Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening? Empty Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening?

Bericht  Printje zo 4 sep 2011 - 8:54

Het valt me wel vaker op dat ons ventje heel goed weet wat hij wel/niet wil.
We waren bijv strakjes op de kermis in Acht, hij had met opa touwtje getrokken en wij hadden een keyboard uitgekozen maar meneer had al eerder gewezen naar een cars tasje maar dat zag er zo goedkoop uit dat ik iets anders uitkoos. Hij kreeg dus dat ding maar schudde meteen nee. Hij zei ook nee nee die en wijst weer naar die tas hahaha.

Daarna mocht hij mee eendjes vangen, en wederom wist meneer precies wat hij wilde hebben. Het is bij hem nu al heel duidelijk nee is nee en ja is ja hahaha. Herkenbaar?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening? Empty Re: Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening?

Bericht  Tania zo 4 sep 2011 - 8:57

Ja hier ook. Als we een boekje gaan lezen en hij heeft bedacht welke dan blijft hij nee en die zeggen en wijzen totdat ik de goede heb. Ook met bijvoorbeeld brood eten, als hij bedacht heeft dat hij een slokje melk tussendoor wil bijft hij net zolang naar z'n melk wijzen totdat hij een slokje heeft gehad en stopt daarna pas weer een stukje in z'n mond.

Ik vind het wel grappig dat hij al zo goed weet wat hij wil smile

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening? Empty Re: Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening?

Bericht  Printje zo 4 sep 2011 - 8:59

Ik vind het ook wel erg grappig, hij weet echt precies wat hij wil en hoe hij dat duidelijk moet maken. Op het dagverblijf zeggen ze ook steeds dat ze het knap vinden hoe goed hij al kan duidelijk maken wat hij wil.

Hopelijk houdt hij dit vol, een eigen mening hebben en erachter blijven staan..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening? Empty Re: Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening?

Bericht  Rouge zo 4 sep 2011 - 9:04

jahoor hier ook 1. EN zijn mening wijkt 9 van de 10 keer ook af van onze mening en/of de gangbare norm haha
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening? Empty Re: Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening?

Bericht  Printje zo 4 sep 2011 - 9:06

Rouge schreef:jahoor hier ook 1. EN zijn mening wijkt 9 van de 10 keer ook af van onze mening en/of de gangbare norm haha

hahaha dat valt hier gelukkig wel mee, hij wordt (nog niet) boos als het toch niet gaat zoals hij wil en het gaat niet echt om 'belangrijke' dingen dat scheelt;)
En tsja dat keyboard was van prinsessen Embarassed maar ik dacht ach dat kan wel, hij houdt van muziek maken maar meneer wilde toch echt liever een tasje...hij loopt er al de hele dag mee rond.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening? Empty Re: Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 10:02

Hier ook een heeeel duidelijk meisje met een eigen mening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening? Empty Re: Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening?

Bericht  Lilypie zo 4 sep 2011 - 10:58

Hier ook een klein dametje met een hele sterke mening!
Ze weet goed wat ze wel en niet wil, haar favourite antwoord is nu vooral nee Laughing , zal de leeftijd wel zijn Very Happy
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening? Empty Re: Hebben jullie kinderen ook zo'n eigen mening?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum