Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

+4
Raindrop
Printje
Nala
TukTuk
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 20:33

Wat houdt dit precies in?
Kun je deze ook opsparen en er dan boodschappen van gaan doen bijvoorbeeld?

Groetjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  TukTuk vr 15 jun 2012 - 22:00

Ben ik ook wel benieuwd naar! Ik zie hier altijd bij de supermarkt mensen met die bonnen betalen. Het is me tot nu toe nooit duidelijk geworden hoe dat nou werkt, en wanneer mensen die nou krijgen. Volgens mij zijn er ook verschillende soorten cheques.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 22:04

Dit is makkelijker dan dat ik het helemaal uitleg.

Je kunt er inderdaad in nagenoeg alle supermarkten etc in België mee betalen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Maaltijdcheque

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Nala za 16 jun 2012 - 0:57

Ik werk ook in België. Je kan er in alle supermarkten mee betalen. In de meeste kan je er alles mee betalen (ook non-food), maar bepaalde in supermarkten kan je er alleen voeding mee aankopen. Je kan ze ook opsparen, maar ze zijn wel maar 2 maanden geldig...
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Printje za 16 jun 2012 - 9:32

Jeetje wat handig, om hoeveel geld gaat het dan eigenlijk? En zijn de salarissen daar dan minder als hier?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  TukTuk za 16 jun 2012 - 9:44

Printje schreef:Jeetje wat handig, om hoeveel geld gaat het dan eigenlijk? En zijn de salarissen daar dan minder als hier?

Wat ik had begrepen zijn de salarissen wel wat lager hier. (En de supermarkten zijn een flink stuk duurder dan hier)
Volgens mij is de waarde van een cheque 6 of 7 euro, en als ik het goed gelezen had krijg je er 1 per gewerkte dag.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Raindrop za 16 jun 2012 - 10:44

Ja je krijgt er 1 per gewerkte dag. Je kan er ook van gaan uit eten in bepaalde restaurants of je kan er inderdaad boodschappen van doen.

De supermarkten zijn wel duurder in België maar de btw ligt er ook hoger. En als ik het huismerk vergelijk met AH of een andere supermarkt vind ik het nog wel meevallen eigenlijk Wink
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Raindrop za 16 jun 2012 - 10:46

Printje schreef:Jeetje wat handig, om hoeveel geld gaat het dan eigenlijk? En zijn de salarissen daar dan minder als hier?

Je krijgt ze niet bij elke baan he. Volgens mij is 1 maatijdcheque 7 euro waard en je krijgt er 1 per gewerkte dag. De salarissen schelen volgens mij niet heel veel, maar de belastingaftrek is in België ook weer anders.

@Pinkcoelho, handig die link Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? 561177
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  TukTuk za 16 jun 2012 - 11:42

Raindrop schreef:Ja je krijgt er 1 per gewerkte dag. Je kan er ook van gaan uit eten in bepaalde restaurants of je kan er inderdaad boodschappen van doen.

De supermarkten zijn wel duurder in België maar de btw ligt er ook hoger. En als ik het huismerk vergelijk met AH of een andere supermarkt vind ik het nog wel meevallen eigenlijk Wink

Nou ik vind het zeker niet meevallen.

Sowieso is vlees een heel stuk duurder, maar ook simpele dingen als pasta sausen, wasmiddel en noem maar op.
Soms heb je wel huismerken die vergelijkbaar zijn kwa prijs met het huismerk in NL, maar over het algemeen is alles wel wat duurder.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Raindrop za 16 jun 2012 - 12:16

AngelNyn schreef:
Raindrop schreef:Ja je krijgt er 1 per gewerkte dag. Je kan er ook van gaan uit eten in bepaalde restaurants of je kan er inderdaad boodschappen van doen.

De supermarkten zijn wel duurder in België maar de btw ligt er ook hoger. En als ik het huismerk vergelijk met AH of een andere supermarkt vind ik het nog wel meevallen eigenlijk Wink

Nou ik vind het zeker niet meevallen.

Sowieso is vlees een heel stuk duurder, maar ook simpele dingen als pasta sausen, wasmiddel en noem maar op.
Soms heb je wel huismerken die vergelijkbaar zijn kwa prijs met het huismerk in NL, maar over het algemeen is alles wel wat duurder.

Oh vlees eet ik niet heel veel en wasmiddel halen we altijd in Duitsland maar dat is inderdaad wel stukken duurder in België. Dat had ik niet meegerekend. Brood en chocola zijn ook duurder in BE. Maar jij komt zeker wekelijks in NL? Haal je dan niet veel boodschappen daar? Wij halen ook wel een aantal dingen in NL en Duitsland.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  TukTuk za 16 jun 2012 - 12:22

Raindrop schreef:
AngelNyn schreef:
Raindrop schreef:Ja je krijgt er 1 per gewerkte dag. Je kan er ook van gaan uit eten in bepaalde restaurants of je kan er inderdaad boodschappen van doen.

De supermarkten zijn wel duurder in België maar de btw ligt er ook hoger. En als ik het huismerk vergelijk met AH of een andere supermarkt vind ik het nog wel meevallen eigenlijk Wink

Nou ik vind het zeker niet meevallen.

Sowieso is vlees een heel stuk duurder, maar ook simpele dingen als pasta sausen, wasmiddel en noem maar op.
Soms heb je wel huismerken die vergelijkbaar zijn kwa prijs met het huismerk in NL, maar over het algemeen is alles wel wat duurder.

Oh vlees eet ik niet heel veel en wasmiddel halen we altijd in Duitsland maar dat is inderdaad wel stukken duurder in België. Dat had ik niet meegerekend. Brood en chocola zijn ook duurder in BE. Maar jij komt zeker wekelijks in NL? Haal je dan niet veel boodschappen daar? Wij halen ook wel een aantal dingen in NL en Duitsland.

Ik doe sowieso de weekboodschappen altijd in NL, maar dat is allemaal voorraad voor thuis, voor mijn vriend. Soms haal ik wel wat dingen om mee te nemen naar belgie dan, sowieso vind ik het Belgische brood ook totaal niet te eten. Maar het is meestal niet mogelijk om dingen mee te nemen die gekoeld moeten blijven, dus het grootste gedeelte moet ik toch halen in belgie.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Raindrop za 16 jun 2012 - 12:24

Ja dat is waar. Het brood vind ik in BE ook niet zo lekker maar helaas kan ik niet wekelijks naar NL. Anders deed ik dat haha.
Ach ja, de zorgverzekering is in BE dan wel weer stukken goedkoper! Maarja die heb jij hier niet nodig zeker?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  TukTuk za 16 jun 2012 - 12:28

Raindrop schreef:Ja dat is waar. Het brood vind ik in BE ook niet zo lekker maar helaas kan ik niet wekelijks naar NL. Anders deed ik dat haha.
Ach ja, de zorgverzekering is in BE dan wel weer stukken goedkoper! Maarja die heb jij hier niet nodig zeker?

Nee, ik sta gewoon nog in NL ingeschreven en ik woon ook in NL verder gewoon nog. Ik zit alleen door de weeks op kot in België voor mijn studie.

De zorgverzekering is wel goedkoper, maar volgens mij krijg je een hoop minder vergoed. Daar kom ik nu tijdens mijn opleiding steeds meer achter, dat bepaalde hulpmiddelen gewoon heel slecht vergoed worden, en wat volgens mij in NL wel weer beter is.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Raindrop za 16 jun 2012 - 22:58

AngelNyn schreef:
Raindrop schreef:Ja dat is waar. Het brood vind ik in BE ook niet zo lekker maar helaas kan ik niet wekelijks naar NL. Anders deed ik dat haha.
Ach ja, de zorgverzekering is in BE dan wel weer stukken goedkoper! Maarja die heb jij hier niet nodig zeker?

Nee, ik sta gewoon nog in NL ingeschreven en ik woon ook in NL verder gewoon nog. Ik zit alleen door de weeks op kot in België voor mijn studie.

De zorgverzekering is wel goedkoper, maar volgens mij krijg je een hoop minder vergoed. Daar kom ik nu tijdens mijn opleiding steeds meer achter, dat bepaalde hulpmiddelen gewoon heel slecht vergoed worden, en wat volgens mij in NL wel weer beter is.

Ja, hier is sowieso al bepaald wat je wel en niet vergoed krijgt en er zijn volgens mij geen verschillende pakketten zoals in NL. Qua medicijnen moet je veel zelf vergoeden en ook behandelingen bij bijvoorbeeld een psycholoog; kinesist oid. Meestal moet je maar een deel vergoeden maar als je dan vaak moet gaan is het best prijzig.
Als je het niet nodig hebt is de zorgverzekering heel goedkoop, als je veel zorg nodig hebt betaal je volgens mij wel heel veel, ik zou me er toch eens wat meer in moeten verdiepen..
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  TukTuk zo 17 jun 2012 - 0:36

Ja die dingen weet ik dan niet, maar zoals laatst hebben we dan een gastcollege gehad over de behandeling van brandwonden, met van die speciale drukpakken, tegen littekenvorming. En tot voor kort kregen kinderen geloof ik 2 stuks per jaar vergoed, wat dus helemaal niet voldoende is, want kinderen groeien nou eenmaal. Heb geen idee wat de precieze kosten zijn van die pakken, maar volgens mij beginnen die pakken bij enkele honderden euro's.
Voor gewone ortheses geldt volgens mij ook een maximale verstrekking per jaar, ook voor kinderen. In nederland daar in tegen kan een kind een nieuwe orthese / prothese krijgen zodra dat nodig is, als gevolg van het groeien.

En ook voor protheses voor volwassenen, in Nederland wordt er voor iedere patient gewoon een aanvraag ingediend, met een motivatie voor een bepaalde prothese, per aanvraag beoordeeld de verzekeraar of een patient wel of niet die dure prothese mag (bijvoorbeeld een duur knie scharnier, waarmee iemand actiever kan zijn). In Nederland worden dat soort dingen veel eerder vergoed, mits er een goede motivatie is (en iemand er ook echt wel wat aan heeft), van zowel de arts als de prothese verstrekker en noem maar op. In België staat er letterlijk in de nomenclatuur bijvoorbeeld, dat als iemand gewoon echt een actieve prothese wilt, (en die zijn behoorlijk duur), aan welke eisen die persoon moet voldoen, en die persoon moet daarnaast ook een looptest doen en hiervoor moet slagen. Iemand moet een onderbeen amputatie moet bijvoorbeeld aan een snelheid van 5km per uur, in 10 minuten tijd minimaal 833 meter afgelegd hebben. Lukt dat die persoon niet, dan valt die persoon in een lagere categorie, en dan krijgt die persoon een minder actieve prothese vergoed.

Of bijvoorbeeld mensen die een aangepaste rolstoel nodig hebben, die wordt wel vergoed, maar als iemand een hoofdstuk nodig heeft, of een voetenplank, of een tafeltje er aan vast, dat moet je allemaal zelf betalen. Je krijgt alleen de rolstoel volledig kaal vergoed. (En dat loopt ook op tot in de honderden euro's)

Ik begin wel steeds meer en meer te realiseren waarom we in NL zoveel betalen. Het is wat je zegt, als je nooit iets hebt is het in België een stuk beter, maar 1x wel iets ernstigs hebben, dan ben je beter af in NL geloof ik.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Snoes ma 10 sep 2012 - 6:53

Je krijgt inderdaad niet standaard maaltijdcheques, dat kiest je werkgever zelf. Er zijn ook veel verschillende soorten waardes van de cheques. Je hebt er sowieso van 2,5 euro, 4,5 euro, 6 euro en 7 euro. Ik krijg die van 4,5 euro, mijn vriend die van 7 euro. Ik kom hier dan ook perfect mee rond maandelijks om mijn boodschappen te doen.

Onze salarissen liggen ook niet echt beduidend lager dan in Nederland, als ik de topics mag geloven die hier geregeld voorbij komen. Ik kan er sinds een paar maanden ook in Nederland (hier vlak over de grens) mee betalen in de supermarkten C1000 en Em-Té. Superhandig! Al valt het qua huismerken wel heel erg mee qua prijsverschil, vaak vind ik het in België dan toch nog goedkoper. Echt merkproducten zijn in Nederland vaak iets goedkoper, maar met de BTW-stijging bij jullie, zal dat verschil ook weer wat kleiner worden.

Ik ben heel erg blij met die maaltijdcheques. Het is maandelijks toch vaak een bedrag van 230 euro wat mijn vriend en ik samen krijgen. Dat krijg ik echt nooit op, dus koop ik er vaak ook in supermarkten andere dingen mee.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 21:53

.


Laatst aangepast door Rroos op do 3 jan 2013 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Snoes ma 10 sep 2012 - 22:18

Rroos schreef:Hoi Snoes,

Bedankt voor je reactie.

Ik had nog wat anderen vragen vandaar dat ik een nieuw topic opende onder dit account. Ik heb bonnen van 5 euro per stuk gekregen.

Mag je meerdere bonnen tegelijk inleveren bijvoorbeeld van een paar maanden? of is er een maximum aan verbonden? Ik wil er dan namelijk 40 of 60 tegelijk inleveren omdat het verder weg is. Je kan er zoveel inleveren als dat je boodschappen hebt gedaan. Heb je voor 200 euro gekocht, kan jij met je maaltijdcheques van 5 euro 40 stuks inleveren. Let wel: Sommige winkels nemen de maaltijdcheques alleen aan bij voedingsprodcuten, en niet bij non-food. Ik weet bijvoorbeeld dat Carrefour alleen maaltijdcheques aanneemt op voedingsproducten. Colruyt en (Belgische) Aldi nemen dan weer op alles maaltijdcheques aan. Je moet er natuurlijk ook wel op letten dat je maaltijdcheques niet vervallen. Ik krijg mijn maaltijdcheques altijd half de maand (dus bijvoorbeeld deze maand krijg ik ze rond 15 september) en dan kan ik ze gebruiken tem eind november, maar dit staat ook op de maaltijdcheques zelf.

Bij welke nederlandse winkels ga jij dan? ik bedoel waar liggen die ergens over de grens? want misschien is dat dichter bij voor mij smile Ik woon net over de grens met R.eusel en lever ze daar in bij de C1000 en de Em-Té. Beide winkels waar ik ook gewoon non-food producten kan kopen en betalen met de maaltijdcheques.

Kun je er echt alleen voeding van kopen of ook wasmiddelen, konijnenvoer en b.v. toilet papier? Zoals ik hierboven ergens al zei, hangt dat van de supermarkt af. Ik weet niet of je naar een Belgische supermarkt wil gaan of niet? Bij Carrefour kan je er alleen maar voeding/drinken mee kopen. Bij Colruyt en (Belgische) Aldi kan je er alles mee kopen.

Moet je, je legitimeren als je ze gaat inleveren? Nee, ik heb dat nog nooit gemoeten.

Wat is een echte fijne winkel om meteen de grote boodschappen te doen? Ik vind persoonlijk zelf de Colruyt een hele fijne winkel om grote boodschappen te doen. Absoluut geen dure winkel en je kan er dus ook gewoon non-food artikelen mee kopen.

(sorry dat ik nu onder 2 account in 1 topic zit maar het kon niet anders het moest van burgemeester Nicky want ik blijf het bij dit account nu houden)
Ik hoop dat je hiermee wat geholpen bent.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 22:22

.


Laatst aangepast door Rroos op do 3 jan 2013 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Caroow ma 10 sep 2012 - 22:32

Wat grappig, ik had er nog nooit van gehoord.

Je krijgt ze dus gewoon bij je werk? Maar niet altijd? En wie bepaald dat? (Cao oid?)

Ben nieuwsgierig smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 22:34

.


Laatst aangepast door Rroos op do 3 jan 2013 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Snoes di 11 sep 2012 - 1:56

Caroow schreef:Wat grappig, ik had er nog nooit van gehoord.

Je krijgt ze dus gewoon bij je werk? Maar niet altijd? En wie bepaald dat? (Cao oid?)

Ben nieuwsgierig smile
Je krijgt ze inderdaad via je werk, maar niet altijd. De werkgever bepaalt dit.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Caroow di 11 sep 2012 - 2:42

Snoes schreef:
Caroow schreef:Wat grappig, ik had er nog nooit van gehoord.

Je krijgt ze dus gewoon bij je werk? Maar niet altijd? En wie bepaald dat? (Cao oid?)

Ben nieuwsgierig smile
Je krijgt ze inderdaad via je werk, maar niet altijd. De werkgever bepaalt dit.

En is dit afhankelijk van het niveau of gewoon geluk hebben met je werkgever?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Snoes di 11 sep 2012 - 3:12

Nee, dat hangt niet van het niveau af, maar van de goodwill van je werkgever inderdaad. Ik ben blij dat zowel mijn vriend als ik elk maaltijdcheques krijgen, zo moeten we niet aan onze lonen komen om boodschappen te doen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  blondje1313 di 11 sep 2012 - 3:35

Helemaal offtopic, maar grappig dat jullie in Reusel gaan winkelen, wie weet heb ik je wel eens gezien dan?
(Als je op maandagmorgen iemand ziet met een klein meisje in het wagentje dat er steeds uit wil klimmen zal ik het wel zijn Wink)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ?? Empty Re: Voor de belgen onder ons Maaltijdcheques ??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum