Klaagtopic
+21
Tinus
SoGood
Oasis
Cheesegirl
Pompoen
Jerry
Penny Blossom
Darius
Blair
Ella
Lady4
Blond
Arwyn
Rose
Alex
Rush
ExpressoB
Kowalski
Jade
heartsdale
Lejow
25 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Klaagtopic
Snoes schreef:Waarom doet hij dat?Charlie schreef:Man is net in een van de 2 wipstoeltjes gaan zitten . Dat ging dus niet.
Omdat ie zin had om te wippen?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
De kat lag in de een, en die was vandaag bij de dierenarts dus die wilde hij gaan aaien en dacht ik ga er gezellig bij zitten. Hele ding doorgebogen. Ik riep nog wat doe je nou! Stommerd. Hij is nu dat ding aan het terugbuigen en zegt ook nog: kijk eens hoe super ie nu wipt!
Gast- Gast
Kowalski schreef:Snoes schreef:Waarom doet hij dat?Charlie schreef:Man is net in een van de 2 wipstoeltjes gaan zitten . Dat ging dus niet.
Omdat ie zin had om te wippen?
Dat kan natuurlijk ook . Is theoretisch best mogelijk.
Gast- Gast
Dit was voor de vrijwillige politie. Maar dan ben je dus politie-agent maar dan eigenlijk toch ook weer niet. Als ik toch voor die kant kies, wil ik het échte werk. Maar goed, vandaag ook alweer een andere interessante opleiding gezien binnen de politie. Recherchekundige en dan de analyse kant op. Dat je dus dader en slachtoffer profielen maakt, groepen bestudeerd etc. Wel WO niveau. Misschien eerst maar eens een jaartje of wat nadenkenKowalski schreef:Haha! Meteen afgeschreven Nee geintje, hoe was het?
Gast- Gast
Zara schreef:Dit was voor de vrijwillige politie. Maar dan ben je dus politie-agent maar dan eigenlijk toch ook weer niet. Als ik toch voor die kant kies, wil ik het échte werk. Maar goed, vandaag ook alweer een andere interessante opleiding gezien binnen de politie. Recherchekundige en dan de analyse kant op. Dat je dus dader en slachtoffer profielen maakt, groepen bestudeerd etc. Wel WO niveau. Misschien eerst maar eens een jaartje of wat nadenkenKowalski schreef:Haha! Meteen afgeschreven Nee geintje, hoe was het?
Klinkt tof! Niet te lang nadenken hoor, dan zijn je hersenen al op voordat je moet beginnen!
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Zara schreef:Dit was voor de vrijwillige politie. Maar dan ben je dus politie-agent maar dan eigenlijk toch ook weer niet. Als ik toch voor die kant kies, wil ik het échte werk. Maar goed, vandaag ook alweer een andere interessante opleiding gezien binnen de politie. Recherchekundige en dan de analyse kant op. Dat je dus dader en slachtoffer profielen maakt, groepen bestudeerd etc. Wel WO niveau. Misschien eerst maar eens een jaartje of wat nadenkenKowalski schreef:Haha! Meteen afgeschreven Nee geintje, hoe was het?
Klinkt tof! Niet te lang nadenken hoor, dan zijn je hersenen al op voordat je moet beginnen!
Tja, maak jij de keuze voor me ?
Je hebt hier de keuze uit:
- Na het afstuderen een baan zoeken richting mijn opleiding en (hopelijk) verdienen op HBO niveau. En hopelijk werk vinden dat ik leuk vind.
- Na het afstuderen solliciteren voor hoofdagent (MBO niveau 4) en dus een HBO diploma voor 'niks' hebben. Maar wel hét werk doen wat ik leuk vind. (Tijdens de opleiding verdien ik 1300 tot 2000 (eind opleiding) bruto)
- Na het afstuderen solliciteren voor de opleiding recherchekundige en iets doen wat me leuk lijkt, maar alsnog niet de straat op mag/kan. (Tijdens de opleiding verdien ik 1900 bruto tot 3300 (eind opleiding) )
Dusss.. :p
Gast- Gast
Daar ga ik even een nachtje over slapen
Kowalski- Ratel
Het klinkt wel grappig andersCharlie schreef:De kat lag in de een, en die was vandaag bij de dierenarts dus die wilde hij gaan aaien en dacht ik ga er gezellig bij zitten. Hele ding doorgebogen. Ik riep nog wat doe je nou! Stommerd. Hij is nu dat ding aan het terugbuigen en zegt ook nog: kijk eens hoe super ie nu wipt!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Kowalski schreef:Daar ga ik even een nachtje over slapen
Als jij dat nou ff in een nachtje beslist, zou dat top zijn, want ik doe er al 4 jaar over :p
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: