Datingsite
+6
Gizmo
Minx
Tinus
Roze Roos
Jeanette
Amali
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Datingsite
Ik overweeg om me in te schrijven op een datingsite. Heb alleen geen idee welke, het zijn er zoveel. Met welke hebben jullie positieve ervaringen en kunnen jullie me aanraden?
Amali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Datingsite
Ik heb alleen op Paiq en Knuz gezeten, maar vond dat werkelijk niks.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond Paiq erg leuk! Leuke gesprekken gehad, maar goed, het is een mooie insteek! Sites zoals lexa.nl zijn toch meer gericht op uiterlijk. Ik moet zeggen dat daten via internet niet iets was wat bij mij paste, maar snap wel dat veel mensen er een partner vinden.
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind relatieplanet.nl zelf een fijne site. Verschillende dates van gehad en vele goede verhalen van anderen over gehoord.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
heb mijn vriend via paiq leren kennen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Knuz vond ik echt helemaal niks, vooral in de chatroom daar is het niveau erg laag...
Relatieplanet was voor mij erg succesvol, eerste mailwisseling en daaruitvolgende date was meteen raak
Relatieplanet was voor mij erg succesvol, eerste mailwisseling en daaruitvolgende date was meteen raak
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik ben sinds januari betaald lid van E.matching. Dit is wel voor HBO en hoger opgeleiden. Tot dusver is het nog een beetje geldverspillerij, want ik doe er vrij weinig mee. Twee leuke mannen een mailtje gestuurd maar geen reactie op gekregen en zelf een paar mannen 'afgewezen'.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Nou, ik heb een profiel aangemaakt. Het is uiteindelijk relatieplanet geworden. Had ikzelf het beste gevoel bij. Ik ben benieuwd het wat is. Ben echt een enorme leek als het op internet dating aankomt.
Amali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 27-11-10
Oh ik vind relatieplanet echt een vreselijk 'onvriendelijke' site. Wat een hoop troep zit er tussen en het is ook nog eens heel chaotisch opgebouwd.
Ik sta ook op knuz en e-matching maar doe er niet zo veel mee.
Ik sta ook op knuz en e-matching maar doe er niet zo veel mee.
Gast- Gast
Via Iwannadate.nl ( bestaat nu niet meer ) heb ik mijn man gevonden. We zijn al ruim 3,5 jaar erg gelukig met elkaar en hebben een prachtige dochter. Relatieplanet is ook een goede datingsite.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Marin schreef:Oh ik vind relatieplanet echt een vreselijk 'onvriendelijke' site. Wat een hoop troep zit er tussen en het is ook nog eens heel chaotisch opgebouwd.
+1, ik vond RP echt niks, er zaten zoveel rare gevallen tussen! En ik kreeg daar best wel het 'vleeskeuring' idee. Ik had blijkbaar een leuke foto erbij staan, want daar kreeg ik vaker reacties op. De mannen hadden dan geen eens mijn profiel gelezen, want ze pasten voro geen meter in de beschrijving van wat voor kerel ik zocht!
Ik heb ook nog een tijdje op paiq gezeten, dat vond ik wel leuk. Het is vooral gericht op elkaar leren kennen, geen profielen keuren enzo. Een paar dates gehad, maar geen succesvolle. Mijn huidge vriend heb ik toch weer the old-fashion-way leren kennen: op stap!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik heb bij relatieplanet ingeschreven gestaan (gratis lid, maar kreeg af en toe dat ik een aantal dagen lidmaatschap) en heb zo mijn vriend leren kennen.
Gast- Gast
Veel succes Amali! Als je een date krijgt, meld je t dan in het date topic?(die kan wel wat 'opfrissing' gebruiken!)
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik vond relatieplanet ook niks, kreeg echt heel veel seksueel getinte reacties van de meest lelijke mannen. Ik stond zelf ingeschreven bij Lexa (niet betaald lid) en bij de eerste date was het al raak
Gast- Gast
Paiq heb ik een weekje geprobeerd, heel leuk! Veel leuke nette mannen. Oh daarna mijn vriend IRL tegengekomen, dus gestopt. RP hoor ik veel slechte dingen over; als je er een beetje leuk uitziet, krijg je er 80 mailtjes per avond.
Arcade- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hyves als datingsite
» Je ex tegenkomen op een datingsite
» Wordfeud, datingsite.
» Ojee... Bekende op datingsite
» Aantrekkelijkheden en afknappers op datingsite
» Je ex tegenkomen op een datingsite
» Wordfeud, datingsite.