Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

+7
_Mashimaro_
Paper Crown
Jerry
Curious
M@niek
Kqip
Liz
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen - Pagina 2 Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Fayebella di 19 jun 2012 - 11:42

Bij Leen Bakker zijn nu de verduisterende gordijnen in de aanbieding. Ze worden gratis gemaakt. Misschien is dat een idee?
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen - Pagina 2 Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 0:53

Ik zal van de week eens bij Kwantum en Leen Bakker gaan kijken. Misschien dat daar iets tussen zit !

Gast
Gast

Bericht  Mida4you wo 20 jun 2012 - 2:05

Razz_ schreef:Ik zal van de week eens bij Kwantum en Leen Bakker gaan kijken. Misschien dat daar iets tussen zit !

Bij de Kwantum en Leen Bakker hebben ze het ook niet. Ik heb zelf bij de Kwantum gewerkt en daar weet ik het zeker. Leen Bakker ook haast geen twijfel want daar ben ik vd week nog geweest en heb ook bij de rolgordijnen gekeken...
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Thunder do 21 jun 2012 - 4:19

Ik heb rolgordijnen van 2,56 m breed en die zijn op maat gemaakt.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: