Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

+4
Raindrop
Printje
Nala
TukTuk
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? - Pagina 2 Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Snoes di 11 sep 2012 - 3:37

Op maandagmorgen ben ik er eigenlijk nooit, Blondje, dan ben ik altijd aan het werk. Maar van zodra de baby er is, zal ik wel vaker in de ochtend boodschappen doen. Ik wist helemaal niet dat jij dichtbij Reusel woont?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? - Pagina 2 Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  blondje1313 di 11 sep 2012 - 3:53

Gemeente Reusel zelfs. Ideaal op maandagmorgen boodschappen doen, lekker rustig maar wel alle aanbiedingen al binnen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Snoes di 11 sep 2012 - 3:57

Oh, wat leuk! Wie weet ben ik je dan al wel tegengekomen, ik kom wel vaker in Reusel (markt, action, ..). Ik woon zelf in A.rendonk.
Wij gaan overigens ook altijd op maandagavond of dinsdagavond boodschappen doen, heel erg rustig daar dan, zeker t.o.v. de overige dagen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Loes263 di 11 sep 2012 - 5:40

Grappig, ik woon ook in R.eusel smile Wist niet dat er nog meer mensen uit R.eusel kwamen! Leuk!
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Snoes di 11 sep 2012 - 6:02

Ja, ik vind het ook wel grappig. Ook nooit geweten dat er forummers hier in de buurt wonen (en dan bedoel ik in een straal van 5 km ofzo).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Raindrop di 11 sep 2012 - 6:11

Rroos, ik vind zelf de Delhaize een fijne winkel in België.

Ik krijg ook maaltijdcheques, van 7 euro. Ik krijg ze trouwens elektronisch (op een soort pasje met code) ipv papieren maaltijdcheques.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Snoes di 11 sep 2012 - 6:13

Raindrop schreef:
Ik krijg ook maaltijdcheques, van 7 euro. Ik krijg ze trouwens elektronisch (op een soort pasje met code) ipv papieren maaltijdcheques.
Mijn vriend heeft 2 maanden geleden ook zo'n pasje gekregen, maar elke keer als ik inlog, staat er niets op. Hij moet het nog even navragen aan zijn werkgever, want ik heb eigenlijk geen idee hoe dat precies werkt.

Weet jij dat? Moet de werkgever dat bedrag erop zetten? Of wordt dat automatisch gedaan als hij doorgeeft hoeveel dagen mijn vriend gewerkt heeft?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 6:15

Heel erg bedankt voor de tips meiden ik heb er erg veel aan!!

Gast
Gast

Bericht  Raindrop di 11 sep 2012 - 6:19

Snoes schreef:
Raindrop schreef:
Mijn vriend heeft 2 maanden geleden ook zo'n pasje gekregen, maar elke keer als ik inlog, staat er niets op. Hij moet het nog even navragen aan zijn werkgever, want ik heb eigenlijk geen idee hoe dat precies werkt.

Weet jij dat? Moet de werkgever dat bedrag erop zetten? Of wordt dat automatisch gedaan als hij doorgeeft hoeveel dagen mijn vriend gewerkt heeft?

Ik krijg ze pas vanaf deze maand, heb het pasje dus nog niet gebruikt. Wat raar dat er niets op staat. Wordt dat bedrag er niet telkens opgezet als je vriend zijn loon krijgt? Ik zou het anders eens navragen bij zijn werkgever. Jij krijgt dus gewoon nog papieren? Ik vond die papieren trouwens wel fijn.
Ik vraag me af of zo'n pasje wel handig is, ben bang dat dat veel problemen gaat geven haha. We zullen zien.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 11 sep 2012 - 6:21

Ja, zijn loon is wel gewoon gestort op de rekening, dus ik dacht dat er dan automatisch wel geld op de elektronische maaltijdchequepas (wat een woord haha) zou gestort worden. Ik zal zo nog eens kijken, heb de laatste keer een week geleden gekeken maar toen was zijn loon ook al gestort.

Ik krijg gewoon nog de papieren cheques, vind het voor mezelf toch wel iets overzichtelijker om bij te houden of ik ze al gekregen heb of niet. Nou zijn ze daar bij mij op mijn werk heel stipt in, maar bij mijn vriend duurde het soms wel wat langer voor hij ze kreeg. Vandaar dat ik zo'n elektronisch systeem bij hem dus niet zo handig vind. Morgen moet hij het maar eens aan zijn werkgever vragen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Raindrop di 11 sep 2012 - 6:27

Ja dat dacht ik ook maar aangezien ze bij zijn werk niet heel stipt zijn kan het ook zijn dat ze het geld er pas later op hebben gezet. Dat is trouwens echt niet fijn zeg, hopelijk moet je vriend er niet achteraan gaan en staat het er gewoon op.

Ik heb trouwens ook liever de papieren cheques ipv de elektronische maaltijdchequepas (wat een woord inderdaad haha). Maarja de werkgever beslist he Wink Wel fijn trouwens dat jij en je vriend allebei maaltijdcheques krijgen smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: