Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor kleding is past bij mij?

+13
TNMN
ShallY
Liz
Slakje
*Noosa
Caresses
Melis_je
studiebol
Arwyn
Raindrop
loura
Toet
Floor
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor kleding is past bij mij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kleding is past bij mij?

Bericht  Melis_je zo 17 jun 2012 - 0:59

Ik snap wat je bedoelt. Het lijkt me het makkelijkst om rokken/broeken te kiezen van wat stuggere stof ('met vaste vorm'), of in ieder geval gevoerd. Die heel dunne stofjes vind ik minder mooi.

Het bovenste jurkje vind ik je niet mooi staan op deze manier. Inderdaad een beetje ouwelijk. Het zou echt helpen als je hem 10 tot 20 centimeter in zou korten (dit is echt niet moeilijk). Je zou er een onderrok onder kunnen dragen als hij nog plakt en het strikje naar de voorkant knopen (zodat hij niet meer in je taille zit). Met gekleurde schoenen erbij zou het dan een stuk beter staan, denk ik.

Het andere zwarte jurkje doet helemaal niets voor je, niet qua kleur of qua model.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kleding is past bij mij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kleding is past bij mij?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 1:03

Heb jij een corrigerend 'badpak-ding' onder je kleding aan? Want die lijkt me juist de boel te accentueren bij je heupen. Je kunt beter een kopen dan met pijpjes die in eens doorloopt naar boven. Misschien dat dat wat doet voor je zogenoemde hobbels?

Ik vind persoonlijk niet dat jij in de plussize valt. 20 kilo geleden had ik maat 46/48 maar kocht nooit op de plussize afdeling. Voor jou is het nu gewoon zoeken naar wat bij je past.
Misschien een idee om op zoek te gaan naar laagjes met een leuke blazer er over, spijkerbroeken die hoog sluiten (corrigeert ook!) en accentueer je goede punten!

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 17 jun 2012 - 1:09

zucht ik moet echt beter opletten wat ik koop, ik denk dat als ik alles van de wehkamp heb dat ik maar weer foto's moet maken.
Dat is denk ik het probleem, dat al die zomerse jurkjes zo'n dunne soepelvallende stofjes zijn en dat staat me dus voor geen meter.
Dat bovenste jurkje kan het strikje niet anders, dat zit gewoon vast en qua lengte komt hij net boven m'n knie, dat zie je op de foto niet zo omdat die schuin is gemaakt, maar korter wil ik het niet.
Het zwarte jurkje kan ik dus maar beter doorverkopen, die heb ik namelijk net nieuw gekocht, hij is van Esprit en heeft zo'n overslag voorkant.
bah ik snap echt niet wat me staat.

@caresses, ik had vorige week van hema zo'n figuurcorrigerende onderbroek met pijpjes maar die pijpjes waren zo vreselijk lang, die zie je dus altijd onder een jurkje als ik buk (wat ik nogal veel moet met een kruipende baby), dus dat heb ik maar weer retour gedaan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Floor zo 17 jun 2012 - 1:11

yoyo nee ik heb gewoon ondergoed aan, geen corrigerend. Zelfs al sta ik naakt dan is het zo hobbelig met grote kuilen in m'n bovenbenen/billen. Die kuilen heb ik overigens altijd gehad he, toen ik maat 36 had had ik het ook maar uiteraard viel het toen bijna niet op, nu is het heel lelijk.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Melis_je zo 17 jun 2012 - 1:13

Er is ook zomerkleding van andere stofjes. Kan je het strikje dan losknippen? Voel je je niet prettig in kortere jurken?

Esprit heeft best leuke jurkjes, maar Espritstofjes zijn gewoon hartstikke slap en staan totaal niet in verhouding tot de prijs.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Floor zo 17 jun 2012 - 1:15

Als de stof niet tot m'n knieen komt trek ik het echt niet aan hoor, dat vind ik te kort.
Ik moet dus echt een ander merk dan esprit hebben, toen ik maat 36 had kocht ik daar wel vaker jurkjes maar nu vind ik het dus totaal niet leuk meer. Welk merk heeft wat stijvere/vormvastere jurkjes?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn zo 17 jun 2012 - 1:27

Haha, we hebben echt precies hetzelfde! Die hobbels heb ik ook..
In broeken heb ik daar eigenlijk helemaal geen last van, dan zie je ze niet, maar in jurkjes heb ik echt hetzelfde probleem.
Ik heb laatst bij de Action een corrigerend broekjes met pijpjes gekocht. Die pijpjes daarvan zijn niet zo strak zodat ze niet in je been gaan snijden en ze zijn ook niet zo ontzettend lang. Ik had er voor het passen een vrij kort jurkje overheen aangetrokken en je zag er niets van zitten. Misschien een idee om die een keer te gaan proberen?

Ik denk dat toch dat a-lijn jurkjes het best zijn voor je. Die vallen vanaf je heupen breder, waardoor je die hobbels helemaal niet meer ziet. Zoiets bijvoorbeeld:
Wat voor kleding is past bij mij? - Pagina 2 Desigual-myrcella-dress-blue-62137
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 4:21

Dat broekje heb ik inderdaad ook Arwyn, die zit wel prettig! En ik kan hem zelfs tot mijn oksels optrekken :p

Gast
Gast

Bericht  *Noosa zo 17 jun 2012 - 5:10

Waarom vraag je niet advies aan een verkoopster in een winkel Wat voor kleding is past bij mij? - Pagina 2 561177 ? Oke, ik weet dat er verkoopsters zullen zijn die zeggen dat het leuk staat terwijl dat niet zo is, maar dan is het hopen dat je een eerlijke en oprechte verkoopster treft. Een beetje goede verkoopster zou iemand (jou) gewoon aan moeten kunnen kleden. Voor advies zou ik dan niet naar bijv. een H&M gaan maar bij Miss Etam bijvoorbeeld hebben ze echt wel leuke dingen en ik denk dat daar wel personeel loopt die jou kan helpen.

Succes ieder geval met iets leuks vinden waar jij je lekker in voelt!
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 5:58

Leuke tips staan hiertussen, ga ze zelf ook eens goed bekijken!
Ik had laatst een erg leuk jurkje gekocht bij 'Steps'. Voelde me er heel goed in. Dus daar ga ik vaker naartoe.

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 17 jun 2012 - 23:04

Arwyn, dan zal ik een keer naar action rijden of hebben ze die broekjes niet altijd? (moet er namelijk een km of 10 voor rijden dus het is niet zo dat ik er vaak naar toe ga).
Dat jurkje wat je plaats vind ik wel leuk maar zo'n stof gaat dus altijd zo plakken aan m'n benen dan ziet het er niet uit, ik moet echt iets wat stugger is, al kan ik nog niet vinden welk merk.

Michelle, dat ga ik ook nog wel een keer doen in de winkel maar ik was zo gefrustreerd toen we terug uit de stad kwam. Morgen komt mijn wehkamp bestelling binnen en hopelijk zit daar al wat leuks bij want ik moet komende week naar een belangrijke bespreking en dan wil ik er wel vol zelfvertrouwen staan (nu zak ik het liefst de grond in).

Iedereen bedankt voor alle tips en adviezen!
ik zal proberen morgen of overmorgen wat kleding te laten zien die ik heb besteld.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Floor wo 20 jun 2012 - 2:56

Ik heb alles weer retour gestuurd naar Wehkamp. Helemaal niks paste of stond leuk. Ik ben gisteren ook al in de stad geweest maar kan echt niks vinden wat staat. Dus ik ga binnenkort maar H&M leegbestellen en kijken of dat wat is.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn wo 20 jun 2012 - 3:02

Dat jurkje dat ik geplaatst heb is steviger dan je denkt hoor smile
Het is geen dun flubber stofje gelukkig. Ik heb hem zelf en hij kleed mij echt mooi af.

Jammer dat je bestelling tegenviel! Hopelijk kun je snel wat leuks vinden.
Ik zou zelf toch echt even de stad in gaan, naar een winkel met meerdere merken en daar vragen om advies.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:05

Floor, H&M is wel echt heeeeeeeeeele lange levertijd steeds hoor!
Wellicht is www.zalando.nl, sans-online.nl ofzo iets? Die leveren vrij snel uit!

Gast
Gast

Bericht  Slakje wo 20 jun 2012 - 7:53

Misschien kan je beter naar iets duurdere winkels gaan en je daar laten adviseren. Heb ik vandaag ook gedaan en wauw, ik voelde me echt fantastisch. Ze zeiden ook dat je soms gewoon wat moet valsspelen en corrigerend ondergoed aantrekken. In de iets duurdere winkels zorgen er ook voor dat de kleding je exact past (bij mij moest er veel aangepast worden).
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:00

Wat draag je voor badmode?
Ben ik nu mee aan het kloten, overweeg zelfs om niet op vakantie te gaan Sad

Gast
Gast

Bericht  Floor do 21 jun 2012 - 0:23

Ik ben vandaag net als afgelopen week de stad in geweest maar ik geef het op, ik kan echt niks vinden wat past, wat staat, wat leuk is.

PrinsesBo ik heb een badpak van bonprix, een corrigerende. Ze hebben er verschillende van, ik heb er toen een stuk of 20 Embarassed laten bezorgen om uiteindelijk nu 1 badpak te hebben wat wel redelijk staat (buiten m'n dikke benen en kont dan maar die zijn ook zo ongeveer niet te verhullen in een badpak)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 0:29

Als je echt nergens iets kunt vinden denk ik dat het meer onzekerheid van jezelf is ipv dat iets echt niet staat... Als je je lichaam leert accepteren zie je vanzelf dat kleding je mooier gaat staan en kun je vast wel meer kleding vinden. Je zegt dat je dikke benen en billen niet te verhullen zijn, als ik jouw lichaam zie, zie ik echt niet zo'n zwaargewicht als jij ziet hoor. Wink

Gast
Gast

Bericht  Slakje do 21 jun 2012 - 6:22

Maar Floor, heb je je al eens laten helpen door enkele winkelverkoopsters? Zij kunnen echt zien wat jou past en als je een bepaald kledingstuk mooi vindt, maar het past je niet helemaal kunnen ze het laten aanpassen...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Liz do 21 jun 2012 - 7:04

PrinsesBo schreef:Wat draag je voor badmode?
Ben ik nu mee aan het kloten, overweeg zelfs om niet op vakantie te gaan Wat voor kleding is past bij mij? - Pagina 2 1371890812

Ik heb precies hetzelfde en heb nu echt een prachtig badpak gekocht. Ga even kijken of ik m online kan vinden. De meeste badpakken vind ik zo dozig, maar zelfs mijn vriend vond deze mooi (heb maat 44 ongeveeR)

Edit: deze is het Wat voor kleding is past bij mij? - Pagina 2 Cgz138x06al staat ie mij mooier. Ben alleen te miet om een foto te plaatsen van mezelf..
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  ShallY do 21 jun 2012 - 7:38

Floor, je moet jezelf echt niet zo naar beneden halen hoor!! Ik word er gewoon een beetje verdrietig van dat je zo over je zelf praat..

Naar welke winkels ben je zo al geweest? En neem je ook echt wel de tijd om eens goed te snuffelen in de winkels?
En probeer inderdaad eens iets aan te doen wat je eigenlijk niet zo snel aan zal doen, wedden dat het staat!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Liz do 21 jun 2012 - 7:49

Floor schreef:Ik ben vandaag net als afgelopen week de stad in geweest maar ik geef het op, ik kan echt niks vinden wat past, wat staat, wat leuk is.

Ik wil wel een keer met je gaan shoppen hoor, we hebben precies hetzelfde figuur smile
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  TNMN do 21 jun 2012 - 9:32

Liz schreef:
Floor schreef:Ik ben vandaag net als afgelopen week de stad in geweest maar ik geef het op, ik kan echt niks vinden wat past, wat staat, wat leuk is.

Ik wil wel een keer met je gaan shoppen hoor, we hebben precies hetzelfde figuur smile

Wat een goed idee Liz!

Heb je weleens bij andere winkels gekeken, zoals de zara of mango?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor ma 25 jun 2012 - 22:35

Ik heb echt al veel winkels gehad maar kan niks vinden wat uberhaupt al past dus laat staan dat het ook nog leuk staat.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 0:25

TNMN schreef:
Liz schreef:

Wat een goed idee Liz!

Heb je weleens bij andere winkels gekeken, zoals de zara of mango?

Daar zou ik dan weer niet gaan kijken. Die maten vallen redelijk klein/smal en lopen 'maar' tot een kleine L. Ik verwacht dat je daar niet slaagt als je een maat boven de 42/44 draagt. Raak je alleen maar meer gefrustreerd.

Ik heb trouwens jou foto ook gezien en je vormen zijn echt prachtig hoor! Ik zou opzoek gaan naar kleding die de zijkant van je taille benadrukken en mooie V (gedrapeerde) halzen om je nek langer te laten lijken. Verder een mooie broek die bijv zwierig is vanaf je billen. Dan vallen je bovenbenen ook weg in de stof en je benen lijker langer.

Ik zal eens op Internet wat voorbeelden zoeken.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: