Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

+7
_Mashimaro_
Paper Crown
Jerry
Curious
M@niek
Kqip
Liz
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 10:09

Wij willen voor onze zoon een gordijn of rolgordijn voor zijn kamertje. Hij slaapt namelijk de laatste tijd zo slecht s'avonds omdat het vrij licht is in zijn kamertje omdat de zon in het begin van de avond op zijn kamer staat gericht. Nu keek ik net bij de Hema online en ik schrok me echt rot van die prijzen :O Want aangezien ons huis te koop staat wil ik er niet al te veel aan geld uitgeven. Ik dacht zelf eigenlijk aan niet meer dan 100 euro. Het raam zelf is ong. 2,5 bij 2,5 meter.

Weet er iemand een goedkope (web)winkel toevallig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 10:13

Hoe groot is de raam?

Want ik heb het dan wel gehaald van de speciaalzaak in mijn oude dorp, maar ik kan niet zeggen dat ik echt ben geschrokken van de prijzen. Heb vorig jaar nog één grote raam en klein zijraampje laten bekleden voor krap aan 400 euro. Ik kreeg dan wel korting, omdati k vaste klant ben, maar een raam moet toch op zijn minst wel voor een ruime € 50,00 bekleed kunnen worden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Liz ma 18 jun 2012 - 10:18

Ikea, wij hebben witte en de verduisteren echt heel goed! En kosten echt heel weinig.. Je kunt ze evt zelf op maat zagen maar dat was voor ons niet nodig.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Kqip ma 18 jun 2012 - 10:25

Ikea heeft daar vast wel wat in, al zou ik daar niet voor de allergoedkoopste gaan. In ons vorige huis hadden we een groot rolgordijn en het optreksysteem werkte niet echt optimaal bij een groot gordijn.

Bij bouwmarkten hebben ze ook rolgordijnen zat!
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 10:25

Maura schreef:Hoe groot is de raam?

Want ik heb het dan wel gehaald van de speciaalzaak in mijn oude dorp, maar ik kan niet zeggen dat ik echt ben geschrokken van de prijzen. Heb vorig jaar nog één grote raam en klein zijraampje laten bekleden voor krap aan 400 euro. Ik kreeg dan wel korting, omdati k vaste klant ben, maar een raam moet toch op zijn minst wel voor een ruime € 50,00 bekleed kunnen worden?

OngeveeR 2,5 bij 2,5 meter. Ik zal 'm morgen is precies opmeten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Kqip ma 18 jun 2012 - 10:27

Is het raam van de grond tot het plafond?
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 10:27

Razz_ schreef:
Maura schreef:Hoe groot is de raam?

Want ik heb het dan wel gehaald van de speciaalzaak in mijn oude dorp, maar ik kan niet zeggen dat ik echt ben geschrokken van de prijzen. Heb vorig jaar nog één grote raam en klein zijraampje laten bekleden voor krap aan 400 euro. Ik kreeg dan wel korting, omdati k vaste klant ben, maar een raam moet toch op zijn minst wel voor een ruime € 50,00 bekleed kunnen worden?

Ongevee 2,5 bij 2,5 meter. Ik zal 'm morgen is precies opmeten

Oef, ik zat in gedachten met een kleine raam voor de slaapkamer. Maar dat is bijna, qua formaat, aan mijn voorkamerraam. Je kunt ze nog wel kant en klaar kopen bij de Praxis, Gamma, Kwantum. Jij hebt een mannetje dat het kan ophangen en bij kan zagen waar moet. Ik mis een man. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  M@niek ma 18 jun 2012 - 10:28

Ik heb al mn verduisterende rolgordijnen van de leenbakker. super goedkoop en prima kwaliteit!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 10:34

Hmm jammer de rolgordijnen van de Ikea gaan maar tot 140 cm. Ik hen toch echt rond de 250 cm nodig. 2 aparte is denk ik niet mooi ofwel? Het zijn 2 openslaande ramen dus er zit in het midden een stuk kozijn

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 10:35

Kqip schreef:Is het raam van de grond tot het plafond?

Hij komt tot het plafond en tot een halve meter boven de grond. We hebben een nieuwbouwhuis met een hoog plafond

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 10:37

Maura schreef:
Razz_ schreef:
Maura schreef:Hoe groot is de raam?

Want ik heb het dan wel gehaald van de speciaalzaak in mijn oude dorp, maar ik kan niet zeggen dat ik echt ben geschrokken van de prijzen. Heb vorig jaar nog één grote raam en klein zijraampje laten bekleden voor krap aan 400 euro. Ik kreeg dan wel korting, omdati k vaste klant ben, maar een raam moet toch op zijn minst wel voor een ruime € 50,00 bekleed kunnen worden?

Ongevee 2,5 bij 2,5 meter. Ik zal 'm morgen is precies opmeten

Oef, ik zat in gedachten met een kleine raam voor de slaapkamer. Maar dat is bijna, qua formaat, aan mijn voorkamerraam. Je kunt ze nog wel kant en klaar kopen bij de Praxis, Gamma, Kwantum. Jij hebt een mannetje dat het kan ophangen en bij kan zagen waar moet. Ik mis een man. Sad

Ja dat wel Very Happy Het is ook echt een groot raam en zit ok nog eens in een hoek. Dus ik denk wel dat een rolgordijn praktischer en mooier is. Nu nog zo'n breed geval vinden..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 10:41

Razz_ schreef:
Maura schreef:
Razz_ schreef:
Maura schreef:Hoe groot is de raam?

Want ik heb het dan wel gehaald van de speciaalzaak in mijn oude dorp, maar ik kan niet zeggen dat ik echt ben geschrokken van de prijzen. Heb vorig jaar nog één grote raam en klein zijraampje laten bekleden voor krap aan 400 euro. Ik kreeg dan wel korting, omdati k vaste klant ben, maar een raam moet toch op zijn minst wel voor een ruime € 50,00 bekleed kunnen worden?

Ongevee 2,5 bij 2,5 meter. Ik zal 'm morgen is precies opmeten

Oef, ik zat in gedachten met een kleine raam voor de slaapkamer. Maar dat is bijna, qua formaat, aan mijn voorkamerraam. Je kunt ze nog wel kant en klaar kopen bij de Praxis, Gamma, Kwantum. Jij hebt een mannetje dat het kan ophangen en bij kan zagen waar moet. Ik mis een man. Goedkope verduisterende (rol)gordijnen 1371890812

Ja dat wel Very Happy Het is ook echt een groot raam en zit ok nog eens in een hoek. Dus ik denk wel dat een rolgordijn praktischer en mooier is. Nu nog zo'n breed geval vinden..

En anders worden het zonverduisterende gordijnen. Kan ook heel mooi staan, als ik lees hoe de ramen zijn. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 10:44

Ik weet het niet haha. Ik zal morgen wel eens een foto platsen van het raam!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Curious ma 18 jun 2012 - 11:20

Wij hebben verduisterende rolgordijnen van de praxis, maar hier verduisterd het de slaapkamer niet ivm het licht dat aan de zijkanten toch naar binnen komt, miss beter verduisterende gordijnen nemen? Die heb je bij ikea wel voor de lengtes die je nodig hebt!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Jerry ma 18 jun 2012 - 19:44

Ben je met gordijnen niet een stuk duurder uit?
Twee rolgordijnen zouden toch kunnen, omdat er nog n kozijn in t midden zit, maar hang dan de rolgordijnen wel strak tegen het kozijn, anders piept er alsnog licht langs de kieren!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 20:17

Jerry schreef:Ben je met gordijnen niet een stuk duurder uit?
Twee rolgordijnen zouden toch kunnen, omdat er nog n kozijn in t midden zit, maar hang dan de rolgordijnen wel strak tegen het kozijn, anders piept er alsnog licht langs de kieren!

Eens. Wij hebben H. haar verduisterende rolgordijnen bij Gamma gehaald.
Van Jan des Bouvries en waren voor twee rolgordijntjes iets van 40.- kwijt.
(in de opruiming welliswaar)
Wij hebben er ook twee hangen. 1 Grote en een kleinere.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Paper Crown ma 18 jun 2012 - 20:37

Ik heb ze bij de ikea vandaan. Je moet verduisterrolgordijnen trouwens nooit IN de dag hangen, dan komt er licht doorheen, tenzij je van die gootjes laat monteren waar het in valt zeg maar.

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Meetinstructie+copy

Razz, omdat je best grote ramen hebt, zou ik gewone verduistergordijnen kopen bij de hema. Heb ik nu ook. Waren best prijzig, geloof zo'n €400.- voor 4.5m breed en 2.7m hoog maar het is wel echt het best.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  _Mashimaro_ ma 18 jun 2012 - 21:11

Ik zou ondertussen ook rondkijken naar verduisterende gordijnen. Die heeft mijn zoontje ook op zijn kamer en dat bevalt mij goed. We hebben alle gordijnen in een keer gekocht, maar als we het alleen voor zijn kamer gekocht hadden waren +/- 100,- kwijt geweest. Hij heeft ook een groot raam op zijn kamer.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 21:14

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik ben ook al tijden op zoek naar rolgordijnen voor mijn ramen in de woonkamer die ook 2,5 meter hoog zijn, maar bijna alle rolgordijnen zijn korter (zo rond de 1,90m) en komen dus niet tot de onderkant van het raam als ik ze helemaal heb uitgerold. Nu gaat het voor mij om ramen in de woonkamer waarvan ik het rolgordijn waarschijnlijk nooit helemaal ga sluiten, maar in een slaapkamer is het wel fijn als het gordijn het hele raam bedekt... Ik ben bang dat je ze dan op maat zou moeten laten maken en dat is een duur grapje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 21:26

Ik heb even geen andere foto's want fotobucket doet het momenteel niet. Maar het is het middelste raam. De raam zit met de linkerkant tegen de muur aan (zie tweede foto) en het kamertje is tot de tweede streep dus daar heb ik nog wel een stuk muur. Ik hoop dat het zo duidelijk is haha. Maar hij heeft er nu alleen luxaflex voor maar toch laat dat er nog teveel licht door

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Img623761297

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Img986616894

niet quoten ajb

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 21:29

Zoey schreef:Ik wil je niet ontmoedigen maar ik ben ook al tijden op zoek naar rolgordijnen voor mijn ramen in de woonkamer die ook 2,5 meter hoog zijn, maar bijna alle rolgordijnen zijn korter (zo rond de 1,90m) en komen dus niet tot de onderkant van het raam als ik ze helemaal heb uitgerold. Nu gaat het voor mij om ramen in de woonkamer waarvan ik het rolgordijn waarschijnlijk nooit helemaal ga sluiten, maar in een slaapkamer is het wel fijn als het gordijn het hele raam bedekt... Ik ben bang dat je ze dan op maat zou moeten laten maken en dat is een duur grapje!

Ja dat hebben wij met dit raam dus ook. En ik wil het gewoon niet te duur maken want wie weet is het maar voor een jaar nodig ivm huis dat te koop staat

@ Paper Crown als ik zo naar het plaatje kijken kan het volgens mij bij ons niet op de dag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 21:34

Wij hebben trouwens inmiddels bij het raam in de slaapkamer (wat dus ook 2,5m hoog is) verduisterende gordijnen hangen van de Aldi. Hele simpele zwarte en ze laten geen piezeltje licht door. Ik weet niet of ze ze nog hebben, maar het waren kant en klaar gordijnen die je alleen nog even op maat moet zomen en ze kostten maar 25 euro! Misschien nog een goeie tip? Enige nadeel van die gordijnen is dat ze er alleen in het zwart waren, niet zo'n leuke kleur voor op een kinderkamer..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 22:04

Wij hebben ook nieuwbouw en hoge plafonds, ik had dan maar 1.55 nodig ik heb er 1 bij Jysk vandaan voor 25 euro, is even een tijdelijke oplossing. En volgens mij is het qua lengte 1.80 dus dat is lang genoeg als ik dat zo zie,

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 22:15

Bij de Hornbach.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  PapillonRose ma 18 jun 2012 - 23:39

Moeten het echt rolgordijnen zijn of mogen het ook gewone gordijnen zijn? Ik heb van de week voor in de kamer van A. gewone gordijnen gekocht bij de Kwantum, ook verduisterend. Omdat ik een afwijkende raammaat heb en ik een vermogen kwijt zou zijn aan het op maat laten maken van een verduisterend rolgordijn. De gordijnen die ik nu gekocht heb kunnen op op een rails gehangen worden met gordijnhaken die erbij zitten, of op een roede worden gedaan (dat heb ik gedaan). Ze gaan per 2 en de mijne waren 40 euro. Ze hadden ook nog een slag groter (denk dat jij die nodig zou hebben) en dan was het 50 euro voor twee gordijnen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope verduisterende (rol)gordijnen Empty Re: Goedkope verduisterende (rol)gordijnen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum