KletsTopic
+27
Bazinga
Roza
Zwerver
Snoes
Feline
Oasis
_Lacey_
June
Gympie
Tiana
Burn
Rose
Lejow
Lavendel
Happydobby
Pompoen
Jasmine
Suus
Rush
schuddebuikje
VeryCherry
Alex
Kowalski
Carra
Jade
Stuiterbal
ExpressoB
31 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: KletsTopic
Dinsdagavond stinkavond; *tweede stokbroodje aioli naar binnen aan het werken*
Gast- Gast
Snoes schreef:Ik heb ook al een paar keer gehoord dat Caroow en ik op elkaar lijken, maar ik zie dat zelf ook echt niet hoor._Jackie schreef:Wat grappig!
Ik heb volgens mijn wel eens een foto van Rush gezien maar ik vind het zelf ook wel meevallen
Dat vind ik ook heel erg!
Gast- Gast
Zusje schreef:Dinsdagavond stinkavond; *tweede stokbroodje aioli naar binnen aan het werken*
Proost.
*steekt knoflookolijf met paprika, olijf met feta en kruiden, olijf met sambal in mond*
Gast- Gast
Hoi
Ik eet gezonde pasta terwijl ik eigenlijk al 3 dagen friet wil eten door het hoe eet jij je friet topic in koken
Ik eet gezonde pasta terwijl ik eigenlijk al 3 dagen friet wil eten door het hoe eet jij je friet topic in koken
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
En ik maar fruit eten he! Ik heb zo dragon fruit
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Oo Stylegirl die zijn lekker! Waar haal je die? Op de markt ofzo?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Hoe eet je dat dan Zusje? wat eet je erop of alleen dippen of heb je een kant en klaar stokbroodje.
Vind het ook lekker.
Vind het ook lekker.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Yes! Een foto van Jackie gespot Ik zie een gelijkenis met Rush, maar verder dan het donkere haar komt het niet
Ik ben trouwens helemaal blij met mijn nieuwe avatar. Lekker zomers
Ik ben trouwens helemaal blij met mijn nieuwe avatar. Lekker zomers
Gast- Gast
Oh wat een romantisch fotootje Youandi!
ExB, gewoon ontzettend ranzig. Idd een stokbroodje uit de oven, in stukjes gesneden en dopen maar .
ExB, gewoon ontzettend ranzig. Idd een stokbroodje uit de oven, in stukjes gesneden en dopen maar .
Gast- Gast
Romantisch he Ik had hem gisteravond al, maar toen startte ik zopas de computer en zag ik hem weer on screen. I like!
Gast- Gast
Suus en Lejow lijken inderdaad ook op elkaar!Smikkell schreef:Suus en Lejow lijken wel Van jou denk nooit een foto gezien, Snoes.Snoes schreef:Ik heb ook al een paar keer gehoord dat Caroow en ik op elkaar lijken, maar ik zie dat zelf ook echt niet hoor._Jackie schreef:Wat grappig!
Ik heb volgens mijn wel eens een foto van Rush gezien maar ik vind het zelf ook wel meevallen
Heb je nog nooit een foto van mij gezien? Ik heb er toch geregeld gepost in het verleden, al moet ik zeggen dat ik onder dit account nog maar zelden een foto heb geplaatst. Zal er wel eens eentje plaatsen als ik weet dat je online bent
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Waaa dat is eng.. mijn afstands bediening ligt gewoon naast me op mijn bankje en opeens schiet hij naar een ander net!!
Hallo!
Expresso, ik had dat zondag ook. Ik lag op bed toen plots de tv aanging, terwijl de afstandsbediening gewoon op mijn nachtkastje lag.
Expresso, ik had dat zondag ook. Ik lag op bed toen plots de tv aanging, terwijl de afstandsbediening gewoon op mijn nachtkastje lag.
Snoes- Lady Post-a-lot
ExpressoB schreef:Waaa dat is eng.. mijn afstands bediening ligt gewoon naast me op mijn bankje en opeens schiet hij naar een ander net!!
Oeioei! Het tv-spook heeft je gevonden!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik meld mij...Snoes schreef:Suus en Lejow lijken inderdaad ook op elkaar!Smikkell schreef:Suus en Lejow lijken wel Van jou denk nooit een foto gezien, Snoes.Snoes schreef:Ik heb ook al een paar keer gehoord dat Caroow en ik op elkaar lijken, maar ik zie dat zelf ook echt niet hoor._Jackie schreef:Wat grappig!
Heb je nog nooit een foto van mij gezien? Ik heb er toch geregeld gepost in het verleden, al moet ik zeggen dat ik onder dit account nog maar zelden een foto heb geplaatst. Zal er wel eens eentje plaatsen als ik weet dat je online bent
Gast- Gast
Kowalski schreef:ExpressoB schreef:Waaa dat is eng.. mijn afstands bediening ligt gewoon naast me op mijn bankje en opeens schiet hij naar een ander net!!
Oeioei! Het tv-spook heeft je gevonden!
Denk het haha!
Snoes schreef:Hallo!
Haha ook lekker vaag zeg! schrik je toch.
Ik zappte vanmiddag uit de slaapkamer naar de woonkamer, ik dacht nog dat lukt nooit! richtte er helemaal niet op. Toch reageerde die, sterkte zendkracht die kpn.
Ik kon niet echt een hele recente vinden, maar deze is van 2 jaar geleden denk ik.
Niet quoten, haal hem wel weer weg.
*
Niet quoten, haal hem wel weer weg.
*
Laatst aangepast door Snoes op di 26 jun 2012 - 9:25; in totaal 1 keer bewerkt
Snoes- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Lijkt niet!
Eens!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ook eensAlex schreef:Smikkell schreef:Lijkt niet!
Eens!
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: