Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

+30
Sjors
Honey*Bee
Guus
Parisienne
smooch
SoGood
PapillonRose
TNMN
Bolleke
samantjuh89
SarahKey
Caresses
bolus26
MissD
Mamsie
Zwoesj
Mystic
Zwerver
Lejow
Penny Blossom
Gizmo
Snoes
Zora
Verona
Zininzon
Bruintje Beer
Jeanette
Muppetje
JD
Effie_O
34 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 10:25

Isabella schreef:
Smikkell schreef:Dat is nog best goed te doen, Isa.
Ja, het wisselt enorm wat ze kosten eigenlijk, dat ligt ook aan de staat van het appartement natuurlijk; maar deze had eigenlijk alles (net) nieuw, dus dat is wel perfect dan voor dat geld.

Maar het ligt in jouw woonplaats vooral aan de wijken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 10:29

Wij wonen in een bovenwoning van twee verdiepingen (ongeveer 100m2), drie slaapkamers en een minibalkon en op funda staat zo'n huis te koop voor €172.500. Woon in overijssel in een vrij dure plaats. Wij huren 'm overigens voor €420

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 10:31

Oh en on topic, ik woon in de buurt van Den Haag, Zuid Holland. En wij hebben een 5 kamer appartement van 120m2 voor 187.500 gekocht excl kosten koper en de verbouwing. We hebben nu een hypotheek van 230.000. Ook een vrij hoge VvE van 280 euro maar hier zit wel water, stookkosten, huismeester, gas, onderhoud etc bij in.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 10:35

Puuc schreef:
Isabella schreef:
Ja, het wisselt enorm wat ze kosten eigenlijk, dat ligt ook aan de staat van het appartement natuurlijk; maar deze had eigenlijk alles (net) nieuw, dus dat is wel perfect dan voor dat geld.

Joh, maar ik had het over de verhouding met mijn eigen wijk, het lijkt me logisch dat het in andere wijken duurder is als het een 'betere' buurt is smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 10:35

Puuc schreef:
Isabella schreef:

Klopt, de wijk waar Isabella woont is vrij goedkoop in dat opzicht en perfect om te beginnen.

Gast
Gast

Bericht  Verona vr 21 jan 2011 - 10:38

Wij hebben een appartement van 70m2 (foto's staan in het topic: Wij hebben de sleutel) voor 100.800 gekocht.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zininzon vr 21 jan 2011 - 11:06

Zusje van Bert schreef:
Mooie prijs zeg Very Happy. En goede deal als je het mij vraagt, ik wil er toch ook niet het hele jaar zitten smile.

Ja, heb het gekocht van de woningbouw. Nogal wat achterstalling onderhoud, dus tel er maar ruim 10.000 op voor de verbouwing Wink Maar dan heb ik straks wel alle ruimtes in mijn huis aangepakt! Zal eens een klustopic met foto's openen dit weekend.

Ik wil wel ergens in zuid Zweden, jij toch niet naar het noorden he? :P

Edit: mijn vader doet de verbouwing, dus uren niet inbegrepen Wink
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 11:09

Zininzon schreef:
Zusje van Bert schreef:
Mooie prijs zeg Very Happy. En goede deal als je het mij vraagt, ik wil er toch ook niet het hele jaar zitten smile.

Ja, heb het gekocht van de woningbouw. Nogal wat achterstalling onderhoud, dus tel er maar ruim 10.000 op voor de verbouwing Wink Maar dan heb ik straks wel alle ruimtes in mijn huis aangepakt! Zal eens een klustopic met foto's openen dit weekend.

Ik wil wel ergens in zuid Zweden, jij toch niet naar het noorden he? :P

Edit: mijn vader doet de verbouwing, dus uren niet inbegrepen Wink

Bahaha, ik wilde er nog bij schrijven 'wel Zuid Zweden hoor!' maar toen dacht ik 'ach, de rest is ook vast mooi' haha Very Happy. Mooi hebben we dat geregeld! Very Happy. Volgens mij valt 10.000 euro nog wel mee eigenlijk als je daarvoor al je ruimtes opgeknapt hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 11:11

Ik woon in deze flat, aan de westkant (de kant die op de foto staat).. Het is een appartement van 65m2, op 9 hoog, met een balkon van 7m.. Ik heb het gekocht voor €148.500. Ik woon hier zelf heel fijn omdat het in de stad is (10 min fietsen van het centrum) maar ik kijk uit over een dorp, water en weilanden. Heb erg mooi uitzicht!

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? - Pagina 3 148616-b661dfdd-a0a3-4d24-a4fa-331a6e006259

Gast
Gast

Bericht  Zininzon vr 21 jan 2011 - 11:12

Zusje van Bert schreef:Bahaha, ik wilde er nog bij schrijven 'wel Zuid Zweden hoor!' maar toen dacht ik 'ach, de rest is ook vast mooi' haha Very Happy. Mooi hebben we dat geregeld! Very Happy. Volgens mij valt 10.000 euro nog wel mee eigenlijk als je daarvoor al je ruimtes opgeknapt hebt.

En dan ook nog richting kust? Wink Volgens mij gaat het door :P

Ja, kan zo'n beetje alles voor inkoopprijs krijgen. Ben er echt zo blij mee! Anders had ik het nooit in mijn eentje kunnen kopen. En mijn vader is natuurlijk mijn held Wink
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  JD vr 21 jan 2011 - 13:27

Trisha schreef:
*Marietje* schreef:ik heb een nieuwbouw huurwoning. 3 slaapkamers en grote zolder.
wij betalen 650 huur per maand, wat voor ons veel voordeliger was dan kopen.
wij konden een hypotheek voor max 220 afsluiten met zn 2tjes, en daar is hier (NH) amper een normaal huis voor te vinden. behalve een huis waar je heel veel aan moet klussen, maar daar hadden we dus geen spaargeld voor.

tegenover ons huis is een rij met dezelfde woningen, dat is koop, en die zijn 270.000
vind dus dat we t prima voor elkaar hebben zo:)

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? - Pagina 3 425-1.gif.1600x475

Ik ben zó benieuwd waar jij nou woont!! Woon je op de hoek? Laatste rij eensgezinswoningen zegmaar richting 't station? Je kan trouwens op zich best leuke huizen krijgen hoor, voor 220! Maar dan zit je wel in de Maer, achter 't Baanderd. Dat zijn ex-huurwoningen, niet overdreven groot, wel leuk! En mooie groene wijk! Zelf hoop ik een huisje te kunnen huren in de Doorenburg e.o. Daar hebben ze superschattige eensgezinswoninkjes, mini maar superleuk!

ja de rij huizen het dichtst bij het station inderdaad, er gaat een fietspad achter mijn huis langs, en vanuit achter kijk ik op die flat die op het station kijkt....snap je het nog?
geen hoekhuis, maar het euhhh...ik geloof het 4e huis van achter in de straat gerekend. als je achter mijn huis langsfietst, dan zie je al die lelijke hekwerken (ipv een schutting), mijn huis is het enige huis met een schutting:)

o en ja die ex-huurhuizen zijn inderdaad dan 220.000, maar ja...dan zit er zo'n oude afgeleefde huurkeuken in, en hetzelfde geldt voor de badkamer, en om dat te verbouwen hadden we geld nodig, en dat konden we dus weer niet mee financieren. (en bovendien vind ik die buurt niet zo leuk) dit is gewoon ideaal...de huizen zijn groot, alles nieuw, badkamer en keuken hadden we heel veel inspraak in, ik kan er wonen met 4 kinderen, t is een leuke, ruim opgezette en kindvriendelijke buurt. iedereen staat raar te kijken als we zeggen dat we huren, maar ik vind het tot nu toe echt prima. al zeg ik er wel bij dat we stiekem hopen dat de woningbouw het over een jaar of 10 te koop aan gaat bieden, dan zouden we het wel kopen. maar vooralsnog is dit echt prima zo:)

@smikkell ... ik heb laatst een paar foto's geplaatst in het fototopic, 2 weken geleden ofzo...
ja en verder plaats ik niet zo snel foto's van mezelf, heb een hekel aan foto's;)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 13:32

Maar ik wil zo graag een foto van jou zien.. Mag ook via PM natuurlijk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 19:29

Isabella schreef:
Puuc schreef:
Isabella schreef:

Joh, maar ik had het over de verhouding met mijn eigen wijk, het lijkt me logisch dat het in andere wijken duurder is als het een 'betere' buurt is smile

Oh joh, ok hoor 👅

Gast
Gast

Bericht  Zora vr 21 jan 2011 - 22:08

Zusje van Bert schreef:Daarom wil ik graag een vakantiehuisje in Zweden, is daar ook allemaal mooi betaalbaar I love you .

Jaaa, dat zeggen mijn vriend en ik ook altijd tegen elkaar. Dat is zo goedkoop daar, en mooooi!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 22:18

Wij hebben een halfvrijstaand huis van 168 m2 gekocht voor 150.000 euro. Limburg.

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? - Pagina 3 34567_1513102397343_1527916547_1258710_2057637_n

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 21 jan 2011 - 22:19

Wij hebben een huis gekocht in België (650 m²), net tegen de Nederlandse grens (ik geloof max 1 km ervandaan). De prijzen zijn hier de laatste jaren flink gestegen.

Dit is ons huis en de vraagprijs was 289 000 euro.

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? - Pagina 3 1

Niet quoten aub.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gizmo vr 21 jan 2011 - 22:22

Snoes, bedoel je landoppervlak? Geen woonoppervlak toch?

Jeetje Mozzarella, ik ga maar verhuizen :shock:

Ik heb een appartement van ongeveer 65m2, gekocht voor 139.000 (excl k.k.), en dat is nog goedkoop hier (Randstad, Leiden)
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Snoes vr 21 jan 2011 - 22:40

Gizmo, ja, gelukkig wel landoppervlak haha. Ik zou niet wekelijks 650m² willen poetsen :P

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 23:39

Jeetje Mozz, dat is echt goedkoop, ik denk dat wij jullie kant maar op komen nerd

Gast
Gast

Bericht  Gizmo vr 21 jan 2011 - 23:41

Snoes schreef:Gizmo, ja, gelukkig wel landoppervlak haha. Ik zou niet wekelijks 650m² willen poetsen :P

Haha, dat zou ik ook niet willen nee. Wat is jullie woonoppervlak als ik vragen mag?
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 23:42

Mozzarella, wat een top huis voor dat geld! Ik dacht alleen dat jullie in Utrecht woonden?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 23:55

Gizmo schreef:Snoes, bedoel je landoppervlak? Geen woonoppervlak toch?

Ik heb een appartement van ongeveer 65m2, gekocht voor 139.000 (excl k.k.), en dat is nog goedkoop hier (Randstad, Leiden)

Hoeveel kamers heb je dan? Want ik heb ook een appartement voor 102500. Ik zou voor een tweekamerappartement (dat heb ik dus) ook niet meer neerleggen en woon ook in de Randstad. Voor 140.000 heb je hier in Den Haag al wel iets met meer kamers en soms zelfs een tuintje. Maar goed, dat hangt ook weer af van de buurt waar je wel of niet zou willen wonen smile.

Gast
Gast

Bericht  Gizmo za 22 jan 2011 - 0:09

Zusje van Bert schreef:

Hoeveel kamers heb je dan? Want ik heb ook een appartement voor 102500. Ik zou voor een tweekamerappartement (dat heb ik dus) ook niet meer neerleggen en woon ook in de Randstad. Voor 140.000 heb je hier in Den Haag al wel iets met meer kamers en soms zelfs een tuintje. Maar goed, dat hangt ook weer af van de buurt waar je wel of niet zou willen wonen smile.

2 slaapkamers. (Voorheen 3, maar de woonkamer is iets vergroot, en van 2 hele kleine slaapkamers is 1 wat grotere gemaakt.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Penny Blossom za 22 jan 2011 - 0:11

Wij huren een appartement van 90m2 voor 650 euro kale huur. Andere woningen in dezelfde straat (tegenover ons) met 40m2 staat hier te koop voor 165.000 euro.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 0:13

Gizmo schreef:
Zusje van Bert schreef:

2 slaapkamers. (Voorheen 3, maar de woonkamer is iets vergroot, en van 2 hele kleine slaapkamers is 1 wat grotere gemaakt.

Dan is het een mooie prijs voor hier idd! smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: