Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding zoontje, past dit bij elkaar denken jullie?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kleding zoontje, past dit bij elkaar denken jullie? Empty Kleding zoontje, past dit bij elkaar denken jullie?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 3:06

Ik ben hard op zoek naar kleding voor mijn zoontje voor een bruiloft. Nou zag ik onderstaande, maar ik kan zo moeilijk beoordelen of het wel bij elkaar past. Wat denken jullie?

Volgens mij kan het wel? Ik denk dat ik het sowieso ga bestellen, er past altijd wel wat anders bij.

http://shop.wefashion.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/wefashion-nl-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start?ProductRef=76369278%40wefashion-nl&ChosenColor=481&ChosenSize=98%2F104&JumpTo=OfferList

http://shop.wefashion.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/wefashion-nl-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start?ProductRef=76236587%40wefashion-nl&ChosenColor=46&ChosenSize=98&JumpTo=OfferList

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding zoontje, past dit bij elkaar denken jullie? Empty Re: Kleding zoontje, past dit bij elkaar denken jullie?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 3:08

Denk het wel hoor.

Gast
Gast

Kleding zoontje, past dit bij elkaar denken jullie? Empty Re: Kleding zoontje, past dit bij elkaar denken jullie?

Bericht  studiebol ma 12 maa 2012 - 3:13

Ik denk het ook wel!

ik vind die blouse erg leuk, die kan toch sowieso op een spijkerbroek?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 3:15

Ja, dat kan sowieso, en een grijze broek is ook wel makkelijk te combineren, dus ik bestel het gewoon. Ook nog eens niet zo heel duur, scheelt weer!Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch ma 12 maa 2012 - 6:07

Ik denk het wel hoor. Het zijn in ieder geval kledingstukken die je ook afzonderlijk van elkaar met van alles (verschillende stijlen) zou kunnen combineren. Blijkt dit niet de combi, dan heb je vast wel iets wat er wel leuk bij is voor de bruiloft.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 6:15

Ik vind het heel leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 6:28

zo te zien wel, en anders kun je inderdaad heel gemakkelijk toch een spijkerbroek of een andere blouse bestellen!

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ ma 12 maa 2012 - 6:44

Stofzuiger schreef:Ik vind het heel leuk!
+1
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 6:56

Wat ontzettend leuk!

Gast
Gast

Bericht  Makamba ma 12 maa 2012 - 6:58

Stofzuiger schreef:Ik vind het heel leuk!

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: