Klaagtopic
+21
Tinus
SoGood
Oasis
Cheesegirl
Pompoen
Jerry
Penny Blossom
Darius
Blair
Ella
Lady4
Blond
Arwyn
Rose
Alex
Rush
ExpressoB
Kowalski
Jade
heartsdale
Lejow
25 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Klaagtopic
Ik had ook iets in die trant getypt, maar ik heb besloten dat ik sowieso geen sorry in mijn sms ga zetten, ik hoef me toch zeker nergens voor te verontschuldigen?
Misschien stuur ik: Als je er last van hebt ben je welkom om het zelf even weg te scheppen, ik kom er niet aan toe omdat ik op mijn werk zit de hele dag.
Misschien stuur ik: Als je er last van hebt ben je welkom om het zelf even weg te scheppen, ik kom er niet aan toe omdat ik op mijn werk zit de hele dag.
Gast- Gast
Nee klopt, dat sorry moet eigenlijk weg wat een rare buurman, als hij zo aan status gehecht is komt hij het zelf maar even wegscheppen.
Gast- Gast
Ik wil dat de zon gaat schijnen!!!!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Zoey schreef:Ik had ook iets in die trant getypt, maar ik heb besloten dat ik sowieso geen sorry in mijn sms ga zetten, ik hoef me toch zeker nergens voor te verontschuldigen?
Nee inderdaad, dat was mijn gedachte ook meteen(geen sorry).
Ik kom er niet aan toe, want sommige mensen werken heel de dag. hahaha dat zou ik ervan maken of sommige mensen moeten gewoon werken!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maar zelfs al zou ik niet werken, dan nog had ik vandaag niet gaan scheppen voor hem. Ik denk dat ik sms:
Ik bepaal nog altijd zelf wat ik in mijn tuin neerleg en ga het niet opruimen omdat jij er last van hebt. Ik neem aan dat jouw visite voor jou komt en niet om te inspecteren of de tuin van je buren er wel netjes bijligt. Veel plezier met je feest.
Ik bepaal nog altijd zelf wat ik in mijn tuin neerleg en ga het niet opruimen omdat jij er last van hebt. Ik neem aan dat jouw visite voor jou komt en niet om te inspecteren of de tuin van je buren er wel netjes bijligt. Veel plezier met je feest.
Gast- Gast
Nou zeg, dat ie een schoffel pakt en er dan zelf aan werkt als het hem zo stoort. Hebben jullie n open tuin? Anders zien zijn gasten het toch helemaal niet tenzij ze boven op slaapkamer een feestje hebben.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Nee het gaat om de voortuin en als je bij hem bij de voordeur aanbelt zie je dus ook mijn voortuin. Stel je voor he, dat zijn gasten zien dat de buren in de tuin werken..
Gast- Gast
Zoey schreef:Nee het gaat om de voortuin en als je bij hem bij de voordeur aanbelt zie je dus ook mijn voortuin. Stel je voor he, dat zijn gasten zien dat de buren in de tuin werken..
Oja, dohhhh, ik weer. Nou, dan had ik dus echt gezegd dat ie zn schoffel maar pakt en er wat moois van maakt. Hij blij, en jij ook (hopelijk).
Blair- Kletskop
Ik heb nu gezegd dat ik niet van plan ben mijn tuin aan te passen aan zijn wensen en dat hij welkom is om zelf op te gaan ruimen als hij daar de behoefte toe voelt.
Gast- Gast
Hahaha zoey, goed zo! ben benieuwd wat die erop gaat zeggen(of juist niks).
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Waar bemoeit hij zich uberhaupt mee.. Jouw tuin?
Als het nou een vuilnisbelt zou zijn ok...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Waar bemoeit hij zich uberhaupt mee.. Jouw tuin?
Precies, maar als t een vuilnisbelt zou zijn had ie zich eerder moeten melden, en niet omdat ZIJN gasten komen.
Blair- Kletskop
Mmm... Nieuwe trend misschien? Ik zal de buurvrouw eens smsen dat volgende maand de kinderen jarig zijn en of ze dan andere gordijnen op wil hangen, deze vind ik spuuglelijk. Net als de planten in de vensterbank.
Ze zien me aankomen hahahaha...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Mmm... Nieuwe trend misschien? Ik zal de buurvrouw eens smsen dat volgende maand de kinderen jarig zijn en of ze dan andere gordijnen op wil hangen, deze vind ik spuuglelijk. Net als de planten in de vensterbank.Ze zien me aankomen hahahaha...
Gast- Gast
Krijg je nou geen dikke ruzie met ie buurman? Ik vind het wel een mafkees hoor!
Ik baal omdat ik enorm pijn heb en mijn liezen en schaambotje. Ik kan al een week niet normaal lopen. Alleen als ik lig, is het even een kwartiertje weg. Vanavond naar de verloskundige, ben benieuwd wat ze zegt.
Ik baal omdat ik enorm pijn heb en mijn liezen en schaambotje. Ik kan al een week niet normaal lopen. Alleen als ik lig, is het even een kwartiertje weg. Vanavond naar de verloskundige, ben benieuwd wat ze zegt.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wat een buren zeg! Dat ze überhaupt tijd hebben om aan zich aan andermans tuinen te irriteren.
Ik baal omdat ik gisteren waarschijnlijk gelaserd ben door de marechaussee op de snelweg.. Grr...
Ik baal omdat ik gisteren waarschijnlijk gelaserd ben door de marechaussee op de snelweg.. Grr...
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Darius schreef:Krijg je nou geen dikke ruzie met ie buurman? Ik vind het wel een mafkees hoor!
Daar kan ik nou niet echt mee zitten Hij gedraagt zich belachelijk, met zo iemand hoef ik niet gezellig om te gaan..
Gast- Gast
Ik wil zo graag sporten maar heb zo'n hoofdpijn dat ik me er niet toe kan zetten..
Gast- Gast
Ik ben net ondergesproeid door m'n kat
(nooit geweten dat poezen ook sproeien...)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ladies kunnen dat ook, helaas.Jerry schreef:Ik ben net ondergesproeid door m'n kat
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zoey schreef:Heb ik ook niet gedaan EB Het is sowieso een rare snuiter, hij bemoeit zich overal mee (bijvoorbeeld met de schutting van de overburen, die vond hij lelijk en dus is ie maar gaan klagen..). Hij maakt zich nogal druk om z'n status dus als de buren iets lelijks hebben denkt hij dat de waarde van zijn huis gaat dalen enzo.
Oh fijn, zulke buren hebben wij ook. Ze wonen niet eens naast ons, maar die kwamen klagen dat onze tuin zo armoedig was en ik mocht ook een keer een struik niet snoeien omdat je dat moet doen als het regent anders komen er bruine stukjes in en dat vond de buurvrouw niet mooi.
Sorry buurvrouw maar wees blij dát ik een keer snoei en verder heb je geen ruk te maken met onze tuin, maar als je het zo graag wil weten, ik kán niet in de tuin werken want dat doet pijn en zodra ik er iets aan kan veranderen zal ik dat doen want ik word er ook gek van dat het onkruid de boel overneemt. Grrrr!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik klaag even dat mijn teen ontstoken is, auww!
Verder heb ik weinig recente dingen te klagen.
Verder heb ik weinig recente dingen te klagen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Germini schreef:Wat een buren zeg! Dat ze überhaupt tijd hebben om aan zich aan andermans tuinen te irriteren.
En nu? Kun je nu beter zien? Wel fijn zo'n gratis laserbehandeling.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Chance: Vervelend is dat he meid? Balen dat het bij jou ook even de spuigaten uitloopt
Kenya: Helaas, melatonine helpt niet. Aan de ene kant wil ik absoluut niet aan iets van slaapmedicatie, maar aan de andere kant, álles lijdt er nu wel onder
Kenya: Helaas, melatonine helpt niet. Aan de ene kant wil ik absoluut niet aan iets van slaapmedicatie, maar aan de andere kant, álles lijdt er nu wel onder
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: