Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
+30
Sjors
Honey*Bee
Guus
Parisienne
smooch
SoGood
PapillonRose
TNMN
Bolleke
samantjuh89
SarahKey
Caresses
bolus26
MissD
Mamsie
Zwoesj
Mystic
Zwerver
Lejow
Penny Blossom
Gizmo
Snoes
Zora
Verona
Zininzon
Bruintje Beer
Jeanette
Muppetje
JD
Effie_O
34 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
*
Laatst aangepast door TNMN op di 1 feb 2011 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Onze makelaar heeft het huis van de website af gegooid..
Zal nog eens een foto plaatsen.
Wij hebben dus een 4 kamer huis (3 slpkamers) met uitgebouwde bijkeuken en nieuwe garage voor €110.000 gekocht.
Het huis
De keuken (ben ik wel verliefd op )
Wij hebben dus een 4 kamer huis (3 slpkamers) met uitgebouwde bijkeuken en nieuwe garage voor €110.000 gekocht.
Het huis
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
@samanthatjuh: Wat een enig huis! heel leuk!
Wij wonen in een 3 kamer appartement van ongeveer 75 m2. Gekocht voor 96.000 zonder kk. Wonen er nu 2 jaar, en zijn alles beetje bij beetje aan het opknappen ja ja, nog steeds haha!
Wij wonen in een 3 kamer appartement van ongeveer 75 m2. Gekocht voor 96.000 zonder kk. Wonen er nu 2 jaar, en zijn alles beetje bij beetje aan het opknappen ja ja, nog steeds haha!
Gast- Gast
samantjuh89 schreef:Onze makelaar heeft het huis van de website af gegooid..
Het huis
wat een leuk huis zeg! ben wel benieuwd waar je woont, ik woon namelijk tegen zeeland aan
Gast- Gast
Puggle schreef:
wat een leuk huis zeg! ben wel benieuwd waar je woont, ik woon namelijk tegen zeeland aan
Ik woon in Axel, Zeeuwsch-Vlaanderen. Jij?
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
Wij hebben een 2-onder-1 kap. We hebben dit huis in oktober 2009 gekocht voor 265.000 euro. Ik woon in de Betuwe.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Honey*Bee op vr 19 okt 2012 - 1:25; in totaal 1 keer bewerkt
Honey*Bee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10
Wij hebben een ruime hoekwoning met oprit, 3 slaapkamers, woonkeuken, ruime woonkamer (+uitbouw) en een grote zolder waar zeker nog ruimte is voor 2 slaapkamers. Hier hebben we € 186,000 voor betaald (excl kk).
Er staan nu geen huizen te koop in de straat, dus heb geen foto.
Er staan nu geen huizen te koop in de straat, dus heb geen foto.
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
We hebben een nieuwbouw uit 2009, woning met 748m3 waarvan woonkamer,keuken ect.
1ste verdieping 3 ruime slaapkamers en een badkamer.
2e verdieping met 2 slaapkamers *waarvan nu 1 sauna is geworden maar toch* en een wasruimte. Verder hebben we een logia op zolder.
Een kavel van 355m2 en een schuurtje in de achtertuin.
Wonend in Harderwijk ; gekocht voor 276.000 v.o.n. (toen zat er nog geen badkamer en keuken in, hier kregen we uit het aankoop bedrag wel een bedrag van 4000 euro voor terug omdat wij niet de standaard keuken en badkamer wilden)
Het is overigens een 3 onder 1 kap waarvan wij de middelste woning hebben.
1ste verdieping 3 ruime slaapkamers en een badkamer.
2e verdieping met 2 slaapkamers *waarvan nu 1 sauna is geworden maar toch* en een wasruimte. Verder hebben we een logia op zolder.
Een kavel van 355m2 en een schuurtje in de achtertuin.
Wonend in Harderwijk ; gekocht voor 276.000 v.o.n. (toen zat er nog geen badkamer en keuken in, hier kregen we uit het aankoop bedrag wel een bedrag van 4000 euro voor terug omdat wij niet de standaard keuken en badkamer wilden)
Het is overigens een 3 onder 1 kap waarvan wij de middelste woning hebben.
Gast- Gast
Ik zet er geen foto bij, maar ik heb een dijkhuisje uit de 19e eeuw. Het was vroeger het veldwachtershuisje (echt waar!) en het is na de koop in 2006 helemaal opgeknapt. Er zat niet eens een werkende wc in, maar nu heeft het een grote badkamer, een mooie keuken, vier slaapkamers en een enorm lange woonkamer. Het is echt zo'n schattig, oud karakteristiek huisje en ik ben er echt apetrots op!
Het heeft toen 175.000 euro gekost, het is vorige maand getaxeerd op 258.000 euro. Leuke stijging, toch?
Het heeft toen 175.000 euro gekost, het is vorige maand getaxeerd op 258.000 euro. Leuke stijging, toch?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Ik zet er geen foto bij, maar ik heb een dijkhuisje uit de 19e eeuw. Het was vroeger het veldwachtershuisje (echt waar!) en het is na de koop in 2006 helemaal opgeknapt. Er zat niet eens een werkende wc in, maar nu heeft het een grote badkamer, een mooie keuken, vier slaapkamers en een enorm lange woonkamer. Het is echt zo'n schattig, oud karakteristiek huisje en ik ben er echt apetrots op!
Dat is zoo leuk! Ik ben gek op huizen met een geschiedenis! Daarom hoop ik ooit ook terecht te komen in één van de oude tuindershuisjes hier in de buurt. Die hebben nog een bedstee en zo! Heerlijk En da's inderdaad een beste stijging Heb je er ook veel ingestoken?
*Edit; mag ik zo brutaal zijn om te vragen of je mij een foto zou willen PM'en?
Gast- Gast
Trisha schreef:RYW schreef:Ik zet er geen foto bij, maar ik heb een dijkhuisje uit de 19e eeuw. Het was vroeger het veldwachtershuisje (echt waar!) en het is na de koop in 2006 helemaal opgeknapt. Er zat niet eens een werkende wc in, maar nu heeft het een grote badkamer, een mooie keuken, vier slaapkamers en een enorm lange woonkamer. Het is echt zo'n schattig, oud karakteristiek huisje en ik ben er echt apetrots op!
Dat is zoo leuk! Ik ben gek op huizen met een geschiedenis! Daarom hoop ik ooit ook terecht te komen in één van de oude tuindershuisjes hier in de buurt. Die hebben nog een bedstee en zo! Heerlijk En da's inderdaad een beste stijging Heb je er ook veel ingestoken?
*Edit; mag ik zo brutaal zijn om te vragen of je mij een foto zou willen PM'en?
Er is ongeveer 15.000 ingegaan, dus niet verkeerd
Vroeger was mijn huisje wel bewoond, door de schoenmaker van het dorp. Een tijdje terug stond er een 86-jarige dame voor de deur, die was voor het eerst sinds 75 jaar weer in het dorp, en stond naar mijn huis te kijken. Ik ging er even heen om te vragen of ik ze ergens mee kon helpen, en toen vertelde ze dat haar oom vroeger in mijn huisje woonde en dat ze daar als klein meisje ook vaak over de vloer kwam. En toen heb ik haar uitgenodigd om binnen te komen kijken, en ze herkende het huisje van binnen, ze wist nog waar vroeger de hooizolder was en waar het paard stond (is nu de berging ) en ze kreeg tranen in haar ogen toen ze vertelde over haar herinneringen aan haar oom die voor mijn raam schoenen stond te repareren. Zo schattig!
Ik PM je wel even
RYW- Ratel
Ahw wat lief!! (Dat verhaal, dat je me wilt PM'en vind ik ook attent, maar is toch ietsjes minder ontroerend )
Gast- Gast
Trisha schreef:Ahw wat lief!! (Dat verhaal, dat je me wilt PM'en vind ik ook attent, maar is toch ietsjes minder ontroerend )
Minder? Nou! Ik ga jou, als één van de weinigen, mijn huis laten zien en dan doe je zo!
Oh, en je hebt PM
RYW- Ratel
Ik heb geen koophuis maar dit zouden appartementen kunnen zijn waar ik zou willen wonen samen met mn vriend:
http://www.funda.nl/koop/katwijk-zh/appartement-47881841-hans-van-der-hoevenstraat-106/fotos/#foto-12
http://www.funda.nl/koop/katwijk-zh/appartement-47901496-heinsiusstraat-35/fotos/#foto-15
En ja.... deze regio is duur
http://www.funda.nl/koop/katwijk-zh/appartement-47881841-hans-van-der-hoevenstraat-106/fotos/#foto-12
http://www.funda.nl/koop/katwijk-zh/appartement-47901496-heinsiusstraat-35/fotos/#foto-15
En ja.... deze regio is duur
Laatst aangepast door Mimpie op di 1 feb 2011 - 11:43; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
RYW schreef:Trisha schreef:Ahw wat lief!! (Dat verhaal, dat je me wilt PM'en vind ik ook attent, maar is toch ietsjes minder ontroerend )
Minder? Nou! Ik ga jou, als één van de weinigen, mijn huis laten zien en dan doe je zo!
Oh, en je hebt PM
Ik ben gewoon Speciaal..
Gast- Gast
Hahahahaha dat is echt één van mijn favoriete sites, cheezburger!
Ik vind jou leuk!
Ik vind jou leuk!
RYW- Ratel
Wij hebben een tussenwoning in de prov. Groningen
Voor 95.000 gekocht(excl k.k) Het is een voormalig huur huis. Hebben wel 3 maanden moeten klussen, echt alles moest aangepakt worden. Maar daar hebben wel heel wat moois voor terug!
Een normale woonkamer en open keuken. 1ste verd 3 slaapkamers en badkamer met ligbad,2de toilet en douchecabine en 2de verd zolder waar 1 grote slaapkamer gemaakt kan worden.
Voor 95.000 gekocht(excl k.k) Het is een voormalig huur huis. Hebben wel 3 maanden moeten klussen, echt alles moest aangepakt worden. Maar daar hebben wel heel wat moois voor terug!
Een normale woonkamer en open keuken. 1ste verd 3 slaapkamers en badkamer met ligbad,2de toilet en douchecabine en 2de verd zolder waar 1 grote slaapkamer gemaakt kan worden.
Ik had eerder al gereageerd met gegevens, maar ons huis is er zo een (deze staat aan de overkant te koop)
Alleen hebben wij geen parkeerplaats voor, en zit de schuur in de tuin...
Alleen hebben wij geen parkeerplaats voor, en zit de schuur in de tuin...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@trisha, tuindershuisjes? met bedstee? ...over welke huisjes heb je het dan?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:@trisha, tuindershuisjes? met bedstee? ...over welke huisjes heb je het dan?
In 't Heemskerkerduin en Kerkweg, voorbij 't Zwembad Via WoonopMaat kan je er maar 2 huren in 't stukje tussen C'cum en H'kerk, die zijn echt geweldig maarja 2 huisjes en 100 geinteresseerden... En die in 't Heemskerkerduin hoop ik ooit particulier te kunnen huren, but that's a long shot..
Gast- Gast
Zo moet ons huis worden! Het is nu nog in aanbouw en staan alleen 2 betonnen buitenmuren van de beganegrond.
Het is een huurhuis, kosten worden geloof ik 647 euro pm.
Hoekhuis,6 kamers, randstad Zuid-Holland. Grote woonkeuken, hal, toilet, bergkast onder de trap, woonkamer met openslaande deuren naar de achtertuin en zijtuin. 1e verdieping heeft 3 slaapkamers, badkamer, apart toilet, 2e verdieping krijgt 2 kamers en een apart waskamertje.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Wat een leuk huis Mamasapje, ook goedkoop zeg, voor zoveel ruimte!
Gast- Gast
Wow, ziet er mooi uit Mamasapje!
Wij wonen in de buurt van Rotterdam en onze eengezinswoning kostte € 188.500,- (ex k.k.). We hebben er nog wel het een en ander aan op moeten knappen (we zijn nog bezig ). Ik heb er nu even geen foto van, thuis wel.
Wij wonen in de buurt van Rotterdam en onze eengezinswoning kostte € 188.500,- (ex k.k.). We hebben er nog wel het een en ander aan op moeten knappen (we zijn nog bezig ). Ik heb er nu even geen foto van, thuis wel.
Gast- Gast
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Istie weer: wat voor huis hebben jullie? (koophuis)
» Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?
» Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?
» Hebben jullie paasversiering in huis?
» Hoeveel kasten hebben jullie in huis?
» Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?
» Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?
» Hebben jullie paasversiering in huis?
» Hoeveel kasten hebben jullie in huis?
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: