Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 6 van 28 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 6 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Merai zo 10 feb 2013 - 0:51

Als je je aanmeldt kun je kiezen voor een combipas of alleen de online versie. In beide gevallen krijg je toegang tot de app waarin je alles kunt bijhouden. Als je voor de combipas gaat kun je ook deelnemen aan de cursussen die door het hele land gegeven worden. Als je je gegevens invult (startgewicht, streefgewicht, lengte etc.) wordt er voor je uitgerekend hoeveel punten je per dag mag hebben. Ik vind het een hele prettige manier van afvallen omdat je patroon echt veranderd wordt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Aagje! zo 10 feb 2013 - 1:54

Oke dank je! Ik heb besloten me aan te melden voor de online versie. Samen met mijn nichtje! smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 3:29

Jongens, bedankt voor de tips! Ik reken inderdaad drie punten voor een sneetje boterham. Dat deed ik bij elke boterham, dus dan zat ik al snel minimaal op de 12 punten van de 30. Dat ga ik nu dus aanpassen.

En ik heb goed nieuws: ondanks de pot Ben&Jerry's en de appeltaart ben ik één hele kilo afgevallen. Motiveert wel! Weight watchers - Pagina 6 281626781

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover zo 10 feb 2013 - 5:29

Ik had gebeld voor info en toen zei de dame dat als ik de cookies verwijder dat die aanbieding die voor 3 mnd is, dan 38,00 was ipv 47, 85. Dat is raar, want had ik niet gebeld dan zou ik dat nooit weten. Dus bij deze de tip voor jullie.

Nu heeft mijn man de cookies verwijderd en dat zie je omdat ik alle sites die ik bezoek opnieuw elke keer weer moet intikken, zo ook wachtwoorden bij FB bijv.

Ik moet dan een schema van de WW site zien waar 38,00 staat ipv 47,85..................nou niet dus! Ik weer bellen en gevraagd of zij het niet namens mij kon doen, dan gaf ik toestemming. Nee kan niet! Wat een gezeik zeg, dus dan maar 47,85 betalen en dat scheelt toch weer omdat je tot 16-2 geen inschrijfkosten moet betalen. Dus ga me zo ff aanmelden. Ik ga eerst kijken hoe het gaat die 3 mnd en dan moet ik wel op tijd opzeggen zodat ik niet 15,95 moet betalen. Wellicht doe ik dat 1 of 2x, hooguit 3x, maar elke maand vind ik zonde en niet nodig.

Zodra je ermee stopt heb je geen inzicht meer in menu's/recepten ed, maar sommige dingen qua producten met de punten kan je wel inzien. Ik ga gewoon alles uitprinten wat uit te printen valt en de rest noteren. Ik heb nl niet veel zin om daar 15,95 voor te betalen alleen om recepten in te zien. Dat kan ook anders.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover ma 11 feb 2013 - 0:35

Vinden jullie geen gedoe om alles bij te houden. Stel iemand heeft 30 propoints per dag, je begint met het ontbijt wat bestaat uit 2 bruine boterhammen met kaas en een kop thee met een scheut melk. Stel dat zijn 5 punten, dan ben ik alweer met de lunch vergeten hoeveel punten mijn ontbijt was.

Schrijven jullie alles dan ook echt op? Ik kan me voorstellen dat het er wel eens bij inschiet en dan?

Wat wordt er bedoeld met die extra punten die makkelijk zijn als je uit eten gaat?

Hoe doen jullie dat dan op vakantie? Dat lijkt me echt te ingewikkeld zeker omdat het eten dan anders is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Minx ma 11 feb 2013 - 0:41

@CBL wil je er eigenlijk wel wat voor doen? want ik lees hier nu al weer 100.000 excuses waarom je de fout in zou kunnen gaan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Merai ma 11 feb 2013 - 1:37

Je hebt de app waar je alles op kunt bijhouden dus je hoeft niks op te schrijven en het invullen is echt in een minuut gebeurd. Je moet er wel wat voor doen maar dat lijkt me logisch.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 1:47

Ik houd het dagboek gewoon de hele dag open op mijn laptop. Zodra ik iets eet, schrijf ik het even op.

Overigens vind ik dat in het weekend lastiger. Als je dan van hot naar her sjeest, kun je het niet even snel opschrijven. (ik heb geen smartphone)

Ben trouwens ineens supergemotiveerd. Heb ontbijt en lunch gehad en zit nu op 15 punten. Dus nog 15 over voor de rest van de dag. Voelt goed. Die ene kilo die ik kwijt ben smaakt naar meer! I love you

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover ma 11 feb 2013 - 1:52

Ik heb de mogelijkheid niet met mijn mobiel voor apps en vind het ook niet nodig om dat wel te hebben. Er wordt helaas wel een grens getrokken/voortrekkerij, want met wedstrijden op FB kan ik dus niet mee doen. Niet iedereen heeft een app mogelijkheid!

Ik ga me deze week opgeven, maar eerst alles even rustig doorlezen. Hoop dat ik het volhoud en in september er iig niet meer uit zie als een varkentje in mijn bikini.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ ma 11 feb 2013 - 2:47

Wat je ook kunt doen CBL, is de avond ervoor alles invullen en zeg maar de dag plannen. Dan weet je ook waar je aan toe bent.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Aagje! ma 11 feb 2013 - 8:22

Hoeveel punten hebben jullie? Ik heb me net aangemeld en ik mag 39 punten zegt ie! maar dat is toch heel veel??
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 8:26

Ik vind het best veel. Ik mag maar 30 punten en 49 weekextra. Maar misschien moet jij minder kilo's kwijtraken?

Gast
Gast

Bericht  Aagje! ma 11 feb 2013 - 8:43

Ik weet niet hoeveel jij kwijt moet, maar ik heb behoorlijk overgewicht. Je kan je punten wel naar beneden afstellen, is dat verstandig om te doen?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes ma 11 feb 2013 - 8:50

Hoe groter en zwaarder je bent, des te hoger is je basaal metabolisme al. Als jij dus groter en/of zwaarder bent dan rood, dan kan dat prima. Volgens mij mocht ik er 38 (ben 1.80, woog bijna 100 kg en wilde flink afvallen) toen ik iets van 1,5 jaar geleden weightwatchers deed.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Aagje! ma 11 feb 2013 - 8:51

ah dan zal dat het zijn. Nou ja ik ga dit gewoon proberen Very Happy. Het is nog wel even een gepuzzel met kijken hoeveel punten alles is, maar gelukkig hebben we hier een app voor Very Happy
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 8:56

O, dus als je zwaarder bent, kreeg je meer punten om mee af te vallen? Ik dacht juist andersom, maar dit klinkt inderdaad logischer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 9:56

Ik drink al heel de avond water. Vind het zo knap van mezelf! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover ma 11 feb 2013 - 10:59

Lana, bedankt voor de tip. Ik wilde me vanmiddag aanmelden, maar omdat je je gewicht moet invullen (duhhh) en ik al gegeten had doe ik dat morgenochtend. Op een nuchtere maag lijkt me dat slimmer.

Ik ben 1.58 en weeg 69,5 dus ben benieuwd hoeveel punten ik krijg. Ik had al een schriftje ''Afvallen'' om alles te noteren, maar dat was bedoeld voor handige links. Aangezien er zoveel tips ed zijn zou ik niet echt weten hoe ik dat moet aanpakken. Denk dat ik alles door elkaar ga halen en daarbij vage supplementen ga kopen dat dat allemaal niet opschiet.

Bij WW slik je niks, kan je alles eten tot het aantal punten en je valt nog af (als het goed is) ook. Nou da's echt wat voor mij. Nou nog volhouden Weight watchers - Pagina 6 253468018.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine ma 11 feb 2013 - 18:59

Aagje! schreef:Hoeveel punten hebben jullie? Ik heb me net aangemeld en ik mag 39 punten zegt ie! maar dat is toch heel veel??

Ik ben begonnen met 41. smile
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Aagje! ma 11 feb 2013 - 19:28

Rovine schreef:
Aagje! schreef:Hoeveel punten hebben jullie? Ik heb me net aangemeld en ik mag 39 punten zegt ie! maar dat is toch heel veel??

Ik ben begonnen met 41. smile

En dit zakt dan naar beneden als je afvalt?

Ik heb voor vandaag een menu gemaakt en hou 6 punten over.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Funk ma 11 feb 2013 - 21:26

Hebben meer mensen problemen met de android app?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Caribbeanlover ma 11 feb 2013 - 21:36

Wat houdt die ''weekextra in? Geldt dat voor iedereen ongeacht het soort abonnement ( of hoe ze dat ook noemen) ?

Ik las dat iemand 39 pt veel vond. Tot hoe ver gaan die punten of is dat oneindig?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 11 feb 2013 - 21:40

Antibes schreef:Hoe groter en zwaarder je bent, des te hoger is je basaal metabolisme al. Als jij dus groter en/of zwaarder bent dan rood, dan kan dat prima. Volgens mij mocht ik er 38 (ben 1.80, woog bijna 100 kg en wilde flink afvallen) toen ik iets van 1,5 jaar geleden weightwatchers deed.

Ik zie dat je 7 kg bent afgevallen. Is dat in 1,5 jaar tijd of ben je ook een keer gestopt? In hoeveel tijd ben je hoeveel kg afgevallen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 22:02

Ik ben zo trots op mezelf. Heb gisteravond gewoon niets gegeten aan tussendoortjes. Weight watchers - Pagina 6 281626781Wil a.s zondag gewoon weer een kilo kwijt zijn.

Caribbeanlover, dat weekextra mag je over de week verdelen. Dus stel dat je zaterdag lekker patat gaat eten met dikke frikandellen, terwijl je al over de max van die dag zit, trekt 'ie het daarvan af. Dat gebeurt automatisch als je het invoert, dus je hoeft er zelf niet over na te denken.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover ma 11 feb 2013 - 22:52

Invoeren? Ik heb maar een simpele mobiel zonder app.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 28 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 28  Volgende