Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

+7
Blond
Rush
Ella
Toet
Poubelle
Tania
Minx
11 plaatsers

Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 2:51

- Een workshop haar opsteken. Je eigen haar zo mooi mogelijk leren opsteken:
- Een workshop haar opsteken/vlechten. Het haar opsteken van een zelf meegebracht model om zo zoveel mogelijk te leren over opsteken/vlechten:
- Een workshop visagie. Jezelf leren opmaken met zelf meegebrachte make-up:
- Een workshop visagie. Jezelf leren opmaken met make-up van de visagiste:
- Een basis set make-up + een aantal kwasten van een professioneel merk speciaal samengesteld om het beste uit jezelf te halen met daarbij alle advies om jezelf zo mooi mogelijk op te maken wat je daarna ook gaat doen:


Ik zit erover te denken om workshops te gaan geven voor (vrijgezellen)feestjes en twijfel erg over de prijs per persoon vandaar dat ik graag hoor wat jullie er voor zouden uitgeven. smile Ook als jullie een andere workshop leuk zouden vinden hoor ik dat graag.


Laatst aangepast door Forumster op za 24 nov 2012 - 3:00; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Minx za 24 nov 2012 - 2:53

- Een workshop haar opsteken. Je eigen haar zo mooi mogelijk leren opsteken:
15 euro
- Een workshop haar opsteken/vlechten. Het haar opsteken van een zelf meegebracht model om zo zoveel mogelijk te leren over opsteken/vlechten:
20 euro
- Een workshop visagie. Jezelf leren opmaken met zelf meegebrachte make-up:
15 euro
- Een workshop visagie. Jezelf leren opmaken met make-up van de visagiste:
20 euro
- Een basis set make-up speciaal samengesteld om het beste uit jezelf te halen met daarbij alle advies om jezelf zo mooi mogelijk op te maken wat je daarna ook gaat doen
45 euro
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Tania za 24 nov 2012 - 2:55

Voor de eerste 3 zou ik zo rond de 20 euro uit willen geven. Voorde vierde rond de 25 euro.

Voor de basisset make up hangt het denk ik heel erg af van wat er allemaal bij zit en watvoor kwaliteit het is. Ik zou het dan ook wel fijn vinden om te kunnen kiezen uit bijvoorbeeld een basic pakket, een compleet pakket en een luxe pakket.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Poubelle za 24 nov 2012 - 2:56

Wat een leuk idee!

- Een workshop haar opsteken. Je eigen haar zo mooi mogelijk leren opsteken: Maken ze hierbij gebruik van speldjes/ schuifjes die jij aanlevert en mogen ze die houden? Ongeveer €12,50
- Een workshop haar opsteken/vlechten. Het haar opsteken van een zelf meegebracht model om zo zoveel mogelijk te leren over opsteken/vlechten: Zie hierboven
- Een workshop visagie. Jezelf leren opmaken met zelf meegebrachte make-up: €10,00
- Een workshop visagie. Jezelf leren opmaken met make-up van de visagiste: €15,00
- Een basis set make-up speciaal samengesteld om het beste uit jezelf te halen met daarbij alle advies om jezelf zo mooi mogelijk op te maken wat je daarna ook gaat doen: Dit hangt een beetje af van welk merk de make-up is, zitten er kwasten bij? Ik zou uitgaan van tussen de €35,00 en €50,00

Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 2:57

Heb de OP even aangepast. De make-up is van een professioneel merk, met een aantal kwasten. (geen hele set, alleen die nodig zijn)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 3:00

Leuke workshops zitten erbij.

Ik zou sowieso kijken naar hoeveel je wilt verdienen per persoon. Hoe lang duurt die workshop? Voor een uur zou ik een ander bedrag betalen dan voor een halve dag met koffie/thee en hapjes bijv.

Je zou ook per groep geld kunnen vragen. Bijv. een workshop tot 5 personen of tot 10 personen. Dat vergroot misschien het groepsgevoel omdat er 1 prijs genoemd wordt. Geen idee hoor, maar dat denk ik haha.

Ik vind het wel echt een heel leuk idee! Vooral ook om de haren erbij te betrekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Toet za 24 nov 2012 - 4:40

Ik vind het heel lastig om een indicatie te geven want ik ben het bestwel eens met de prijzen die hierboven genoemd worden maar volgens mij zijn ze niet echt realistisch. Althans, de workshops die ik heb gehad vond ik be-la-che-lijk duur!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 0:02

Bedankt voor de reacties! Zijn er nog meer meiden die een indicatie kunnen geven? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Ella di 27 nov 2012 - 0:33

- Een workshop haar opsteken. Je eigen haar zo mooi mogelijk leren opsteken: 20 euro
- Een workshop haar opsteken/vlechten. Het haar opsteken van een zelf meegebracht model om zo zoveel mogelijk te leren over opsteken/vlechten: 15 euro
- Een workshop visagie. Jezelf leren opmaken met zelf meegebrachte make-up: 15 euro
- Een workshop visagie. Jezelf leren opmaken met make-up van de visagiste: 20 euro
- Een basis set make-up + een aantal kwasten van een professioneel merk speciaal samengesteld om het beste uit jezelf te halen met daarbij alle advies om jezelf zo mooi mogelijk op te maken wat je daarna ook gaat doen: 25 euro
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Rush di 27 nov 2012 - 0:41

- Een workshop haar opsteken. Je eigen haar zo mooi mogelijk leren opsteken: Wel jammer dat natuurlijk niet iedereen lang haar heeft, zijn daar ook opties voor? Ik vind het altijd moeilijk zo bij jezelf om iets na te doen zeg maar. De techniek leren op een ander lijkt me qua workshop leuker. Ik zou deze workshop niet zo snel geven of willen doen, dus ik kan geen goed bedrag noemen.
- Een workshop haar opsteken/vlechten. Het haar opsteken van een zelf meegebracht model om zo zoveel mogelijk te leren over opsteken/vlechten: Je zou dit kunnen combineren door het bij elkaar te doen, dan hoef je ook geen modellen mee te nemen. Hier zou ik wel €20 voor willen geven. Leuk als je na afloop de knipjes etc. mag houden tegen een meerprijs van bijv. €5.
- Een workshop visagie. Jezelf leren opmaken met zelf meegebrachte make-up: €15. Is dat niet heel moeilijk? Iedereen heeft andere make-up. Sommige producten die totaal niet bij ze passen. Ook hier weet ik niet of een workshop wel zo leuk is, met je eigen make up.
- Een workshop visagie. Jezelf leren opmaken met make-up van de visagiste: €25. Leuk, leuk leuk! Nieuwe make-up uit proberen, advies krijgen, lekker tutten! Kan jij die make-up weer opnieuw gebruiken? Als je het weg moet gooien is het anders misschien.
- Een basis set make-up + een aantal kwasten van een professioneel merk speciaal samengesteld om het beste uit jezelf te halen met daarbij alle advies om jezelf zo mooi mogelijk op te maken wat je daarna ook gaat doen: €40? Ligt er een beetje aan wat er in zit. Goede kwasten zijn duur natuurlijk. Als je bijv. 3-4 producten krijgt en kwasten vind ik €40 - €50 best een goede prijs, inclusief goed advies. In combinatie met bovenstaande workshop is het ook leuk!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Blond di 27 nov 2012 - 0:49

- Een workshop haar opsteken. Je eigen haar zo mooi mogelijk leren opsteken: 20 euro voor drie kwartier tot een uur.
- Een workshop haar opsteken/vlechten. Het haar opsteken van een zelf
meegebracht model om zo zoveel mogelijk te leren over opsteken/vlechten: 15 euro, maar dit zou mij persoonlijk niet aanspreken. Ik zou graag willen weten hoe ik mijn eigen haar leuk kan opsteken.
- Een workshop visagie. Jezelf leren opmaken met zelf meegebrachte make-up: 20 euro
- Een workshop visagie. Jezelf leren opmaken met make-up van de visagiste: 25 euro. Dit lijkt mij ook erg leuk!
- Een basis set make-up + een aantal kwasten van een professioneel merk
speciaal samengesteld om het beste uit jezelf te halen met daarbij alle
advies om jezelf zo mooi mogelijk op te maken wat je daarna ook gaat
doen: Afhankelijk van wat er allemaal inzit tussen de 40 en 60 euro.


Laatst aangepast door Chance op di 27 nov 2012 - 2:16; in totaal 1 keer bewerkt
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Rush di 27 nov 2012 - 0:56

Haha Chance, precies andersom bij de eerste twee! Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Niekske di 27 nov 2012 - 1:36

- Een workshop haar opsteken. Je eigen haar zo mooi mogelijk leren opsteken:
Ik sluit me aan bij Chance, ik zou het inderdaad graag bij mezelf willen leren, hoe je het bij een model doet, is toch altijd anders! Als je de speldjes enzo mag houden achteraf, 20 euro, anders 15.
- Een workshop haar opsteken/vlechten. Het haar opsteken van een zelf meegebracht model om zo zoveel mogelijk te leren over opsteken/vlechten:
15 euro
- Een workshop visagie. Jezelf leren opmaken met zelf meegebrachte make-up:
Op zich een leuk idee om te leren wat je kan met producten die je al hebt, maar als het inderdaad spullen zijn die niet bij je passen, wordt het een ander verhaal. 10 euro
- Een workshop visagie. Jezelf leren opmaken met make-up van de visagiste:
20-25 euro, dit heb ik al vaker gehad en is erg leuk!
- Een basis set make-up + een aantal kwasten van een professioneel merk speciaal samengesteld om het beste uit jezelf te halen met daarbij alle advies om jezelf zo mooi mogelijk op te maken wat je daarna ook gaat doen:
40-50 euro. Het zou wel leuk zijn als je een vaste prijs kan maken voor 'drie producten en drie kwasten'. Dus dat mensen voor een vast bedrag zelf drie producten kunnen kiezen bijvoorbeeld. Wat lastiger omdat een oogpotlood natuurlijk goedkoper is dan een oogschaduw, maar daar is misschien wel een mouw aan te passen. Maar dat je geen pakket met mascara hoeft te kopen als je al een fijna mascara hebt zeg maar.

Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Green_Pepper di 27 nov 2012 - 2:30

Leuk idee, vooral als je dingen met je eigen producten leert of eventueel tips krijgt welke producten je echt moet vervangen!
Met haar opsteken vind ik eigenlijk dat je sowieso de speldjes e.d. mag houden, dan gaat namelijk iedereen met mooi opgestoken haar naar huis, dat lijkt leuker dan dat je alles er weer uit moet trekken en je een wilde bos haar overhoudt.

Ben je zelf kapster of visagiste?
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Mermaid di 27 nov 2012 - 2:49

Krijgen we een workshop meeting als test voor jou Wink

Leuk idee!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 3:58

Toet schreef:Ik vind het heel lastig om een indicatie te geven want ik ben het bestwel eens met de prijzen die hierboven genoemd worden maar volgens mij zijn ze niet echt realistisch. Althans, de workshops die ik heb gehad vond ik be-la-che-lijk duur!



Inderdaad tegenwoordig zijn die workshops erg prijzig, maar misschien als ze niet de hoofdprijs vraagt dat er juist veel animo voor is. Qua prijzen ben ik het eens met de prijzen die hierboven genoemd worden. Eerste 20 euro, tweede 15, 3e 25-30 euro en de laatste 40-50 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Melis_je di 27 nov 2012 - 6:17

Green_Pepper schreef:Met haar opsteken vind ik eigenlijk dat je sowieso de speldjes e.d. mag houden, dan gaat namelijk iedereen met mooi opgestoken haar naar huis,

Inderdaad. Ik zou een all-in prijs ook logischer vinden.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:26

Het zal inderdaad een all-in-one prijs worden.
Ik ben inderdaad kapster, visagiste en ook nagelstyliste. smile
Ik zal eens wat gaan puzzelen met jullie antwoorden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een mooie prijs voor...? Empty Re: Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum