Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie herkent dit gevoel?

+11
-Ieniemienie-
Darius
Liadan
Susan
Annemie
Makamba
Aimee
M@niek
Océane
Tania
Printje
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie herkent dit gevoel? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit gevoel?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:51

Susan schreef:
Paper Crown schreef:Zegt mijn vriendin: (zelf kinderloos) 'He gets, straks krijg je een jankerd, wat doe je dan?'

Zegt ze dat serieus?

Sorry, maar ik vind het echt héél raar om dat te zeggen tegen een vriendin van wie de langgekoesterde kinderwens eindelijk wordt vervuld.
Inderdaad :O jeetje wat tactloos.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie herkent dit gevoel? - Pagina 2 Empty Re: Wie herkent dit gevoel?

Bericht  Susan ma 18 jun 2012 - 0:52

Paper Crown schreef:

Jaa. Een jankerd is nooit leuk maar je kan er eenmaal niets aan doen als het zo is. Maar ze heeft een sterkte afkeer van kinderen, ik vermoed omdat haar broertje toen zij 10 jaar was is overleden in de wieg. Ze ziet kinderen als een zorg, niets meer en niets minder. Ze snapte dan ook totaal niet dat we zo ver gingen voor een kindje.

Vind je dat niet lastig dan? Hoe traumatisch het ook misschien is voor haar, ik denk dat ik, zeker toen mijn kinderen er eenmaal waren, niet had kunnen omgaan met iemand die een sterke afkeer heeft voor kinderen en ook nog eens geen enkele moeite doet om die afkeer te verbergen. Zo'n vriendschap was in mijn geval snel doodgebloed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: