Klaagtopic
+21
Tinus
SoGood
Oasis
Cheesegirl
Pompoen
Jerry
Penny Blossom
Darius
Blair
Ella
Lady4
Blond
Arwyn
Rose
Alex
Rush
ExpressoB
Kowalski
Jade
heartsdale
Lejow
25 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Klaagtopic
тыквашка schreef:Germini schreef:Wat een buren zeg! Dat ze überhaupt tijd hebben om aan zich aan andermans tuinen te irriteren.
Ik baal omdat ik gisteren waarschijnlijk gelaserd ben door de marechaussee op de snelweg.. Grr...
En nu? Kun je nu beter zien? Wel fijn zo'n gratis laserbehandeling.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
тыквашка schreef:Zoey schreef:Heb ik ook niet gedaan EB Het is sowieso een rare snuiter, hij bemoeit zich overal mee (bijvoorbeeld met de schutting van de overburen, die vond hij lelijk en dus is ie maar gaan klagen..). Hij maakt zich nogal druk om z'n status dus als de buren iets lelijks hebben denkt hij dat de waarde van zijn huis gaat dalen enzo.
Oh fijn, zulke buren hebben wij ook. Ze wonen niet eens naast ons, maar die kwamen klagen dat onze tuin zo armoedig was en ik mocht ook een keer een struik niet snoeien omdat je dat moet doen als het regent anders komen er bruine stukjes in en dat vond de buurvrouw niet mooi.
Sorry buurvrouw maar wees blij dát ik een keer snoei en verder heb je geen ruk te maken met onze tuin, maar als je het zo graag wil weten, ik kán niet in de tuin werken want dat doet pijn en zodra ik er iets aan kan veranderen zal ik dat doen want ik word er ook gek van dat het onkruid de boel overneemt. Grrrr!
Pfff dodelijk vermoeiend zeg! Laat iedereen zich lekker mijn z'n eigen tuin bemoeien!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:тыквашка schreef:Germini schreef:Wat een buren zeg! Dat ze überhaupt tijd hebben om aan zich aan andermans tuinen te irriteren.
Ik baal omdat ik gisteren waarschijnlijk gelaserd ben door de marechaussee op de snelweg.. Grr...
Haha, misschien kan je Lejow even laten weten waar ze staan te laseren, scheelt flink wat centen!
Gast- Gast
Ik wil ook klagen!
X Ik ben moe.
X Ik wil op vakantie, maar mag de hele zomer niet weg van mijn werk.
X Ik vind mijn werk niet meer leuk.
X Ik heb hele dikke enkels en handen, en dat doet pijn.
X Ik wil heel veel in huis doen, maar heb er de energie niet voor.
X Ik ben moe.
Gast- Gast
Parel schreef:ExpressoB schreef:тыквашка schreef:Germini schreef:Wat een buren zeg! Dat ze überhaupt tijd hebben om aan zich aan andermans tuinen te irriteren.
Haha, misschien kan je Lejow even laten weten waar ze staan te laseren, scheelt flink wat centen!
Ligt eraan hoe hard ze heeft gereden:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Pippa schreef:Ik wil ook klagen!
X Ik ben moe.
Is er een mogelijkheid op het zoeken van ander werk? Begrijp wel dat het niet zo snel kan dat je deze zomer wel op vakantie zou kunnen, maar in de nabije toekomst?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
In September/Oktober mag ik wel op mijn werk weg, dus dat is opzich prima, maar ik merk dat ik er gewoon aan toe ben om even weg te gaan samen met mijn vriend, maar ik heb geen kinderen, dus dan mag je in de zomer niet weg En ander werk, tja, ik hoop toch nog door te mogen groeien naar een hogere functie binnenkort, dan blijf ik gewoon, maar nu zie ik het gewoon even niet zo zitten allemaal, ik vind het saai, baal dat er wéér een collega wordt weggehaald en er zoveel veranderd, daar heb ik helemaal geen zin in.
Gast- Gast
L-Tryptofaan.Kowalski schreef:
Kenya: Helaas, melatonine helpt niet. Aan de ene kant wil ik absoluut niet aan iets van slaapmedicatie, maar aan de andere kant, álles lijdt er nu wel onder
Gast- Gast
Pippa schreef:In September/Oktober mag ik wel op mijn werk weg, dus dat is opzich prima, maar ik merk dat ik er gewoon aan toe ben om even weg te gaan samen met mijn vriend, maar ik heb geen kinderen, dus dan mag je in de zomer niet weg En ander werk, tja, ik hoop toch nog door te mogen groeien naar een hogere functie binnenkort, dan blijf ik gewoon, maar nu zie ik het gewoon even niet zo zitten allemaal, ik vind het saai, baal dat er wéér een collega wordt weggehaald en er zoveel veranderd, daar heb ik helemaal geen zin in.
Wat flauw!
Maar balen joh! Hoop dat je er toch nog even tegenaan kan en dat er snel uitzicht is op een functie die beter bij je past!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Dat uitzicht was er, dacht ik, omdat mijn leidinggevende weggaat en iedereen wil dat ik het overneem. Maar er komt een nieuw iemand en die mag ik (jawel, ik) gaan inwerken
Gast- Gast
Pippa schreef:Dat uitzicht was er, dacht ik, omdat mijn leidinggevende weggaat en iedereen wil dat ik het overneem. Maar er komt een nieuw iemand en die mag ik (jawel, ik) gaan inwerken
Wauw dat is echt heel erg balen zeg!
Gast- Gast
Zoey schreef:Pippa schreef:Dat uitzicht was er, dacht ik, omdat mijn leidinggevende weggaat en iedereen wil dat ik het overneem. Maar er komt een nieuw iemand en die mag ik (jawel, ik) gaan inwerken
Wauw dat is echt heel erg balen zeg!
Ja, ik heb het niet echt laten merken, maar ik baal er toch wel enorm van
Gast- Gast
Rush schreef:Ladies kunnen dat ook, helaas.Jerry schreef:Ik ben net ondergesproeid door m'n kat
(nooit geweten dat poezen ook sproeien...)
Net 'n beetje gegoogled over het hoe en waarom, maar waarom óp mij?!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ja geen idee!!Jerry schreef:Rush schreef:Ladies kunnen dat ook, helaas.Jerry schreef:Ik ben net ondergesproeid door m'n kat
(nooit geweten dat poezen ook sproeien...)
Net 'n beetje gegoogled over het hoe en waarom, maar waarom óp mij?!
Onze poes deed het voor het eerst, recht voor m`n neus, tegen het gordijn bij de voordeur. Daarna heeft ze het nog vaker gedaan. Als ik nu het gordijn gewassen heb, gaat het een paar weken goed en dan ineens doet ze het weer en zo blijf ik bezig. Ze doet het helemaal nergens anders, ze mankeert ook niets, maar dat gordijn is haar echt heilig.
Hopelijk doet ze het niet wekelijk bij jou.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik weet ook in 1 klap weer waarom in de pil altijd doorslikte. Ik heb weer eens een stopweek genomen, maar damn wat heb ik nu al een buikpijn en ik moet nog ongesteld worden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik baal een beetje omdat ik denk dat ik een blaasontsteking heb. Alleen vertoon ik niet de 'klassieke' symptomen, dus weet niet zeker of het wel zo is.
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Ik baal een beetje omdat ik denk dat ik een blaasontsteking heb. Alleen vertoon ik niet de 'klassieke' symptomen, dus weet niet zeker of het wel zo is.
Dat had ik van de week ook!
Ben toen veel gaan drinken en dan bij het plassen goed uit plassen (gewoon plassen daarna tot 20 tellen en dan het laatste beetje ook uit plassen) en bij mij is het nu over. Geen idee of het nu hierdoor komt maar anders merk je het snel genoeg als het wel doorzet!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik baal van mijn scriptie, heb er geen zin meer in.
En van de pijn in mijn voeten van het werken
En van de pijn in mijn voeten van het werken
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oooh ik haat studereeeeen. Ik ben toch niet voor niets afgestudeerd en gaan werken.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik baal omdat ik gewoon weer begin te hoesten en te snotteren, terwijl ik er net een beetje vanaf was!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik baal echt ontzettend. Mijn vriend en ik hebben vorig jaar oktober een autootje gekocht, wat oudere uit 1998 van zijn broer. Die had hem 2 jaar gehad maar er niet zoveel gereden. De eerste paar maanden hebben we er helemaal geen problemen mee gehad. Totdat hij is weggeweest voor winterbanden wisselen en de APK. Afgelopen weken elke keer startproblemen, de uitlaat is losgeweest, temperatuur van de motor in rode peiltjes, vat van de koelvloeistof helemaal leeg. Nou utieindelijk blijkt de koppakking op de cilinder helemaal naar de klote te zijn. Het is niet eens zeker of hij wel gemaakt kan worden. Los van dat het gewoon doodzonde van ons geld is, baal ik dat ik daarom zaterdag niet naar het festival kan waar ik al maanden naar uitkijk. Terwijl mijn vriend nog altijd de motor kan pakken voor alles ben ik gewoon afhankelijk van OV nu. En dat is en sich geen probleem, alleen dat festival is bijna niet met OV te bereiken.
Het erge vind ik overigens ook dat mijn vriend nu dus zijn broer heeft gebeld van goh we hebben weer problemen. En zijn broer wil hem dan vervolgens naar de oorspronkelijke garage halen, lees bijna 100 kilometer rijden. Terwijl we hem nu dus bij ons in de buurt bij een garage hebben staan.
Het erge vind ik overigens ook dat mijn vriend nu dus zijn broer heeft gebeld van goh we hebben weer problemen. En zijn broer wil hem dan vervolgens naar de oorspronkelijke garage halen, lees bijna 100 kilometer rijden. Terwijl we hem nu dus bij ons in de buurt bij een garage hebben staan.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Ik baal als een stekker van onze stroomdraadetende kat. Hij heeft nu mijn oplader van mijn macbook te pakken gekregen, een nieuwe kost 80 euro. En alle iphone opladers zijn al gesneuveld, lampen, tvkabel. Ik word er echt gek van!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Liz, kun je daarmee niet bij je verzekering aankloppen?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik baal (...)
Laatst aangepast door Kenya op wo 27 jun 2012 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik baal omdat ik echt snoeihard mijn kleine teen heb gestoten en ik nu mank loop. Vlak nadat ik hem stootte heb ik een schoen aangedaan, maar ik voel dat het teentje aan het groeien is. Durf nu mijn schoen niet meer uit te doen, uit de angst dat ik hem niet meer aan krijg! Wat gaan ze doen als hij gebroken is?
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: