Ben ik dan de enige single?
+28
SuperGrover
Bliss
RYW
Kerel
Melis_je
Lady4
Polly
_Nina
Lenthe
Tinus
_Lacey_
Poubelle
ladycat
Caro
Sunshine
Jeanette
Vlinder26
Aletta
SoGood
Blond
Kowalski
Rumble
Oude bekende
Antibes
Atelier Madame
Phileine
Char1
Droopy28
32 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ben ik dan de enige single?
Susan schreef:Nour schreef:Ik zou een man met rood haar nooit fysiek aantrekkelijk vinden, om maar eens wat te noemen.
Dat dacht ik ook altijd, dat ik een (van nature) roodharige man nooit aantrekkelijk zou vinden, maar de laatste tijd heb ik toch wel een paar uitzonderingen gespot.
Echt? Wat leuk, wat leuk! Ik viel ook nooit op donkere mannen, maar heb ook een mooi exemplaar gespot. Hij werkt in de horeca, dus duur grapje begint het te worden om braaf wekelijks in die kroeg te zitten.
Gast- Gast
Klopt, maar ik zou het zelf zonde vinden om niet verder te kijken dan iets feitelijks zoals een opleiding. Net als jouw vriend is D ook niet hoogopgeleid, maar wel heel slim en hij heeft ook een baan op HBO+ niveau, hij heeft ook heel snel carrière gemaakt in de tijd dat wij elkaar kennen. Het zou erg zonde zijn geweest als ik hem destijds had afgewezen omdat hij niet op de universiteit heeft gezeten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Mermaid Forest schreef:Dan kom je soms onbedoeld arrogant op me over maar dat vind ik eerlijk gezegd al snel van mensen die zeggen dat ze vaak bij voorbaat al geen klik voelen bij mensen die minder hoog opgeleid zijn, dus misschien is dat ook wel kortzichtigheid van mijn kant...het werkt 2 kanten op.Antibes schreef:Niet beter, slimmer soms wel ja. Maar dat is niet arrogant bedoeld en is iets waar ik zelf ook eerder niet blij mee ben dan wel.
Ik vind het ook kortzichtig. Ik ben ook hoogopgeleid, maar echt niet dat ik daarom mijn man zou afwijzen. Kom nou. Er is meer in het leven dan alleen maar opleiding hoor. Mijn man komt van het mbo. Ik merk in het dagelijks leven niks van dat zogenaamde niveauverschil. Puur naar opleiding kijken vind ik nogal dom.
Gast- Gast
Ik merk wel degelijk verschil in mijn relatie, mijn vriend heeft HBO+ niveau en kan veel beter dingen verwoorden en op papier zetten dan ik. Hij is ook heel slim en kan snel denken. Dat betekent niet dat ik dat niet kan, maar ik heb wel meer moeite om dingen te verwoorden en om zelfstandig te werken, zeg maar.
Niet dat dat een belemmering vormt voor ons, waar ik merk het wel, vooral als het op zakelijk gebied is.
Niet dat dat een belemmering vormt voor ons, waar ik merk het wel, vooral als het op zakelijk gebied is.
Gast- Gast
Waarom blijft die discussie oplaaien, terwijl er door niemand gezegd wordt dat een diploma doorslaggevend is? Met wie wordt er getracht te discussieren? Je wordt hier doodgegooid met termen als "over het algemeen" en toch wordt er continu fel op niet-aanwezige zwart/wit denkbeelden gereageerd.. What's the point? Ik heb genuanceerd en duidelijk gereageerd en zelfs daar nog meer dan eens toelichting op gegeven, wat heeft het voor zin om weeeeer in herhaling te vallen en opnieuw te benadrukken dat het om "over het algemeen" gaat en niemand hier een ander van plan is af te wijzen puur op lagere opleiding.. Dat staat er toch al tig keer op voorgaande pagina's...
Edit: @Luce dus, niet @Mermaids laatste reactie
Edit: @Luce dus, niet @Mermaids laatste reactie
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Eens met Antibes. Wat een onzindiscussie
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, het is ook een beetje dom van mij. Moet ik toegeven. Ik was namelijk halverwege de discussie en daar reageerde ik op. Toen kwam er onverwacht iemand langs en heb ik niet verder gelezen. Dus een beetje spuit 11. Maar goed. Sorry, Antibes
Gast- Gast
Nour schreef:Susan schreef:Nour schreef:Ik zou een man met rood haar nooit fysiek aantrekkelijk vinden, om maar eens wat te noemen.
Dat dacht ik ook altijd, dat ik een (van nature) roodharige man nooit aantrekkelijk zou vinden, maar de laatste tijd heb ik toch wel een paar uitzonderingen gespot.
Echt? Wat leuk, wat leuk! Ik viel ook nooit op donkere mannen, maar heb ook een mooi exemplaar gespot. Hij werkt in de horeca, dus duur grapje begint het te worden om braaf wekelijks in die kroeg te zitten.
Ik vind Ed Sheeran bijvoorbeeld een leuke jongen om te zien, ik kan me goed voorstellen dat meisjes op hem vallen.
Susan- Lady Post-a-lot
Dat heb ik juist met Rupert Grint.Susan schreef:Nour schreef:Susan schreef:Nour schreef:Ik zou een man met rood haar nooit fysiek aantrekkelijk vinden, om maar eens wat te noemen.
Ik vind Ed Sheeran bijvoorbeeld een leuke jongen om te zien, ik kan me goed voorstellen dat meisjes op hem vallen.
Gast- Gast
Mermaid Forest schreef:Dat heb ik juist met Rupert Grint.Susan schreef:Nour schreef:Susan schreef:Nour schreef:Ik zou een man met rood haar nooit fysiek aantrekkelijk vinden, om maar eens wat te noemen.
Er is een clip van Ed Sheeran met Rupert Grint erin die een geobsedeerde fan moet voorstellen, toen ik die clip voor het eerst zag had ik Ed Sheeran nog nooit gezien, dus toen dacht ik in eerste instantie dat dát Ed Sheeran was. Maar Rupert Grint is inderdaad ook best leuk, al vind ik Ed Sheeran wel leuker.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb ook altijd een wensenlijstje met voorkeuren.. maar mijn huidige date zou op veel vlakken officieel afgekeurd worden haha.. Ik val bijvoorbeeld altijd op oudere mannen en deze is zelfs jonger dan ik ben. Studeert nog, etc.. En toch heeft ie m'n aandacht.
Dus ineens zie ik mezelf nog wel eens met een roodharige thuis komen haha of met een aziatische jongen (dat lijkt me echt sterk trouwens want daar ben ik nog nooit op gevallen)
Dus ineens zie ik mezelf nog wel eens met een roodharige thuis komen haha of met een aziatische jongen (dat lijkt me echt sterk trouwens want daar ben ik nog nooit op gevallen)
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
RYW schreef:Een mooie opleiding is ook totaal geen garantie voor een leuke, gevatte persoonlijkheid natuurlijk. Ik ken ook kakkerige rechtenstudenten die alleen maar bezig waren met bier, neuken en opschepperij. Dan kan iemand tijdens een gesprek vertellen dat hij een WO-studie doet en ik kan er een leuk gesprek of goeie klik mee hebben, maar ik vind er dan alsnog niets aan, als hij verder inhoudsloos is en de diepgang heeft van een rubber boot.
Oh, die zijn er ook meer dan genoeg inderdaad.. Bij geneeskunde volgens mij minstens even erg..
Antibes- Ratel
Ja klopt, dat vind ik echt een hele mooie clip.Susan schreef:Er is een clip van Ed Sheeran met Rupert Grint erin die een geobsedeerde fan moet voorstellen, toen ik die clip voor het eerst zag had ik Ed Sheeran nog nooit gezien, dus toen dacht ik in eerste instantie dat dát Ed Sheeran was. Maar Rupert Grint is inderdaad ook best leuk, al vind ik Ed Sheeran wel leuker.
Gast- Gast
Heel gek, maar dat geloof ik meteenAntibes schreef:RYW schreef:Een mooie opleiding is ook totaal geen garantie voor een leuke, gevatte persoonlijkheid natuurlijk. Ik ken ook kakkerige rechtenstudenten die alleen maar bezig waren met bier, neuken en opschepperij. Dan kan iemand tijdens een gesprek vertellen dat hij een WO-studie doet en ik kan er een leuk gesprek of goeie klik mee hebben, maar ik vind er dan alsnog niets aan, als hij verder inhoudsloos is en de diepgang heeft van een rubber boot.
Oh, die zijn er ook meer dan genoeg inderdaad.. Bij geneeskunde volgens mij minstens even erg..
Ik zat eens in de bus toen een stelletje luidruchtige studenten vol ornaat zaten te verkondigen dat 'HBO toch geen studeren was' en 'over het MBO nog maar niet te spreken' wat was dat vreselijk irritant om naar te luisteren zeg.
Gast- Gast
Antibes- Ratel
Feline schreef:Ik heb ook altijd een wensenlijstje met voorkeuren.. maar mijn huidige date zou op veel vlakken officieel afgekeurd worden haha.. Ik val bijvoorbeeld altijd op oudere mannen en deze is zelfs jonger dan ik ben. Studeert nog, etc.. En toch heeft ie m'n aandacht.
Hahaha!
Gast- Gast
Blegh, die clip. Hoe ze 'groot' uitspreken. Doe gewoon een normale 'oo'. Dat Goois-Amsterdams is echt het enige accent op de wereld waar ik een bloedhekel aan heb. BATS.
O! En ik val wel op roodharige mannen. Mooi rood is niet lelijk.
O! En ik val wel op roodharige mannen. Mooi rood is niet lelijk.
Gast- Gast
Mermaid Forest schreef:Heel gek, maar dat geloof ik meteenAntibes schreef:RYW schreef:Een mooie opleiding is ook totaal geen garantie voor een leuke, gevatte persoonlijkheid natuurlijk. Ik ken ook kakkerige rechtenstudenten die alleen maar bezig waren met bier, neuken en opschepperij. Dan kan iemand tijdens een gesprek vertellen dat hij een WO-studie doet en ik kan er een leuk gesprek of goeie klik mee hebben, maar ik vind er dan alsnog niets aan, als hij verder inhoudsloos is en de diepgang heeft van een rubber boot.
Ik zat eens in de bus toen een stelletje luidruchtige studenten vol ornaat zaten te verkondigen dat 'HBO toch geen studeren was' en 'over het MBO nog maar niet te spreken' wat was dat vreselijk irritant om naar te luisteren zeg.
Haha, en dat geloof je dan wel weer meteen inderdaad
Tsja, luidruchtige en vervelende mensen heb je ook in alle soorten en maten natuurlijk
Ik hou ook niet van rood haar, maar ook niet van blond en ben wel getrouwd geweest met een blondje...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Hoe bedoel je je eerste zin?RYW schreef:Haha, en dat geloof je dan wel weer meteen inderdaad
Tsja, luidruchtige en vervelende mensen heb je ook in alle soorten en maten natuurlijk
En ja, luidruchtige en irritante mensen heb je overal, maar we hebben het toch niet over andere mensen in alle soorten en maten.
Gast- Gast
Joh, vat niet alles zo verkeerd op... Ik vond het gewoon grappig, als het gaat om mensen met een lagere opleiding vallen we over elkaar heen om maar vooral te zeggen dat lang niet iedereen hetzelfde is en dat we vooral niemand over een kam scheren... En dan gaat het over vervelende studentenballen en dan kan je het je prima voorstellen. Maar als iemand iets soortgelijks andersom had gezegd ('ik hoorde pas een paar van die mbo'ers dom lullen, ja haha dat kan ik me voorstellen ja') dan zou dit topic te klein zijn gewoon opvallend hoe gevoelig het ligt.
RYW- Ratel
Sluit me aan bij RYW. Er wordt weer lekker met twee maten gemeten. Ik loop nu toch ook niet te miepen dat hoogopgeleiden nu van hun minder charmante kant worden belicht, omdat ik toevallig ook rechten heb gestudeerd en me in die zin dus aangesproken zou kunnen voelen. RYW verwoordt het alleen wat minder bot dan ik, maar hopelijk is de boodschap duidelijk.
Gast- Gast
Huh ik vat niks verkeerds op hoor. En ja, dat laatste heb je idd gelijk in, dat als het andersom zou zijn de kiet te klein zou zijn máár ik had het meer over een specifieke groep studenten, zoals die in het filmpje van Antibes, niet per sé over alle hoogopgeleiden hoor.RYW schreef:Joh, vat niet alles zo verkeerd op... Ik vond het gewoon grappig, als het gaat om mensen met een lagere opleiding vallen we over elkaar heen om maar vooral te zeggen dat lang niet iedereen hetzelfde is en dat we vooral niemand over een kam scheren... En dan gaat het over vervelende studentenballen en dan kan je het je prima voorstellen. Maar als iemand iets soortgelijks andersom had gezegd ('ik hoorde pas een paar van die mbo'ers dom lullen, ja haha dat kan ik me voorstellen ja') dan zou dit topic te klein zijn gewoon opvallend hoe gevoelig het ligt.
En er wordt genoeg gesproken over domme 'New Kids types' mensen hier op het forum, daar wordt verder ook niet over gevallen...
Gast- Gast
Oh, vandaar. Dat was niet duidelijk voor me, omdat je reageerde op posts waarin de hoogopgeleide student in het algemeen werd besproken. Maar nu volg ik je weer
RYW- Ratel
Ik zei op 1 van de vorige pagina's al dat 90% van mijn vrienden hoogopgeleid zijn, zou een beetje stom zijn om die allemaal over 1 kam te scheren
Gast- Gast
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Ben ik de enige dan?
» Ben ik de enige..
» Ben ik de enige?
» Ben ik de enige?
» Ben ik nou de enige??
» Ben ik de enige..
» Ben ik de enige?
» Ben ik de enige?
» Ben ik nou de enige??