Weight watchers
+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers
Pagina 8 van 28
Pagina 8 van 28 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 18 ... 28
Re: Weight watchers
Ja ik ga dat wel doen, want ik heb dat wel over als het afvallen daarmee goed gaat. Je kan toch die gids kopen? Misschien via MP? Dan kan je hierna opzeggen en dan die gids gebruiken
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Staat in die gids exact wat er ook in die lijsten staat? Dus diegene met al die sterretjes links ervan, favorieten, product, portiegrootte, categorie, propoints waarde?
Nathalie, waar koop ik die gids? Ik zag een WW magazine bij de Bruna. Is dat wat?
Nathalie, waar koop ik die gids? Ik zag een WW magazine bij de Bruna. Is dat wat?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Staat in die gids exact wat er ook in die lijsten staat? Dus diegene met al die sterretjes links ervan, favorieten, product, portiegrootte, categorie, propoints waarde?
Nee, dat is een tijdschrift.
Je kunt de boodschappengids op meetings kopen en in de ww-winkel in amsterdam. Op marktplaats staan er ook.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb even gekeken op MP voor de gids, maar ik houd niet zo van MP sowieso iets online bestellen. Heb er niet veel vertrouwen in dat het aankomt. Voor die gids dien je te bieden, maar dan ben ik misschien meer kwijt dan wat die eigenlijk waard is. Ik zag ook andere dingen/boekjes die mij niks zeggen. Wat zijn dat dan?
Ik heb me nu aangemeld voor 3 mnd. Kan ik het daarna alleen nog doen met die gids? Ik ga niet helemaal naar A'dam voor dat ding. Kan ik het niet bestellen op de site van WW?
Ik heb me nu aangemeld voor 3 mnd. Kan ik het daarna alleen nog doen met die gids? Ik ga niet helemaal naar A'dam voor dat ding. Kan ik het niet bestellen op de site van WW?
Caribbeanlover- Ratel
ik heb zn puntenboekje geleend van een vriendin. Na een tijdje weet je wel hoeveel punten alles is wat je gebruikt. Ik heb elke dag punten over
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Je kan het met alleen de boodschappengids doen. Je kunt ook naar de curses bij jou in de buurt gaan en dan de gids kopen.
Als iets niet in de lijst staat kun je het uitrekenen met de calculator. Dan voer je het aantal grammen; vet, koolhydraten, vezels en eiwitten in. Die staat rechts op de site maar kun je ook kopen
De andere boeken op marktplaats zijn denk ik kookboeken, WW heeft veel verschillende boeken.
Als iets niet in de lijst staat kun je het uitrekenen met de calculator. Dan voer je het aantal grammen; vet, koolhydraten, vezels en eiwitten in. Die staat rechts op de site maar kun je ook kopen
De andere boeken op marktplaats zijn denk ik kookboeken, WW heeft veel verschillende boeken.
Nathalie- Fluisteraar
Hoeveel calorieën krijgen jullie gemiddeld per dag binnen met Weight Watchers?
Mouse10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12
Er staat zoveel in dat dat mij onmogelijk lijkt.Sarah1985 schreef:ik heb zn puntenboekje geleend van een vriendin. Na een tijdje weet je wel hoeveel punten alles is wat je gebruikt. Ik heb elke dag punten over
Caribbeanlover- Ratel
Kan je met die gids ook maaltijden samen stellen? Ik wil nl geen kookboeken kopen, vind ik zonde. Dat gedoe met de calculator lijkt zo makkelijk, maar ik heb amper wat gelezen en ben vandaag begonnen. Ik moet dus alles snel gaan lezen, maar of ik het dan ook begrijp is nog maar de vraag.Nathalie schreef:Je kan het met alleen de boodschappengids doen. Je kunt ook naar de curses bij jou in de buurt gaan en dan de gids kopen.
Caribbeanlover- Ratel
Mouse10 schreef:Hoeveel calorieën krijgen jullie gemiddeld per dag binnen met Weight Watchers?
Zonder vrije punten ongeveer 1700.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Maar het gaat toch niet om de calorieen bij WW? Je mag alles eten/drinken mits je je houd aan de hoeveelheden en je aantal pp niet overschrijdt.
Caribbeanlover- Ratel
Klopt. Maar ik weet graag waar ik mee bezig ben, dus zoek ik ook de achtergrond ervan op.
Rovine- Ratel
Oh, 1700 is nog best wel veel toch? Voor als je wil afvallen?
Aagje!- Kletskop
Valt wel mee. Dat zou ik verbranden als ik in coma lag (zelfs slapend verbrand ik meer). Dit is genoeg om mijn spijsvertering en meest basic lichaamsfuncties aan de gang te houden. Hiermee voorkom ik dus datik bijvoorbeeld spierweefsel af ga breken of in spaarstand beland.
Rovine- Ratel
Ik denk dat ik maar eens naar zo'n meeting ga, gewoon om te zien wat het inhoudt. Ik kan dan van alles vragen, dingen noteren en sowieso dat boodschappenboekje kopen. Is die meeting niks, dan weet ik dat ook weer.
Caribbeanlover- Ratel
Ik ga vanaf maandag ook beginnen! Heb er zin in
Nu nog hopen dat het werkt. Ik wil ongeveer 10 kilo kwijt
Nu nog hopen dat het werkt. Ik wil ongeveer 10 kilo kwijt
Ilske- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 59
Registratiedatum : 31-05-12
Caribbeanlover schreef:Er staat zoveel in dat dat mij onmogelijk lijkt.Sarah1985 schreef:ik heb zn puntenboekje geleend van een vriendin. Na een tijdje weet je wel hoeveel punten alles is wat je gebruikt. Ik heb elke dag punten over
ja maar je neemt toch niet alles wat in dat boekje staat. Ik kan zo hele bladzijden overslaan. Heb altijd zelfde brood en beleg. Dus voor mij wel makkelijk.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Oke noem me maar gek, maar ik heb echt in mijn hoofd zitten dat ik te veel mag eten. :s. Met mijn 39 punten. Zit echt bommetje vol als ik ze allemaal op heb, en ben dus beng dat ik niet ga afvallen omdat ik gewoon nog te veel eet. Zou dit kunnen? Of moet ik het even aankijken?
Aagje!- Kletskop
Ja maar als jij al met 39 pt vol zit, dan is dat toch goed juist? Minder toch ook? Je hoeft toch niet de 39 te halen, met minder is het toch ook oke?
Caribbeanlover- Ratel
Da's waar, maar als je iets zoekt dan is het soms best wel zoeken en dus lukt het niet zo snel. Ik zou gister moeten beginnen, maar omdat ik geen hol begrijp van de site hoe ik moet beginnen moet ik eerst ALLES doorlezen. Dat ga ik dit weekend doen en dan hoop ik dat ik het snap.Sarah1985 schreef:Caribbeanlover schreef:Er staat zoveel in dat dat mij onmogelijk lijkt.Sarah1985 schreef:ik heb zn puntenboekje geleend van een vriendin. Na een tijdje weet je wel hoeveel punten alles is wat je gebruikt. Ik heb elke dag punten over
ja maar je neemt toch niet alles wat in dat boekje staat. Ik kan zo hele bladzijden overslaan. Heb altijd zelfde brood en beleg. Dus voor mij wel makkelijk.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ja maar als jij al met 39 pt vol zit, dan is dat toch goed juist? Minder toch ook? Je hoeft toch niet de 39 te halen, met minder is het toch ook oke?
Volgens mij is het juist de bedoeling dat je zo veel mogelijk je punten op maakt
Aagje!- Kletskop
Aagje! schreef:Oke noem me maar gek, maar ik heb echt in mijn hoofd zitten dat ik te veel mag eten. :s. Met mijn 39 punten. Zit echt bommetje vol als ik ze allemaal op heb, en ben dus beng dat ik niet ga afvallen omdat ik gewoon nog te veel eet. Zou dit kunnen? Of moet ik het even aankijken?
Je moet die 39 punten opeten en kan me voorstellen dat het veel is. Eet je van alles volle producten? Volle yoghurt, volle melk, vette kaas. Daar pak je nu extra punten mee en straks ga je over op halfvolle en daarna magere.
Met die 39 punten ga je echt afvallen, gewoon doorzetten.
Cb: je dagpunten MOETEN iedere dag op.
Nathalie- Fluisteraar
Aha, kijk dat wist ik niet. Wat is er aan de hand als je minder opeet? Is dat zo erg? Wat als je per ongeluk meer pt eet?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Aha, kijk dat wist ik niet. Wat is er aan de hand als je minder opeet? Is dat zo erg? Wat als je per ongeluk meer pt eet?
Als je minder eet krijg je te weinig binnen en gaat je lichaam in spaarstand, dan val je niet meer af. Meer is niet erg zolang het niet meer is dan die 49 extra punten die je hebt.
Nathalie- Fluisteraar
Kan iemand mij zeggen waar/hoe ik de vegetarische pagina's kan vinden?
Ik heb voldoende eten in huis, maar of alles in die lijsten staat is dus de vraag. Gaan jullie echt aan de hand van die lijsten andere/nieuwe/ meer dingen kopen?
Ik heb voldoende eten in huis, maar of alles in die lijsten staat is dus de vraag. Gaan jullie echt aan de hand van die lijsten andere/nieuwe/ meer dingen kopen?
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 8 van 28 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 18 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» Weight watchers
» Weight Watchers cursus
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
» Weight Watchers afval-topic!
» Weight Watchers cursus
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
» Weight Watchers afval-topic!
Pagina 8 van 28
Permissies van dit forum: