Beginnen met (Rapley) bijvoeding
+7
rapa nui
*Lookie*
Aimee
Linda
Happydobby
Teddyaapje
Liadan
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Beginnen met (Rapley) bijvoeding
Glibberig fruit lukte hier in het begin ook niet, inmiddels wel dus gewoon blijven proberen.
Een broodkorst gaf ik vanaf 6 en halve maand, dit ging prima en vanaf 7 maanden kreeg M een sneetje brood met boter.
Een broodkorst gaf ik vanaf 6 en halve maand, dit ging prima en vanaf 7 maanden kreeg M een sneetje brood met boter.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
vanaf 5.6/6 maanden kreeg onze zoon brood.
fruit is ook voor hem veel te glibberig, ik heb ook geen idee hoe anderen dat doen dus het rapley hier gaat voor geen meter, met als gevolg dat hij fruit nu gepureerd krijgt van een lepel (alleen mandarijnen eet hij zo op).
fruit is ook voor hem veel te glibberig, ik heb ook geen idee hoe anderen dat doen dus het rapley hier gaat voor geen meter, met als gevolg dat hij fruit nu gepureerd krijgt van een lepel (alleen mandarijnen eet hij zo op).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Bij banaan liet ik altijd een stuk schil eromheen zitten zodat hij het goed kon pakken. Peer sneed ik in lange reepjes, dan glibberde het nog wel regelmatig uit zijn handen maar kon hij het wel eten. Appel raspte ik en meloen ook in lange reepjes.
Brood kreeg hij vanaf 7 maanden. Na ongeveer 2 weken kreeg hij fruit en groente op een dag.
Brood kreeg hij vanaf 7 maanden. Na ongeveer 2 weken kreeg hij fruit en groente op een dag.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt allemaal!
Dan ga ik vanaf volgende week twee keer op een dag iets aanbieden en eventueel af en toe een broodkorstje.
Dan ga ik vanaf volgende week twee keer op een dag iets aanbieden en eventueel af en toe een broodkorstje.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
en als je het op zo'n plastic vorkje zou prikken? een klein stukje? misschien dat het hem dan wel lukt? alleen weet ik niet of het an nog onder de rapley methode valt?
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Banaan sneed ik verticaal in 4 stukken (en dan nog wat kleiner maken). Dat kon ze heel goed zelf eten zonder dat het wegglibberde.
Maar inmiddels is het meestal pureren of prakken en dan met een lepeltje, wil namelijk dat ze genoeg binnenkrijgt. (Ja het is bijvoeding, maar ons meisje is heel erg klein, dus vind ik het toch belangrijk!)
Maar inmiddels is het meestal pureren of prakken en dan met een lepeltje, wil namelijk dat ze genoeg binnenkrijgt. (Ja het is bijvoeding, maar ons meisje is heel erg klein, dus vind ik het toch belangrijk!)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» beginnen met bijvoeding
» Rapley, waarmee en hoe beginnen?
» ruim 1,5 jaar en beginnen met rapley
» Rapley; hoe??
» Rapley
» Rapley, waarmee en hoe beginnen?