KletsTopic
+27
Bazinga
Roza
Zwerver
Snoes
Feline
Oasis
_Lacey_
June
Gympie
Tiana
Burn
Rose
Lejow
Lavendel
Happydobby
Pompoen
Jasmine
Suus
Rush
schuddebuikje
VeryCherry
Alex
Kowalski
Carra
Jade
Stuiterbal
ExpressoB
31 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: KletsTopic
OmgReva schreef:Smikkell schreef:Bij brand is dat altijd wel belangrijk.Kowalski schreef:тыквашка schreef:Grrr! En ik dacht nog wel dat ik er op tijd bij was!
Snel is ie in ieder geval Zelfs bij een derde keer uitrukken is het minutenwerk.
Gast- Gast
Snoes schreef:Of gewoon, morgenvroeg in het goedemorgentopicтыквашка schreef:O fijn, nou staan mijn eierstokken weer op springen, bedankt he Lejow!
Slaap lekker dames, ik zal eens broeden op een lekker lang taai stuk voor in het 'klets-maar-een-eind-weg-topic'!
Ik moet wel best vroeg op, zeker als je gewend bent dat er geen wekker gaat is 7 uur ineens verrekte vroeg. Vooral als je alleen maar op moet staan om taxi te spelen en in de wachtkamer te gaan zitten wachten . Dus wie weet wat ik nog uit mijn ipadje kan toveren terwijl ik zit te wachten...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Die grap wilde ik niet maken op een openbaar forum..Reva schreef:Smikkell schreef:Bij brand is dat altijd wel belangrijk.Kowalski schreef:тыквашка schreef:Grrr! En ik dacht nog wel dat ik er op tijd bij was!
Snel is ie in ieder geval Zelfs bij een derde keer uitrukken is het minutenwerk.
Gast- Gast
Reva schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ok, dit gaat onder mijn niveau...ik ben weg!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Reva schreef:Smikkell schreef:Bij brand is dat altijd wel belangrijk.Kowalski schreef:тыквашка schreef:Grrr! En ik dacht nog wel dat ik er op tijd bij was!
OMG
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Die grap wilde ik niet maken op een openbaar forum..Reva schreef:Smikkell schreef:Bij brand is dat altijd wel belangrijk.Kowalski schreef:тыквашка schreef:Grrr! En ik dacht nog wel dat ik er op tijd bij was!
Ik doe aan zelfspot
Bed opmaken als gevolg duurde verdorie langer
Oke Reva, ken je grenzen, ken je grenzen.
Laatst aangepast door Reva op di 26 jun 2012 - 10:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben ook weer weg, fijne avond nog!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Smikkell schreef:Duikt iedereen nou meteen op de partner?
Ikke niet!
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Duikt iedereen nou meteen op de partner?
Was dat maar waar! Er is hier niet veel partners huis
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
En waarom niet?Alex schreef:Smikkell schreef:Duikt iedereen nou meteen op de partner?
Ikke niet!
Gast- Gast
Nee, want dan bedenken ze zich nog wat boodschappen die ze op moeten schrijven en dat ze nog iemand moeten mailen en nog moeten strijken en er nog was in de machine zit en...Reva schreef:Nou dan zijn ze er vast over max drie minuten weer
Gast- Gast
Ja ja 1 keer is genoeg hoor, dat jij bij alles nou alleen genoegen neemt met 3 keer...Reva schreef:Nou dan zijn ze er vast over max drie minuten weer
Gast- Gast
It's me schreef:Ja ja 1 keer is genoeg hoor, dat jij bij alles nou alleen genoegen neemt met 3 keer...Reva schreef:Nou dan zijn ze er vast over max drie minuten weer
Alex- Ratel
Smikkell schreef:En waarom niet?Alex schreef:Smikkell schreef:Duikt iedereen nou meteen op de partner?
Ikke niet!
Ik ben ongesteld. Meer details nodig?
Alex- Ratel
Ja, dit vind ik geen geldige reden, of hebben jullie alleen functioneel seks?Alex schreef:Smikkell schreef:En waarom niet?Alex schreef:Smikkell schreef:Duikt iedereen nou meteen op de partner?
Ikke niet!
Gast- Gast
Ik ben ook ongesteld. Ongesteld zijn en seks hebben is viesSmikkell schreef:Ja, dit vind ik geen geldige reden, of hebben jullie alleen functioneel seks?Alex schreef:Smikkell schreef:En waarom niet?Alex schreef:Smikkell schreef:Duikt iedereen nou meteen op de partner?
Ikke niet!
Gast- Gast
It's me schreef:Ik ben ook ongesteld. Ongesteld zijn en seks hebbenSmikkell schreef:Ja, dit vind ik geen geldige reden, of hebben jullie alleen functioneel seks?Alex schreef:Smikkell schreef:En waarom niet?Alex schreef:Smikkell schreef:Duikt iedereen nou meteen op de partner?
Ikke niet!
Ik ben ongesteld. Meer details nodig?isvind ik vies
Gast- Gast
Oei excuseerSmikkell schreef:It's me schreef:Ik ben ook ongesteld. Ongesteld zijn en seks hebbenSmikkell schreef:Ja, dit vind ik geen geldige reden, of hebben jullie alleen functioneel seks?Alex schreef:Smikkell schreef:En waarom niet?Alex schreef:Smikkell schreef:Duikt iedereen nou meteen op de partner?
Ikke niet!
Ik ben ongesteld. Meer details nodig?isvind ik vies
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: