Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
+30
Sjors
Honey*Bee
Guus
Parisienne
smooch
SoGood
PapillonRose
TNMN
Bolleke
samantjuh89
SarahKey
Caresses
bolus26
MissD
Mamsie
Zwoesj
Mystic
Zwerver
Lejow
Penny Blossom
Gizmo
Snoes
Zora
Verona
Zininzon
Bruintje Beer
Jeanette
Muppetje
JD
Effie_O
34 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
BlackRabbit schreef:Wij huren een appartement van 90m2 voor 650 euro kale huur. Andere woningen in dezelfde straat (tegenover ons) met 40m2 staat hier te koop voor 165.000 euro.
Wow, en dat vind ik dan weer een schreel contrast.
Mijn oude woning heb ik gehuurd voor 630,00, terwijl ik dezelfde soort woning heb gekocht voor nog geen ton. Moest wel wat verbouwd worden, maar dan kom ik nog niet aan 165.000 euro.
Gast- Gast
Veer schreef:Mozzarella, wat een top huis voor dat geld! Ik dacht alleen dat jullie in Utrecht woonden?
Utrecht? Hoe kom je daar nou bij
Gast- Gast
Wij wonen in zo'n huis (dit is een paar blokken verder).
130 m2 woonoppervlak, 4 kamers, garage en een ruime achtertuin, in Rotterdam
We hebben het gekocht voor 200.000 euro, maar dit kon omdat het huis van mijn schoonouders was. Normaal liggen ze tussen de 215.000 en 225.000
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geloof 225m², maar daarbij hoort een garage/hal van 80m²Gizmo schreef:Snoes schreef:Gizmo, ja, gelukkig wel landoppervlak haha. Ik zou niet wekelijks 650m² willen poetsen
Haha, dat zou ik ook niet willen nee. Wat is jullie woonoppervlak als ik vragen mag?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Woonoppervlak van +/- 115 m2 voor 207.500 euro gekocht.
Verkoopwaarde is ongeveer 230.000 euro.
Wonen in dure gemeente.
Verkoopwaarde is ongeveer 230.000 euro.
Wonen in dure gemeente.
Gast- Gast
Wij wonen op 45/50m² als het niet kleiner is.
Wij betalen 370 inclusief alles. Dus ook de service kosten!
Woon in Zwolle
Wij betalen 370 inclusief alles. Dus ook de service kosten!
Woon in Zwolle
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Dit huis hebben wij gekocht voor 212.500 kk. Met een bouwdepot van 10.000. Wij wonen ook in de randstad.
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Wij wonen in een 3 onder 1 kap en dan het middelste huis. Woonoppervlak van 110 m2. met een redelijke tuin, 13 meter diep en op het achterste punt 9 meter breed. We hebben het huis gekocht voor 224.000 euro inc. kosten koper. We wonen vlakbij Breda in een klein dorpje.
Laatst aangepast door Mama_van2 op za 22 jan 2011 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik woon in D.eventer in een huurappartement. 65 m2, 660 euro excl. Duur, maar ja, vrije sector he
Gast- Gast
Zit je dan in de stad Darcy, voor dat bedrag?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Wij hebben een ruim 5-kamerappartement (4 slaapkamers, 2 grote, 2 kleintjes) op de bovenste verdieping met een balkon van 10 meter lang op het zuiden, in de Randstad, voor nog geen 95.000 euro. Het kán hier dus echt spotgoedkoop. We hebben het van de woningbouw overgekocht en kregen daardoor behoorlijk veel voordeel.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Zit je dan in de stad Darcy, voor dat bedrag?
Ja ik zit wel echt middenin de stad, op een prachtige locatie (vind ik niet alleen zelf ).
Gast- Gast
Da's één van de redenen waarom mijn man definitief naar Canada zou willen. Wij vinden woningen zoals de onderste echt super, trouwens.Marin schreef:ik wil dus echt dolgraag naar Amerika verhuizen want daar heb je voor 200.000 dollar (=nog minder in euro's) al dit:
En voor 80.000 dollar al zoiets:
Aaaaah.. Dat is toch te gek!
Gast- Gast
Wij hebben een rijtjeshuis met een normale woonkamer, 3 slaapkamers, badkamer met bad, vaste trap naar zolder en een loei van een zolder waar je zo nog 2 ruime slaapkamers van kan maken. Het huis heeft heel veel uitbouw mogelijkheden.
15 meter diepe tuin en achter en voor vrij zicht.
We wonen in 1 van de duurte wijken in onze stad daarom is het huis erg duur. We huren het particulier maar de wens is om het wel te kopen over een aantal jaren. De prijs zal zo rond de 320.000 zijn gok ik.
15 meter diepe tuin en achter en voor vrij zicht.
We wonen in 1 van de duurte wijken in onze stad daarom is het huis erg duur. We huren het particulier maar de wens is om het wel te kopen over een aantal jaren. De prijs zal zo rond de 320.000 zijn gok ik.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Maple schreef:
Da's één van de redenen waarom mijn man definitief naar Canada zou willen. Wij vinden woningen zoals de onderste echt super, trouwens.
Ja dat kan ik me goed voorstellen. Canada mag je zo in he? Grr... Ik ben ook gek op die houten huisjes zoals die onderste. Ik vind het zo sfeervol. Ik heb echt niets met de Nederlandse huizenstijl. Nou ja, sommige wel, maar zelden.
Gast- Gast
wij wonen in een huis met 4 slaapkamers en een zolder. het is 155m2 grooten we betalen er 640,- huur voor.
we wonen in brabant in een stad bij breda.
we wonen in brabant in een stad bij breda.
Gast- Gast
Wij wonen in een drive-inwoning, 3 verdiepingen. Inpandige garage, begane grond een soort van tuin/woonkamer incl. klein keukenblok. 1e verdieping, woonkamer, keuken en toilet. 2e verdieping 3 slaapkamers en een badkamer.
Wij hebben er 187.500euro voor betaald nu 2 en half jaar geleden. Huizen hier in de straat staan gemiddeld voor 200.000euro te koop, maar de mensen die hier woonden wilden er snel van af daar zij al woonden in hun nieuwe huis.
Wij hebben er 187.500euro voor betaald nu 2 en half jaar geleden. Huizen hier in de straat staan gemiddeld voor 200.000euro te koop, maar de mensen die hier woonden wilden er snel van af daar zij al woonden in hun nieuwe huis.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Wij wonen in een rijtjeshuis met een vrij ruime woonkamer, 3 slaapkamers op de eerste etage, een badkamer met douche en bad en een vaste trap naar zolder waar nog een kamer is.
Het huis hebben we gekocht van de neef van mijn vriend. Het huis stond te koop voor 235.000 euro. Maar we hoorden dat hij er minimaal 200.000 voor wilde hebben en dat hebben we geboden. En hij ging akkoord!
Uiteindelijk kostte het huis ons 216.000 euro incl. k.k.
Het huis hebben we gekocht van de neef van mijn vriend. Het huis stond te koop voor 235.000 euro. Maar we hoorden dat hij er minimaal 200.000 voor wilde hebben en dat hebben we geboden. En hij ging akkoord!
Uiteindelijk kostte het huis ons 216.000 euro incl. k.k.
Gast- Gast
wij huren nu een huis met 3 slaapkamers zolderkamer , redelijke woonkamer en tuin voor 570 euro.
we hebben een nieuwbouwhuis gekocht voor 220.000 ,is 3 onder 1 kap/minirijtje en dan een hoek woning met een flinke tuin, een grotere woonkamer,3 slaapkamers en een zolderkamer. Is in zeeland
we hebben een nieuwbouwhuis gekocht voor 220.000 ,is 3 onder 1 kap/minirijtje en dan een hoek woning met een flinke tuin, een grotere woonkamer,3 slaapkamers en een zolderkamer. Is in zeeland
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
De prijzen van de huizen in Den Haag vallen me heel erg mee, dat had ik niet verwacht.
Laatst aangepast door Caresses op zo 23 jan 2011 - 9:32; in totaal 1 keer bewerkt
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
In Nederland vind ik eigenlijk alleen de echt 'dorpelijke' huisjes leuk. Ja, en veel vrijstaande huizen, maargoed, dat zal wel bij dromen blijven.Marin schreef:Maple schreef:
Da's één van de redenen waarom mijn man definitief naar Canada zou willen. Wij vinden woningen zoals de onderste echt super, trouwens.
Ja dat kan ik me goed voorstellen. Canada mag je zo in he? Grr... Ik ben ook gek op die houten huisjes zoals die onderste. Ik vind het zo sfeervol. Ik heb echt niets met de Nederlandse huizenstijl. Nou ja, sommige wel, maar zelden.
Volgens mij mag je Canada trouwens niet zo in, maar ik heb me daar eigenlijk nooit echt in verdiept. Mijn man is 10 jaar terug wel ooit naar Canada gegaan met de intentie daar te blijven trouwens. Maar hij is uiteindelijk toch terug gekomen.
Gast- Gast
Zouden jullie niet willen omdat familie dan ver weg woont Maple?
Bizar dat die huizen zo goedkoop zijn. In Sydney zijn huis nog een stuk duurder dan in Amsterdam, helaas.
Bizar dat die huizen zo goedkoop zijn. In Sydney zijn huis nog een stuk duurder dan in Amsterdam, helaas.
Gast- Gast
Mijn man zou zo gaan, maar ik wil niet. 't Is dan zo definitief en inderdaad, daar heb ik los van m'n man niemand, iedereen woont hier. Ben bang me doodeenzaam te voelen.
Gast- Gast
Zou je niet voor 1 jaar willen gaan? Dan kun je je huis in NL aanhouden en is t niet definitief, maar heb je wel de ervaring gehad.
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Istie weer: wat voor huis hebben jullie? (koophuis)
» Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?
» Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?
» Hebben jullie paasversiering in huis?
» Hoeveel kasten hebben jullie in huis?
» Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?
» Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?
» Hebben jullie paasversiering in huis?
» Hoeveel kasten hebben jullie in huis?
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: