Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een vraag voor de vegetariërs onder ons..

+3
xxjojootjexx
Kowalski
Saga
7 plaatsers

Ga naar beneden

Nog een vraag voor de vegetariërs onder ons..  Empty Nog een vraag voor de vegetariërs onder ons..

Bericht  Saga ma 24 jun 2013 - 22:20

Wat eet je graag in een restaurant?
Wij zijn gerechten voor onze nieuwe menukaart aan het bedenken en willen daar natuurlijk ook een vegetarisch gerecht op hebben. Nu willen we wel een mooi en aantrekkelijk gerecht, maar vinden het erg lastig om iets te bedenken. 

Dus vertel, wat bestel jij het liefst als je uit eten gaat?
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een vraag voor de vegetariërs onder ons..  Empty Re: Nog een vraag voor de vegetariërs onder ons..

Bericht  Kowalski ma 24 jun 2013 - 22:29

Ik vind een filodeegtaartje ofzo altijd wel erg lekker. Met feta, noten, spinazie, pompoen, zoete aardappel, jummie!

Bij een plaatselijk restaurant hier hebben ze bijvoorbeeld een champignon-truffel kroket met tabouleh, die vind ik ook echt heerlijk.

Verder kies ik ook wel eens voor een lekkere salade of pasta, met bijvoorbeeld geitenkaas en noten.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Nog een vraag voor de vegetariërs onder ons..  Empty Re: Nog een vraag voor de vegetariërs onder ons..

Bericht  Saga di 25 jun 2013 - 0:44

Leuke ideeën, die van het filo taartje en de kroket!
Maar komen de pasta's met groente en de salades met geitenkaas niet je neus uit? Naar mijn idee staan zulke gerechten echt overal op de kaart, dus wil ik iets anders!
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Kowalski di 25 jun 2013 - 0:51

Saga schreef:Leuke ideeën, die van het filo taartje en de kroket!
Maar komen de pasta's met groente en de salades met geitenkaas niet je neus uit? Naar mijn idee staan zulke gerechten echt overal op de kaart, dus wil ik iets anders!

Ja dat klopt! Dat neem ik ook vaak bij gebrek aan beter, ik vind het geweldig als er van die specialere vegetarische gerechten op de kaart staan.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  xxjojootjexx di 25 jun 2013 - 0:54

Mijn moeder had eens een vegetarisch iets besteld. Was een bordje met van alles en nog wat erop. Soort mixedgrill, maar zonder vlees.. oa gevulde paprika, gefrituurde champignons, mini quiche met allerlei groente.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale di 25 jun 2013 - 5:37

Ik kies graag vegetarische proeverij, allerlei hapjes dus. Zo had ik laatst een knolselderij soufflé met parelcouscous in een expressokopje, een soort burger van pompoenpurree met een krokant jasje, een zacht gekookt eitje gefrituurd in panko en wat gewokte groenten met een heerlijk sausje.

Bij dit eetcafe hebben ze vaak hele lekkere, vegetarische gerechten:

Http://www.eetcafegroothuis.nl
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mizz_S di 25 jun 2013 - 5:38

Ik ben geen vegetarier, maar ik eet wel graag en vaak vegetarisch. Maar met uit eten gaan dus vaak juist niet, want er zit zo ontzettend vaak geitenkaas bij en dat lust ik niet. Dus dat vind ik wel jammer. En idd vaak pasta en dat bestel ik dan ook niet, alleen als ik naar de Italiaan ga. Maar als ik naar een eetcafé ofzo ga heb ik zin in wat anders. Ik vind het vooral jammer dat er bij vegetarische gerechten bijna nooit frietjes/aardappeltjes zitten maar juist bijna alleen maar pasta of rijst. Mijn nichtje is vegetarier en zij vindt precies hetzelfde.

Wat ik laatst op heb wat erg lekker was:
Moussaka van roseval aardappels, gegrilde
groentes, Griekse feta en een tomaten-                           
paprikasaus afgemaakt met munt

Er is hier ook een restaurant  waar vaak vegetarische loempia's met spinazie en feta op de kaart staan, ook lekker. En je krijgt er frietjes bij. Een quiche is ook lekker. Het idee hierboven van een soort 'mixed grill' is ook leuk en lekker, zoiets heb ik in Duitsland een keer op, met oa uienringen, gefrituurde champignons, salade en aardappeltjes ofzo.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Charles wo 26 jun 2013 - 19:19

Ik word heel gelukkig van Indiase Curry's, overbakken spinazie en couscousgerechten.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Twellie wo 26 jun 2013 - 19:27

Ik ook vooral van curry's, mits ze echt authentiek smaken en niet de Nederlandse variant op een curry zijn.

Verschillende hapjes op één bord vind ik ook leuk, ook als de gerechten dan gewoon gevulde paprika, gevulde courgette etcetera zijn.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: