Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
+30
Sjors
Honey*Bee
Guus
Parisienne
smooch
SoGood
PapillonRose
TNMN
Bolleke
samantjuh89
SarahKey
Caresses
bolus26
MissD
Mamsie
Zwoesj
Mystic
Zwerver
Lejow
Penny Blossom
Gizmo
Snoes
Zora
Verona
Zininzon
Bruintje Beer
Jeanette
Muppetje
JD
Effie_O
34 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
We zitten momenteel een beetje in een instabiele situatie. Als die situatie stabiel was geweest, had ik dat waarschijnlijk wel gewild, maar nu niet. Vakantie is prima, ik vind het land geweldig, maar vestigen, al dan niet tijdelijk, dat wil ik (nog) niet.
Gast- Gast
Ja kan ik me ook wel voorstellen hoor Maple. Ik wil het nog steeds heel erg graag, maar ik zou m'n familie wel vreselijk missen. Ik ken iemand die meer dan vijf jaar geprobeerd heeft om Amerika in te komen, wat steeds niet lukte en toen uiteindelijk voor Canada heeft gekozen en binnen een jaar zat ze er uiteindelijk. Natuurlijk is het even een papieren rompslomp, maar volgens mij mag het met een bepaalde visumaanvraag wel vrij makkelijk.
Oh en on topic, omdat iedereen nu ook huurprijzen gaat noemen:
Ik huur mijn appartement voor 600 euro per maand. Geen idee hoeveel m2 het is, het heeft een woonkamer, slaapkamer, keuken, badkamer, gang en drie bergkasten. In een redelijk goede buurt in een grote stad in de Randstad.
Oh en on topic, omdat iedereen nu ook huurprijzen gaat noemen:
Ik huur mijn appartement voor 600 euro per maand. Geen idee hoeveel m2 het is, het heeft een woonkamer, slaapkamer, keuken, badkamer, gang en drie bergkasten. In een redelijk goede buurt in een grote stad in de Randstad.
Gast- Gast
Je kan Canada in met een WHV, binnen dat jaar moet je een leuke baan zoeken en dan kan je werkgever een aanvraag doen om te blijven. Is in Australie ook zo.
Gast- Gast
Wij hebben een huis met drie slaapkamers, een zolder met vaste trap en een slaapkamer, lange tuin met garage, in het dorpscentrum, veldje voor (geen inkijk dus, heel belangrijk!) en mogelijkheid tot uitbouw (wat ook op de planning staat) en een hele schattige voorkant (vinden wij dan ) Gekocht voor €170.000.-
Een foto van 'vroeger'. Aan de zijkant staat dus ergens in dat rijtje ons huis
Wij wonen in zo'n soort huis
Mijn vriends huis zag er ongeveer zo uit (zoiets zouden we ook weer willen als we teruggaan)
Mijn vriends huis zag er ongeveer zo uit (zoiets zouden we ook weer willen als we teruggaan)
Gast- Gast
Leuke stijl is zijn huis. Ik ken de Australische stijl eigenlijk helemaal niet, maar dit ziet er leuk uit.
Gast- Gast
Het meerendeel van de huizen in Sydney zien er zo uit. Zijn wel fijne huizen, blijft lekker koel binnen.
Gast- Gast
Dit is ons huis.
Gekocht voor €110,000,- ex k.k.
Het is een eensgezinswoning met 3 slaapkamers.
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
Ik heb een huur hoekhuis, met tuin, keuken, grote woonkamer, bergkast beneden, 2 slaapkamers op de eerste verdieping, badkamer met wc, en 2 slaapkamers op de 2 de verdieping voor 518.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Wij wonen in zo'n flat (dit is net om de hoek van ons):
En huren gemeubileerd, we betalen ongeveer 700 euro pm.
Dit is voor 1 slaapkamer, woonkamer, keuken, grote hal en badkamer.
Best aan de prijs maar de locatie is echt geweldig.
En huren gemeubileerd, we betalen ongeveer 700 euro pm.
Dit is voor 1 slaapkamer, woonkamer, keuken, grote hal en badkamer.
Best aan de prijs maar de locatie is echt geweldig.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Stond te koop voor € 199.000, maar we hebben er € 190.000 voor betaald.
Gast- Gast
@tnmn, waar woon jij dan ergens? misschien zeg ik iets stoms, maar dit lijkt meer op een straat in san francisco ofzo haha!of woon je ook echt in t buitenland? t ziet er zo heuvelachtig en amerikaans uit....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:@tnmn, waar woon jij dan ergens? misschien zeg ik iets stoms, maar dit lijkt meer op een straat in san francisco ofzo haha!of woon je ook echt in t buitenland? t ziet er zo heuvelachtig en amerikaans uit....
Haha het ziet er inderdaad San Franciscan uit he, dat vond ik ook al. Komt idd door de heuvel en de stijl. Maar ze woont niet in Amerika. Weet niet of ik mag zeggen waar, dus dat mag ze zelf zeggen, maar iig niet in Amerika.
Gast- Gast
Ik woon in een ruime flat: grote keuken, woonkamer van 24m2, 3 slaapkamers, badkamer en wc apart en overal inbouwkasten (heerlijk!). Twee balkons en beneden een berging van 10m2.
Ik betaal 470 per maand. Zit hier voorlopig ook prima met al die ruimte en voor die prijs!
Ik betaal 470 per maand. Zit hier voorlopig ook prima met al die ruimte en voor die prijs!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Jemig wat goedkoop! Het maakt echt gigantisch veel verschil in welke regio je zit.samantjuh89 schreef:Dit is ons huis.
Wij huren een eengezinswoning met drie slaapkamers en zolder voor 647 euro per maand.
Gast- Gast
Marin schreef:*Marietje* schreef:@tnmn, waar woon jij dan ergens? misschien zeg ik iets stoms, maar dit lijkt meer op een straat in san francisco ofzo haha!of woon je ook echt in t buitenland? t ziet er zo heuvelachtig en amerikaans uit....
Haha het ziet er inderdaad San Franciscan uit he, dat vond ik ook al. Komt idd door de heuvel en de stijl. Maar ze woont niet in Amerika. Weet niet of ik mag zeggen waar, dus dat mag ze zelf zeggen, maar iig niet in Amerika.
maar toch niet in nederland???
t lijkt echt een straat in amerika of in ieder geval het buitenland. door het hoogteverschil en de stijl van de huizen...
dan gok ik op engeland....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb het al gezien, wij wonen duidelijk in de verkeerde stad.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
*Marietje* schreef:Marin schreef:*Marietje* schreef:@tnmn, waar woon jij dan ergens? misschien zeg ik iets stoms, maar dit lijkt meer op een straat in san francisco ofzo haha!of woon je ook echt in t buitenland? t ziet er zo heuvelachtig en amerikaans uit....
maar toch niet in nederland???
t lijkt echt een straat in amerika of in ieder geval het buitenland. door het hoogteverschil en de stijl van de huizen...
dan gok ik op engeland....
Nee niet in Nederland nee. Maar ik weet niet zeker of ik het zo mag zeggen, dus daarom zei ik iig niet in Amerika
Gast- Gast
Ik ook.Darcy schreef:Ik dacht ook dat het San Francisco was
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Wij wonen in een bovenwoning met twee slaapkamers (1 normale en 1 hele kleine), een woonkamer, keuken en badkamer (met enkel een douche en wasbak). We wonen gelijkvloers, ongeveer 70m2. Wij huren particulier, maar een zelfde soort huis met dezelfde indeling staat te koop voor 190.000 euro. Ontzettend veel dus! Wij huren het overigens voor 450,- per maand. Wij wonen in Zuid Holland, in de duurste wijk van de stad, op de rand van het centrumgebied. Aan het eind van de straat zit het bos en een grote plas. Vandaar de ontzettend hoge prijzen hier.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij wonen in een tussenwoning. Het is een gezinswoning met een voortuintje en een wat diepere achtertuin waar we 's zomers heerlijk kunnen zitten (onder de druivenstruik!) Ik weet niet wat de afmetingen of de inhoud van de woning is, maar het is lekker ruim voor met z'n tweeen. We hebben een woonkamer met open keuken. Zeg maar een C-vorm. We hebben een ruime bijkeuken. Boven hebben we 3 slaapkamers + een badkamer en we hebben nog een vaste trap naar de zolderverdieping, waar we ooit nog een 4e slaapkamer willen maken.
We hebben de woning in 2005 gekocht voor € 152.000,00. Het is een fijn huis, gebouwd in de jaren 70. Voorlopig zitten we hier nog wel goed, maar mocht er over een paar jaar nieuwbouwprojecten worden gestart in ons dorp, dan zou het mooi zijn als er ook iets voor ons bij zou zitten.
We hebben de woning in 2005 gekocht voor € 152.000,00. Het is een fijn huis, gebouwd in de jaren 70. Voorlopig zitten we hier nog wel goed, maar mocht er over een paar jaar nieuwbouwprojecten worden gestart in ons dorp, dan zou het mooi zijn als er ook iets voor ons bij zou zitten.
Gast- Gast
Caresses schreef:De prijzen van de huizen in Den Haag vallen me heel erg mee, dat had ik niet verwacht.
Hier in Den Haag verschilt het heel erg per wijk, het huis wat wij nu huren is net getaxeerd op 295.000. We hebben 90 m2 opp. klein balkon. twee slaapkamers (in ons geval slaapkamer/studeer) woonkamer/eetkamer ensuite, apart toilet, gesloten keuken, washok en badkamer. De badkamer is mini maar alles is nieuw en perfect ondehouden met alle orginele deatils er nog in. tweede verdieping.
ik woon dan ook in een wat duurdere wijk, waar ik helaas niks kan kopen want de gemiddelde eensgezinswoning hier met tuin kost al snel 5 ton... of je moet een opknapper kopen, dat is een goeie optie
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Istie weer: wat voor huis hebben jullie? (koophuis)
» Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?
» Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?
» Hebben jullie paasversiering in huis?
» Hoeveel kasten hebben jullie in huis?
» Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?
» Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?
» Hebben jullie paasversiering in huis?
» Hoeveel kasten hebben jullie in huis?
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: