Kleding voor 'n begrafenis...
+2
Gigi_
Jerry
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kleding voor 'n begrafenis...
*foto*
Kan dit voor op een begrafenis? Het is een begrafenis voor een jonge jongen en ik sta niet superdicht bij de familie... Ik was van plan een zwarte broek + colbertje aan te doen, maar m'n moeder zij dat dat 'over de top' was voor de situatie...
Dus, meningen graag
(foto niet quoten, haal ze straks weer weg...)
Kan dit voor op een begrafenis? Het is een begrafenis voor een jonge jongen en ik sta niet superdicht bij de familie... Ik was van plan een zwarte broek + colbertje aan te doen, maar m'n moeder zij dat dat 'over de top' was voor de situatie...
Dus, meningen graag
(foto niet quoten, haal ze straks weer weg...)
Laatst aangepast door Jerry op wo 18 mei 2011 - 7:24; in totaal 1 keer bewerkt
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kleding voor 'n begrafenis...
Prima hoor!
Eventueel het witte shirtje omruilen voor een zwarte, maar zo kan het ook.
Eventueel het witte shirtje omruilen voor een zwarte, maar zo kan het ook.
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Ik zou denk ik ook voor een zwarte broek gaan. En heb je nu een wit en een zwart shirtje aan? Ik zou er gewoon 1 kiezen, en mocht je toch voor de spijkerbroek gaan, neem dan het zwarte shirtje.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Waarom het zwarte rokje over een jeans legging? Ik zou zelf een van de twee weg houden.
Een zwart of grijs shirtje eronder ipv wit is ook een idee, maar hoeft niet perse. Verder een prima combinatie hoor.
Ik zou trouwens niet weten waarom een zwarte pantalon eronder over the top is. Voor een begrafenis lijkt dat me juist erg netjes.
Een zwart of grijs shirtje eronder ipv wit is ook een idee, maar hoeft niet perse. Verder een prima combinatie hoor.
Ik zou trouwens niet weten waarom een zwarte pantalon eronder over the top is. Voor een begrafenis lijkt dat me juist erg netjes.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het zwarte rokje (of is het een lang hemdje?) sowieso niet aantrekken.
Zelf zou ik het netter vinden om dat colbertje toch te combineren met een zwarte broek. Ik zou niet zo gauw een spijkerbroek aantrekken naar een begrafenis. Ik had afgelopen zaterdag een begrafenis en heb toen een grijze krijtstreep broek aangetrokken omdat ik helemaal zwart zo 'winters' vond.
Zelf zou ik het netter vinden om dat colbertje toch te combineren met een zwarte broek. Ik zou niet zo gauw een spijkerbroek aantrekken naar een begrafenis. Ik had afgelopen zaterdag een begrafenis en heb toen een grijze krijtstreep broek aangetrokken omdat ik helemaal zwart zo 'winters' vond.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
't is zo'n H&M-rokje (vandaag binnengekregen ). Vond 't zelf een beetje 'raar' dat je anders m'n kont zo goed ziet in die jeanslegging... Ordinair voor 'n begrafenis ofzo...
Jerry- Ratel
Als je dat rokje per sé aan wilt, kun je het ook nog combineren met een zwarte legging.
ThinkPink- Prater
Dan zou ik er zelf een lang zwart shirtje bij aan trekken ipv het rokje of een zwart shirtje erbij zodat niet zo opvalt dat het niet bij elkaar hoort. Dat staat denk ik net wat mooier.
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Dan zou ik er zelf een lang zwart shirtje bij aan trekken ipv het rokje of een zwart shirtje erbij zodat niet zo opvalt dat het niet bij elkaar hoort. Dat staat denk ik net wat mooier.
Idee!
*foto*
Beter?
(op de foto lijkt de kleur van 't shirtje heel anders dan de kleur van 't jasje, maar dat is irl niet het geval)
Laatst aangepast door Jerry op wo 18 mei 2011 - 7:24; in totaal 1 keer bewerkt
Jerry- Ratel
Ik zou toch gaan voor wat je op de eerste foto aan had met een zwarte broek. Vind ik het mooist! Maar je moet natuurlijk zelf weten wat je aantrekt
ThinkPink- Prater
ThinkPink schreef:Ik zou toch gaan voor wat je op de eerste foto aan had met een zwarte broek. Vind ik het mooist! Maar je moet natuurlijk zelf weten wat je aantrekt
Dat was ook mijn oorspronkelijk idee, maar m'n moeder heeft me een beetje aan het twijfelen gebracht, ook vooral omdat 't om een jonge jongen gaat die begraven wordt... Toch anders ofzo
Jerry- Ratel
Ja dat snap ik. Ik had een begrafenis van een ouder iemand. Daar waren ook mensen in spijkerbroeken, maar dat vond ik toch minder geslaagd. Vind de 2e foto met dat zwarte rokje toch een beetje rommeligJerry schreef:ThinkPink schreef:Ik zou toch gaan voor wat je op de eerste foto aan had met een zwarte broek. Vind ik het mooist! Maar je moet natuurlijk zelf weten wat je aantrekt
Dat was ook mijn oorspronkelijk idee, maar m'n moeder heeft me een beetje aan het twijfelen gebracht, ook vooral omdat 't om een jonge jongen gaat die begraven wordt... Toch anders ofzo
En je weet het hè...je eerste ingeving is altijd goed
Edit: en gecondoleerd natuurlijk!
ThinkPink- Prater
thanks
Nouja... Ik denk dat ik de hele bups morgen gewoon meeneem naar m'n moeder, moet die er nog maar wat zinnigs over zeggen...
Bedankt voor 't meedenken!
Nouja... Ik denk dat ik de hele bups morgen gewoon meeneem naar m'n moeder, moet die er nog maar wat zinnigs over zeggen...
Bedankt voor 't meedenken!
Jerry- Ratel
Ik vind een spijkerbroek naar een begravenis not-done.. naar een bruiloft ook trouwens.. Er is niks mis met een zwarte broek en al helemaal niet over de top. Het was een jong iemand maar daardoor hoef je niet minder in rouwkleding te komen. Het verdriet is toch aanwezig.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Helemaal zwart vind ik echt beter!
En als jouw eigen ingeving is om je zwarte broek aan te doen, zou ik dat gewoon doen hoor! Moeders hebben ook niet altijd gelijk Snap je ook wel weer hoor, als het om een jong persoon gaat, zullen er vast meer zijn die in spijkerbroek of zo komen en niet perse helemaal in het zwart.
En als jouw eigen ingeving is om je zwarte broek aan te doen, zou ik dat gewoon doen hoor! Moeders hebben ook niet altijd gelijk Snap je ook wel weer hoor, als het om een jong persoon gaat, zullen er vast meer zijn die in spijkerbroek of zo komen en niet perse helemaal in het zwart.
Arwyn- Ratel
Haha, dat is goed! Ben benieuwd wat je uiteindelijk aantrekt
En uiteindelijk maakt het ook eigenlijk niet uit wat je aan hebt, maar het gaat erom dat je erbij bent en eventueel mensen kunt steunen.
En uiteindelijk maakt het ook eigenlijk niet uit wat je aan hebt, maar het gaat erom dat je erbij bent en eventueel mensen kunt steunen.
ThinkPink- Prater
ThinkPink schreef:Haha, dat is goed! Ben benieuwd wat je uiteindelijk aantrekt
is ook weer helemaal waar...
Jerry- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Kleding bij begrafenis?
» Kleding begrafenis/crematie
» Vraag met betrekking tot kleding begrafenis
» Kleding voor zwangeren
» kleding voor op een bruiloftsfeest
» Kleding begrafenis/crematie