Weight watchers
+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers
Pagina 7 van 28
Pagina 7 van 28 • 1 ... 6, 7, 8 ... 17 ... 28
Re: Weight watchers
Je kan het ook invoeren op de site hoor
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik begrijp er niks van eigenlijk. Kan iemand me helpen?
Ik wil ook afvallen, in elk geval een kilo of 20. Ik ben met een dietiste bezig geweest, heb me 5 dagen in de week te pletter gesport, maar het gaat er niet echt vanaf.
Mijn situatie is als volgt:
Ik heb een drukke baan (werk 45 uur in de week, minimaal).
Ik ben bereid om 3 dagen per week te sporten (1x dansles, 1x fitness en een weekendactiviteit: wandelen, zwemmen, fietsen, t.z.t. skaten en rennen). Ik deed dat, maar nu niet meer. Met een avond boodschappen, betekent dat dat ik dan 4 dagen in de week al (onder)weg ben.
Ik ontbijt met 2 bruine boterhammen met (pure) hagelslag, 2 broodjes met kaas of worst als lunch, 's avonds gevarieerd maar zelf gekookt (althans door man). De hoeveelheid daarvan zou iets naar beneden kunnen.
Tussendoor eet ik Liga (rozijn), maar na het avondeten eigenijk niks meer. We eten in de regel ook geen dessert.
Klinkt heel heilig dus, maar natuurlijk eten wij ook weleens een reep chocola, gaan uit eten, laten pizza komen, maar eigenlijk is dat de ene periode iets meer dan de andere. Als ik eerlijk ben, komt dat niet heel regelmatig voor.
Ik ben gek op brood, kaas en soms chocola en dat wil ik dan ook niet opgeven.
Bij het ontbijt drink ik niet, voor het middag uur 2-3 koppen thee (earl grey) met zoetjes, daarna 33cl cola light en 's avonds 2-3 glazen aanlenglimonade van ca. 400ml.
Wat kan het WW programma hierin toevoegen?
Ik wil ook afvallen, in elk geval een kilo of 20. Ik ben met een dietiste bezig geweest, heb me 5 dagen in de week te pletter gesport, maar het gaat er niet echt vanaf.
Mijn situatie is als volgt:
Ik heb een drukke baan (werk 45 uur in de week, minimaal).
Ik ben bereid om 3 dagen per week te sporten (1x dansles, 1x fitness en een weekendactiviteit: wandelen, zwemmen, fietsen, t.z.t. skaten en rennen). Ik deed dat, maar nu niet meer. Met een avond boodschappen, betekent dat dat ik dan 4 dagen in de week al (onder)weg ben.
Ik ontbijt met 2 bruine boterhammen met (pure) hagelslag, 2 broodjes met kaas of worst als lunch, 's avonds gevarieerd maar zelf gekookt (althans door man). De hoeveelheid daarvan zou iets naar beneden kunnen.
Tussendoor eet ik Liga (rozijn), maar na het avondeten eigenijk niks meer. We eten in de regel ook geen dessert.
Klinkt heel heilig dus, maar natuurlijk eten wij ook weleens een reep chocola, gaan uit eten, laten pizza komen, maar eigenlijk is dat de ene periode iets meer dan de andere. Als ik eerlijk ben, komt dat niet heel regelmatig voor.
Ik ben gek op brood, kaas en soms chocola en dat wil ik dan ook niet opgeven.
Bij het ontbijt drink ik niet, voor het middag uur 2-3 koppen thee (earl grey) met zoetjes, daarna 33cl cola light en 's avonds 2-3 glazen aanlenglimonade van ca. 400ml.
Wat kan het WW programma hierin toevoegen?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Aagje! schreef:Rovine schreef:Aagje! schreef:Hoeveel punten hebben jullie? Ik heb me net aangemeld en ik mag 39 punten zegt ie! maar dat is toch heel veel??
Ik ben begonnen met 41.
En dit zakt dan naar beneden als je afvalt?
Klopt, ongeveer bij elke 3 kilo bij mij. Mag er nu 32. Is op zich wel logisch, iemand van 100 kilo verbrandt veel meer als die 100 meter loopt dan iemand van 60. Degene van 100 kilo zeult 40 kilo extra mee.
Mzcharlotte; je wilt 20 kilo afvallen, dus ik neem aan dat je ook redelijk zwaar bent? Voor jouw gewicht eet je misschien zelfs wel weinig. Op de meeting was een oudere vrouw, die al haar hele leven te weinig at. Vorige week bereikte ze haar streefgewicht, in een paar maanden, puur door meer en gezonder te eten.
Die siroop zou trouwens wel aan kunnen tikken. Weet niet hoeveel dat is. Ik drink Slimpie (lightsiroop), die is 0 punten.
Ik denk dat de toevoeging van WW is dat je inzicht krijgt in wat je eet en gezondere keuzes leert maken. Mij persoonlijk heeft dat enorm geholpen. Ik bleek niet zo gezond te eten als ik dacht. Nu ik langer bezig ben merk ik dat ik ook echt goede voeding nodig heb. Zondag heel slecht gegeten en meteen een paar dagen minder lekker in mijn vel. Terwijl dat voorheen mijn normale eetpatroon was. Vraag me af of ik me toen altijd zo voelde.
Ik werk overigens 36-40 uur per week, ben 3 avonden per week weg en woon alleen (dus huishouden en koken volledig op mijn schouders). Op drukke dagen gaat het juist veel beter dan rustigere. Het dwingt mij vooraf te plannen wat ik ga eten en het voor te bereiden. Op mijn werk kan ik niet snaaien, geen winkels in de buurt of kantine. Dus moet ik het doen met wat ik vooraf in mijn tas gestoken heb. Neem altijd gezonde dingen mee omdat ik daar langer verzadigd van blijf en geen honger wil hebben.
Sporten doe ik zo goed als niet. Ik fiets minimaal 10 km per dag naar mijn werk. Soms ga ik een halfuurtje wandelen in de pauze. Als ik zin heb doe ik nog wat op de Wii of mijn fitnessapparatuur thuis, maar dat is zelden meer dan een half uur per week.
Brood, kaas en chocolade kan gewoon. Chocolade is wel 100 punten ofzo (nee, rond de 15 per 100 gram), dus ik bewaar dat vaak voor het weekend, mag ik een reep uitzoeken. Of chips of dropjes, die vind ik ook lekker. Brood eet ik niet zo heel veel omdat ik er niet van houd, maar mijn 3 boterhammen met beleg (filet americain) waren 9 punten vandaag.
Je moet sowieso 2 porties calcium per dag pakken en dat kan ook in kaas (30gr is 1 portie) zitten.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Bedankt voor je uitgebreide uitleg, heel helder. Aanlenglimonade zoveel ja? Ik drink Karvancevitam, 310kcal/100ml. We hebben net even gemeten. Ik gebruik ca. 30ml siroop en leng het aan met ca. 380ml, dunner dan het gebruiksadvies.
Jij gaat echt naar bijeenkomsten? I don't know what to do!
mzcharlotte- Ratel
Ik wil ook beginnen met weigh watchers. Alleen waarom moet je je adres invullen? Krijg je post thuis gestuurd?
Gast- Gast
mzcharlotte schreef:Bedankt voor je uitgebreide uitleg, heel helder. Aanlenglimonade zoveel ja? Ik drink Karvancevitam, 310kcal/100ml. We hebben net even gemeten. Ik gebruik ca. 30ml siroop en leng het aan met ca. 380ml, dunner dan het gebruiksadvies.
Dus 90 ml siroop voor 3 glazen? 50 kcal is ongeveer 1 punt. Denk dus dat dat je 6 punten kost. Wellicht zelfs meer, omdat er geen voedingsstoffen in zitten.
Ik krijg mijn combipas elke maand thuisgestuurd.
Ik ga naar bijeenkomsten. Hoewel ik verder nergens op afgerekend word is het wel een stok achter de deur. Bovendien krijg ik veel tips van medecursisten en reken ik mezelf minder af op slechte dagen omdat iedereen ze blijkt te hebben.
Rovine- Ratel
Je hebt tot nu toe sowieso al een bewonderenswaardig resultaat gehaald, ik vind het tof om te lezen dat het voor jou werkt. Hoe lang ben jij nu bezig? Ik vind het best wel een drempel waar ik overheen moet. Het klinkt allemaal heel goed, maar ik ben dan weer bang dat het te goed om waar te zijn is en dat het bij mij misschien helemaaal niet werkt.
mzcharlotte- Ratel
Ben september 2011 begonnen. 17 kg afgevallen tot maart daarna. Toen een tijd gestopt (andere dingen aan mijn hoofd), afgelopen september weer begonnen. Ben dus in totaal nu een jaar bezig, uitgesmeerd over anderhalf.
Ik was ook heel sceptisch aan het begin. Maar de truc is echt om het vol te houden. De eerste tijd kwam ik juist aan. Toen heb ik met mezelf afgesproken dat ik het minstens een aantal maanden moest doen. Als het dan niet zou werken zou ik stoppen, niet opgeven in de eerste maand dus. Dat heb ik gedaan en zie resultaat.
Ik was ook heel sceptisch aan het begin. Maar de truc is echt om het vol te houden. De eerste tijd kwam ik juist aan. Toen heb ik met mezelf afgesproken dat ik het minstens een aantal maanden moest doen. Als het dan niet zou werken zou ik stoppen, niet opgeven in de eerste maand dus. Dat heb ik gedaan en zie resultaat.
Rovine- Ratel
Jij overtuigt me meer dan de website Rovine! Ik ga er van het weekend een beslissing over maken en dan kunnen we vanaf woensdag de boodschappen erop aanpassen.
mzcharlotte- Ratel
Zelf denk ik dat dit de beste manier is om af te vallen, dus hoop dat je ervoor gaat!
Bij veel diëten laat je dingen weg waardoor je er juist zin in krijgt. Misschien wel sneller resultaat, maar het is veel moeilijker vol te houden. Als ik honger heb wil ik ETEN en dan ben ik al snel geneigd iets slechters te kiezen. Nu heb ik mezelf een goed eetpatroon aangeleerd. Ik verlangde gewoon naar mijn stamppot vanavond omdat ik echt behoefte had aan voeding. Denk dus ook dat ik dit de rest van mijn leven vol kan houden. En dat half jaar dat ik niet WW-de ben ik ook niet aangekomen. Zelfs wat afgevallen. Waarschijnlijk omdat ik mezelf al veel goede gewoontes aangeleerd had.
Zeker als je veel kwijt wilt kun je het beste voor iets kiezen wat goed vol te houden is.
Bij veel diëten laat je dingen weg waardoor je er juist zin in krijgt. Misschien wel sneller resultaat, maar het is veel moeilijker vol te houden. Als ik honger heb wil ik ETEN en dan ben ik al snel geneigd iets slechters te kiezen. Nu heb ik mezelf een goed eetpatroon aangeleerd. Ik verlangde gewoon naar mijn stamppot vanavond omdat ik echt behoefte had aan voeding. Denk dus ook dat ik dit de rest van mijn leven vol kan houden. En dat half jaar dat ik niet WW-de ben ik ook niet aangekomen. Zelfs wat afgevallen. Waarschijnlijk omdat ik mezelf al veel goede gewoontes aangeleerd had.
Zeker als je veel kwijt wilt kun je het beste voor iets kiezen wat goed vol te houden is.
Rovine- Ratel
Nou ik heb me ook aangemeld, maar ik heb maar 26 weekpunten. Ik ben 1.58 en weeg 70 kg. Ik las hier, hoe zwaarder, hoe meer punten, dus dit valt me tegen.
Ik heb 49 weekextra's. Is dat voor iedereen dat aantal? Mag je daarmee alles eten en drinken?
Zelfs drinken dien je af te meten toch?! Zal wel een gedoe zijn en vooral wennen. Voor alsnog vind ik de site erg onoverzichtelijk en dus moet ik het eens rustig doorlezen.
Het ziet er erg ingewikkeld uit, maar ik moet er toch aan geloven anders is het zonde van het geld.
Ik heb een programma van 3 mnd. Daarna kan het niet meer inzien, qua recepten en hoeveel punten bijv. een appel is. Tenzij ik verleng,maar ik wil dat liever niet dus ga ik zoveel mogelijk uitprinten en wat niet valt uit te printen opschrijven. Op die manier kan ik het zelf gaan doen na die 3 mnd zonder bij te betalen.
Ik heb 49 weekextra's. Is dat voor iedereen dat aantal? Mag je daarmee alles eten en drinken?
Zelfs drinken dien je af te meten toch?! Zal wel een gedoe zijn en vooral wennen. Voor alsnog vind ik de site erg onoverzichtelijk en dus moet ik het eens rustig doorlezen.
Het ziet er erg ingewikkeld uit, maar ik moet er toch aan geloven anders is het zonde van het geld.
Ik heb een programma van 3 mnd. Daarna kan het niet meer inzien, qua recepten en hoeveel punten bijv. een appel is. Tenzij ik verleng,maar ik wil dat liever niet dus ga ik zoveel mogelijk uitprinten en wat niet valt uit te printen opschrijven. Op die manier kan ik het zelf gaan doen na die 3 mnd zonder bij te betalen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik ben nu met de derde dag bezig! Het is even puzzelen maar wel goed te doen, vind het af en toe moeilijk om mijn punten op te krijgen .
Nu lekker soepje gemaakt voor op mijn werk morgen met een salade
Nu lekker soepje gemaakt voor op mijn werk morgen met een salade
Aagje!- Kletskop
Is het erg als je je punten niet op krijgt? Gister had ik er bv 3 over. En dan heb ik echt geen honger meer
Aagje!- Kletskop
Krijg je die weekextra's elke week? Ja domme vraag, ik weet het. Gebruiken jullie die elke week? Ik heb 26 pp per dag. Stel ik kom aan 20 op 1 dag, mag ik de overige dan de volgende dag, daarna, op andere dagen of verdeeld over meerdere dagen doen?
Vandaag ben ik begonnen, maar heb de site nog amper doorgenomen. Er staat zoveel info dat ik er gek van word en ik weet geen eens waar ik moet beginnen met lezen. Staat er ergens duidelijk uitgelegd hoe je begint, dus waar je moet lezen? Zo ja, waar staat dat?
Eigenlijk wil ik gewoon duidelijk die lijst kunnen zien wat bijv. 1 bruine boterham met boter (light boter heb ik) met bijv. kaas is, noem maar even wat. Dus van alle losse dingen wat het waard is qua propoints. Ook wil ik graag in 1 overzicht duidelijk kunnen zien waar ik recepten kan inzien.
Ik ben nogal van chocolade, chips en de frituurpan is mijn grootste vriend! Af en toe chips is niet erg begrijp ik en met die weekextra's kan je dat dan mooi aanvullen toch?!
Maar ja, hoe groot mag zo'n bakje zijn, hoeveel gram? Bij de een is zo'n schaaltje groter dan bij de ander wellicht.
Ik had gebeld voor info voordat ik me aan had gemeld om te zeggen dat ik vegetarier ben. Ook dan kan je het gemakkelijk volgen. Dus ik ben heel benieuwd wat ik bijv. mag nemen ipv jullie snitzel.
Vandaag ben ik begonnen, maar heb de site nog amper doorgenomen. Er staat zoveel info dat ik er gek van word en ik weet geen eens waar ik moet beginnen met lezen. Staat er ergens duidelijk uitgelegd hoe je begint, dus waar je moet lezen? Zo ja, waar staat dat?
Eigenlijk wil ik gewoon duidelijk die lijst kunnen zien wat bijv. 1 bruine boterham met boter (light boter heb ik) met bijv. kaas is, noem maar even wat. Dus van alle losse dingen wat het waard is qua propoints. Ook wil ik graag in 1 overzicht duidelijk kunnen zien waar ik recepten kan inzien.
Ik ben nogal van chocolade, chips en de frituurpan is mijn grootste vriend! Af en toe chips is niet erg begrijp ik en met die weekextra's kan je dat dan mooi aanvullen toch?!
Maar ja, hoe groot mag zo'n bakje zijn, hoeveel gram? Bij de een is zo'n schaaltje groter dan bij de ander wellicht.
Ik had gebeld voor info voordat ik me aan had gemeld om te zeggen dat ik vegetarier ben. Ook dan kan je het gemakkelijk volgen. Dus ik ben heel benieuwd wat ik bijv. mag nemen ipv jullie snitzel.
Caribbeanlover- Ratel
Die dagpunten zijn je minimum. Als je structureel te weinig punten eet ga je crashen. 1 dagje zal heus niet erg zijn, maar geen sport van maken. Dagpunten mag je niet opsparen of meenemen. Daar zijn de weekpunten voor. Die krijg je elke week nieuw. Je kunt extra punten verdienen door te bewegen.
WW heeft trouwens een apart deel voor vegetariërs. Even zoeken op de site.
Rovine- Ratel
Oké dan zal ik nog wat bij eten als ik over heb, of drinken
Tnx! Handig zo een echte ervarings deskundige
Tnx! Handig zo een echte ervarings deskundige
Aagje!- Kletskop
Da's fijn, maar zoals ik al zei ik heb geen idee waar ik wat moet vinden en zoeken. Vind het vrij warrig die site.Rovine schreef:Die dagpunten zijn je minimum. Als je structureel te weinig punten eet ga je crashen. 1 dagje zal heus niet erg zijn, maar geen sport van maken. Dagpunten mag je niet opsparen of meenemen. Daar zijn de weekpunten voor. Die krijg je elke week nieuw. Je kunt extra punten verdienen door te bewegen.
Ik zoek me suf. Waar kan ik dat vinden?
Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 14 feb 2013 - 0:03; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Da's fijn, maar zoals ik al zei ik heb geen idee waar ik wat moet vinden en zoeken. Vind het vrij warrig die site.Rovine schreef:Die dagpunten zijn je minimum. Als je structureel te weinig punten eet ga je crashen. 1 dagje zal heus niet erg zijn, maar geen sport van maken. Dagpunten mag je niet opsparen of meenemen. Daar zijn de weekpunten voor. Die krijg je elke week nieuw. Je kunt extra punten verdienen door te bewegen.
Er staat rechts toch kopje 'recepten' en iets met artikelen zoeken? (Even uit mijn hoofd) en daar kan je bv op brood zoeken, en dan komen de soorten brood. Ik weer niet of er wel een algemene lijst is waar je doorheen kan scrollen? Dat is wat je zoekt toch?
Aagje!- Kletskop
Caribbeanlover schreef:Da's fijn, maar zoals ik al zei ik heb geen idee waar ik wat moet vinden en zoeken. Vind het vrij warrig die site.Rovine schreef:Die dagpunten zijn je minimum. Als je structureel te weinig punten eet ga je crashen. 1 dagje zal heus niet erg zijn, maar geen sport van maken. Dagpunten mag je niet opsparen of meenemen. Daar zijn de weekpunten voor. Die krijg je elke week nieuw. Je kunt extra punten verdienen door te bewegen.
Je kunt ook een boodschappengids kopen. Hier staan alle producten in maar ook merknamen. Kost maar 15 euro en dan hoef je ook niks te printen.
Je zit al op het minimum aantal punten dus daar zal niks aan veranderen.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Ik zoek idd een lijst waar gewoon alles in staat met het aantal punt erachter. Bestaat dat? Da's toch veel makkelijker. Het is gewoon erg onduidelijk/onoverzichtelijk. Nu lukt het me niet en dus noteer ik alles zelf. Pas als ik de site door heb kan ik dus weten hoeveel alles is qua punten. Dus;Aagje! schreef:Caribbeanlover schreef:Da's fijn, maar zoals ik al zei ik heb geen idee waar ik wat moet vinden en zoeken. Vind het vrij warrig die site.Rovine schreef:Die dagpunten zijn je minimum. Als je structureel te weinig punten eet ga je crashen. 1 dagje zal heus niet erg zijn, maar geen sport van maken. Dagpunten mag je niet opsparen of meenemen. Daar zijn de weekpunten voor. Die krijg je elke week nieuw. Je kunt extra punten verdienen door te bewegen.
Er staat rechts toch kopje 'recepten' en iets met artikelen zoeken? (Even uit mijn hoofd) en daar kan je bv op brood zoeken, en dan komen de soorten brood. Ik weer niet of er wel een algemene lijst is waar je doorheen kan scrollen? Dat is wat je zoekt toch?
* appel, 2 pt
* br. boterham met light boter en kaas, 5 pt
* kop thee met melk, 4 pt
* mars, 8 pt
Etc etc etc etc etc.
Ik zie nu bij bruin brood 1 portie staan. Bedoelen ze daar 1 sneetje mee? Heb er zonet 2 op met latta en 1 kop thee met melk. Niet alle botersoorten staan erin neem ik aan.
Stel ik wil een salade eten zoals ik die normaal eet, moet ik dan perse aanpassen? Niet alles staat er natuurlijk exact in in die lijsten. Moet ik dan alles wat ik er los bij de sla erin doen apart op gaan zoeken?
Heeft er iemand handige (zoek)tips voor beginners?
Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 14 feb 2013 - 0:06; in totaal 3 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
Minimum aantal punten hoezo? Ik wil niet nog eens extra ergens voor betalen aangezien deelnemen ook niet gratis is. Ik wil het doen met de tips ed van de site anders vind ik het zonde.Nathalie schreef:Caribbeanlover schreef:Da's fijn, maar zoals ik al zei ik heb geen idee waar ik wat moet vinden en zoeken. Vind het vrij warrig die site.Rovine schreef:Die dagpunten zijn je minimum. Als je structureel te weinig punten eet ga je crashen. 1 dagje zal heus niet erg zijn, maar geen sport van maken. Dagpunten mag je niet opsparen of meenemen. Daar zijn de weekpunten voor. Die krijg je elke week nieuw. Je kunt extra punten verdienen door te bewegen.
Je kunt ook een boodschappengids kopen. Hier staan alle producten in maar ook merknamen. Kost maar 15 euro en dan hoef je ook niks te printen.
Je zit al op het minimum aantal punten dus daar zal niks aan veranderen.
Caribbeanlover- Ratel
Een appel is 0 punten. Een houden ze 50 gram voor aan maar mijn broodje was maar 30 gram dus ook minder punten.Caribbeanlover schreef:Ik zoek idd een lijst waar gewoon alles in staat met het aantal punt erachter. Bestaat dat? Da's toch veel makkelijker. Het is gewoon erg onduidelijk/onoverzichtelijk. Nu lukt het me niet en dus noteer ik alles zelf. Pas als ik de site door heb kan ik dus weten hoeveel alles is qua punten. Dus;Aagje! schreef:Caribbeanlover schreef:Da's fijn, maar zoals ik al zei ik heb geen idee waar ik wat moet vinden en zoeken. Vind het vrij warrig die site.Rovine schreef:Die dagpunten zijn je minimum. Als je structureel te weinig punten eet ga je crashen. 1 dagje zal heus niet erg zijn, maar geen sport van maken. Dagpunten mag je niet opsparen of meenemen. Daar zijn de weekpunten voor. Die krijg je elke week nieuw. Je kunt extra punten verdienen door te bewegen.
* appel, 2 pt
* br. boterham met light boter en kaas, 5 pt
* kop thee met melk, 4 pt
* mars, 8 pt
Etc etc etc etc etc.
Ik zie nu bij bruin brood 1 portie staan. Bedoelen ze daar 1 sneetje mee? Heb er zonet 2 op met latta en 1 kop thee met melk. Niet alle botersoorten staan erin neem ik aan.
Aagje!- Kletskop
Ik zit nu op de lijst te kijken bij chips, maar die van mij staan er niet bij. Hoe kan ik dat in godsnaam berekenen?
Ook staat er de ene keer ''1 portie, is 20 gr'' en bij een andere soort staat ''1 handvol 17 gr'' en iedere hand is weer anders.
Wat een gedoe zeg!
Oh ik zie dat mijn favochips er wel bij staan, maar echt stom dat ze niet alle Lays gewoon bij elkaar zetten, zo is het een gezoek. Overigens is dat met meer dingen.
Wegen jullie echt alles af ook een bakje chips?
Nou zie ik bij koekjes staan ''chocoladekoekjes 40 portie(s), 2 propoints waarde''. Ik snap daar geen zak van! Zijn porties dan hetzelfde als stuks, dus 40 koekjes? 40 koekjes kunnen toch nooit maar 2 punten zijn?
Die lijsten met punten kan je zeker niet uitprinten he of wel? Aangezien je kan scrollen en meerdere pagina's hebt kan dat denk ik niet. Dus ik ga maar beginnen met ze ALLEMAAL op te schrijven aangezien ik liever niet per maand wil bij betalen.
Zucht.............wat een gedoe.
Ook staat er de ene keer ''1 portie, is 20 gr'' en bij een andere soort staat ''1 handvol 17 gr'' en iedere hand is weer anders.
Wat een gedoe zeg!
Oh ik zie dat mijn favochips er wel bij staan, maar echt stom dat ze niet alle Lays gewoon bij elkaar zetten, zo is het een gezoek. Overigens is dat met meer dingen.
Wegen jullie echt alles af ook een bakje chips?
Nou zie ik bij koekjes staan ''chocoladekoekjes 40 portie(s), 2 propoints waarde''. Ik snap daar geen zak van! Zijn porties dan hetzelfde als stuks, dus 40 koekjes? 40 koekjes kunnen toch nooit maar 2 punten zijn?
Die lijsten met punten kan je zeker niet uitprinten he of wel? Aangezien je kan scrollen en meerdere pagina's hebt kan dat denk ik niet. Dus ik ga maar beginnen met ze ALLEMAAL op te schrijven aangezien ik liever niet per maand wil bij betalen.
Zucht.............wat een gedoe.
Caribbeanlover- Ratel
Wow! Nou succes met alles opschrijven, het is echt mega veel!
Ik zoek met trouwens op 'lays' en krijg echt een mega lijst wist niet eens dat er zoveel verschillende soorten chips van 'lays' was. En bij allemaal staat 'een handje vol (17 gram).
Ik zoek met trouwens op 'lays' en krijg echt een mega lijst wist niet eens dat er zoveel verschillende soorten chips van 'lays' was. En bij allemaal staat 'een handje vol (17 gram).
Aagje!- Kletskop
Ik weet dat het veel is en dat gaat ook niet lukken vrees ik alleen wil ik niet elke maand 15,95 gaan dokken eigenlijk alleen om dat alles te kunnen inzien. Doe jij dat wel?
Ik vind dat als je ermee stopt dat je het gewoon in moet kunnen zien.
Ik vind dat als je ermee stopt dat je het gewoon in moet kunnen zien.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 7 van 28 • 1 ... 6, 7, 8 ... 17 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» Weight watchers
» Weight Watchers cursus
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
» Weight Watchers afval-topic!
» Weight Watchers cursus
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
» Weight Watchers afval-topic!
Pagina 7 van 28
Permissies van dit forum: