Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de lopers onder ons..

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:43

Ik ben vandaag eens alleen gaan hardlopen normaal ga ik altijd met iemand dus dan let ik er niet zo op of heb het niet door.

Is het bij jullie ook dat mensen je heel vuil en uit lachend aankijken? En sommige zelfs dingen roepen. Normaal is er een man bij me en dat gebeurd het niet maar nu ik alleen was wel.

Ik ben best wel stevig dus zal er wel niet zo charmant uit zien.

Maar vond het in ieder geval geen fijn gevoel.

Hoe ervaren jullie dit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:45

Hmm, nee dat heb ik nooit gehad. Wel een keer dat iemand riep: 'Kijk eens wat daar voor moois langs komt rennen!', maar dat vond ik juist wel grappig en complimenteus.

Vervelend dat jij dat wel hebt ervaren. Was het de eerste keer dat je ging hardlopen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Lejow vr 18 feb 2011 - 4:45

Alex167 schreef:Hmm, nee dat heb ik nooit gehad. Wel een keer dat iemand riep: 'Kijk eens wat daar voor moois langs komt rennen!', maar dat vond ik juist wel grappig en complimenteus.

Vervelend dat jij dat wel hebt ervaren. Was het de eerste keer dat je ging hardlopen?


Doet me denken aan die reclame van Yakult. Ik zou omkeren en nog een keer langsrennen hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:46

Ik heb er geen last van. Maar als ik loop is het alleen op het werk of in de sportzaal en ja dan staan een heleboel mensen te lopen dus dan is het niet gek. En als ik buiten loop let ik daar eigenlijk niet zo op. Ik ben dan veel te druk bezig met lopen. Ik kan met hardlopen ook echt mijn kop leegmaken, dus krijg ook altijd de helft mee haha.

Maar idd knap lastig als mensen gaan staren, maar waarom die vuilen blikken dan? Er is toch niks verkeerd aan hardlopen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:48

ja start to run les 14. diegene met wie ik altijd ga die kon niet.

Het is echt niet dat 1 persoon raar keek maar echt heeel veeel en 3 riepen er iets ofzo.

Komt vast doordat ik wat raar ren en steviger ben ofzo. maar heb het wle mooi vol gehouden

:P dacht echt van bekijk het!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:49

Ik word altijd heel bewonderend juist aangekeken als ik hardloop (niet dat ik er mooi uit zie dan hoor :P) Zeker als het regent, of ijskoud is haha. Laatst ben ik expres een keer rond lunchtijd door de stad teruggerend, omdat ik me zo goed ga voelen van die blikken angel En soms kijken mensen ook van: die is gek. Maar dat vind ik niet erg, dus nee ik herken je verhaal niet. Wat vervelend zeg, dat je je zo voelt en dat mensen dat doen :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:50

Lejow schreef:
Alex167 schreef:Hmm, nee dat heb ik nooit gehad. Wel een keer dat iemand riep: 'Kijk eens wat daar voor moois langs komt rennen!', maar dat vond ik juist wel grappig en complimenteus.

Vervelend dat jij dat wel hebt ervaren. Was het de eerste keer dat je ging hardlopen?


Doet me denken aan die reclame van Yakult. Ik zou omkeren en nog een keer langsrennen hahaha

hahaha Lejow! Ik zie het al helemaal voor me :P

Ik heb er ook geen last van.
Maar kan me wel voorstellen dat mensen me na kijken en moeten lachen. Aangezien ik best geloof dat het er stom uit ziet als ik aan het hardlopen ben. Ik heb een aardig stalen gezicht volgens mij met lopen.
Ik heb Wel last van opmerkingen als ik zeg dat ik hardloop. Mensen verklaren me voor gek enzo. Terwijl het gewoon echt mijn hobby is. Waarom wordt dat zo afgekeurd? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:53

misschien heeft het er ook mee te maken dat ik vlakbij een middelbare school woon en veel van die kinderen tegen kwam. Maar ouderen keken me ook zo vreemd aan!

volgende keer extra veel moed verzamelen dus om te gaan.

ben wel trots dat ik al bij les 14 ben is best lang achter elkaar voor mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:54

Ik heb muziek op, dus ik hoor mezelf niet, maar als ineens mijn oordopje uitvalt dan hoor ik mezelf gewoon hijgen hahaha! Mensen die ik voorbij ren die zullen wel raar opkijken laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:55

Pleister, gewoon schijt aan hebben aan die kijkende mensen. jij loopt, en hun niet. Gewoon trots op zijn! Ze zijn vast jaloers dat zij niet zo sportief zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:55

Hardlopen is echt fijn. Ik vind het dan ook niet interessant wat mensen dan van mij denken. Ik heb vaak een kop als een boei en ja dat moet ook wel apart uitzien. In de regen lopen is trouwens wel fijner dit i.v.m. de luchtvochtigheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:57

Ik ga ook zeker volhouden het was alleen niet zo prettig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Suus vr 18 feb 2011 - 4:58

Kan me voorstellen dat je het vervelend vindt, maar goed dat je doorzet smile Ik let eigenlijk helemaal niet op andere mensen als ik aan het hardlopen ben en als ik zelf andere mensen zie hardlopen vind ik dat alleen maar goed juist smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:58

Ik merk dat ook, auto's gaan langzamer rijden, toeteren, raampje open en dingen roepen, heel irritant vind ik dat. Laatst ging er een Poolse auto gewoon op mijn tempo naast me rijden en me uitgebreid bekijken. Voelde me toen echt niet prettig. Gelukkig kwam er na een paar minuten aan auto achter hem rijden en toen moest hij wel doorrijden. Maar dat mensen je voor gek verklaren vind ik ook altijd zo raar. De een gaat tennissen, de ander voetballen, en wij gaan hardlopen. Lekker toch? Op mijn vorige werk verklaarden ze me zelfs voor gek als ik op de fiets kwam (12 km).
Maar trek je er maar niks van aan, les 14 is inderdaad supergoed en ik vind het juist bewonderenswaardig als wat stevigere mensen gaan hardlopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 5:00

Cimic schreef:Hardlopen is echt fijn. Ik vind het dan ook niet interessant wat mensen dan van mij denken. Ik heb vaak een kop als een boei en ja dat moet ook wel apart uitzien. In de regen lopen is trouwens wel fijner dit i.v.m. de luchtvochtigheid.
Dat vind ik ook, vooral als het zo heel zacht miezert, heerlijk. Ik vind het altijd jammer als ik dan weer thuis ben en maak vaak nog een extra rondje. En als je dan thuiskomt, begin je zo lekker te gloeien.
Hoe lang lopen jullie? Ik zo'n 40 minuten en dan wandel ik vooraf en aan het eind 5 minuten, dan heb ik mijn rondje in 50 min gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 5:01

Ik ben weer opnieuw begonnen met Start to Run (vorige keer was ik tot les 18 gekomen) en nu ben ik bij les 4 (morgen smile). Dus ik loop/wandel nu 22 min :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Sterre vr 18 feb 2011 - 5:02

Ik krijg ook weleens blikken als ik aan het hardlopen ben, maar ik let er niet echt op hoe de mensen kijken eigenlijk. Ik focus me vooral op de muziek en op waar ik loop.

Als iemand een raar loopje heeft kijk ik ook weleens raar op, maar meer omdat ik dan denk dat dat heel vermoeiend moet zijn. Met hele zwabberende benen en armen bijvoorbeeld. Daarnaast kijk ik ook vooral bewonderend naar andere lopers.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 5:03

Oh ja ik kom ook weleens van die hardlopers tegen, vaak mannen in mijn geval, en die rennen dan KEIhard langs me. Hahaha, dan is mijn tempo een beetje laag :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Sterre vr 18 feb 2011 - 5:06

Mijn deadline om weer te starten is 1 maart, maar als ik eerder de behoefte voel ga ik eerder smile. Ik wil aan het begin van de zomer een 5 km run doen, en het liefst in september de singelloop in Utrecht van 10 km. Weet alleen niet bij welke les ik het beste kan starten, volgens mij kan ik er niks meer van.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 8:21

Sterre schreef:Mijn deadline om weer te starten is 1 maart, maar als ik eerder de behoefte voel ga ik eerder smile. Ik wil aan het begin van de zomer een 5 km run doen, en het liefst in september de singelloop in Utrecht van 10 km. Weet alleen niet bij welke les ik het beste kan starten, volgens mij kan ik er niks meer van.

Mijn doel was ook in maart weer te beginnen, maar loop nu sinds 2 weken weer. Ik ben begonnen met les 20 maar die was te hoog gegrepen voor mij, ik haalde slechts 2x 8 minuten ipv 4x. Toen ben ik bij les 17 begonnen, en heb gister les 20 wel uit kunnen lopen, zonder al te veel moeite!

Ik heb me samen met Caro opgegeven voor de ladiesrun in Rotterdam, de 5 km.

Wat naar voor je pleiser+, goed dat je doorzet en knap dat je al bij les 14 bent!
Ik heb er zelf geen last van, maar wel 2x gehad dat mensen mij de weg gingen vragen? Ik ben aan het rennen denk ik dan, ik kan niet ineens stoppen. De volgende keer gebaar ik gewoon en ren door hoor. Echt apart vind ik dat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 8:23

Jen_ schreef:
Sterre schreef:Mijn deadline om weer te starten is 1 maart, maar als ik eerder de behoefte voel ga ik eerder smile. Ik wil aan het begin van de zomer een 5 km run doen, en het liefst in september de singelloop in Utrecht van 10 km. Weet alleen niet bij welke les ik het beste kan starten, volgens mij kan ik er niks meer van.

Mijn doel was ook in maart weer te beginnen, maar loop nu sinds 2 weken weer. Ik ben begonnen met les 20 maar die was te hoog gegrepen voor mij, ik haalde slechts 2x 8 minuten ipv 4x. Toen ben ik bij les 17 begonnen, en heb gister les 20 wel uit kunnen lopen, zonder al te veel moeite!

Ik heb me samen met Caro opgegeven voor de ladiesrun in Rotterdam, de 5 km.

Wat naar voor je pleiser+, goed dat je doorzet en knap dat je al bij les 14 bent!
Ik heb er zelf geen last van, maar wel 2x gehad dat mensen mij de weg gingen vragen? Ik ben aan het rennen denk ik dan, ik kan niet ineens stoppen. De volgende keer gebaar ik gewoon en ren door hoor. Echt apart vind ik dat!

Haha dat heb ik ook een keer gehad! Ze denken dan natuurlijk: die kent hier de weg vast goed, maar erg netjes is het niet inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 8:29

Noa schreef:
Jen_ schreef:
Sterre schreef:Mijn deadline om weer te starten is 1 maart, maar als ik eerder de behoefte voel ga ik eerder smile. Ik wil aan het begin van de zomer een 5 km run doen, en het liefst in september de singelloop in Utrecht van 10 km. Weet alleen niet bij welke les ik het beste kan starten, volgens mij kan ik er niks meer van.

Mijn doel was ook in maart weer te beginnen, maar loop nu sinds 2 weken weer. Ik ben begonnen met les 20 maar die was te hoog gegrepen voor mij, ik haalde slechts 2x 8 minuten ipv 4x. Toen ben ik bij les 17 begonnen, en heb gister les 20 wel uit kunnen lopen, zonder al te veel moeite!

Ik heb me samen met Caro opgegeven voor de ladiesrun in Rotterdam, de 5 km.

Wat naar voor je pleiser+, goed dat je doorzet en knap dat je al bij les 14 bent!
Ik heb er zelf geen last van, maar wel 2x gehad dat mensen mij de weg gingen vragen? Ik ben aan het rennen denk ik dan, ik kan niet ineens stoppen. De volgende keer gebaar ik gewoon en ren door hoor. Echt apart vind ik dat!

Haha dat heb ik ook een keer gehad! Ze denken dan natuurlijk: die kent hier de weg vast goed, maar erg netjes is het niet inderdaad!

Ik snap eigenlijk best wel dat ze het me vragen, maar nu ik zelf hardloop en weet hoe het is denk ik 'doe niet zo dom!' haha. De laatste keer wilde ik ook doorrennen, maar die man ging me zo half blokkeren. Ik was een beetje in shock dat ik toch maar stopte, maar dt doe ik dus niet weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  loura ma 21 feb 2011 - 9:05

Wat `raar dat mensen gaan lachen en staren?? Ik heb nooit in de stad gerent, alleen maar in natuurgebied maar ik zou dat wel heel vervelend vinden :s Ik zou lekker muziek opzetten met het rennen dan hoor je iig niks!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 9:24

Ik krijg trouwens ook vrij vaak opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd. Dat vind ik echt vervelend, of het nu positief of negatief is. Waar bemoeien die mensen zich mee? Ik wil gewoon lekker kunnen rennen en in mijn eigen wereldje verdwijnen en me even niet druk hoeven te maken om wat andere mensen denken.... Pfff, soms vind ik dat wel lastig hoor! Ik heb soms al het idee dat de hele wereld op me let en dan ben ik daar eindelijk van verlost en dan zegt iemand weer iets doms...

Paar voorbeelden, het zijn altijd mannen trouwens... vrouwen roepen je niet zomaar na...
- Ze hebben m al hoor! (alsof ik een dief achterna ren)
- Mevrouw, zal ik met u mee rennen? (een jongetje van een jaar of 12, die eerst nog op zijn hangplek zat maar nu naast me hobbelde en al zijn vriendjes die luidkeels lachen en grappen beginnen te maken)
-Jezus meid heb je het niet koud? (terwijl ik onder mijn shirt toch echt nog 2 lagen had van die thermo dingen, dus precies zoals het moet... die mensen hebben er gewoon totaal geen verstand van en dan toch opmerkingen maken)
- Je hoeft echt niet nog dunner hoor (daar doe ik het ook niet voor, eikel!)

Dit is wel van de afgelopen jaren hoor, haha, meestal laten ze me wel met rust. Ik heb nu ook een reactie voorbedacht. Dan doe ik 1 oordopje even uit en roep heel hard: Ik hoor je niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 8:52

Ik denk altijd dat mensen naar me kijken, maar dan is dat helemaal niet zo... De ene keer heb ik er meer last van dan de andere keer.

Ik krijg ook weleens opmerkingen tijdens wedstrijden. Dan roepen ze: kun je niet wat harder? Het is nog maar een klein eindje (tuurlijk..als je pas 1 van de 10km gehad hebt...).

1 keer heb ik teruggeroepen: u mag mijn schoenen wel even aan, dan wacht ik op uw stoeltje! En ook een keer: Ja, goed he! Zou u ook eens moeten doen!

Ik kan wel adrem zijn wat dat betreft.

Vind het wel naar dat er ooit jongens op een brommer mee bleven rijden toen ik op mijn racefiets zat...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de lopers onder ons.. Empty Re: Voor de lopers onder ons..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum