Gordijnen en radiator
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gordijnen en radiator
Ik heb een vraagje over de lengte van gordijnen bij en radiator. Ik heb nu een studentenkamer met gordijnen ( werden door de huisbaas opgehangen). Maar deze liggen letterlijk met 4-5 cm op de grond. Nu mag ik ze niet afknippen, maar mijn eerste gedachte was wel omzomen. Dat heb ik vandaag gedaan met de gordijnen voor mijn balkon deur, maar hoe moet dat met de gordijnen boven de radiator. Moet ik deze omzomen zodat de gordijnen boven de radiator blijven hangen, of moet ik ze op dezelfde hoogte laten hangen. Het zijn vrij brede radiatoren, waardoor ik neig naar het eerste, maar ik vraag me dan af of dat handig is.
Wat hebben jullie en zijn jullie tips? Ook qua warmte in de winter ( ik heb enkel glas dus zal in de winter snel de gordijnen dicht doen voor het vasthouden van de warmte).
Wat hebben jullie en zijn jullie tips? Ook qua warmte in de winter ( ik heb enkel glas dus zal in de winter snel de gordijnen dicht doen voor het vasthouden van de warmte).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Gordijnen en radiator
Als je gordijnen voor je radiator hangen ga je geen warmte vasthouden door je gordijnen dicht te doen.
Die warmte blijft dan hangen tussen je gordijn en je raam, en komt dus niet je kamer in...
Ik heb zelf ook lange gordijnen waar ik niks aan mag doen, en die prop ik in de winter altijd bovenop mijn radioator, zodat de warmte juist mijn kamer in komt.
Die warmte blijft dan hangen tussen je gordijn en je raam, en komt dus niet je kamer in...
Ik heb zelf ook lange gordijnen waar ik niks aan mag doen, en die prop ik in de winter altijd bovenop mijn radioator, zodat de warmte juist mijn kamer in komt.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
met enkel glas zou ik ze omzomen tot boven de radiator...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik prop ze altijd tussen de radiator en de vensterbank.
Ik vind het lelijk om ze boven de radiator te hebben, helemaal als het gordijn verspringt en bij de deur wel tot de grond komt. Je kamer lijkt ook langer als je gordijnen tot de grond lopen. (ook als je ze niet dicht hebt).
Ik vind het lelijk om ze boven de radiator te hebben, helemaal als het gordijn verspringt en bij de deur wel tot de grond komt. Je kamer lijkt ook langer als je gordijnen tot de grond lopen. (ook als je ze niet dicht hebt).
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» weet iemand waar ik radiator waterhangers koop?
» Gordijnen
» Gordijnen
» In between i.pv. gordijnen
» gordijnen babykamer
» Gordijnen
» Gordijnen
» In between i.pv. gordijnen
» gordijnen babykamer
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: