Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
+30
Sjors
Honey*Bee
Guus
Parisienne
smooch
SoGood
PapillonRose
TNMN
Bolleke
samantjuh89
SarahKey
Caresses
bolus26
MissD
Mamsie
Zwoesj
Mystic
Zwerver
Lejow
Penny Blossom
Gizmo
Snoes
Zora
Verona
Zininzon
Bruintje Beer
Jeanette
Muppetje
JD
Effie_O
34 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
Zusje van Bert schreef:ABE schreef:Zusje van Bert schreef:Ongeveer 60m2, 2 kamerwoning voor 102.500. Hier een filmpje van toen ik het net had gekocht:
En dat vind ik voor jouw woonplaats weer "goedkoop".
Valt mee hoor, het zal aangepast zijn aan de hoge VVE a 180 euro per maand incl stookkosten 50 euro. En de prijs die ik hier noem is uiteraard ex kk.
Wij hebben hier ook een VvE van 260 euro per maand, maar die betalen ook gewoon 2 ton voor hun woning.
Edit: Waarmee ik wil zeggen dat het inderdaad kan dat een VvE de kostprijs van een woning de kop indrukt, maar dat het ook kan dat het onderhoud van het pand dusdanig moet worden onderhouden, dat de VvE gewoon per maand duurder uitvalt.
Laatst aangepast door ABE op vr 21 jan 2011 - 8:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Eengezinswoning in Gelderland(tegen overijssel aan) 3 slaapkamers, grote zolder met kamer, grote badkamer, en grote tuin
Hebben er 214.000 k.k. en 10.000 bouwdepot voor betaald
Hebben er 214.000 k.k. en 10.000 bouwdepot voor betaald
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje van Bert schreef:Isabella schreef:Zuid-holland, stad, appartement met 2 slaapkamers (foto is niet het huis), zo'n 85 m2 - +- €120.000
Grappig, mijn eerste huisje was ook in een dergelijke straat. Hij stond te koop de laatste keer dat ik keek en zo te zien nog steeds! Sinds het WK aan de foto's te zien . Dan te bedenken dat ik het ooit in een week had verkocht .
http://www.funda.nl/koop/s-gravenhage/appartement-47736733-vierhoutenstraat-45/
Ik vind het grappig om te zien dat er nog steeds dingen 'van mij' aanwezig zijn in de woning . Zoals het plankje boven de wasmachine. Had mijn vader gemaakt zodat ik er een vaatwasser bovenop kwijt kon . Verder is het wel heel erg leeg .
Haha ik kocht deze woning van mijn zusje en het huis dat ze toen kocht staat ook te koop . Haar beiden huizen staan dus te koop .
Gast- Gast
ik wil dus echt dolgraag naar Amerika verhuizen want daar heb je voor 200.000 dollar (=nog minder in euro's) al dit:
En voor 80.000 dollar al zoiets:
Aaaaah.. Dat is toch te gek!
En voor 80.000 dollar al zoiets:
Aaaaah.. Dat is toch te gek!
Gast- Gast
Daarom wil ik graag een vakantiehuisje in Zweden, is daar ook allemaal mooi betaalbaar .
Gast- Gast
Maar dan moet jje zelf wel iets meer eigen geld hebben dan hier in Nederland.. En de meeste huizen daar stellen ook niet zo veel voor (qua bouwmateriaal).
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar dan moet jje zelf wel iets meer eigen geld hebben dan hier in Nederland.. En de meeste huizen daar stellen ook niet zo veel voor (qua bouwmateriaal).
Hoe bedoel je dat eerste? want dat snap ik niet echt.
En het tweede, ja, heel veel is daar van hout gemaakt en dat geeft heel ander (veel meer) onderhoud natuurlijk. En ook minder goed geïsoleerd. Maar d*mn, wat goedkoop. Ik weet nog goed dat wij op bezoek gingen bij 'starters' van midden twintig. Kast van een huis. Tja, dat kon in die regio gewoon.
Gast- Gast
Hypotheek zoals dat in Nederland is. Moet je in Amerika niet een deel uit eigen zak betalen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hypotheek zoals dat in Nederland is. Moet je in Amerika niet een deel uit eigen zak betalen?
Dat weet ik niet precies hoe dat zit. Wel weet ik dat je eerst credit history moet opbouwen, dus een aantal jaar moet aantonen dat je goed kunt afbetalen enzo. Maar goed, daar ging dit topic over en ik was zelf al off topic bezig, maar wilde even laten zien wat je voor hetzelfde geld daar kan kopen en waarom ik dus dolgraag daar heen wil
Gast- Gast
*Marietje* schreef:ik heb een nieuwbouw huurwoning. 3 slaapkamers en grote zolder.
wij betalen 650 huur per maand, wat voor ons veel voordeliger was dan kopen.
wij konden een hypotheek voor max 220 afsluiten met zn 2tjes, en daar is hier (NH) amper een normaal huis voor te vinden. behalve een huis waar je heel veel aan moet klussen, maar daar hadden we dus geen spaargeld voor.
tegenover ons huis is een rij met dezelfde woningen, dat is koop, en die zijn 270.000
vind dus dat we t prima voor elkaar hebben zo:)
Ik ben zó benieuwd waar jij nou woont!! Woon je op de hoek? Laatste rij eensgezinswoningen zegmaar richting 't station? Je kan trouwens op zich best leuke huizen krijgen hoor, voor 220! Maar dan zit je wel in de Maer, achter 't Baanderd. Dat zijn ex-huurwoningen, niet overdreven groot, wel leuk! En mooie groene wijk! Zelf hoop ik een huisje te kunnen huren in de Doorenburg e.o. Daar hebben ze superschattige eensgezinswoninkjes, mini maar superleuk!
Gast- Gast
Ik zou sowieso wel eens een foto willen zien van Marietje.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar dan moet jje zelf wel iets meer eigen geld hebben dan hier in Nederland.. En de meeste huizen daar stellen ook niet zo veel voor (qua bouwmateriaal).
Klopt. In Zweden moet je volgens mij 10% zo kunnen betalen maar als ik het al doe dan wil ik het hele bedrag kunnen ophoesten dus ik moet nog flink wat sparen de komende jaren .
Gast- Gast
Maar het zou daar ook wel 30% kunnen zijn. Ik ben even aan het zoeken.Zusje van Bert schreef:Smikkell schreef:Maar dan moet jje zelf wel iets meer eigen geld hebben dan hier in Nederland.. En de meeste huizen daar stellen ook niet zo veel voor (qua bouwmateriaal).
Klopt. In Zweden moet je volgens mij 10% zo kunnen betalen maar als ik het al doe dan wil ik het hele bedrag kunnen ophoesten dus ik moet nog flink wat sparen de komende jaren .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zou sowieso wel eens een foto willen zien van Marietje.
Foto's heb ik gezien, maar hoewel we in 't zelfde dorp wonen, ken ik d'r niet :p Fiets wel dagelijks langs d'r huis :p
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar het zou daar ook wel 30% kunnen zijn. Ik ben even aan het zoeken.Zusje van Bert schreef:Smikkell schreef:Maar dan moet jje zelf wel iets meer eigen geld hebben dan hier in Nederland.. En de meeste huizen daar stellen ook niet zo veel voor (qua bouwmateriaal).
Daar? Voor mij hoef je niets uit te zoeken hoor. Tegen de tijd dat ik daar wat wil gaan kopen is allang alles weer veranderd daar .
Gast- Gast
verwijderd
Laatst aangepast door Razz_ op za 22 jan 2011 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb zo'n soort huis gekocht. In Overijssel voor 158.000 k.k.
Dan ga ik met je mee en delen we de kosten welZusje van Bert schreef:Daarom wil ik graag een vakantiehuisje in Zweden, is daar ook allemaal mooi betaalbaar .
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zininzon schreef:Ik heb zo'n soort huis gekocht. In Overijssel voor 158.000 k.k.Dan ga ik met je mee en delen we de kosten welZusje van Bert schreef:Daarom wil ik graag een vakantiehuisje in Zweden, is daar ook allemaal mooi betaalbaar .
Mooie prijs zeg . En goede deal als je het mij vraagt, ik wil er toch ook niet het hele jaar zitten .
Gast- Gast
Razz_ schreef:
*niet quoten ajb
Het stond er vier minuten en je hebt het al weggehaald?
Laatst aangepast door Zusje van Bert op vr 21 jan 2011 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou, ik was het vooral zelf even aan het opzoeken omdat ik ging twijfelen. Maar ik lees dat ze op sommige plekken ook met 20% akkoord gaan
Gast- Gast
Nah dan gaan ze ook vast met 100% akkoord .
Gast- Gast
Jij wel ..Zusje van Bert schreef:Nah dan gaan ze ook vast met 100% akkoord .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Razz_ schreef:...
Het stond er vier minuten en je hebt het al weggehaald?
Ik had geen foto geplaats maar ik bedoelde dat je m'n reactie niet moest quoten.
Niet iedereen hoeft terug te lezen hoe duur m'n huis is
Gast- Gast
Oh haha, snuggere actie . Heb het weggehaald hoor .
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Istie weer: wat voor huis hebben jullie? (koophuis)
» Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?
» Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?
» Hebben jullie paasversiering in huis?
» Hoeveel kasten hebben jullie in huis?
» Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?
» Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?
» Hebben jullie paasversiering in huis?
» Hoeveel kasten hebben jullie in huis?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: