Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je ex tegenkomen op een datingsite

+2
Tullow
Verona
6 plaatsers

Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Verona vr 2 sep 2011 - 3:46

Ik wilde ook een keer met de hype van datingsites meedoen. Dus ik denk ik meld mij aan op lexa.nl, wat een rot site, maar dat even terzijde. Zie ik mensen die een match met mij hebben ofzo...wie staat er tussen? Mijn ex... Lijkt wel een slechte grap hahaha. Dus ik hem bellen...zegt ie: "Tja alleen is ook maar alleen...". Tis net 3 weken uit... Hij is ook echt opzoek! Ik zit er echt voor de lol...

Iemand dit een keer meegemaakt?
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Tullow vr 2 sep 2011 - 3:48

Jeetje! Dat vind ik wel heel snel hoor!
Maar aan de andere kant, jij hebt je ook aangemeld..
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Verona vr 2 sep 2011 - 3:50

Ik meer voor de lol eigenlijk. Ben totaal niet op zoek...vind mn ex nog veeeeeel te leuk!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Annoek vr 2 sep 2011 - 3:52

Misschien wou hij ook alleen maar kijken wat er nog meer op de markt is !
En dan ga je m toch niet bellen voor zoiets?

Annoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 81
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Niekske vr 2 sep 2011 - 3:54

Tja nogal confronterend inderdaad... maar blijkbaar hadden jullie toch dezelfde gedachte, of het nu voor de lol is of niet.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Verona vr 2 sep 2011 - 3:55

Tja daar heb je wel gelijk in....
En belde hem omdat ik weet dat hij dat wel kan waarderen. Beter dat, dan dat ik ga vragen: Sta je toevallig ingeschreven op een datingsite?
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Tullow vr 2 sep 2011 - 3:56

Nou, als ik mijn ex nu (ook 3 week uit) op een datingsite tegen kom, bel ik hem ook! We hebben 6,5 jaar een relatie gehad, waarvan 2 jaar samenwonend.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 4:03

En dan bel je hem en dan ? Je ziet hem staan op de site dus weet je net zoveel als voor je belt.
Tullow wat zeg je dan tegen hem als je hem ziet op zo'n site?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Verona vr 2 sep 2011 - 4:05

Wat is er nou zo raar aan bellen? Ik heb 4 jaar een relatie met die jongen gehad en dan kan ik niet even bellen om te zeggen dat ik het grappig vind dat hij met mij matcht? Ik heb gewoon tegen hem gezegd: Meld ik mij aan op lexa.nl, wie zie ik staan als match? Jou! Hij moest er wel om lachen...
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 4:08

Nou ja ik vind het zo van ik kan je niet loslaten of zo ...ja weet niet goed uit te leggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Verona vr 2 sep 2011 - 4:22

Heb mij niet aangemeld omdat ik wist dat hij er zat hoor Wink. Sterker nog...ik wist niet eens dat hij daar zat. En na een relatie van 4 jaar kan je iemand niet echt zomaar loslaten vind ik. Ik niet iig. Mijn ex en ik hebben gewoon goed contact met elkaar dus geen rede om raar tegen hem te doen!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Tullow vr 2 sep 2011 - 4:22

Ik zeg nu wel dat ik dat zou doen, maar ik heb natuurlijk geen idee wat ik zou doen als ik het zou ontdekken. Het zou wel mijn eerste reactie zijn, maar of ik het daadwerkelijk doe.. geen idee!
Het lijkt me gewoon vreemd. Je hebt zo lang alles met elkaar gedeeld, daar komt abrupt een einde aan, en binnen 3 weken heeft ie zich al aangemeld op een datingsite, omdat ie zo alleen is.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 4:25

Tullow schreef:Ik zeg nu wel dat ik dat zou doen, maar ik heb natuurlijk geen idee wat ik zou doen als ik het zou ontdekken. Het zou wel mijn eerste reactie zijn, maar of ik het daadwerkelijk doe.. geen idee!
Het lijkt me gewoon vreemd. Je hebt zo lang alles met elkaar gedeeld, daar komt abrupt een einde aan, en binnen 3 weken heeft ie zich al aangemeld op een datingsite, omdat ie zo alleen is.

Dat klinkt mij een beetje in de oren alsof hij en zoek is naar een vervangster (rebound) meisje om zich niet alleen te voelen. Of hij moet daadwerkelijk al over de TO heen zijn, maar aan zijn reactie te horen denk ik van niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Verona vr 2 sep 2011 - 4:31

Is hij ook niet... Hij is hiervoor depressief geweest, en hoopte dat het uitmaken van onze relatie daar een einde aan zou maken. Maar uiteindelijk voelt hij zich alleen en verveelt hij zich continu Wink
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 4:36

[quote="Verona"]Is hij ook niet... Hij is hiervoor depressief geweest, en hoopte dat het uitmaken van onze relatie daar een einde aan zou maken. Maar uiteindelijk voelt hij zich alleen en verveelt hij zich continu Wink[/quote]

Uhm maar dit kan je toch ook op een andere manier oplossen toch. Uiteindelijk is hij weggelopen voor zijn eigen probleem een nieuwe vriendin zoeken zal zijn probleem echt niet oplossen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 4:37

[quote="Theedoosje"]Nou ja ik vind het zo van ik kan je niet loslaten of zo ...ja weet niet goed uit te leggen. [/quote

Moet dat dan al zo snel als de beslissing niet van Verona afkomstig is? M'n maag zou zich omkeren bij zo'n ontdekking.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 4:38

[quote="Guattari"]
Theedoosje schreef:Nou ja ik vind het zo van ik kan je niet loslaten of zo ...ja weet niet goed uit te leggen. [/quote

Moet dat dan al zo snel als de beslissing niet van Verona afkomstig is? M'n maag zou zich omkeren bij zo'n ontdekking.

Nou ja ik zou er ook niet blij mee zijn, maar om hem nou te bellen weet ik niet wat ik er mee op zou schieten voor mijn gevoel. Het is al zo moeilijk hem dan los te laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 4:42

[quote="Theedoosje"]
Guattari schreef:
Theedoosje schreef:Nou ja ik vind het zo van ik kan je niet loslaten of zo ...ja weet niet goed uit te leggen. [/quote

Moet dat dan al zo snel als de beslissing niet van Verona afkomstig is? M'n maag zou zich omkeren bij zo'n ontdekking.

Nou ja ik zou er ook niet blij mee zijn, maar om hem nou te bellen weet ik niet wat ik er mee op zou schieten voor mijn gevoel. Het is al zo moeilijk hem dan los te laten.

Gevoelsmatig ben je vaak domweg nog met elkaar verbonden, ook al is dat feitelijk gezien niet meer zo. Ik denk ook niet dat Verona eerst dagenlang heeft overwogen of ze al dan niet zou bellen. Daarnaast is het een verschil, denk ik, of je al dan niet met ruzie uit elkaar bent gegaan. Genoeg factoren die meespelen dus. Ik zou niet hebben gebeld, maar me wel moeten bedwingen, want het zou me erg veel pijn doen kan ik me zo voorstellen als ik mijn ex nog leuk zou vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Julia vr 2 sep 2011 - 7:37

[quote="Guattari"]
Theedoosje schreef:
Guattari schreef:
Theedoosje schreef:Nou ja ik vind het zo van ik kan je niet loslaten of zo ...ja weet niet goed uit te leggen. [/quote

Moet dat dan al zo snel als de beslissing niet van Verona afkomstig is? M'n maag zou zich omkeren bij zo'n ontdekking.

Nou ja ik zou er ook niet blij mee zijn, maar om hem nou te bellen weet ik niet wat ik er mee op zou schieten voor mijn gevoel. Het is al zo moeilijk hem dan los te laten.

Gevoelsmatig ben je vaak domweg nog met elkaar verbonden, ook al is dat feitelijk gezien niet meer zo. Ik denk ook niet dat Verona eerst dagenlang heeft overwogen of ze al dan niet zou bellen. Daarnaast is het een verschil, denk ik, of je al dan niet met ruzie uit elkaar bent gegaan. Genoeg factoren die meespelen dus. Ik zou niet hebben gebeld, maar me wel moeten bedwingen, want het zou me erg veel pijn doen kan ik me zo voorstellen als ik mijn ex nog leuk zou vinden.

+1: Natuurlijk kan ze hem nog niet loslaten, het is net uit en het was niet eens haar beslissing. Ik weet ook niet of ik gebeld zou hebben, maar ik snap wel dat ze het heeft gedaan. En ik zou het ook verschrikkelijk vinden om te zien als ik in haar positie stond.
Sterkte meid!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 7:43

Ik snap ook dat ze hem nog niet zo los kan laten, maar het wordt alleen maar moeilijker denk ik als je elkaar om die dingen blijft bellen. Maar zo zie ik het dan.
Maar goed als hij het prima vind geen probleem verder ook Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  girli vr 2 sep 2011 - 8:36

Ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan. In een opwelling de sneltoets ingedrukt en daarna kan ik niet meer terug natuurlijk haha.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Verona vr 2 sep 2011 - 9:34

Wij zijn inderdaad niet met ruzie uit elkaar gegaan. Sterker nog we spreken elkaar nog regelmatig over allerlei dingen. We zijn naast dat we een relatie hadden ook altijd grote maatjes geweest. Vinden het allebei moeilijk om dingen niet te kunnen vertellen aan elkaar. Maar als ik met mijn verdriet zit om hem, dan bel ik hem niet...daar kan hij niet bij helpen..
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex tegenkomen op een datingsite  Empty Re: Je ex tegenkomen op een datingsite

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum