Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

+11
Bluestar
Ayla
CCC
Wennes
Makamba
sabje
Muppetje
Puggle
L!ND@
Lejow
LDJ
15 plaatsers

Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  LDJ do 7 jun 2012 - 5:56

Tot hoeveel weken hebben jullie op je buik geslapen?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  Lejow do 7 jun 2012 - 6:01

Pfoe, zou het niet meer weten. Het voelde al vrij snel niet meer prettig, omdat mijn borsten erg pijnlijk waren.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  L!ND@ do 7 jun 2012 - 6:01

Pfff...van de 1e weet ik dat niet meer. Ja, tot ik echt niet lekker lag...Nu slaap ik nog steeds op mijn buik, al probeer ik wel eerst op mijn zij in slaap te vallen.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  Puggle do 7 jun 2012 - 6:13

Toch wel een tijd, tot een week of 28 ongeveer. Nu lig ik op me zij met een kussen tussen mijn benen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  Muppetje do 7 jun 2012 - 6:24

Ik vond het al heel snel niet meer lekker liggen. Ik sliep overigens niet altijd op mn buik...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 6:30

Net zoals bij de 2e kon ik al vrij snel niet meer op mijn buik slapen en ging ik automatisch op mijn zij slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  sabje do 7 jun 2012 - 6:38

Ik al heel snel niet meer. Denk vanaf een week of 6. Had erg veel last van mijn darmen als ik op mijn buik sliep. Gebruikte ook vrij snel een voedingskussen om mee te slapen.

Kon dan ook niet wachten totdat ik weer op mijn buik kon slapen. Slaapt toch het lekkerst!
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  Makamba do 7 jun 2012 - 6:50

Totdat het niet meer ging/lekker lag! Wanneer dat precies was, weet ik niet meer eigenlijk.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  Wennes do 7 jun 2012 - 7:13

Ik slaap nog half op mijn buik Very Happy Ik trek mijn been iets omhoog en daar leg ik dan een kussen onder. Als de kleine heel erg beweegt ga ik wel op mijn zij liggen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 8:43

Vanaf een week of 6 niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  CCC do 7 jun 2012 - 8:48

Hmm... weet niet meer tot wanneer, maar ik slaap nu half op mijn buik zeg maar...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  Ayla do 7 jun 2012 - 8:50

Ik heb geloof ik wel tot 30-32 weken op mijn buik kunnen slapen, daarna half buik half zij en op het laatst helemaal op mijn zij.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  Bluestar do 7 jun 2012 - 9:26

Vanaf een week of 16 lukte dit niet meer.

En ik mis het zo!!!!!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  Twellie do 7 jun 2012 - 10:07

Ik ben er voor de twaalf weken al mee gestopt. Daarna lag ik de rest van de zwangerschap half op mijn zij / buik.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  Roodkapje do 7 jun 2012 - 10:24

Wennes schreef:Ik slaap nog half op mijn buik Very Happy Ik trek mijn been iets omhoog en daar leg ik dan een kussen onder. Als de kleine heel erg beweegt ga ik wel op mijn zij liggen.

+1 ! Ik slaap precies zo haha!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  SarahKey do 7 jun 2012 - 18:07

Tot een week of 16/17.

Miste het later in de zwangerschap wel. Op de zij kan ik op een gegeven moment niet meer liggen zonder dat de baby hard begon te trappen. Op mijn rug kon/kan ik niet in slaap komen en kreeg ik rugpijn. confused
In de kraamweek heb ik heerlijk op mijn buik geslapen I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  Sanne do 7 jun 2012 - 18:34

Tot een week of 24 geloof ik. Toen begon mijn buik te groeien en lag het niet fijn meer.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  Ayla do 7 jun 2012 - 18:48

Ik ben ook echt pas gestopt met op mijn buik liggen toen ik protest uit mijn buik kreeg haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vraagje voor de buikslapers onder ons... Empty Re: Een vraagje voor de buikslapers onder ons...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum