Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor kleding is past bij mij?

+13
TNMN
ShallY
Liz
Slakje
*Noosa
Caresses
Melis_je
studiebol
Arwyn
Raindrop
loura
Toet
Floor
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat voor kleding is past bij mij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor kleding is past bij mij?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 0:39

Ik pak express kleding van de Curve lijn om te laten zien dat kleding echt niet alleen mooi staat op maat 34/36/38

Het model is 1.80 lang (dan kun je inschatten of jurkje bijv. langer bij jou zouden zijn) en draagt maat 46

Wat voor kleding is past bij mij? - Pagina 3 Image1xl

Wat voor kleding is past bij mij? - Pagina 3 Image4xl

Een mooie, goedvallende zwarte blazer. Dat kleed zo af! (die jurk eronder is dan weer een beetje jammer)

Leren jasje. Gaat echt met alles! Zo'n item is ontzettend veelzijdig. (met een t-shirtje voor een stoere look, met een blousje voor wat meer casual, op een jurkje, op een jeans..)

Ik zou echt wat geld spenderen aan een paar goede basisitems. Je voelt jezelf ook veel lekkerder als je kleding heb waarin je je prettig voelt en zelfverzekerd kan zijn.

Kop op! :cheering:

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kleding is past bij mij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor kleding is past bij mij?

Bericht  Floor di 26 jun 2012 - 0:52

Liz, mij wil je niet mee hebben hoor met shoppen, ik klaag de oren van je hoofd om vervolgens na uren winkelen zonder kleding weg te gaan.

punk'd leuke kleding laat je zien. Is dat wat die site Asos? hebben die hier ook winkels?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Lana_ di 26 jun 2012 - 1:12

Dit is echt een dooddoener hoor, want ik begrijp heel erg goed dat je onzeker bent, omdat je eerder nog slanker was, maar meid, er is echt helemaal niets mis met jouw figuur hoor!!
Harstikke mooi vrouwelijk.

Verder is het ook heel moeilijk om mooie kleding te vinden, zeker als je niet tevreden bent met je lijf.
De kleding die Punk'd laat zien, vind ik echt heel erg leuk.

Succes!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Phileine di 26 jun 2012 - 1:55

Ik weet zeker dat er heel veel kleding te vinden is die jou leuk staat!

Ik heb ongeveer dezelfde maat en shop graag (soms iets te graag Embarassed ) bij de Hema I love you Daar hebben ze zulke leuke shirtjes, rokjes en jurkjes voor weinig geld. Soms koop ik ook weleens wat bij de Action (basis rokjes of een leuk topje) en bij de Zeeman hebben ze soms ook verrassend leuke dingen. Ik zou je willen adviseren om vooral veel rond te gaan kijken en bijvoorbeeld eens wat te kopen bij de Hema en daar thuis foto's van te maken. Ik doe dat soms ook met nieuwe kleding en op een foto kan ik vaak beter zien of het leuk staat of niet. En dan kan je de foto's ook hier posten en dan kunnen wij onze mening geven Yes Ik heb ook weleens periodes gehad waarin ik mezelf niks leuk vond staan (was ook in een periode waarin ik veel ben aangekomen en dus moest wennen aan mijn nieuwe kledingmaat), maar ik ben er weer uitgekomen en ik weet zeker dat het jou ook kan lukken.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Joss1 di 26 jun 2012 - 2:16

Ik herken je probleem heel goed. Ik ga regelmatig de stad en kom dan met niets thuis. De meeste "grote" maten mode vind ik vreselijk, ik hou niet van felle prints ed dus dan is het al helemaal moeilijk. Wel ben ik nu al een aantal keer geslaagd bij de Ladysting en Shoeby. Oh en Hema heeft idd vaak ook hele leuke dingen!
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 3:30

Ik was trouwens van de week bij de bristol en ik denk dat je daar ook best goed kan slagen!! Misschien daar een keertje kijken? En bij M&S mode hebben ze ook wel leuke shirtjes, zonder oudbollig te zijn smile

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 26 jun 2012 - 3:34

Floor: Ik denk dat je eerste een beetje aan je zelfbeeld moet werken.. Je bent zo negatief over jezelf! En volgens mij is dat helemaal nergens voor nodig. Tuurlijk, je figuur is veranderd, maar daarom ben jij nog niet minder leuk of zo! Als je weer lekker in je vel zit, staat alle kleding je ook gelijk een stuk leuker smile

Punk'd: Je zou echt niet zeggen dat dat model maat 46 heeft! Ik heb dezelfde lengte en maat 42, maar zie er veel forser uit..
Vooral dat eerste jurkje en die knalblauwe zijn echt super!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 3:52

@ arwyn, echt he! Ik stond ook al te kijken.

Nu valt ASOS eigen merk wel klein dus zeg dat ze 44 draagt.. Maar dan nog is ze belachelijk goed geproportioneerd Wat voor kleding is past bij mij? - Pagina 3 253468018 Maarja, daarvoor ben je model haha.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 26 jun 2012 - 3:54

Ik vind dat gemeen, dat sommige mensen zo perfect in proportie zijn Wat voor kleding is past bij mij? - Pagina 3 394967

Had ooit een collega die dat ook had. Die had wel echt maat 46, maar het was gewoon allemaal zo goed in verhouding, dat ze eigenlijk alles wel kon hebben!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Floor di 26 jun 2012 - 3:57

Van hema en Bristol vind ik alles te strak zitten dat vind ik dus niet mooi.
Ik ga binnenkort nog maar een keer naar Van Tilburg daar hebben ze vele merken en stijlen, misschien dat ik daar dan wel iets vind (mijn man koopt daar al zijn kleding).

Arwyn, dat zelfbeeld zal wel nooit meer goed komen denk ik zo dus ik zal het er maar mee moeten doen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 3:58

Floor schreef:Van hema en Bristol vind ik alles te strak zitten dat vind ik dus niet mooi.
Ik ga binnenkort nog maar een keer naar Van Tilburg daar hebben ze vele merken en stijlen, misschien dat ik daar dan wel iets vind (mijn man koopt daar al zijn kleding).

Arwyn, dat zelfbeeld zal wel nooit meer goed komen denk ik zo dus ik zal het er maar mee moeten doen.

Bristol heeft ook wel grotere maten??

Gast
Gast

Bericht  Floor di 26 jun 2012 - 3:58

Dan heb ik denk ik niet goed gekeken want alles wat ik kon vinden was 'strakke/aansluitende' kleding. Nu was het ook geen fijne winkel waar ik was dus ik ben er maar een half uurtje binnen geweest toen was ik er klaar mee.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Benthe di 26 jun 2012 - 4:25

Wat vervelend dat je zo ontevreden bent met jezelf en niets leuks kunt vinden. Er is op zich natuurlijk genoeg leuke kleding ook voor de grotere maten en ik had je foto de vorige keer al gezien en ik vind je juist een mooi figuur hebben. Maar goed, het gaat er om hoe jij je voelt natuurlijk. En ik kan me best voorstellen dat het niet leuk is om zoveel kledingmaten te verschillen na een zwangerschap. Niet lullig bedoelt, maar waarom ga je er niets aan doen door te sporten of af te vallen? Niet dat ik het nodig vind, maar vooral omdat jij je er zelf rot onder voelt.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Floor di 26 jun 2012 - 4:29

Ik wil(mag van de arts) binnenkort weer beginnen met sporten onder begeleiding van fysio maar echt helpen zal dat niet, dat is meer zodat mijn spieren weer iets sterker worden en hopelijk mijn pijn minder.
Afvallen doe ik mijn best voor maar ik kan der weinig van, ik heb ook nog nooit in m'n leven een dieet gevolgd misschien ben ik er daarom zo slecht in.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Joss1 di 26 jun 2012 - 6:47

Van Tilburg is een leuke winkel ja, met veel verschillende merken!
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Bericht  Floor di 26 jun 2012 - 7:09

Mijn man koopt er al zijn kleding al jaren dus ik denk dat ik toch maar eens een paar uur daar moet gaan winkelen, omdat ze zoveel verschillende dingen hebben hoop ik er wel te slagen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  ShallY di 26 jun 2012 - 9:12

Floor schreef:Van hema en Bristol vind ik alles te strak zitten dat vind ik dus niet mooi.

Zit van Tilburg door het hele land? Weet alleen dat ie in Nistelrode zit of bedoel je die niet?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor di 26 jun 2012 - 9:22

In Ravenstein, Schijndel en Nistelrode.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  ShallY di 26 jun 2012 - 21:38

had het inderdaad al gezien dat ie ook in Schijndel en Ravenstein zit. Maar de winkels daar zijn toch niet zo groot als in Nistelrode?

Grappig, wonen we bij elkaar in de buurt.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor di 26 jun 2012 - 21:39

Die andere twee zijn kleiner (maar ik ben daar nooit geweest, mijn man gaat altijd naar Nistelrode).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: