Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke kleding voor een man?

+8
Lavendel
Atelier Madame
Rush
Aziraphale
Lady1984
mzcharlotte
Zininzon
Bliss
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Leuke kleding voor een man?

Bericht  Bliss ma 27 feb 2012 - 10:25

Ik ben wel benieuwd wat jullie nou leuke kleren vinden voor een man. Mijn vriend is namelijk niet echt modebewust, maar als t goed is gaan we zaterdag shoppen smile Ik ga vrijdag eerst alvast wat research doen in de stad, zodat ik goed beslagen ten ijs kom haha. Hij heeft nu namelijk veel oude meuk in zn kast volgens mij; in t weekend draagt ie vaak een (wat oud, verwassen) t-shirt op een spijkerbroek (hij heeft wel een paar mooie spijkerbroeken) en doordeweeks naar t werk een overhemd (IN de broek, wat denken jullie hiervan?). Beetje inspiratieloos vind ik het. Kijk, ik hoef echt geen überhip afgestylde metroman, maar er is ook een tussenweg denk ik Wink

Om ideeën op te doen ben ik dus benieuwd naar wat jullie leuk vinden (mét plaatjes)! Schoenen ben ik ook benieuwd naar. Brand los!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Zininzon ma 27 feb 2012 - 10:37

Mijn vriend haalt veel kleren van Jack&Jones en Open32.
Paar goede spijkerbroeken (in verschillende tinten).

Hij heeft zowel effen als geruite overhemden aan (uit de broek).
Verder casual vesten met capuchon.

Qua schoenen heeft hij 3 paar Allstars, sneakers en 2 paar nette leren schoenen.

Plaatjes zal ik eens zoeken

Leuke kleding voor een man? Le-coq-sportif-sneakers-grijs
Leuke kleding voor een man? 1
Leuke kleding voor een man? Floris-van-bommel-veterschoenen-10372-zwart-w11_01 Zoiets, voor z'n werk
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 10:58

Haha, mijn vriend is net zo.. Hij draagt vooral zwart/grijs/blauw. Het is me laatst gelukt hem een felblauwe trui aan te smeren én hij gaat nieuwe schoenen kopen (heb ze al gezien en vind ze leuk) Very Happy Die had hij ook echt nodig, zn andere schoenen waren écht oud. Niet dat ik hem verplicht iets te kopen hoor, maar hij heeft gewoon niet zo goed door wat kleding met je doet denk ik.. Ik zie vooral leuke dingen bij Jack & Jones, Jeanscentre, Score en Man at Work.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 11:05

De WE heeft hele leuke kleding voor mannen vind ik:) Voor vrouwen ook trouwens!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 11:09

Yasmin schreef:De WE heeft hele leuke kleding voor mannen vind ik:) Voor vrouwen ook trouwens!!

Ja zag zo'n leuk shirtje gisteren! Very Happy Oh nee wacht, we hadden het over mannenkleding angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 11:11

Mijn toenmalige vriend was absoluut niet bewust van het feit dat kleding de man maakt. We hebben hem bij toeval een broek van Replay gekocht en sindsdien geen andere broeken meer voor hem. Ik zie hem nu nog weleens lopen, met dezelfde keuze qua spijkerbroeken en dan denk ik, dat heb ik toch goed gedaan. :P

Owja, en qua schoenen had hij eerst Mags en toen K-swiss en daarna nog een ander merk. Hij werd steeds veeleisender. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 19:31

Yasmin schreef:De WE heeft hele leuke kleding voor mannen vind ik:) Voor vrouwen ook trouwens!!

80% vd kleding van mijn man komt daar vandaan laughcry
Beetje overdreven, maar wel leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  mzcharlotte ma 27 feb 2012 - 19:55

Ik houd denk ik wel een beetje van metro, zeg maar. Daar wilt mijn vriend echt niet aan. Wat ik echt sexy vind, zijn pakken, maar ja daar gaan jullie niet voor shoppen neem ik aan. Ik vind ook een mooie spijkerbroek met een simpel wit of grijs t-shirt sexy. Voorwaarde is wel dat er model in het t-shirt zit (niet die vormloze hobbezakken). Wat ik ook mooi vind, is een geruite overhemd onder een effen trui. Mijn vriend vindt dat laatste dus onzin, één laag kleding moet genoeg zijn om het warm te hebben.

Mijn vriend zelf draagt overigens vaak spijkerbroeken met polo-shirts (effen) erop. Hij droeg alleen donkerblauw, grijs en wit, maar nu draagt hij meerdere tonen blauw en rood (van brandweer tot aubergine rood). Alle felle kleuren staan hem mooi, vind ik.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Lady1984 ma 27 feb 2012 - 19:56

Ik vind Esprit erg leuk voor mannen. Voor verschillende stijlen kun je daar terecht. Nu weet ik niet of er een esprit winkel zit in de stad waar jullie gaan shoppen. Ik koop voor mijn vriend online, of bij Jeanscentre of in Rotterdam.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Bliss ma 27 feb 2012 - 20:16

Met deze tips kan ik al wel wat! Ik vind een dunne trui over een overhemd ook leuk ja. Verder hou ik van lekker casual, een leuk shirt op een mooie spijkerbroek en dan t liefst All Stars eronder. Voor zn werk wil ie ook een iets nettere schoen.
Hij draagt trouwens juist graag felle kleuren, dus dat vind ik wel leuk (hoewel ik grijs of zwart ook erg mooi vind; dat draag ik zelf voornamelijk).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 20:34

Overhemd IN de broek vind ik prima hoor.

Vind overhemd eruit eigenlijk best puberaal staan.

Overhemden moeten de goede kleur hebben en ls ze geruit zijn, vind ik zo'n ruit zwaar fout:

Leuke kleding voor een man? Getimage

Met korte mouwen kan ook niet!

Leuke kleding voor een man? C-a-angelo-litrico-overhemd-+-shirt-bruin-oranje

En met prints is voor kinderen:

Leuke kleding voor een man? Kno-8207b

Verder gewoon goeie jeans, riem en leren schoenen. Over het overhemd een mooie trui. Zulke met zo'n opstaande kraag vind ik leuk staan, gewone effen dunne ook:

Leuke kleding voor een man? Images?q=tbn:ANd9GcShfRr07w_EzLpST7LZF8IYxPVwGmB9whHkCAP8c8sPm9wVH9NcQfm4URNP6g

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Aziraphale ma 27 feb 2012 - 20:34

Mijn vriend draagt vaak een leuke spijkerbroek (op dit moment van Esprit maar Replay is zijn favoriete merk) zonder teveel poespas met Allstars (hij heeft grijze en zwarte en hij wil nog rode) of zwarte Adidas classic gympen. Hij draagt vaak een effen polo (meestal donkere kleuren zoals zwart, bruin, antraciet of olijfgroen).
Naar zijn werk heeft hij geruite of effen overhemden met een effen t-shirt eronder, óver zijn broek smile En dan draagt hij rustig z'n gympjes weer want hij werkt bij een casual bedrijf zeg maar. Als hij een afspraak heeft met klanten draagt hij ook wel z'n nette schoenen, Dr Martens. Zijn gewoon lage, nette, puntige schoenen met donkergrijze stiksels. Kan er even geen plaatje van vinden.

Edit: met geruite overhemden bedoel ik niet het soort overhemden die Charlie postte smile


Laatst aangepast door Aziraphale op ma 27 feb 2012 - 20:46; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 20:38

Die dingen die Charlie postte vind ik ook echt niet kunnen.

Mijn vriend draagt vrijwel altijd een overhemd naar zijn werk en een donkere, nette spijkerbroek met nette schoenen eronder.
Hij koopt kleren bij de WE, Jack&Jones, H&M, C&A (sommige dingen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Rush ma 27 feb 2012 - 20:42

Mijn vriend draagt in het weekend kleding van Jack and Jones, Chasin, Esprit, G-star en Replay. Vaak een goede jeans, met een effen t-shirt en een mooi vest erover. Zwart, donkerblauw, grijs en wit ligt eigenlijk als enige in zijn kast.

Wat hij door de week aantrekt is niet van toepassing :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 20:42

Zoiets dus (zonder de lelijke schoenen...)


Leuke kleding voor een man? Date%20Outfit-%20Men

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Rush ma 27 feb 2012 - 20:46

Zulke truien vind ik sowieso altijd goed! :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Bliss ma 27 feb 2012 - 21:01

Charlie, goed dat je t hebt over overhemden met korte mouw, daar wilde ik t idd ook nog over hebben. Die heeft ie dus ook in de kast liggen en sterker nog, die droeg hij toen we vorig jaar twee keer dateten en ik knapte er een beetje op af laughcry Maar dit ligt dus niet aan mij! Wat moet een man dan dragen bij warmer weer, behalve een gewoon shirt? Ik hou op zich niet echt van polo's, maar vind dat wel beter dan die hemden met korte mouw. En een korte broek? Ik vind eigenlijk alleen een wat meer baggy broek net over de knie leuk volgens mij, met gympen of slippers eronder.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 21:06

Bliss schreef:Charlie, goed dat je t hebt over overhemden met korte mouw, daar wilde ik t idd ook nog over hebben. Die heeft ie dus ook in de kast liggen en sterker nog, die droeg hij toen we vorig jaar twee keer dateten en ik knapte er een beetje op af laughcry Maar dit ligt dus niet aan mij! Wat moet een man dan dragen bij warmer weer, behalve een gewoon shirt? Ik hou op zich niet echt van polo's, maar vind dat wel beter dan die hemden met korte mouw. En een korte broek? Ik vind eigenlijk alleen een wat meer baggy broek net over de knie leuk volgens mij, met gympen of slippers eronder.
Ik zal je een hart onder de riem steken: mijn vriend droeg ook verwassen shirts en lelijke schoenen toen ik hem leerde kennen Very Happy er kan dus nog een hele hoop veranderen angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Aziraphale ma 27 feb 2012 - 21:15

In de zomer vind ik een baggy korte broek met zakken aan de zijkant (cargo) heel leuk. Of een baggy linnen broek (wel in donkere kleuren zoals donkerbruin of olijfgroen). Inderdaad met slippers of Allstars.
Ik vind de kakker polo's niet mooi met logo's erop maar de gewone basic polo's van H&M vind ik heel stoer. Of gewoon een effen t-shirt wat bij de kleur broek past.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 21:43

In de zomer draagt mijn man alleen maar polo's, want in gewone shirtjes ziet ie eruit als een klein kind haha.

Maar naast polo's zijn overhemden met opgerolde mouwen wel leuk en zulke shirts gaan ook nog wel:

Leuke kleding voor een man? Abercrombie_Fitch_2011_Men_T-shirt_tees_polo_tees

En naast cargo shorts zijn korte chino's ook mooi vind ik:

Leuke kleding voor een man? Plain+Men's+Shorts

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:21

Mijn vriend is echt een modepop :P

Ik heb alle plaatjes uit oude ASOS bestellingen gehaald, dus volgens mij heeft hij letterlijk alles wat hierop staat Laughing

Leuke kleding voor een man? Nxndcz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Atelier Madame ma 27 feb 2012 - 23:37

Haha mijn vriend draagt precies wat Charlie in haar post heeft neergezet qua shirts, van die korte mouwen ruiten dingen, en in de winter heeft ie dr nog paar met lange mouwen. Maar gelukkig draagt ie ook v-hals truien met een net overhem eronder.. op dit moment loopt ie stage bij een bedrijf waar ze zich verschrikkelijk informeer kleden, dus hij draagt nu gewoon van die v-hals truien of met een ronde hals en dan een shirt eronder ipv een overhemd.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Lavendel ma 27 feb 2012 - 23:42

Een goed zittende spijkerbroek bij mannen vind ik echt zo belangrijk..

Mijn vriend heeft op dit moment deze broek aan met een lichtblauw overhemd en grijze suede schoenen:

Leuke kleding voor een man? 1113860001-baw_jeans-pme-aviator-baw

Verder draagt hij kleding die variereert tussen de stijl die Charlie plaatste en die van Punk'd. Vaak casual gemixed met netjes. I like smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Kerel ma 27 feb 2012 - 23:50

Ik vind de dingen die Zelda postte inderdaad goed kunnen smile nou ben ik dan ook een Gant fan. En qua schoenen vind ik Magnani-schoenen wel fijn zitten.

http://www.assem.nl/schoenen/herenschoenen/instapschoenen/magnanni/grijs/11837/3510.10.7/
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Bliss di 28 feb 2012 - 5:42

Oehh ik ben net ff de stad in geweest en heb al een beetje bij de mannenkleding gekeken en mijn handen jeuken!! Ik zag echt veel leuke dingen Very Happy Truien, vesten, shirts, mooie broeken etc. etc. Hoop echt dat ik mijn vriend ervan kan overtuigen dat ik het beste weet wat voor kleding leuk is voor hem angel
Wat vinden jullie trouwens van dit soort schoenen?

Leuke kleding voor een man? 188070r

Schoenen van Hub vind ik ook leuk:

Leuke kleding voor een man? Hub-subway-109311502

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding voor een man? Empty Re: Leuke kleding voor een man?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum