Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor kleding is past bij mij?

+13
TNMN
ShallY
Liz
Slakje
*Noosa
Caresses
Melis_je
studiebol
Arwyn
Raindrop
loura
Toet
Floor
17 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor kleding is past bij mij? Empty Wat voor kleding is past bij mij?

Bericht  Floor za 16 jun 2012 - 0:15

Ik had voor mijn zwangerschap maat 36, nu heb ik maat 44/42. Ik moet echt een compleet nieuwe garderobe aanschaffen, maar na een ochtendje in de stad ben ik huilend thuis gekomen, ik weet gewoon niet wat mij staat en wat nu mode is. Alles wat ik uit het rek trekt vind mijn man ouderwets, alles wat hij uitzoekt durf ik niet aan.
Wat is nu mode, wat is leuk, wat zou mij staan? Ik heb taille maar daaronder is alles uit proportie (te veel hangbuik en enorme boven benen en billen).

Foto niet quoten!
het is geen mooie foto maar ik was een badpak aan het passen
*weg

Laatst aangepast door Floor op za 16 jun 2012 - 19:41; in totaal 3 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kleding is past bij mij? Empty Re: Wat voor kleding is past bij mij?

Bericht  Toet za 16 jun 2012 - 0:25

Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar je taille is nog wel vrij slank toch? Ik zou kleding kiezen die dat accentueert. Mooie blazers bijvoorbeeld.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Toet za 16 jun 2012 - 0:38

Pff ik had allemaal plaatjes gezocht maar ik kan geen H&M meer plaatsen hier. Dus je zal even op de links moeten klikken.

Zo te zien op je foto maakt een V hals ook slanker. Ik zou in ieder geval niet nu ineens allemaal wijdvallende kleding gaan dragen, dat is helemaal niet nodig en vaak niet eens mooi. Zorgen dat kleding goed past, zodra iets te strak zit is het gewoon niet mooi.
Hier een paar voorbeeld foto's van H&M die ik mooi vind.

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F54_0210_050R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[3695]&set=key[height],value[4320]&set=key[x],value[63]&set=key[y],value[1083]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F54_0207_191R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.5]&set=key[width],value[3957]&set=key[height],value[4626]&set=key[x],value[47]&set=key[y],value[290]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_0189_041R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0]&set=key[width],value[1546]&set=key[height],value[1807]&set=key[x],value[2080]&set=key[y],value[160]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]
Hier zie je dus ook dat de top niet super strak zit, zoals dat bij slankere modellen wel vaak is.

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_0604_079R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.85]&set=key[width],value[3348]&set=key[height],value[3914]&set=key[x],value[319]&set=key[y],value[822]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G45_0006_140R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.3]&set=key[width],value[2587]&set=key[height],value[3025]&set=key[x],value[1364]&set=key[y],value[657]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_0603_076R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-4.2]&set=key[width],value[3477]&set=key[height],value[4066]&set=key[x],value[345]&set=key[y],value[1114]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Voorbeelden van wat ik minder mooi vind, of wat weinig goeds doet met je figuur:
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G87_0008_999R_1.jpg]&set=key[rotate],value[1.3]&set=key[width],value[2298]&set=key[height],value[2687]&set=key[x],value[1458]&set=key[y],value[272]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]
Dit soort losse shirts doen wat mij betreft niks met je figuur, ja, je nog breder laten lijken. Terwilj het bij jou juist mooi is je taille te accentueren.

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_0609_011R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-1.35]&set=key[width],value[3208]&set=key[height],value[3751]&set=key[x],value[360]&set=key[y],value[467]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]
Dit vind ik ook niet mooi, leggen ze alleen maar nadruk op haar buik/heupen, wat juist het breedst is. Hoewel ik de top wel leuk vind, alleen dus niet ín de short.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet za 16 jun 2012 - 0:41

Als je op google zoekt op 'plus size streetstyle' of 'plus size spring/summer 2012' krijgt je trouwens ook heel veel leuke outfits. Nou vind ik plus size zelf altijd nog al een beledigende term, want de meeste meiden/modellen die er tussen staan hebben een prachtig figuur maargoed, je kunt er veel inspiratie op doen!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Floor za 16 jun 2012 - 0:44

Bedankt! ik ga al je linkjes eens goed bekijken en in google zoeken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  loura za 16 jun 2012 - 4:27

Je kan veel hebben toch?

Wat voor kleding is past bij mij? Torridsweetescape
Dit zijn dingen die ik leuk vind en die jij makkelijk kan hebben.

Wat voor kleding is past bij mij? Torrid2

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Raindrop za 16 jun 2012 - 4:35

Ik heb de foto gemist maar wat de meiden boven mij hebben gepost vind ik erg mooi.

Loura, van welk merk/winkel is de bovenste kleding?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor za 16 jun 2012 - 6:12

Wat laten jullie allemaal leuke dingen zien. Ik ga het allemaal opslaan en zoeken waar het te koop is.

Ik zal mijn (niet charmante) foto er weer even terug op zetten.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn za 16 jun 2012 - 6:22

Ik vind dat je een prima figuur hebt hoor Wat voor kleding is past bij mij? 561177

Qua maten lijkt het op dat van mij en ik kan gewoon in de reguliere maten slagen (omdat ik hierboven eigenlijk alleen plus-size dingen zie, volgens mij zit je daar echt niet in).

Ik zou iets dragen dat je taille accentueert, dus van boven wat strakkere dingen.
Misschien jurkjes/rokjes met een a-lijn? Dat verbloemt je heupen en bovenbenen.

Heb je geen vriendin die een dagje met je mee wil shoppen? Dan heb je gelijk iemand die kan zeggen of iets leuk is of niet en iemand dat je misschien dingen aanraadt waar je zelf niet gelijk naar zou kijken, maar die wel heel leuk zijn!

edit: Ik zeg dat wel leuk, een a-lijn, maar dat wisselt ook per model.. Ik heb uitlopende rokjes/jurkjes die heel leuk staan, maar van sommige word ik juist breder. Vriend vind dat aansluitendere modellen mij beter staan, dat ik daar juist slanker in oog.
Veel proberen dus!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  studiebol za 16 jun 2012 - 8:53

Ik vind het idd ook wel mee vallen met je figuur hoor. Ik zou ook niet allemaal plus size dingen uit zoeken.

Ik zou idd wat meer nadruk op je taille leggen, dus met een leuk colbertje ofzo, en dat dan op een goed zittende broek. De plaatjes die Loura laat zien vind ik ook erg leuk, lekker vrolijk en gewoon leuke dingen!

Misschien anders nog op zoek naar een leuk shirt met een v-hals, dat oogt sowieso al slanker is mij altijd vertelt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 8:56

Mens, je hebt echt een prima lijf hoor!

Kijk anders eens gewoon op www.hm.nl daar kom je vast al een heel eind mee!

Gast
Gast

Bericht  Floor za 16 jun 2012 - 19:47

Loura, van welk merk is de kleding die je laat zien? Dan kan ik eens op die site kijken.

Arwyn, ik weet ook niet ik nu plussize moet kopen of niet, ik heb nu 2 broeken en 5 shirts en 2 truien in de kast, de 2 broeken heb ik zelf gekocht, de rest heeft mijn man meegebracht uit amerika. Verder heb ik nu dus nog steeds niks wat ik aan kan in mijn kast hangen en in de stad werd ik alleen maar verdrietiger omdat niks paste en niks stond (alles zat zo strak).
Ik heb niemand die mee de stad in kan behalve mijn man, maar dat bleek gisteren geen succes meer, terwijl we al 12 jaar samen kleding kopen gaat het nu niet nu mijn lichaam zo anders is geworden.

Parel, als ik bij H&M bestel, kan het dan ook allemaal weer retour? Ik moet zo’n 45 minuten rijden om bij een h&m te komen dus is bestellen misschien het makkelijkste.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 16 jun 2012 - 20:46

Floor, ja je betaalt verzendkosten maar je kan het dan als je het niet wat vind gewoon retour sturen, hoef je niet voor naar de winkel.

Verder zou ik ook is kijken op de wehkamp, daar hebben zook wel leuke shirtjes enzo of misschien Zalando maar daar heb ik zelf nog nooit wat bestelt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Floor za 16 jun 2012 - 21:39

Ik heb nu voor € 510 bij wehkamp uitgezocht! Zoveel geef ik normaal nog niet eens uit in een heel jaar! Hahaha maar mijn man vond dat er wel leuke dingen bij zaten (niet alles vind hij leuk).
Ik heb nu in de winkelwagen: 3 shirts/tops, 1 spijkerrokje, 4 blazers/vest, 5 broeken en 2 paar schoenen. Ik hoop echt dat er wat bij zit wat staat, als ik twijfel zal ik hier nog wel foto’s plaatsen.

Daarna zal ik nog eens kijken bij H&M, maar misschien moet ik even wachten want het kost zo wel veel geld in 1x.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Melis_je za 16 jun 2012 - 21:49

Floor schreef:
Arwyn, ik weet ook niet ik nu plussize moet kopen of niet

Jij hoeft echt geen plussize te kopen, al vind ik die kleding die in die fotoreeks heel leuk eruit zien. Je moet alleen even opnieuw leren wat je staat. En dat hoeft zeker niet wijd te zijn.

Wikkeljurkjes zouden je denk ik ook goed staan: http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken-rokken/esprit-women-casual-jurk/C21_1A1_1A1_527562/
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Melis_je za 16 jun 2012 - 21:53

Toet schreef:
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_0609_011R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-1.35]&set=key[width],value[3208]&set=key[height],value[3751]&set=key[x],value[360]&set=key[y],value[467]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]
Dit vind ik ook niet mooi, leggen ze alleen maar nadruk op haar buik/heupen, wat juist het breedst is. Hoewel ik de top wel leuk vind, alleen dus niet ín de short.

Inderdaad, in zo'n short is dat hemdje niet flatterend. Maar horizontale streepjes kan je echt wel hebben. Bijvoorbeeld zo'n top zoals Toet plaatst, wat langer model, op een broek met smalle pijpen (geen skinny, maar wel smal). Dan benadruk je je vrouwelijke figuur (borsten - taille - heupen).
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor za 16 jun 2012 - 22:05

Melis_je schreef:
Floor schreef:
Arwyn, ik weet ook niet ik nu plussize moet kopen of niet

Jij hoeft echt geen plussize te kopen, al vind ik die kleding die in die fotoreeks heel leuk eruit zien. Je moet alleen even opnieuw leren wat je staat. En dat hoeft zeker niet wijd te zijn.

Wikkeljurkjes zouden je denk ik ook goed staan: http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken-rokken/esprit-women-casual-jurk/C21_1A1_1A1_527562/

ik heb laatst via marktplaats 3 jurkjes van iemand gekocht, die staan op zich wel leuk vind ik zelf (mijn man vind ze saai want ze zijn voornamelijk zwart/grijs) maar wat het probleem is met die jurkjes, ze gaan ze 'plakken' aan m'n benen, dan hangt het jurkje niet meer normaal maar helemaal vast aan m'n benen/billen. het zal wel aan de stof liggen en aan het feit dat ik echt een panty aan moet ivm de vele spataderen maar wat voor stof heeft dit niet want dit ziet er niet uit?
owja en wat voor panty kan ik het beste kopen, iets met glans of juist mat? en wel of geen kleur?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Melis_je za 16 jun 2012 - 22:24

Is het synthetisch? Ik vind 'jersey' erg lekker zitten, volgens mij is dat katoen + elasthaan. Wat jij beschrijft dat het plakt, heb ik nog nooit gehad. Bij Zalando kan je aanvinken dat je alleen jerseyjurken wilt zien. http://www.zalando.nl/jersey-jurk/

Ik denk dat zwart en grijs overschatte kleuren zijn. Je foto is weg, maar je hebt een vrij lichte huid, toch? Wat vind je van zoiets: http://www.zalando.nl/zalando-essentials-jerseyjurken-oranje-za821c00l-706.html "Zalando Essentials" is een vrij goedkoop merk met goede basiskleding. Ik denk dat de v-hals en taille vrouwelijk staan en doordat hij daaronder wat uitloopt, zie je niet dat je huid nu wat minder strak is.

Qua panty: zwart of huidskleur (maar dan echt de goede huidskleur) en altijd mat. Ik vind glanzend zelf erg lelijk. Het trekt veel aandacht naar je benen en ik denk dat je beter de nadruk op je borsten/taille/heupen kunt leggen. Je verhoudingen zijn erg mooi. Beter een gekleurde jurk dan een opvallende panty.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor za 16 jun 2012 - 22:30

*weg

Ik ben niet zo blank als dat ik op de foto lijk, ik heb een gebruinde huid van mezelf al daar hoef ik niet voor in de zon. Er wordt ook heel vaak gevraagd of ik van buitenlandse komaf ben maar dat is dus niet zo (ook niet verder terug in de familie, wij hebben allemaal zo'n huidskleur)
Ik zal zometeen als onze zoon wakker is eens boven in de kast kijken wat de materialen van de jurkjes zijn, misschien doe ik er wel 1 aan en dan als het zo plakt zal ik een foto maken, kan je zien wat ik bedoel.

Laatst aangepast door Floor op zo 17 jun 2012 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Melis_je za 16 jun 2012 - 22:38

Ik ben benieuwd.

Heel andere stijl, wat vind je van zoiets: http://www.zalando.nl/vans-reinvented-jerseyjurken-zwart-va221c005-802.html

Het heet een jurk, maar ik zou er een broek onder aantrekken en de mouwen opstropen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Arwyn za 16 jun 2012 - 23:39

Floor: Jouw figuur lijkt toch echt op dat van mij, alleen heb ik meer buik, haha.
Oh en ik ben echt super wit...

Wil wel wat voorbeeldjes zoeken van dingen die ik draag?
Persoonlijk ben ik vooral van de spijkerbroeken. Vaak een net iets hoger model, zodat de muffintops een beetje weggewerkt worden. Op een skinny doe ik een wat langer shirtje en op een broek met iets uitlopende pijpen kan gewoon iets korts. Persoonlijk vind ik een bootcut jeans qua model nog steeds het mooiste staan, dat oogt gewoon slanker. Een blazer er overheen is altijd goed! Dan wel een normaal model en geen lange. Mijn heupen zijn vrij breed en dat jasje past daar dan gewoon nooit, waardoor ik er alleen maar breder uit zie.

In een winkel kreeg ik laatst ook de tip om bij van die dunnen vestjes met knoopjes en zo, alleen het knoopje (of 2) in je taille vast te maken en dan dus de bovenste en onderste knoopjes los laten. Hierdoor ligt de focus echt op je taille. Doe ik sindsdien en persoonlijk vind ik het inderdaad leuker staan.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Floor zo 17 jun 2012 - 0:37

Wat ik niet mooi vind, ja ik heb het geprobeerd op de foto te zetten. ik heb zegmaar m'n billen en dan een deuk aan de zijkant en dan komen m'n bovenbenen, het is dus allemaal heel hobbelig en arwyn, buik heb ik wel hoor echt te veel.
*weg*

Laatst aangepast door Floor op zo 17 jun 2012 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses zo 17 jun 2012 - 0:39

Heb je dat ook wanneer je een string aan hebt?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Floor zo 17 jun 2012 - 0:41

ja altijd, zo is mijn lichaam, die 3 hobbels met kuil in m'n kont/bovenbenen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses zo 17 jun 2012 - 0:42

Oke, vervelend ja. Misschien dan figuur corrigerend ondergoed dit onzichtbaar kan maken?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: