Gordijnen
+7
Paper Crown
Sarah1985
Schaapke
M-G
Joontjuh
Nyx
Ilovethe90s
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gordijnen
Wat heb jij hangen? En waar heb je ze gekocht?
We hebben nu nog glasgordijnen maar met de nieuwe kozijnen wil ik toch graag iets anders. De glasgordijnen ben ik na 6 jaar beu en het is natuurlijk ook heel oubollig.
Ik ben er nog niet aan uit dus tips zijn welkom. Paneelgordijnen, vouwgordijnen, rolgordijnen etc.
We hebben nu nog glasgordijnen maar met de nieuwe kozijnen wil ik toch graag iets anders. De glasgordijnen ben ik na 6 jaar beu en het is natuurlijk ook heel oubollig.
Ik ben er nog niet aan uit dus tips zijn welkom. Paneelgordijnen, vouwgordijnen, rolgordijnen etc.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Re: Gordijnen
Ik heb zon verduisterende rolgordijnen voor het grote raam, zijraam en in de slaapkamer.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik heb vitrage en overgordijnen. Allemaal van de Kwantum. Ideaal, goede service en mooie gordijnen en de prijs kwaliteit verhouding is echt goed. Je kun er ook terecht voor de gordijnen die jij noemde.
Wij hebben in de woonkamer aan de achterkant (woonkamer) antraciet rolgordijnen (volgens mij gekocht bij de Gamma) en aan de voorkant (keuken) hebben wel lamellen hangen die we gekocht hebben bij de Kwantum. Boven op onze slaapkamer hebben we ook een antraciet rolgordijn maar dan verduisterend met paarse verduisterende gordijnen van de Leen Bakker. Op de slaapkamer van ons zoontje hangen ook verduisterende gordijnen van de Leen Bakker en we hebben nog lamellen liggen van de Doeland die nog opgehangen moeten worden. In het kleine kamertje hangt een houten jaloezie van Jan de Bouvries (toevallig in de aanbieding destijds bij de Gamma) en op zolder hangt nog niets.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Beneden hebben wij inmiddels vouwgordijnen hangen. Die hebben we laten maken bij Corne Zijlstra. Deze man werkt vanuit huis, heeft geen showroom o.i.d. en zijn vrouw maakt alles zelf. Hierdoor liggen de prijzen laag. Wij hebben voor 2 ramen nog geen 600,- betaald. Bij een woonwinkel (wij hebben afwijkende maten en kant en klare zijn er niet zo breed) moesten we tussen de 1700,- en 2200,- betalen.
Op onze slaapkamer wil ik eigenlijk dezelfde. Bij de kinderen hangen nu nog rolgordijntjes maar ik zit er over te denken om daar ook dezelfde te doen. Dan hebben we alles gelijk.
Op onze slaapkamer wil ik eigenlijk dezelfde. Bij de kinderen hangen nu nog rolgordijntjes maar ik zit er over te denken om daar ook dezelfde te doen. Dan hebben we alles gelijk.
Gast- Gast
Wij hebben rolgordijnen en overgordijnen van de Kwantum.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
wij hebben paneel gordijnen en overgordijnen bij het voorruit, en achter hebben we rolgordijnen maar die doen we alleen naar beneden voor de zon. En overgordijnen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ligt ook aan je interieur wat je neemt maar met rolgordijnen is t wel of open of dicht. Er is geen 'tussenweg' daarom alleen al zou ik ze in de woonkamer afraden tenzij je bijv ook inbetweens hebt. Ik heb overal shutters beneden behalve bij t keukenraam, daar hangt een semi-sheer rolgordijn. Die gaat nooit omlaag of omhoog trouwens. Hangt altijd 'tzelfde. En boven heb ik houten luxaflex van 't merk Luxaflex met brede ladderbanden.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
We zijn gisteren op pad geweest en het zijn plissegordijnen geworden aangezien je daar heel erg mee kunt schuiven. Beneden wordt het 1 grote en boven worden het er 3 zodat het middelste raam gewoon open kan en je dan niet meteen helemaal in de kijkerd zit.
Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel
Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel
Ilovethe90s- Prater
Mooi.
Ik wou dat ook graag maar wij hebben brede ramen . Wat voor kleur nemen jullie
Ik wou dat ook graag maar wij hebben brede ramen . Wat voor kleur nemen jullie
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Dank je
We hebben nu voor gebroken wit gekozen aangezien we beneden nog rode en boven blauwe overgordijnen hebben hangen, deze blijven voorlopig ook nog even hangen. Even kijken of het voldoende is met alleen die plisse gordijnen.
Je kunt ze immers van boven tot onder laten zakken zodat alles afgeschermd is.
Lichtgrijs vond ik ook heel mooi maar dat vond ik niet zo mooi bij de kleuren die er nog hangen. Mochten we de overgordijnen weghalen en nieuwe nemen dan wil ik graag grijs of zwart en dan past het gebroken wit daar ook nog steeds bij. We hebben niet voor de verduisterende versie gekozen, beneden krijgen we immers ook nog een screen en voorlopig hebben we dus de overgordijnen ook nog.
We hebben nu voor gebroken wit gekozen aangezien we beneden nog rode en boven blauwe overgordijnen hebben hangen, deze blijven voorlopig ook nog even hangen. Even kijken of het voldoende is met alleen die plisse gordijnen.
Je kunt ze immers van boven tot onder laten zakken zodat alles afgeschermd is.
Lichtgrijs vond ik ook heel mooi maar dat vond ik niet zo mooi bij de kleuren die er nog hangen. Mochten we de overgordijnen weghalen en nieuwe nemen dan wil ik graag grijs of zwart en dan past het gebroken wit daar ook nog steeds bij. We hebben niet voor de verduisterende versie gekozen, beneden krijgen we immers ook nog een screen en voorlopig hebben we dus de overgordijnen ook nog.
Ilovethe90s- Prater
Mooi!! Gebroken wit past bijna overal goed bij dus je kunt (ooit) gerust alles veranderen in je huis. Wanneer krijg je ze?
Ik wilde dit eerst ook maar ons voorraam was te breed. Nu hebben we overal dezelfde rolgordijnen hangen. Ook nog iedere dag blij mee.
Ik wilde dit eerst ook maar ons voorraam was te breed. Nu hebben we overal dezelfde rolgordijnen hangen. Ook nog iedere dag blij mee.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil straks/ooit ook plissegordijnen
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ze komen a.s. zaterdag meten (was eerst vandaag) en dan nog ongeveer 4 weken levertijd. Gelukkig komen ze 25 juni de screen hangen voordat onze overgordijnen straks ook helemaal verkleurd zijn van de zon.
Ilovethe90s- Prater
Heb je het raam niet te groot? Als het raam erg breed is, dan zijn ze eigenlijk te zwaar om goed op te trekken en gaan ze kapot. Wij hebben ze van luxaflex gehad, ons raam was ook te groot, waardoor ze in 4 jaar tijd ongeveer 10 keer zijn geweest om het optreksysteem te maken.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Ik neem aan dat ze dat vanuit een speciaalzaak ook wel ter sprake brengen? Hebben ze nu niet gedaan trouwens.
Beneden wordt het 1 groot gordijn, boven 3 naast elkaar.
Beneden wordt het 1 groot gordijn, boven 3 naast elkaar.
Ilovethe90s- Prater
Wij hebben ze destijds ook bij een speciaalzaak gehaald. De afmeting die wij hadden, hadden ze niet eens bij een bouwmarkt. Daar zeiden ze toen dat als het echt niet kon, Luxaflex ook geen dergelijke gordijnen van deze afmeting op de markt zou brengen.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Hmmmm ... ga ik dat zaterdag toch nog eens even vragen!
Ilovethe90s- Prater
Wel mooie hoor, ben benieuwd naar het resultaat straks. Je nieuwe kozijnen zien er ook mooi uit zag ik in het andere topic! Jullie huis heeft een hele andere uitstraling nu.
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: