KletsTopic
+27
Bazinga
Roza
Zwerver
Snoes
Feline
Oasis
_Lacey_
June
Gympie
Tiana
Burn
Rose
Lejow
Lavendel
Happydobby
Pompoen
Jasmine
Suus
Rush
schuddebuikje
VeryCherry
Alex
Kowalski
Carra
Jade
Stuiterbal
ExpressoB
31 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: KletsTopic
VeryCherry schreef:En daar komt ook nog bij dat ik pauzes van in totaal een half uur veel en veel te weinig vind. 's Morgens hebben ze dan een kwartiertje en tussen de middag ook. Nu hebben ze tussen de middag 5 kwartier pauze en N heeft het gewoon nodig om langer dan een kwartier buiten te kunnen spelen.
Een kwartier?! Wat belachelijk weinig. De scholen die ik kennen hebben 3 kwartier.. 20/25 om te eten, 20/25 om buiten te spelen. Ik vond dit zelfs al weinig, al blijkt het in de praktijk goed te werken..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik wil hem liever niet wéér op een andere school doen. Vroeger is hij in een jaar tijd vier keer van school gewisseld en dat heeft een enorme impact op hem gehad. Alleen als we gaan verhuizen gaat hij naar een nieuwe school. Hij heeft het er wel heel erg naar zijn zin. Ik ben alleen absoluut niet meer over die school te spreken. Alle bezuinigingen komen bij de kinderen terecht, die hebben geen uitstapjes meer en hebben verrot meubilair en zo. Maar er komen steeds meer klassen bij voor kinderen die niet uit Nederland komen en zelfs de aula is er voor opgeofferd. Dat was hun overblijf-lokaal en daar hadden ze toneel. Overblijven moet nu maar in de klas. En de een na de andere leerkracht wordt zonder echte reden aangenomen. Daar gaat al het geld naar toe.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
http://www.zonnigekijkopzorg.nl/fotogallerij
De eerste foto van de uploads (b en ik in de auto) heb ik net ff gemaakt, nou ja de foto dan niet.
Haha, wie weet win ik een zonnebril
De eerste foto van de uploads (b en ik in de auto) heb ik net ff gemaakt, nou ja de foto dan niet.
Haha, wie weet win ik een zonnebril
Laatst aangepast door ExpressoB op di 26 jun 2012 - 1:34; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb een krabpaal gewonnen met een prijsvraag!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik heb een krabpaal gewonnen met een prijsvraag!
leuk!
Ik won laatst een rimmel mascara helaas bevalt hij niet zo goed. Alleen voor mijn onderwimpers is die geschikt.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik had alleen de krabpaal gezien, maar heb een heel chillpakket gewonnen, met een radiator hanger en wat speeltjes erbij t.w.v. €50 samen. Altijd leuk!
Haha, handig zo`n mascara
Haha, handig zo`n mascara
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb echt een waanzinnig fijne mascara, hij is alleen bijna op. Koop nog wel een nieuwe voor ik op vakantie ga.
Deze is het
Haha wat een funky borstel VC. Waar is die mascara van?
Rush- Lady Post-a-lot
Van Loreal, het borsteltje zie je trouwens niks van. Dat het rood is, zit allemaal mascarasmurrie op ><
Middag, meiden!
Ik heb zojuist mijn nieuwe bril opgehaald, dat is echt even wennen weer na jaren lenzen te hebben gedragen!
Ik heb zojuist mijn nieuwe bril opgehaald, dat is echt even wennen weer na jaren lenzen te hebben gedragen!
Gast- Gast
Leuk Jackie, wat voor model?
Geinig VC, heb die mascara nog nooit gezien.
Leuk Jackie, foto?!
Leuk Jackie, foto?!
Rush- Lady Post-a-lot
Hello ladies!
Pff, ik heb zo genoeg van aan school werken, maar ik moet het nog even doorzetten. Nog een paar dagen hard werken, volgende week op gesprek komen en hopen dat ik dan over ben naar mijn laatste jaar.
Pff, ik heb zo genoeg van aan school werken, maar ik moet het nog even doorzetten. Nog een paar dagen hard werken, volgende week op gesprek komen en hopen dat ik dan over ben naar mijn laatste jaar.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je al post van mij?!Stylegirl schreef:Hello ladies!
Rush- Lady Post-a-lot
Heel eventjes een foto dan, let niet op mijn gare hoofd want ik ben zo duf als ik weet niet wat!
Laatst aangepast door _Jackie op di 26 jun 2012 - 2:17; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat leuk En wat een leuk topje heb je aan zeg!
Rush schreef:Ik heb een krabpaal gewonnen met een prijsvraag!
Leuk! Waar heb je die gewonnen?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Plaatselijke dierenwinkel. Bij 3 producten van Purina (en nog wat andere merken) kreeg je een formulier om in te vullen en daar stonden wat vragen op over kattenwelzijn. Ze hebben iedere maand een winnaar.Oasis schreef:Rush schreef:Ik heb een krabpaal gewonnen met een prijsvraag!
Leuk! Waar heb je die gewonnen?
Vet geluk, want ik heb het pas zaterdag ingeleverd!
Rush- Lady Post-a-lot
VeryCherry schreef:Wat leuk En wat een leuk topje heb je aan zeg!
Thanks! Bij de Kruidvat vandaan vanmorgen, 4,95 zijn ze geloof ik! Heb hem ook in het zwart
Gast- Gast
_Jackie schreef:VeryCherry schreef:Wat leuk En wat een leuk topje heb je aan zeg!
Thanks! Bij de Kruidvat vandaan vanmorgen, 4,95 zijn ze geloof ik! Heb hem ook in het zwart
Heeeeel leuk ^^ Ga morgen direct kijken Staat je goed joh.
Leuke bril Jackie!
En dat topje is idd ook erg leuk!
En dat topje is idd ook erg leuk!
Rush- Lady Post-a-lot
Hier hadden ze er nog erg veel liggen, dus mocht je ze niet kunnen vinden moet je maar een gil geven
Gast- Gast
_Jackie schreef:Hier hadden ze er nog erg veel liggen, dus mocht je ze niet kunnen vinden moet je maar een gil geven
Zal ik doen
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: