Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

+9
Blond
Kowalski
RYW
Bay
nina
Rouxxxe
Rumble
Char1
Lenthe
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite - Pagina 2 Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Bliss zo 17 jun 2012 - 4:30

Bij een profiel lette ik altijd als eerste op de foto, de lengte, de woonplaats en of ie geen kinderen had. Taalfouten vond ik een flinke afknapper en humor in zijn stukje trok me aan (mits leuke humor Wink). Maar eigenlijk kan het allemaal heel anders lopen, want t profiel van mn vriend trok me eerst niet echt aan, de twee dates met hem ook niet zo (hoewel het wel echt gezellig was), maar na bijna een jaar werd het uiteindelijk toch wat Very Happy En nu ben ik heel blij met hem!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite - Pagina 2 Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Blond zo 17 jun 2012 - 4:35

De laatste keer dat ik via de Paiq chatte met een jongen, vroeg hij 'Wat was het leukste wt je deze week heb meegemaakt op je werk'. Van die vraag krijg ik echt braakneigingen. Doet me zo denken aan reflectieverslagen van de Pabo Laughing.

Maar nu heb ik best wel een leuke man op m'n werk leren kennen, dus ik hoop gewoon dat dat wat wordt smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite - Pagina 2 Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  nijntje4 zo 17 jun 2012 - 4:50

Voor mij is het vooral een combi van een leuke foto en een leuke tekst. Het ligt er wel aan waar je zit want soms heb je alleen een chatmogelijkheid en dan staat er dus geen tekst. Maar als dat wel zo is dan vind ik het leuk om de humor door te zien schemeren, geen taalfouten idd, leuke interesses, ergens een zekere mate van intelligentie laten zien, lastig uit te leggen. Maar in ieder geval niet alles mooier voordoen dan het is en ook iets minder positiefs durven zeggen over jezelf. En ik vind het juist leuk als via chat of berichtjes er meteen een gespreksonderwerp is (nav een aanleiding in je profiel) en niet zo'n standaard gesprek van, waar woon je, wat doe je, wat zijn je hobby's. Dan vallen er vaak pijnlijke stiltes en loopt het voor geen meter smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite - Pagina 2 Empty Re: Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum