met melk.
Tussendoor; 1 stuk fruit
Diner; Pasta, maar teveel met groenten, Had 100 gr afgewogen omdat ik mij herinnderde van WW, maar blijkbaar heb ik verkeerd gelezen.
s' Avonds rond 21.00; bakje kwark met 2 stuk fruit erdoorheen.
Tussendoor drink ik Slimpie limonade.

Is dat een goede richtlijn?

Ik weet eigenlijk niet of dat goed is, maar ik denk dat 6 knackerbrods op een dag best veel is. Misschien kun je dit beter afwisselen met wat andere dingen?
En qua diner, had je 100 gram pasta of groente of totaal afgewogen? Ik doe zelf ongeveer 70 gram pasta pp en dan 250 gram groente.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl ma 25 feb 2013 - 5:43

Even een vraag, als je sport verdien je natuurlijk Actieve Propoints, mag je deze punten dan "extra" op een dag?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Tiana ma 25 feb 2013 - 5:50

Cheesegirl, dat kun je zelf instellen met WW online. Je kunt aangeven of je eerst je weekextra op wil maken en gaat dan daarna over op de active points of je kunt aangeven dat je die active points op dezelfde dag extra mag gebruiken. Hier kun je er meer over lezen: http://www.weightwatchers.nl/plan/int/planguide_07.aspx

CBL, of jij goed bezig bent, hangt er van af hoeveel punten je in totaal mag eten. In knackebröd zitten zo'n 3-4 punten per 3 stuks, maar het ligt eraan welk merk en zo je gebruikt. Verder weet ik niet hoeveel beleg je op je cracker doet. Met fruit en groente als tussendoortje ben je wel goed bezig en magere kwark kan ook goed zijn, maar het ligt er weer aan welke je gebruikt. Vul je in wat je eet op de site? Dan kun je ook makkelijk zien of je aan het aantal punten komt of dat je er bijvoorbeeld overheen zit.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl ma 25 feb 2013 - 6:07

Dankje Stylegirl! Ik heb het nu omgezet naar "per dag". Ik vind het namelijk vaak na het sporten wel lekker om een extraatje te eten, dus dat komt wel mooi uit denk ik. Ik begreep ook van die site, dat als je Propoints op zijn en je hebt die dag Actieve points verdient, je eten dus automatisch van je Actieve points afgaan, klopt dit?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Tiana ma 25 feb 2013 - 6:24

Ja klopt, dan worden je active points overgezet naar je weekextra, zoals ik het heb gelezen. Ik heb zelf mijn weekextra deze week niet opgemaakt, dus kan het niet checken voor je. Het is ook wel lekker/fijn om wat extra's te mogen eten als je gesport hebt.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rebecca ma 25 feb 2013 - 6:26

Handig die link Stylegirl, ik heb dat bij mij ook aangepast!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Caribbeanlover ma 25 feb 2013 - 8:44

Stylegirl schreef:Cheesegirl, dat kun je zelf instellen met WW online. Je kunt aangeven of je eerst je weekextra op wil maken en gaat dan daarna over op de active points of je kunt aangeven dat je die active points op dezelfde dag extra mag gebruiken. Hier kun je er meer over lezen: http://www.weightwatchers.nl/plan/int/planguide_07.aspx

CBL, of jij goed bezig bent, hangt er van af hoeveel punten je in totaal mag eten. In knackebröd zitten zo'n 3-4 punten per 3 stuks, maar het ligt eraan welk merk en zo je gebruikt. Verder weet ik niet hoeveel beleg je op je cracker doet. Met fruit en groente als tussendoortje ben je wel goed bezig en magere kwark kan ook goed zijn, maar het ligt er weer aan welke je gebruikt. Vul je in wat je eet op de site? Dan kun je ook makkelijk zien of je aan het aantal punten komt of dat je er bijvoorbeeld overheen zit.
Ik ben gestopt met WW en wil het dus zelf proberen. Ik wilde de boodschappengids bestellen en er zou een uitzondering gemaakt worden aangezien ik geen lid meer ben. Krijg ik een mail van die dame dat haar baas zegt dat het toch niet mag. Ik terug mailen waarom zij het dan beloofd had zonder te overleggen en waarom ze voor die ene persoon, ik dus het erover heeft met haar baas. Heb wel gezegd dat ik het erg flauw vind.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Caribbeanlover ma 25 feb 2013 - 8:45

Cheesegirl schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik probeer het nu zelf.
Dit heb ik afgelopen woensdag gegeten;
Ontbijt; 3 knackerbrods, kaas, vegaham, roomkaas (dun laagje), 1 stuk fruit, thee met een scheut melk.
Lunch; 3 knackerbrods, zelfde beleg, wortel, 5 cherrytomaatjes, thee met melk.
Tussendoor; 1 stuk fruit
Diner; Pasta, maar teveel met groenten, Had 100 gr afgewogen omdat ik mij herinnderde van WW, maar blijkbaar heb ik verkeerd gelezen.
s' Avonds rond 21.00; bakje kwark met 2 stuk fruit erdoorheen.
Tussendoor drink ik Slimpie limonade.

Is dat een goede richtlijn?

Ik weet eigenlijk niet of dat goed is, maar ik denk dat 6 knackerbrods op een dag best veel is. Misschien kun je dit beter afwisselen met wat andere dingen?
En qua diner, had je 100 gram pasta of groente of totaal afgewogen? Ik doe zelf ongeveer 70 gram pasta pp en dan 250 gram groente.
Wat kan ik eten ipv die crackers? Dacht dat het wel goed was. Of kan ik er beter 2 ipv 3 nemen. Het was echt 100 gr pasta zonder groenten ed.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl ma 25 feb 2013 - 9:51

Caribbeanlover schreef:
Cheesegirl schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik probeer het nu zelf.
Dit heb ik afgelopen woensdag gegeten;
Ontbijt; 3 knackerbrods, kaas, vegaham, roomkaas (dun laagje), 1 stuk fruit, thee met een scheut melk.
Lunch; 3 knackerbrods, zelfde beleg, wortel, 5 cherrytomaatjes, thee met melk.
Tussendoor; 1 stuk fruit
Diner; Pasta, maar teveel met groenten, Had 100 gr afgewogen omdat ik mij herinnderde van WW, maar blijkbaar heb ik verkeerd gelezen.
s' Avonds rond 21.00; bakje kwark met 2 stuk fruit erdoorheen.
Tussendoor drink ik Slimpie limonade.

Is dat een goede richtlijn?

Ik weet eigenlijk niet of dat goed is, maar ik denk dat 6 knackerbrods op een dag best veel is. Misschien kun je dit beter afwisselen met wat andere dingen?
En qua diner, had je 100 gram pasta of groente of totaal afgewogen? Ik doe zelf ongeveer 70 gram pasta pp en dan 250 gram groente.
Wat kan ik eten ipv die crackers? Dacht dat het wel goed was. Of kan ik er beter 2 ipv 3 nemen. Het was echt 100 gr pasta zonder groenten ed.
Ik weet ook niet of het fout is hoor, misschien kun je dan 's morgens 2 crackers eten en 's middags 2 broodjes. Ik vind zelf dat brood altijd meer vult. Of een lekkere salade maken?

100 gram pasta is opzich ook niet heel fout toch, als je er ook lekker veel groente bij neemt?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Caribbeanlover ma 25 feb 2013 - 11:02

Vond 100 gr pasta echt teveel, je kon er makkelijk met 3 mensen van eten. Die hoeveelheid at ik altijd en vond dat eigenlijk al te veel. Dus nu maar minder eten. Ben ook van plan om koolhydraten minder te eten, maar helemaal wordt lastig voor mij denk ik.
Word je buik daar minder opgezwollen van?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Tiana ma 25 feb 2013 - 21:29

Mijn resultaat na 1 week is 1,6 kg! Very Happy Ik moet ook meteen een punt minder gaan eten per dag.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  mzcharlotte di 26 feb 2013 - 1:03

Weight watchers - Pagina 15 281626781 Wat goed!!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Tiana di 26 feb 2013 - 1:15

Ja ben er ook echt blij mee, nu is het een kwestie van vol blijven houden en doorzetten. Was jij gisteren nog naar de cursus gegaan?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl di 26 feb 2013 - 6:50

Wat goed stylegirl! Ik heb vandaag, tot nu toe, ook weer een goede dag gehad. Vrijdag ben ik een week bexig, ga morgen toch wel even spieken op de wegschaal. Morgen lekker naar de sauna. Daar eet ik een maaltijdsalade, hoeveel punten zal ik daarvoor rekenen?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl wo 27 feb 2013 - 0:09

Ik heb zondag pas mijn weegdag, maar vanmorgen was ik benieuwd wat er tot nu te af is. Kan ik mijn gewicht tussentijds niet bewerken in WW of ben ik nou zo scheel?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  ShallY wo 27 feb 2013 - 0:17

IK heb niet het hele topic doorgelezen, dus misschien staat het er al ergens hoor maar mag ik vragen hoeveel zo'n ww cursus nou kost? Ik zit te overwegen om dit ook te gaan doen omdat het alleen niet lukt. Maar ik moet ook op de centjes letten aangezien ik nu werkeloos ben.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Cheesegirl wo 27 feb 2013 - 0:34

ShallY schreef:IK heb niet het hele topic doorgelezen, dus misschien staat het er al ergens hoor maar mag ik vragen hoeveel zo'n ww cursus nou kost? Ik zit te overwegen om dit ook te gaan doen omdat het alleen niet lukt. Maar ik moet ook op de centjes letten aangezien ik nu werkeloos ben.
Ik heb mij nu aangemeld voor de online cursus, dat is 3 maanden. De aanbieding was nu 47.95 en dan krijg je de inschrijfkosten er niet bij berekend.

Ik vind het nu al de moeite waard! Hoop goede en lekkere recepten en duidelijk inzicht in je eetpatroon.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 15 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 28 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum