Ben ik de enige dan?
+28
Sushi
Eris
SoezieQ
Sorella
Polly
Inge
Arwyn
Sjors
Kabouter
Serena
Lenthe
Gray
Mamsie
PluDan
Toet
Antibes
Niekske
SuperGrover
patjuhhh
Flippin' Bitch
TNMN
Lady Starstruck
dr_oupy
Effie_O
Phileine
Pussycat
Rush
Paper Crown
32 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ben ik de enige dan?
Gisteren, bij het tankstation ging mijn man tanken.. ik doe dan altijd de deur open om lekker 'bezine te snuiven'.. ik vind dat zoooooooooooooooooooooooooo lekker ruiken, net zoals nagellak en typex en terpetine en verf, en van die benzinestiften.. Ik hou er echt van.. mijn man vindt het maar vreemd hoor, die zegt dat ik niet helemaal oke ben maar ik vind het gewoon heerlijk!
Ben ik de enige??!
Vroeger heeft een meester mijn typex potje afgepakt, omdat ik mijn hele agenda ermee aan het kliederen was en de halve klas bijna flauwviel van de lucht.. haha!
Ben ik de enige??!
Vroeger heeft een meester mijn typex potje afgepakt, omdat ik mijn hele agenda ermee aan het kliederen was en de halve klas bijna flauwviel van de lucht.. haha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Ben ik de enige dan?
Terpentine vind ik niet zo lekker ruiken maar benzine en dat spul wat je gebruikt voor de ruitenwissers, vind ik ook echt heerlijk ruiken.
Gast- Gast
Benzine, yes! Ik woonde vroeger achter een BP, heerlijk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maar verder gaat het goed met je?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Benzine vind ik niet zo lekker, maar van verf- en lijmlucht kan ik dan wel weer echt genieten. Beetje voorzichtig mee zijn.
Gast- Gast
yvonne schreef:Terpentine vind ik niet zo lekker ruiken maar benzine en dat spul wat je gebruikt voor de ruitenwissers, vind ik ook echt heerlijk ruiken.
+1
Gast- Gast
Pussycat schreef:Maar verder gaat het goed met je?
Haha, ja prima, ben alleen een beetje high van mijn benzinestift!
Ik kreeg eens benzine over mijn broek tijdens het tanken (pure benzine vlekt niet) ik kon me lol niet op hoor in de auto.. hahahaha!
Rush schreef:Benzine, yes! Ik woonde vroeger achter een BP, heerlijk!
Oh mijn droom!!
+1freakielief schreef:Benzine vind ik niet zo lekker, maar van verf- en lijmlucht kan ik dan wel weer echt genieten. Beetje voorzichtig mee zijn.
Gast- Gast
Jolee schreef:Haha ik vind dat ook lekker ruiken!
Soulmate
Je bent niet gek, ik vind benzine ook heerlijk ruiken. Ga altijd even de geur opsnuiven als we bij het tankstation zijn (de deur inderdaad op een kier) Ik vind nieuwe boeken ook zo lekker ruiken.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
2CKC2 schreef:Pussycat schreef:Maar verder gaat het goed met je?
Ik kreeg eens benzine over mijn broek tijdens het tanken (pure benzine vlekt niet) ik kon me lol niet op hoor in de auto.. hahahaha!
Haha jij bent niet wijs. Dat ruikt toch niet lekker! Net als wat hier iemand zei dat ruitenvloeistof bah ik ging vroeger over me nek als ik dat rook.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:2CKC2 schreef:Pussycat schreef:Maar verder gaat het goed met je?
Haha jij bent niet wijs. Dat ruikt toch niet lekker! Net als wat hier iemand zei dat ruitenvloeistof bah ik ging vroeger over me nek als ik dat rook.
Pussycat schreef:2CKC2 schreef:Pussycat schreef:Maar verder gaat het goed met je?
Ruitenvloeistof vind ik ook heel erg vies
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Benzine, heerlijk!
Wij hadden de afgelopen paar weken een tweedehands benzinetank in het schuurtje liggen, lag te wachten tot de auto voor APK ging en zou dan meteen onder auto gezet worden. Het hele schuurtje en de gang er naar toe rook naar benzine, vond het heerlijk ruiken! Jammer dat de tank nu gewoon onder de auto zit
Bedenk me wel dat we nog een beetje gelekte benzine uit de oude tank hebben opgevangen in een fles, die staat nog wel in het schuurtje....zal ik de dop er even af schroeven??
Wij hadden de afgelopen paar weken een tweedehands benzinetank in het schuurtje liggen, lag te wachten tot de auto voor APK ging en zou dan meteen onder auto gezet worden. Het hele schuurtje en de gang er naar toe rook naar benzine, vond het heerlijk ruiken! Jammer dat de tank nu gewoon onder de auto zit
Bedenk me wel dat we nog een beetje gelekte benzine uit de oude tank hebben opgevangen in een fles, die staat nog wel in het schuurtje....zal ik de dop er even af schroeven??
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind dat ook lekker ruiken!
Vroeger hadden wij voor de boot altijd een jerry can benzine in de schuur staan, daar stond ik altijd aan te ruiken.
Vroeger hadden wij voor de boot altijd een jerry can benzine in de schuur staan, daar stond ik altijd aan te ruiken.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Effie_O schreef:Benzine, heerlijk!
Ja schroef de dop eraf.. maar niet af laten, dat verdampt volgens mij!! Haha, mijn vader zit in de auto's en hij wast regelmatig auto-onderdelen met benzine, ik weet niet precies waarom maar het wordt daar heel goed schoon mee, dus bij ons rook het altijd in de schuur naar benzine.. Vond dat zo lekkerrr!
dr_oupy schreef:Ik vind dat ook lekker ruiken!
Hahahaha! Zeiden je ouders daar niets van? Mijn vader werd altijd heel boos..
Ik heb in een garage gewerkt en het enige wat ik ranzig vind is koelvloeistof. Verder stond ik de hele dag lekker te snuiven
Gast- Gast
Jolee schreef:Ik heb in een garage gewerkt en het enige wat ik ranzig vind is koelvloeistof. Verder stond ik de hele dag lekker te snuiven
Haha, ja koelvloeistof ruikt teveel naar alcohol volgens mij, dat vind ik niet flex.
Ja ik vind benzine ook lekker ruiken. Maar de lekkerste geur vind ik koffie. Zo uit het pakje zeg maar en niet gezet. Ik kan er uren met mijn neus boven hangen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
yvonne schreef:Terpentine vind ik niet zo lekker ruiken maar benzine en dat spul wat je gebruikt voor de ruitenwissers, vind ik ook echt heerlijk ruiken.
+2
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:Ja ik vind benzine ook lekker ruiken. Maar de lekkerste geur vind ik koffie. Zo uit het pakje zeg maar en niet gezet. Ik kan er uren met mijn neus boven hangen.
Ohja, dat vind ik ook heerlijk. Wij hadden toen ik nog bij ici paris xl werkte koffie bonen (om geur te neutraliseren) daar rook ik altijd aan haha.
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ben ik de enige..
» Ben ik de enige?
» Ben ik de enige die zo stom is?
» Ben ik nou de enige??
» Ben ik dan de enige single?
» Ben ik de enige?