Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 5 van 28 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine ma 28 jan 2013 - 8:37

Wow, gaat lekker Elliott!

Merai, jammer dat je ziek bent. Wel ben ik eens dik 3 kg in 3 dagen afgevallen (liefdesverdriet Wink) door amper te eten. Dat is er niet meer aangekomen. Hopelijk blijft die kilo er bij jou ook af.

Kom net van de meeting af en ben weer vrij optimistisch. Was 0,9 kwijt in 2 weken (vorige week niet gegaan vanwege gladheid) en afgelopen 4 weken ben ik in totaal 2 kilo kwijt! Nog steeds niet op mijn gewicht van voor de kerst, maar als ik ook dat gewicht kwijt ben hoop ik wel op dit tempo door af te vallen. Over 3 maanden wil ik de 30 gehaald hebben. Dat is haalbaar met 0,4 per week.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Elliot ma 28 jan 2013 - 10:10

Haha ik zie dat ik Fortissimo heb getypt maar ik bedoelde natuurlijk Merai. Ik was in de war door je avatar, volgens mij had Fortissimo ook zoiets.

Rovine, wat goed dat het weer lekker gaat. 30 kg is echt veel! Knap hoor!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Merai di 29 jan 2013 - 9:31

Dankjewel Elliot smile Ging er al vanuit dat je mij bedoelde. Ik hoop inderdaad dat het eraf blijft maar zo niet dan niet. Ik wil vooral graag snel weer helemaal fit zijn..

Goed bezig Rovine, echt superknap! Hoe gaat het met de rest?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 1:00

O kijk, er is al een topic. smile

Jongens, ik heb me gisteravond aangemeld bij Weight Watchers en heb een (tijdelijke) combipas gekregen. Begrijp ik het nou goed dat ik met die pas online de cursus kan volgen, maar dat ik desgewenst ook naar een cursus in de buurt kan gaan? Dus dat ik zelf mag kiezen?

Ik ga nu voor het eerst mijn dagboek invullen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine zo 3 feb 2013 - 1:21

Je mag met de (tijdelijke) combipas onbeperkt cursussen bezoeken. Je kunt dus helemaal los. Succes!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 1:24

Oké, leuk! Ik vind het nu al leuk, de website ziet er leuk uit en je kunt allemaal dingen bijhouden en opzoeken. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 1:45

Wat houdt trouwens dat Weekextra in? Ik kan het nergens vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine zo 3 feb 2013 - 1:47

Je hebt dagelijks X aantal punten, die moeten op. Per week heb je nog 49 extra punten, die mag je besteden zoals je wilt. Opsparen voor een etentje, traktatie of elke dag een wijntje bijvoorbeeld. Die hoeven niet op, maar het mag wel.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 1:50

Aah, op die manier. Dus die 30 punten die ik nu heb móeten op? Ik zit nu al op de 14, en dan heb ik alleen maar ontbeten en thee met een speculaasje gehad. Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 2:51

Pffft. Ik zit nu al aan m'n limiet. Hoe moet ik dit OOIT volhouden???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Merai zo 3 feb 2013 - 7:18

Je mag met een combipas inderdaad overal gebruik van maken! Welkom bij de club en succes smile het weekextra mag je naast je gewone punten vrij opmaken, zo kun je zonder problemen een keertje uit eten/drinken oid. Ik moet zeggen dat ik dat nooit op krijg en hou toch best wel van een borreltje. Hoeveel punten mag je per dag? Ik mag er 26, dat is het minimum geloof ik, dat red ik prima. Het is vooral een kwestie van wennen Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine zo 3 feb 2013 - 7:21

Je leert vanzelf betere keuzes maken, Rood. Net tijdens de afwas stond ik mezelf te bedenken dat ik best veel geleerd heb sinds ik begonnen ben. Natuurlijk weet ik ook wel dat je prima afvalt als je alleen sla en rijstwafels eet, maar het doen is een ander verhaal. Daarin begin ik mezelf steeds betere gewoontes in aan te leren.

WW is echt een leerproces en in het begin zul je wat vaker vallen. Weight watchers - Pagina 5 561177
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Merai wo 6 feb 2013 - 7:39

Dames! Hoe gaat het met jullie? Wat is het stil hier smile Ik ben sinds ik weer ben begonnen twee kilo kwijt dus lig wel ongeveer op schema ondanks/dankzij de griep.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Parel wo 6 feb 2013 - 10:15

Hier nog steeds huilen met de pet op.
Volgende week begin ik weer, na de carnaval.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Merai wo 6 feb 2013 - 21:50

Klinkt herkenbaar, ik heb vorig jaar de carnaval ook niet ingevuld. Het viel me overigens alles mee, was niet afgevallen maar ook niet aangekomen. Is dat hossen toch nog ergens goed voor haha!
Dit jaar moet ik helaas overslaan, dat doet pijn aan mijn oetelhart Wink. Ik ben sowieso niet vrij maar was wel van plan om zondag te gaan. Helaas ben ik nog steeds ziek dus dat wordt hem niet.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Caribbeanlover do 7 feb 2013 - 1:48

Ik kom hier niet meer zoveel als voorheen, maar heb besloten om ook WW te gaan doen. Tot 16-2 zijn er geen inschrijfkosten, dus dat scheelt. Het is nu 47 en nog wat, maar dmv cookies te verwijderen maar € 38,00. Na die 3 mnd heb je geen toegang meer tenzij je het verlengd, maar ik zei wel of ik dat doe. Ik ga alles zoveel mogelijk uitprinten/noteren mbt recepten en de lijst van wat alles waard is ivm propoints. Vind het nl een beetje onzin om er vervolgens € 15,95 p.m. voor te betalen als het ook anders kan. Ik denk dat ik 1x naar een meeting ga, zodat ik weet wat het inhoudt en hoe ik het ervaar. Elke week gaan vind ik nodig en dus hoop ik dat ik zonder kan.

Mijn man had de cookies verwijderd, maar er is iets misgegaan blijkbaar aangezien ik nog steeds 47 nog wat zag staan. Heb gebeld of het niet telefonisch kon zodat ik die 38 euro betaal, maar dat kon niet................stom!

Ben benieuwd, want ik ben nogal fan van chocolade, chips en de frituurpan.

Heb diverse tips ed gezien mbt afvallen, maar wist mij geen raad ermee. Welke en wat moet ik aanhouden? Het was me te verwarrend en teveel. Dus ben bang dat ik daarmee niet uit zou komen en dat het geen resultaat zou hebben. Dmv WW te volgen is het persoonsgericht en heeft het eerder resultaat in mijn geval.

Ik wil sowieso 10 kg eraf. Ik erger me continu als ik mezelf in de spiegel zie en dmv op de weegschaal te staan zie ik steeds hetzelfde getal staan. Ik hoef niet een strak lijf te hebben, gewoon wat kg's eraf. Sporten wil ik niet, alleen wandelen met de hond, soms ergens naartoe fietsen en lichte oefeningen thuis doen vind ik geen probleem.

Elke dag word ik wel geconfronteerd met mooie meiden op tv. Zelfs vorig jaar waren er abnormaal veel slanke meiden waarvan ik mij dan altijd afvraag waar de darmen zitten in zo'n plat buikje. Ik hoef echt geen figuur ala Doutzen, daar ben ik ook niet op uit. Gewoon flink er wat vanaf zodat de kleding die nu vaak iets te strak zit soepel valt en zit. Ik hoef dan ook geen nieuwe zomerkleding te kopen aangezien ik vorig jaar al wat gekocht heb. Het meeste zit niet zo mooi en dmv wat kg's kwijt te zijn hopelijk wel.

Ik schaam mij voor mijn figuur en zit er niet lekker mee in mijn vel................letterlijk!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Caribbeanlover do 7 feb 2013 - 2:02

Merai schreef:Je mag met een combipas inderdaad overal gebruik van maken! Welkom bij de club en succes Weight watchers - Pagina 5 561177 het weekextra mag je naast je gewone punten vrij opmaken, zo kun je zonder problemen een keertje uit eten/drinken oid. Ik moet zeggen dat ik dat nooit op krijg en hou toch best wel van een borreltje. Hoeveel punten mag je per dag? Ik mag er 26, dat is het minimum geloof ik, dat red ik prima. Het is vooral een kwestie van wennen Wink

Ik had ergens gelezen dat als je punten overhoud je die niet mee mag nemen naar de week erop of daarop of daarop etc. Wij gaan regelmatig uit eten en ik heb geen zin om dan met lijstjes en al aan tafel te gaan zitten. Bovendien kan dat ook niet aangezien ik de gewichten/proporties van de gerechten niet weet. Dus met die combipas is dat geen probleem? Hoeveel kost dat extra? Kan dat ook voor 3 mnd of alleen per week ofzo?

Zag trouwens een WW magazine bij de Bruna met Angela Groothuizen voorop, maar bij haar zie ik niks, ze ziet er nog uit zoals eerst vind ik. Bij Iris zie ik het wel, ontzettend knap van haar. Uit dat magazine kan je misschien ook veel halen zoals recepten. Alleen ben ik nogal lui mbt recepten, alles uitpluizen waar ik wat moet kopen wat een gedoe. Afwege van producten thuis zoals pasta, rijst ed vind ik niet lastig.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Parel do 7 feb 2013 - 8:31

Die 47 euro voor 3 maanden is toch puur alleen maar de app?
Volgens mij zit daar geen toegang tot meetings bij.

Bij Angela zie ik het wel in haar gezicht, de onderkin is wat weg. Maar ja, wie weet is dat wel gephotoshopt?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine do 7 feb 2013 - 8:48

Hier gaat het nog best lekker. Weight watchers - Pagina 5 561177 Was een beetje recalcitrant gisteren en heb een reep chocolade gehaald. Maandag geen meeting en merk dat ik het meteen wat losser laat. Maar ik lijk weer in mijn flow te zitten. Afgelopen weken elke week 0,7 kwijt. Dat was mijn vorige gemiddelde, dus hoop dat die lijn doorzet.

Bij mij zagen mensen het pas bij 17 kilo. Weight watchers - Pagina 5 394967 Mensen die ik minder vaak zag zagen het wel eerder, maar pas bij 17 mijn collega's enzo. Maar de mannen zou een roze glitterjoggingpak nog niet eens opvallen geloof ik. Maar als ik een deukje in mijn auto heb zien ze wel meteen dat die nieuw is.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Merai za 9 feb 2013 - 2:52

Hallo dames smile Hoe gaat het hier? Rood, kom je er al een beetje in? CBL, ook hallo smile Je kunt geen punten meenemen naar de volgende dag of week maar de extra weekpunten zijn bedoeld voor avondjes zoals jij noemt. Ik vul het dan meestal achteraf in maar nogmaals, ik krijg die weekpunten nooit op.
Rovine, mannen zijn over het algemeen niet zo heel erg opmerkzaam als het gaat om afvallen, en wij maar denken dat ze per se hele slanke vrouwen willen Wink Fijn dat het goed gaat bij je, een keertje een avondje zondigen moet kunnen!
Bij mij gaat het wel goed, ik merk dat ik er weer steeds meer inkom om het in te vullen en ook de punten zelf weer beter in kan schatten. Merk wel dat het motiverend werkt dat de eerste kilo's er weer af zijn.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 3:05

Merai, ik merk vooral dat het voor mij een stok achter de deur is om niet te veel en te ongezond te eten. Dat heb ik nodig. Maar ik zit elke dag nog wel vijf punten boven het gemiddelde. Ik vind het idioot dat je met drie boterhammen op een dag al boven de helft van de punten zit. Hallo, ik werk, reis en doe dingen. Dat kan ik niet op een ei en een cracker.

Morgen is mijn eerste weegdag. Denk dat ik wel een halve kilo kwijt ben, sowieso. Als dat niet zo is, baal ik hard. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Merai za 9 feb 2013 - 7:10

Weet je zeker dat je het brood wel goed invult dan Rood? Het wordt al per twee sneden gerekend in de app. Hoeveel punten mag je op een dag? Ik hoop dat je alvast wat kwijt bent, dat is de beste motivatie smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Elliot za 9 feb 2013 - 9:37

Rood, ik denk dat er dan iets fout gaat bij jouw telling. Ik vul brood altijd in via 'brood, alle soorten', en dan zijn 2 sneedjes brood in totaal 3 punten. Tenzij jij maar 6 punten per dag mag zit je dan dus nog niet op de helft Wink

Ik merk trouwens nu ik een aantal weken bezig ben wel dat ik veel bewustere keuzes maak. Ik kook niet meer met pakjes, want dat is veel meer punten dan wanneer ik iets vers maak. Ook eet ik veel meer groente en veel minder aardappels/vlees bij mijn avondeten. Saus voor over pasta of rijst maak ik ook met heel veel groente en een heel klein beetje vlees. Zo zit ik wel vol, maar heb ik niet veel punten binnen gekregen. Ik houd er wel heel erg van om 's avonds nog iets lekkers te nemen. Dat kan een snoepje zijn, een handje nootjes of een paar chippies. Waar ik normaal de hele zak in één keer leeg zou eten, pak ik nu heel braaf een klein schaaltje en neem ik niet meer dan dat. Ook zorg ik dan dat ik punten overhoudt zodat ik nog 'ruimte' heb om iets kleins te snacken. Niet elke dag natuurlijk, maar wel zoals nu in het weekend.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine za 9 feb 2013 - 23:46

Rood, weeg je boterhammen eens. Ze zijn zelden 50 gram per sneetje. Batavenbrood van de Aldi is trouwens minder punten en voor 7 punten mag je ook een verzadigde portie pakken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Aagje! zo 10 feb 2013 - 0:31

Ik zit eraan te denken om me aan te melden bij ww online. Maar hoe gaat het dan precies in zijn werk als ik me nu aanmeld? Krijg ik dan ook inlog codes voor een app? Of heb je die niet nodig? En hoe weet je je aantal punten?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 5 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 28 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum