Wanneer gewend aan het hebben van 2 kinderen?
+6
Darius
kwak
Twellie
studiebol
Liadan
Rouge
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wanneer gewend aan het hebben van 2 kinderen?
Printje, ik heb een fietskar van Hema, dus meteen een buggy. Goedkoop en functioneert prima!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Printje, ik heb een fietskar van Hema, dus meteen een buggy. Goedkoop en functioneert prima!
Maar ik las dat daar geen maxi-cosi of een babyschaal in kan, klopt dat?
Daar had ik namelijk mijn oog op laten vallen totdat ik dat las. En ben jij niet bang dat ze eruit klimmen ofzo?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Darius schreef:Printje, ik heb een fietskar van Hema, dus meteen een buggy. Goedkoop en functioneert prima!
Maar ik las dat daar geen maxi-cosi of een babyschaal in kan, klopt dat?
Daar had ik namelijk mijn oog op laten vallen totdat ik dat las. En ben jij niet bang dat ze eruit klimmen ofzo?
Wij deden eerst P in de maxicosi in de fietskar en dat ging prima. L past er dan niet meer naast alleen, maar die kan gewoon mee in het zitje van de fiets. Wel irritant als je de buggy dan wil gebruiken in de stad ofzo, want je peuter oet je dan alsnog aan de hand nemen. Na een maand of drie kon P in een babyschaal, die we met tyrip ofhoejedatookschrijft hebben vastgezet. L kon er dan wel naast en was het reuzehandig.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Oke dank je wel!! Dan gaan we hem gewoon bestellen en oplossen zoals jullie dat deden.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik was eigenlijk vrijwel gelijk gewend maar soms is het moeilijk om dingen georganiseerd te krijgen als bv de een op de ander moet wachten dat vind ik soms pittig maar daar wennen ze ook aan. Denk dat dat met de tijd steeds beter zal gaan..
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik denk dat dat leeftijdsverschil heel veel uitmaakt! De oudste was 1,5 toen de tweede kwam en dat was eigenlijk ook nog een baby, vergeleken met hoeveel ze met 2,5 (leeftijd van tweede toen de derde kwam) begrijpen. Nu gaat het ook duizend keer makkelijker, weggaan en afspraken maken etc.
Gast- Gast
Ik ben ook erg benieuwd hoe het ons hier zal vergaan straks.
Gast- Gast
Printje schreef:Liadan schreef:Ik ging er ook snel weer op uit, ik liep elke dag het hele dorp rond. Vooral heel veel speeltuinen hebben we gezien. Dat ging prima met Kian in de draagdoek en Yara zelf lopen/in de kinderwagen.Printje schreef:Misschien zie ik het nu nog helemaal verkeerd hoor maar ik ben toch wel van plan om snel weer eropuit te gaan met de kinderen, boodschappen en bieb sowieso. R is dan bijna 3, dus ik verwacht dat dat wel goed zal gaan.
Ik denk ook dat het prima zal gaan met R.
Dank je wel!!! Hoor zoveel 'negatieve' verhalen over het hebben van twee kids dat ik dit wel fijn vind om te lezen.
+1
Heel herkenbaar Printje! Ik hoor ook telkens maar weer waarom het beter is dat ik maar één kind heb, want... (je weet hoe dat gaat). Erg jammer, maar probeer me er zo min mogelijk van aan te trekken. Wil ooit toch echt wel heel erg graag een tweede.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Makamba schreef:Printje schreef:Liadan schreef:Ik ging er ook snel weer op uit, ik liep elke dag het hele dorp rond. Vooral heel veel speeltuinen hebben we gezien. Dat ging prima met Kian in de draagdoek en Yara zelf lopen/in de kinderwagen.Printje schreef:Misschien zie ik het nu nog helemaal verkeerd hoor maar ik ben toch wel van plan om snel weer eropuit te gaan met de kinderen, boodschappen en bieb sowieso. R is dan bijna 3, dus ik verwacht dat dat wel goed zal gaan.
Ik denk ook dat het prima zal gaan met R.
Dank je wel!!! Hoor zoveel 'negatieve' verhalen over het hebben van twee kids dat ik dit wel fijn vind om te lezen.
+1
Heel herkenbaar Printje! Ik hoor ook telkens maar weer waarom het beter is dat ik maar één kind heb, want... (je weet hoe dat gaat). Erg jammer, maar probeer me er zo min mogelijk van aan te trekken. Wil ooit toch echt wel heel erg graag een tweede.
Ik vind het zo raar al die negatieve verhalen. Ik probeer me er ook niets van aan te trekken maar merk nu ik zwanger ben dat ik er wel gevoeliger voor ben, dat ik soms denk waar ga ik toch aan beginnen??
Printje- Lady Post-a-lot
Printje, snap je gevoel helemaal! Zelfs ik denk dat nog wel es en dan ben ik niet eens zwanger. Echt proberen erboven te staan. Het is ook erg jammer, alsof het hebben van twee kinderen niet leuk is en ontzettend zwaar en niet haalbaar. Ik heb er natuurlijk geen ervaring mee, maar het lijkt me niet heel veel zwaarder dan één kindje. Je moet gewoon je ritme erin vinden en dan komt het helemaal goed. Je zoontje is ook al redelijk zelfstandig en dat scheelt ook een hoop natuurlijk.
Hier wordt ik ook best vaak ontmoedigd en in het begin lag ik daar best wakker van, maar nu laat ik het gewoon aan me voorbij gaan. Hoop dat als het eenmaal zover is het me dan ook nog lukt.
Hier wordt ik ook best vaak ontmoedigd en in het begin lag ik daar best wakker van, maar nu laat ik het gewoon aan me voorbij gaan. Hoop dat als het eenmaal zover is het me dan ook nog lukt.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik vind het hebben van 2 kinderen wel veel zwaarder dan 1 kind, maar ik vind het wel heel leuk en zeker nu de jongste ouder wordt is het zo leuk om ze samen lol te zien hebben . Het wordt wel steeds makkelijker nu de babytijd hier voorbij is.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Printje schreef:Oke dank je wel!! Dan gaan we hem gewoon bestellen en oplossen zoals jullie dat deden.
De mijne is er nog hoor. Maar dat is wel een eindje voor jullie..
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 2 kinderen op 1 slaapkamer; hoe/wanneer?
» Hoeveel kinderen zou je graag willen hebben?
» Wanneer te oud voor kinderen?
» En wanneer is iemand dan te jong voor kinderen?
» Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?
» Hoeveel kinderen zou je graag willen hebben?
» Wanneer te oud voor kinderen?
» En wanneer is iemand dan te jong voor kinderen?
» Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: